Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olo sulle tulee kun joku nainen tuijottaa miestäsi vaikka olet vierellä

Vierailija
25.04.2024 |

Alkanut harmittaa kun naiset katsoo miestä niin pitkään et mieskin toki huomaa ja varmaan katsoo takaisin. Mies jo aika vanha eikä ole ennen saanut tällaista huomiota osakseen. Kaiken ikäiset katsoo ihan nuorista lähtien. Siis niin pistävän pitkään että itsellä ei olisi pokkaa 

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teillä komeita miehiä, jos niitä noin aina tuijotetaan. 

Vierailija
82/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas teillä komeita miehiä, jos niitä noin aina tuijotetaan. 

Usein ne hyvännäköiset on varattuja. Ei siinä mitään ihmeellistä. Ei toki kaikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä vähän naureskellaan et melkosen helpon oloinen nainen/tyttö.

Ohhoh, taidatte olla melkoisen vanhollisia jos pelkkä katse saa aikaan tuollaisen mielleyhtymän.

Ei pelkkö katse vaan sellainen todella pitkä vihjaileva katse joka kestää koko tilanteen ajan. 

No mikä on sitten teidän mielestänne naiselle riittävän siveä tapa ilmaista kiinnostusta jos katse tekee helpon?

On vähän ristiriitaista etsiä siveää tapaa ilmaista kiinnostusta varattuun.

Miksi ottaa riski? Niin, jännityksen takia, huomaako vaimo vai ei 

Yleensä varmaan tähän liittyy aimo annos vihaa muita naisia kohtaan, tietynlaista kilpailunhalua joka piristää päivää kun flirttailee varatun kanssa niin ettei tämän puoliso huomaisi. Yksinolevalle flirttailu ei sitten olekaan niin piristävää kun puuttuu tuo paikalla olevan puolison voittamisen ja halveksumisen aspekti.

Vierailija
84/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, taidatte olla melkoisen vanhollisia jos pelkkä katse saa aikaan tuollaisen mielleyhtymän.

Ei pelkkö katse vaan sellainen todella pitkä vihjaileva katse joka kestää koko tilanteen ajan. 

No mikä on sitten teidän mielestänne naiselle riittävän siveä tapa ilmaista kiinnostusta jos katse tekee helpon?

On vähän ristiriitaista etsiä

Eipä sitä kukaan yksinään voi flirttailla. Miehessä se vika on jos lähtee silmäpeliin mukaan. 

Vierailija
85/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen sinkkunainen ja olen huomannut että pariskuntien miehet tuijottavat minua usein kaupassa. Joskus jopa niin että hänen naisensa huomaa. Itse en näitä miehiä mitenkään erityisemmin katsele, mutta huomaan kyllä sen heidän tuijotuksensa. 

Vierailija
86/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen sinkkunainen ja olen huomannut että pariskuntien miehet tuijottavat minua usein kaupassa. Joskus jopa niin että hänen naisensa huomaa. Itse en näitä miehiä mitenkään erityisemmin katsele, mutta huomaan kyllä sen heidän tuijotuksensa. 

Ja lisään vielä että minusta on aika mautonta tuijottaa muita naisia jos oma kumppani on vieressä. 

Vierailija
87/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Eipä sitä kukaan yksinään voi flirttailla. Miehessä se vika on jos lähtee silmäpeliin mukaan. 

Tämä ei selitä miksi se silmäpeli pitää aloittaa nimenomaan sellaisen kanssa jolla on seuralainen mukana. Itse en aidosti ymmärrä. Mäkin tykkään flirttailla mutta haluan että se on hauskaa eikä kenellekään loukkaavaa. Siksi en saa kiksejä siitä että toisella on kumppani mukana vaan päinvastoin.

Vierailija
88/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä on sitten teidän mielestänne naiselle riittävän siveä tapas

Ei silmäpeliä yksin pidetä yllä. Ainoa kysymys on että miksi varattu mies pelailee muiden kanssa vaikka puoliso on vieressä. 

Vierailija
89/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että syytätte niitä naisia, voi syyllinen olla ihan oma miehenne joka silmät kiiluen katselee muita naisia. 

Vierailija
90/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei silmäpeliä yksin pidetä yllä. Ainoa kysymys on että miksi varattu mies pelailee muiden kanssa vaikka puoliso on vieressä. "

Se on ihan hyvä kysymys, mutta ei suinkaan ainoa. Yhtä hyvä kysymys on tuo, miksi joku aloittaa silmäpelin sellaisen kanssa jolla on puoliso vieressä. Itse veikkaan tuota sisäistettyä naisvihaa ja kilpailunhalua. Vastenmielisiä luonteenpiirteitä molemmat.

Jos silmäpelin aloittaja on varattu mies, vastenmielinen on tietenkin hän.

Vierailija
91/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun exää ei kukaan katsellut

Vierailija
92/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti kaunis, joillakin naisilla on tapana yrittää saada huomiota kauniin naisen puolisolta. Oma mies on sitä mieltä, että sen täytyy olla jokin huonon itsetunnon kohottamisyritys. Että siinä ikäänkuin nousee samalle tasolle kauniin vaimon kanssa, jos huomiota saa. 

Vierailija
93/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun käytiin bilettämässä, oli mieheni laukkuvahtina tanssiessani. Kävin useaan otteeseen houkuttelemassa mukaan. Eihän se lähteny.

Joku nainen tanssiessa seurasi tilannetta ja sanoi jotain kaverilleen. Kohta se nainen meni mieheni luo ja pyysi tanssimaan. Mieheni kieltäytyi kohteliaasti. Menin mieheni luo ja annoin suukon, se nainen lähti.

mun mies ei tajunnu koko tilannetta. Jälkeen päin on naurettu hyvässä porukassa tälle jutulle.

Mitä tuosta. Mulle on ihan sama mitä kukanenki tekee kunhan ei koske fyysisesti. Silloin tulee koskijalle lähtö. Siinä vaiheessa myös meheni käskee painua hel-vettiin. 

Vierailija
94/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kun käytiin bilettämässä, oli mieheni laukkuvahtina tanssiessani. Kävin useaan otteeseen houkuttelemassa mukaan. Eihän se lähteny.

Joku nainen tanssiessa seurasi tilannetta ja sanoi jotain kaverilleen. Kohta se nainen meni mieheni luo ja pyysi tanssimaan. Mieheni kieltäytyi kohteliaasti. Menin mieheni luo ja annoin suukon, se nainen lähti.

mun mies ei tajunnu koko tilannetta. Jälkeen päin on naurettu hyvässä porukassa tälle jutulle.

Mitä tuosta. Mulle on ihan sama mitä kukanenki tekee kunhan ei koske fyysisesti. Silloin tulee koskijalle lähtö. Siinä vaiheessa myös meheni käskee painua hel-vettiin. 

En minäkään tajua tuota tilannetta 

Vierailija
95/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pätkääkään jos sitä joku tuijottaa. 

Vaikutat rakastavan miestäsi.

Vierailija
96/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. M50

Vierailija
97/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on vanhentuessaan päässyt nauttimaan myös tästä ilmiöstä ja kyllähän se ketuttaa. Moni flirttailee aivan avoimesti vaikka sormus kädessä. Onhan hänellä charmia ja puhuessaan tietää mistä puhuu. Siihenhän sitä itsekin ihastuin.

Vierailija
98/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärettömän huvittunut, varsinkin, jos mieheni huomaa, että häntä katsellaan. Yrittää olla aina superviileä siinä tilanteessa ja se mikä on tosi hauskannäköistä. 

Vierailija
99/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson miestäni merkitsevästi niin että hänkin on tietoinen näkemästäni

Saatan ajoittain noissa tilanteissa myös pussata tai ottaa kädestä puolisoani niin ei jää toiselle naiselle epäselväksi onko varattu

Vierailija
100/122 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondi? Kun joku nainen seurasi tilannetta, kuiskasi kaverilleen ja käveli miehen luo pyytäen tanssimaan. 

Olisiko se joku nainen voinut luulla, että hän nyt varmasti saa miehen tanssimaan. Saattoi mielestään olla viehättävämpi nainen kuin se toinen.

Ei osannut ajatella, että kyseessä aviopari.