Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Kumman laitat ykkössijalle - miehen vai lapset? Tiedostatko tämän?

Vierailija
25.04.2024 |

Nainen! Kumman laitat ykkössijalle - miehen vai lapset? Tiedostatko tämän?

Epäilen että suurin osa - ainakin valtava määrä - naisista laittaa lapset ykkössijalle jostain syystä - MIKÄ SYY? Ja entäpä jos he sitten elävät elämänsä näiden lastensa kautta? Uskon tämän vaikuttavan miehen ja naisen välisten suhteiden kummallisuuteen.

Itse olen niitä naisia jotka laittaa miehen ykkössijalle. Lapset kuuluvat siihen sitten ja tietysti niitä rakastetaan - ei nyt ole siitä kiinni - mutta suhde mieheen on kuitenkin ykkönen. Sitä en sitten osaa sanoa että miten tämmöinen 'näkyy' minusta ja perheestäni ja näkevätkö jotkut sen ulospäin. 

Jos lapset ovat ykkössijalla niin entäpä jos 'rakkaussuhde' on ollut 'puutteellinen' jo alusta alkaen. Naisen päämäärä - tietoinen tai tiedostamaton - on vain ollut saada ne lapset mieheltä... LEIKKIÄ jotain KOTILEIKKIä... entäpä jos tästä syntyy joku nukkekoti jossa valotkin mutta sammuvat... entäpä jos on vedetty koko homma kulissiksi... 

Kommentit (200)

Vierailija
1/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun lapset olivat pieniä, oli itsestään selvää KUMMALLEKIN, että ne lapset olivat ykkösiä. Lasten kasvaessa pitää tietysti pitää parisuhteestakin huolta. Nyt kun lapset ovat aikuisia, voimme taas olla toistemme ykkösiä.

Vierailija
2/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samalla viivalla ovat. Miehelle lapset ovat tärkeämmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. Mies kaukana perässä. Miksikö? Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
4/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisen vanhemman olisi syytä laittaa lapset etusijalle. Terveessä, normaalissa perhemallissa tällaista valintaa ei tosin tarvitse edes tehdä, koska molemmat on tietenkin tärkeitä. Riippuu elämäntilanteesta minkä verran on paukkuja mihinkin, lasten ollessa pieniä heidän tulisi viedä iso osa molempien vanhempien energiasta ja ajasta, lasten kasvaessa tilanne sitten hiljalleen muuttuu. Ongelma tulee, jos perheen toisen aikuisen ajasta ja energiasta suuri osa menee lapsiin ja toisen ei. 

Vierailija
5/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä puolison ennen lapsia valitsevia kyllä on, aivan liikaa. Vaikkapa tämä joensuun tapaus surullisena ääripää-esimerkkinä. Viis lapsen hyvinvoinnista kunhan puoliso on tyytyväinen... 

Vierailija
6/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen mies ei osaa huolehtia itse itsestään, niin luiskaan. Lasten hoidossa ja hyvinvoinnista huolehtimisessa on ihan tarpeeksi tekemistä ilman että tarvitsisi vielä aikuinen laittaa siihen hoivajonoon jatkoksi. 

Vierailija
7/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille lapsi on tärkein. Molemmat ok asian kanssa.

Vierailija
8/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelläkään ei aika riitä kaikkeen, lapset, kumppani, sukulaiset, kaverit, työ, vapaa-aika, harrastukset, lasten harrastukset, suuresta osasta tingitään ja mihinkään ei jää kunnolla aikaa

Vierailija
9/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun lapset olivat pieniä, oli itsestään selvää KUMMALLEKIN, että ne lapset olivat ykkösiä. Lasten kasvaessa pitää tietysti pitää parisuhteestakin huolta. Nyt kun lapset ovat aikuisia, voimme taas olla toistemme ykkösiä.

No nimenomaan näin. Pienet lapset on täysin riippuvaisia vanhemmistaan, heidät täytyy asettaa etusijalle. Sitten he kasvaa ja parisuhteelle jää taas enemmän aikaa. Tietysti parisuhteesta on hyvä huolehtia siinä pikkulapsiarjessakin, mutta se tapahtuu sen arjen ehdoilla.

Vierailija
10/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä kumpikin laittaa lapsen ykkössijalle. En voisi olla miehen kanssa, joka ei asettaisi lastaan etusijalle enkä usko, että miehenikään olisi kanssani, jollei lapsi tulisi minulle ykkösenä. Lapsi on kaikkein tärkein asia meidän elämässämme.

Vierailija
11/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minulle että miehelleni yhteiset lapset ovat aina olleet se ykkönen. Tämähän on itsestään selvää. 

Vierailija
12/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman sarjan kysymys miehelle: laitatko itsesi etusijalle vai perheesi. 

Vierailija
13/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset tulee, niin ne. Mies on vain työssäkäyvä rahantuoja. Sitten 18v myöhemmin nainen eroaa ihmetellen, että kuka helvetti tuo meillä asunut mies oikein oli?

Vierailija
14/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapaino.

Vierailija
15/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman sarjan kysymys miehelle: laitatko itsesi etusijalle vai perheesi. 

Haista paska!

Vierailija
16/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen mies ei osaa huolehtia itse itsestään, niin luiskaan. Lasten hoidossa ja hyvinvoinnista huolehtimisessa on ihan tarpeeksi tekemistä ilman että tarvitsisi vielä aikuinen laittaa siihen hoivajonoon jatkoksi. 

Se on juuri näin. Molempien on laistettaava omia asioita lasten eteen. Se ei ole että laitetaanko lapset tai vanhemmat ensin. Sitä paitsi rakkaus lapsiin ja puolisoon ovat eri rakkaudet.. Aamen. 👍👍👍👍👍

Vierailija
17/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli puoliso mies tai nainen, tottakait lapset menevät edelle. 

En ymmärrä aloitusta, sillä kaikessa lapset menevät edelle ja he ovat ykkössijalla tarpeineen. Jopa sodassa ja vihollinen säästää lapsen hengen ja kohtelee häntä hyvin. 

Vierailija
18/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset.

Mies pärjää ilman minua ja minä pärjään ilman häntä, lapset tarvitsevat jompaakumpaa mieluiten kumpaakin meistä.

Näinhän se on myös eläinmaailmassa. Emo puolustaa poikasiaan viime hengenvetoon. Niin minäkin.

Ongelmia tuottaa juuri ne perheet, joissa lapsista ei huolehdita. Pahimmassa tapauksessa emo tappaa lapsensa, joko välinpitämättömyyttään tai pahuuttaan.

Vierailija
19/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja miehelleni molemmille lapset on tällä hetkellä ykkössijalla. Voi olla että muuttuu kun lapset kasvavat ja lentävät pois pesästä, tällä hetkellä tosi pieniä (5v ja 2v).

Vierailija
20/200 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset tulee, niin ne. Mies on vain työssäkäyvä rahantuoja. Sitten 18v myöhemmin nainen eroaa ihmetellen, että kuka helvetti tuo meillä asunut mies oikein oli?

Onneton suhde sinulla sitten. Kun meillä lapset aikuistuivat, aloimme elää uutta nuoruutta yhdessä :D

T. Eka kommentoija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi