Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Kumman laitat ykkössijalle - miehen vai lapset? Tiedostatko tämän?

Vierailija
25.04.2024 |

Nainen! Kumman laitat ykkössijalle - miehen vai lapset? Tiedostatko tämän?

Epäilen että suurin osa - ainakin valtava määrä - naisista laittaa lapset ykkössijalle jostain syystä - MIKÄ SYY? Ja entäpä jos he sitten elävät elämänsä näiden lastensa kautta? Uskon tämän vaikuttavan miehen ja naisen välisten suhteiden kummallisuuteen.

Itse olen niitä naisia jotka laittaa miehen ykkössijalle. Lapset kuuluvat siihen sitten ja tietysti niitä rakastetaan - ei nyt ole siitä kiinni - mutta suhde mieheen on kuitenkin ykkönen. Sitä en sitten osaa sanoa että miten tämmöinen 'näkyy' minusta ja perheestäni ja näkevätkö jotkut sen ulospäin. 

Jos lapset ovat ykkössijalla niin entäpä jos 'rakkaussuhde' on ollut 'puutteellinen' jo alusta alkaen. Naisen päämäärä - tietoinen tai tiedostamaton - on vain ollut saada ne lapset mieheltä... LEIKKIÄ jotain KOTILEIKKIä... entäpä jos tästä syntyy joku nukkekoti jossa valotkin mutta sammuvat... entäpä jos on vedetty koko homma kulissiksi... 

Kommentit (200)

Vierailija
181/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mällírännít haukkumassa miehiä lauantaina aamusta alkaen.

Palsta ei petä koskaan.

Etkä sinä. Samoja jankutuksia päivästä toiseen. Voisi pelata bingoa näillä hokemillasi.

Jotenkin säälittävää että hakeudut päivästä toiseen ketjuihin joissa haukutaan miehiä.

Oletko koskaan pohtinut mistä käytöksesi ja miesvihasi johtuu?

Minähän tulen näihin ketjuihin pelaamaan bingoa jankutuksillasi. Nyt on jo viisi kymmenestä bongattu. Jatka samaan malliin tiedän jo, mitä kirjoitat seuraavaksi :D

Tässä nainen joka rakastaa puolisoaan ja lapsiaan, tekemässä tärkeää työtä. Huomaa oikein kuinka palstanaiset nauttivat elämästään.

Ellätte täysillä, hyvä tytöt!

Vierailija
182/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde-diili on toki kaikille vapaaehtoinen. Jokainen saa  ihan itse päättää haluaako osallistua. Siinä olet väärässä ,että suuressa maailmassa miehet ei tätä diiliä halua- kyllä haluaa ja eivätkä karta siitä tulevaa vastuuta. Naisen kannattaa katsastaa amerikkalainen ja eurooppalainen tarjonta, mikäli haluaa perheen. Siinä olet oikeassa, että suomalaisen miehen kanssa ei parisuhteeseen kannata lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ketjua lukee, selviää hyvin miksi naisten selittely kuinka mies saa parisuhteessa kumppanuutta, rakkautta ja yhdessä elämistä on paskapuhetta.

Yhteisistä lapsista huolehtiminen on kumppanuutta. Myös se mies saa lapsen ja perheen. En tajua ,mitä nämä inisevät miehet oikein kuvittelee parisuhteesta saavansa? Vapaasti pillua ja ilmaisen piian?

Ilmaisen? Nainen parisuhteessa ei ole miehelle edes halpa.

Ai. Just annoin miehelle satasen, että käyppä kaupassa. Kyllä minä olen hänelle ilmainen ja välillä jopa rahoittaja.

Vierailija
184/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi ok ottaa huomioon vain lapset niiden synnyttyä, mutta asiasta kannattaisi olla rehellinen miehen suuntaan.

Lapsia ei kannata tehdä miehen kanssa, jolle lapsi ja perheen hyvinvointi ei  ole tärkeämpi kuin oma viihtyminen ja pillun saanti. Itsekästä miestä ei kannata ottaa eikä ainakaan lisääntyä sellaisen kanssa. Tämähän toki näkyykin jo syntyvyystilastoissa. Ilmeisesti nykyään poikien kasvatuksessa on vikaa kun niitä ei saada kasvatettua kantamaan vastuuta edes itsestään ja omasta elämästään- puhumattakaan että osaisivat kantaa vastuuta kuvitteellisesta kumppanistaan ja lapsistaan. 

Jos et halua tehdä parisuhteen ja lasten hyväksi mitään, niin sellaisia ei kannata hankkia vaan tyytyä ihan suosiolla runkkaamasn fleshlightiin.

<

Miehillä ei ole velvollisuutta kantaa vastuuta naisen hyvinvoinnista ja naisen lapsesta.

Tässä olet väärässä. Kun olet parisuhteessa olet vastuussa kumppanisi hyvinvoinnista. Mikäli tähän suhteeseen  syntyy lapsi, olet lapsen vanhempana vastuussa myös lapsesi hyvinvoinnissa. Tämä on se parisuhteen toimintaperiaate. Ikävää mm käki et ole sitä lapsuudenperheeseesi kokenut.

Juurihan te täällä kerrotte etteivät naiset ole vastuussa miehen hyvinvoinnista vaan hän saa ihan itse pärjätä. Perustelette monisanaisesti miksi näin on.

Miksi se vastuu on siis vain miehillä?

Vierailija
185/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde-diili on toki kaikille vapaaehtoinen. Jokainen saa  ihan itse päättää haluaako osallistua. Siinä olet väärässä ,että suuressa maailmassa miehet ei tätä diiliä halua- kyllä haluaa ja eivätkä karta siitä tulevaa vastuuta. Naisen kannattaa katsastaa amerikkalainen ja eurooppalainen tarjonta, mikäli haluaa perheen. Siinä olet oikeassa, että suomalaisen miehen kanssa ei parisuhteeseen kannata lähteä.

Kannattaa päivittää tietonsa.

60% amerikkalaisista alle 35-vuotiaiasta miehistä on sinkkuja eikä suurin osa ole hakemassa seksi- tai parisuhdetta. Sama ilmiö on levinnyt tänne eurooppaan.

Nuoret miehet ovat oppineet. Nainen on riski heidän hyvinvoinnilleen ja työuralleen. Miksi raataa vain jotta nainen kerää hedelmät.

Vierailija
186/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta ei petä koskaan.

Etkä sinä. Samoja jankutuksia päivästä toiseen. Voisi pelata bingoa näillä hokemillasi.

Jotenkin säälittävää että hakeudut päivästä toiseen ketjuihin joissa haukutaan miehiä.

Minähän tulen näihin ketjuihin pelaamaan bingoa jankutuksillasi. Nyt on jo viisi kymmenestä bongattu. Jatka samaan malliin tiedän jo, mitä kirjoitat seuraavaksi :D

Tässä nainen joka rakastaa puolisoaan ja lapsiaan, tekemässä tärkeää työtä. Huomaa oikein kuinka palstanaiset nauttivat elämästään.

<

Ainoa asia, jossa olet koskaan ollut oikeassa: rakastan todellakin puolisoani ja lapsiani. Hyvä poika! 😊

Vierailija
187/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta ei petä koskaan.

Tässä nainen joka rakastaa puolisoaan ja lapsiaan, tekemässä tärkeää työtä. Huomaa oikein ku

Ainoa asia, jossa olet koskaan ollut oikeassa: rakastan todellakin puolisoani ja lapsiani. Hyvä poika! 😊

Me kaikki tiedämme ettei sinulle ole kumpaakaan.

Vierailija
188/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT

Vierailija
189/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bingossa 6/10! 😂

Vierailija
190/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen tähän maailmaan tehnyt lapsia, joiden kasvu ja kehitys on ensisijaisesti minun (ja sen toisen tekijän) vastuulla, jotka ovat riippuvaisia siitä että minä tarjoan heille puitteet kasvaa kohtuullisen hyvinvoiviksi ja pärjääviksi yksilöiksi, niin tottakai tämä vastuu menee kaikkien muiden vastuiden ja prioriteettien edelle. Se tarkoittaa että lasten tarpeet menee heittämällä puolison edelle. Ei lasten halut.

Työssöni lasten ja nuorten mt-palveluissa sitten hoidetaan niitäkin lapsia, joiden huomio on mennyt (uuden tai vanhan) kumppanin tarpeiden tyydyttämiseen, lapsi on tuntenut itsensä merkityksettömäksi tai joutunut kestämään kaltoinkohtelua. On niitä, jotka eivät osaa vastata kysymykseen "ketä perheeseeni kuuluu" tai eivät kestä olla kotona kun dynamiikka pyörii jonkun epävakaan aikuisen ympärillä eikä kukaan uskalla puhaltaa peliä poikki koska rakkaus ja aikuisten keskinäinen lojaliteetti, lapsista viis. 

Vierailija
191/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olen tähän maailmaan tehnyt lapsia, joiden kasvu ja kehitys on ensisijaisesti minun (ja sen toisen tekijän) vastuulla, jotka ovat riippuvaisia siitä että minä tarjoan heille puitteet kasvaa kohtuullisen hyvinvoiviksi ja pärjääviksi yksilöiksi, niin tottakai tämä vastuu menee kaikkien muiden vastuiden ja prioriteettien edelle. Se tarkoittaa että lasten tarpeet menee heittämällä puolison edelle. Ei lasten halut.

Työssöni lasten ja nuorten mt-palveluissa sitten hoidetaan niitäkin lapsia, joiden huomio on mennyt (uuden tai vanhan) kumppanin tarpeiden tyydyttämiseen, lapsi on tuntenut itsensä merkityksettömäksi tai joutunut kestämään kaltoinkohtelua. On niitä, jotka eivät osaa vastata kysymykseen "ketä perheeseeni kuuluu" tai eivät kestä olla kotona kun dynamiikka pyörii jonkun epävakaan aikuisen ympärillä eikä kukaan uskalla puhaltaa peliä poikki koska rakkaus ja aikuisten keskinäinen lojaliteetti, lapsista viis. 

Ihanan mustavalkoista. 

Koska lapset, aikuisilla ei ole 20 vuoteen mitään merkitystä.

Vierailija
192/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kronologinen järjestys:

1. Puoliso

2. Lapset

Sitten lapset muuttavat pois kotoa. Lasten kanssa ei olla naimisissa.

Vierailija
193/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että nainen laittaa etusijalle aina naisen - itsensä.

Vierailija
194/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kahdestaan laitoin miehen etusijalle. Sitten syntyivät lapset, jotka tietenkin meni heti etusijalle. Nyt lapset ovat muuttaneet pois ja tällä kertaa pistin itseni etusijalle. Kun olen niin pitkään pitänyt huolen muista, niin nyt on minun vuoro.

Vierailija
195/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösiä ovat koirat ja kissa. 

Vierailija
196/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssöni lasten ja nuorten mt-palveluissa sitten hoidetaan niitäkin lapsia, joiden huomio on mennyt (uuden tai vanhan) kumppanin tarpeiden tyydyttämiseen, lapsi on tuntenut itsensä merkityksettömäksi tai joutunut kestämään kaltoinkohtelua. On niitä, jotka eivät osaa vastata kysymykseen "ketä perheeseeni kuuluu" tai eivät kestä olla kotona kun dynamiikka pyörii jonkun epävakaan aikuisen ympärillä eikä kukaan uskalla puhaltaa peliä poikki koska rakkaus ja aikuisten keskin

Ihanan mustavalkoista. 

Koska lapset, aikuisilla ei ole 20 vuoteen mitään merkitystä.

Kyllä, ihanan mustavalkoista, sinulta. Minä en ajattele että lasten tarpeiden laittaminen ykköseksi silloin kun ne ovat ristiriidassa aikuisen tarpeiden kanssa, joka on eri tavalla kykenevä ja vastuullinen kantamaan vastuuta tarpeistaan myös itse, tarkoittaisi etteikö aikuisilla olisi "mitään merkitystä 20 vuoteen". Minun elämääni mahtuu useita tärkeitä ihmisiä, ja myös omat tarpeeni mahtuvat listalle. Se vain tarkoittaa sitä, että sillä hetkellä kun lapsen todellknen TARVE (ei halu) perustarpeiden tyydyttämiseen, turvallisuuteen, hoivaan, huomioon ja kasvatukseen on ristiriidassa puolison tarpeiden kanssa, aikuinen ihminen joko odottaa tai huolehtii itse itsestään.

Vierailija
197/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen entäpä-jankkaaja aloittaja on? Sorry, mutta ilmaisusi on niin rasittavaa, ettei kukaan jaksa lukea ajatuksella.

Vierailija
198/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kyllä mieleen, että tää aloitus on jonkun miehen kirjoittama. Esim oman mieheni. Hän heittäytynyt yhdeksi lapseksi lastemme joukkoon ja on mustasukkainen äidin huomiosta. Hän ei osallistu kasvatustyöhön tasavertaisena aikuisena vaan ilmeisesti jossain määrin inhoaa lapsiamme, kun suurin osa huomiostani menee heille. Koen, että hänen törttöilynsä on merkittävä haittatekijä perheessä.

Ja kyllä, ero on harkinnassa 

Ja jos nyt joku syyttää, että olisin ollut hänen kanssaan vaan rahasta tms niin minä olen meillä sekä enemmän ansaitseva että kaikki kotityöt tekevä. Mies lähinnä istuu perseellään sohvalla, selaa kännykkäänsä ja marisee. Meillä ei siis ole mitään parisuhdetta, johon edes palata pikkulapsivaiheen jälkeen, vaan kaiken tämän jälkeen pidän häntä pikkumaisena idioottina.

Tässä ihan hiljattain olen ihaille ja kadehtien katsellut muita isiä ja heidän osallistumistaan perheensä elämään. Vastaukseni ei siis koske kaikkia miehiä, vain ja ainoastaan tätä yhtä esimerkkiä. 

Vierailija
199/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kontekstista.

Jossain tilanteessa mies menee etusijalle, toisessa lapset. Esimerkiksi aikuisten kanssa keskustellessa mies menee edelle, lapsi saa odottaa vuoroaan. Lomasuunnitelmissa mies menee edelle ja lapsi kulkee mukana jne.

Isossa, koko elämän laajuisessa kuvassa tietysti lapsi menee edelle. Hän tulee olemaan aina lapseni, olen ainoa äiti joka hänellä on, hän tarvitsee minua enemmän kuin kukaan. Toisaalta mies voi periaatteessa ottaa eron ja olisi ollut turhaa asettaa hänet oman lapsen edelle.

Luultavasti myös elän miestäni pidempään ja silloin olen riippuvainen lapsestani, kun mies on kaunis muisto vain.

Vierailija
200/200 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä se ykkössija tarkoittaa. Sehän ei aina näy päälle päin, mitä ihminen ajattelee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi