Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valittaa mun ruuista. Musta niis ei oo vikaa

Vierailija
26.02.2024 |

Teen perinteistä suomalaista kotiruokaa mitä oin oppinut kotona.

makaronilaatikko

nakkikeitto (nakit, perunat, hemapa, lihaliemi)

jauhelihakastike ja perunat

jauhelihakeitto (jauheliha, lihaliemi, perunat, hemapa, ketsup)

jauheliakastike ja spagetti

risotto (riisi, hemapa, makkara, kermaviili)

lauantaina pitsa

sunnuntaina hese tai absi

Mies haukkuu ruokaa. Eiks kaikki syö näitä?

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syö. Ei nuo hyvältä kuulosta. Osa ei pidä liiasta mausta, sekoitusruuista ja kaipaa selkeitä ruokia, kuten liha tai kana, peruna, salaatti. Risotto ja keitot eivät käy kaikille myös. Ihmiset ovat niin erilaisia. Makaronilaatikko ok ja jauhelihakastike. Onko liha laadukas, ei sianliha. Ehkä luomu. Jatka silti ruoanlaittoa jos itse pidät niistä, silloin osaa paljon muutakin.

Vierailija
2/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies kokkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet ne huonosti?

Vierailija
4/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tyytyväinen tuohon listaan.

Mut en valittasi jos pääsisin valmiiseen pöytään.

Vierailija
5/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama minkälaista ruokaa teet. Jos mies valittaa niin mies voi itse tehdä ruokaa.

Vierailija
6/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin oot nuo oppinut, 70- luvulla?

Vierailija
7/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:n sininen uunissa paksulla juustokuorrutteella. Jokaisen miehen unelmaeväs. Siihen vielä kylkeen punaista maitoa niin ai että lähtee nälkä ja tulee hyvä olo.

Vierailija
8/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti minut syystä, etten osannut leipoa. Hänellä ei ollut ymmärrystä, että pelkästä kaurajauhoista ja leivinjauheesta tehtynä leivät on aika erilaisia kuin kaupan leivät.

Vierailija
9/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin oot nuo oppinut, 70- luvulla?

Perusruokaa on edelleen. Hiukan muunneltuna koululounaanakin.

Vierailija
10/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä ruokia ovat. 

Itse en käytä hemapaa missään ruuassa, koska en pidä herneen ja maissin mausta tai rakenteesta. 

Voisitte miehen kanssa vuorotella ruuanlaitossa, niin opit, mistä hän pitää ja miten hänen mielestään ruoka pitäisi valmistaa.

Jos mies ei tee mitään, ei hänen pidä valittaa. 

Voisit kokeilla tortilloja. Täytteet pilkotaan erikseen ja molemmat voi lisätä mitä haluaa omaan annokseen. 

Vierailija
11/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syö. Ei nuo hyvältä kuulosta. Osa ei pidä liiasta mausta, sekoitusruuista ja kaipaa selkeitä ruokia, kuten liha tai kana, peruna, salaatti. Risotto ja keitot eivät käy kaikille myös. Ihmiset ovat niin erilaisia. Makaronilaatikko ok ja jauhelihakastike. Onko liha laadukas, ei sianliha. Ehkä luomu. Jatka silti ruoanlaittoa jos itse pidät niistä, silloin osaa paljon muutakin.

Ihan siitä riippumatta mitä muut ihmiset syö: ap:n mies on hyvä ja laittaa itse ruokansa niin tulee varmasti mieleistä. Ärsyttää tuollaiset ruikuttajat jotka passauttaa itseään ja vielä kehtaa valittaa.

Vierailija
12/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihminen käyttää vielä hemapaa? Ja vielä melkein joka ruuasta?

Vierailija
13/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa tekemästä. Tehköön ite.

Vierailija
14/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei valita. Miesvauva valittaa.

Vierailija
15/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat siis itse käyttää vain 7 raaka-ainetta: makaronia, nakkeja/makkaraa, perunaa, jauhelihaa, riisiä, hemapaa ja kermaviiliä. Ja nämä toistuvat ruoat maustat vain lihaliemellä ja ketsupilla. Vau! :D En ihmettele jos ei miehelle maistu. 

(Mikä kauhistus on muuten tuo sotku, jota kutsut risotoksi?! riisi, hemapa, makkara, kermaviili?!)

Vierailija
16/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on jotain 80-luvun ruokia. Eikä tuo "risotto" ole edes mikään oikea risotto. Taivas mitä sontaa jotkut syö. Herää nykyaikaan ap! 

Vierailija
17/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan siitä riippumatta mitä muut ihmiset syö: ap:n mies on hyvä ja laittaa itse ruokansa niin tulee varmasti mieleistä. Ärsyttää tuollaiset ruikuttajat jotka passauttaa itseään ja vielä kehtaa valittaa.

Risotto on aikas kauhea ruoka. Kuka sitä edes syö. Makunsa kullakin. Mies vain sanoo mistä ei pidä tai pitää, miksi ei saisi. Eikö voi kysyä mikä käy ja mikä ei käy.

Vierailija
18/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi makaronia, jauhelihaa, makkaraa, herne-maissi-paprikaa? Miksi? 

Vierailija
19/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi on jotain 80-luvun ruokia. Eikä tuo "risotto" ole edes mikään oikea risotto. Taivas mitä sontaa jotkut syö. Herää nykyaikaan ap! 

Ihan hyviä ruokia nuo on. Toki jos miehelle ei kelpaa niin voi tilata itselleen vaikka rullakebapin tai pitsan.

Vierailija
20/118 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen tehdä ruuat ja näytä nurpeää naamaa kaikesta. Varmaan haluaisi syödä äitinsä tekemää ruokaa. Ihmettelen nytkin miksi olette moisten mörököllien kanssa?