Nainen! Kumman laitat ykkössijalle - miehen vai lapset? Tiedostatko tämän?
Nainen! Kumman laitat ykkössijalle - miehen vai lapset? Tiedostatko tämän?
Epäilen että suurin osa - ainakin valtava määrä - naisista laittaa lapset ykkössijalle jostain syystä - MIKÄ SYY? Ja entäpä jos he sitten elävät elämänsä näiden lastensa kautta? Uskon tämän vaikuttavan miehen ja naisen välisten suhteiden kummallisuuteen.
Itse olen niitä naisia jotka laittaa miehen ykkössijalle. Lapset kuuluvat siihen sitten ja tietysti niitä rakastetaan - ei nyt ole siitä kiinni - mutta suhde mieheen on kuitenkin ykkönen. Sitä en sitten osaa sanoa että miten tämmöinen 'näkyy' minusta ja perheestäni ja näkevätkö jotkut sen ulospäin.
Jos lapset ovat ykkössijalla niin entäpä jos 'rakkaussuhde' on ollut 'puutteellinen' jo alusta alkaen. Naisen päämäärä - tietoinen tai tiedostamaton - on vain ollut saada ne lapset mieheltä... LEIKKIÄ jotain KOTILEIKKIä... entäpä jos tästä syntyy joku nukkekoti jossa valotkin mutta sammuvat... entäpä jos on vedetty koko homma kulissiksi...
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset tulee, niin ne. Mies on vain työssäkäyvä rahantuoja. Sitten 18v myöhemmin nainen eroaa ihmetellen, että kuka helvetti tuo meillä asunut mies oikein oli?
Mihin ne naisten rahat menevät? Suomessa naisten työllisyysaste on korkeampi kuin miesten ja palkkataso on lähes sama.
Ja eikö lapsi ole yhteinen projekti, jolloin kotona olevan vanhempien ansionmenetys puolitetaan molemman vanhemman kesken ja Kela maksaa loput.
Vierailija kirjoitti:
Aika samalla viivalla ovat. Miehelle lapset ovat tärkeämmät.
Itse olen käynyt sisäistä kamppailua siitä, että mieheni on niin tärkeä, että olen nostanut hänet yhteisten lastemme kanssa yhtä rakkaaksi.
Toisaalta olen ajatellut, että tämä on ollut myös lastemme etu. Ainakin he ovat nähneet että hyvä parisuhde on onnellisen ja lapsia rakastavan perheen kulmakivi. -sama-
Edelleenkin pelastaisin tulipalosta ensimmäisenä mieheni. Hän on koko elämäni perusta.
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset tulee, niin ne. Mies on vain työssäkäyvä rahantuoja. Sitten 18v myöhemmin nainen eroaa ihmetellen, että kuka helvetti tuo meillä asunut mies oikein oli?
Mies pääsee siis todella helpolla. Nainen käy myös töissä ja tuo rahaa taloon. Lisäksi hän hoitaa lapset ja kotityöt (jos mies päättää olla osallistumatta). Tässä yhtälössä mies helposti vielä kriiseilee kun ei saakaan sitä huomiota niinkuin jostain käsittämättömästä syystä kuvittelee hänelle etuoikeutetusti kuuluvan.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin pelastaisin tulipalosta ensimmäisenä mieheni. Hän on koko elämäni perusta.
Oikeasti? Aika heikot petustukset sulla. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Ap ei ole kasvanut aikuiseksi. Jokaiselle aikuiselle ihmiselle on selvää, että lapset tulevat ensimmäiseksi. Itselläni ei ole edes lapsia ja silti tämä on selvää.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole kasvanut aikuiseksi. Jokaiselle aikuiselle ihmiselle on selvää, että lapset tulevat ensimmäiseksi. Itselläni ei ole edes lapsia ja silti tämä on selvää.
Aikuiset tulee aina ensin. Lapset ovat riippuvaisia aikuisista.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies sattuu kuolla kupsahtamaan, niin siihenkö se elämäsi perusta murenee ja kuukahdat itsekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pääsee siis todella helpolla. Nainen käy myös töissä ja tuo rahaa taloon. Lisäksi hän hoitaa lapset ja kotityöt (jos mies päättää olla osallistumatta). Tässä yhtälössä mies helposti vielä kriiseilee kun ei saakaan sitä huomiota niinkuin jostain käsittämättömästä syystä kuvittelee hänelle etuoikeutetusti kuuluvan.
Eli toisin sanoen nk. miesvauva. Mies, joka ei ole kasvanut aikuiseksi, vaan haluaa vielä aikuisenakin saman huomion ja huolenpidon, jonka sai äidiltään lapsena. Vaimon pitäisi olla nyt äiti hänelle.
Lapsia tehtään silkasta itsekyydestä tyydyttämään niitä omia narsitisia tarpeita. Lapsia tehdään tyydyttämään ruumiillisen läheisyyden kaipuutaan, poistamaan yksinäisyyttään, lohduttamaan masennustaan, toteuttamaan omia toteutumattomia toiveitaan. Pienellä lapsella ei ole voimaa eikä oikeuksia puhua puolestaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä puolison ennen lapsia valitsevia kyllä on, aivan liikaa. Vaikkapa tämä joensuun tapaus surullisena ääripää-esimerkkinä. Viis lapsen hyvinvoinnista kunhan puoliso on tyytyväinen...
Nämä ovat tunnevammaisia narkomaaneja. Heiltä ihmisyys on kadonnut jo aikoja sitten. Taantuneet henkisesti sikiöasteelle.
Se ei ole tunnevammaista tehdä lasta kun pelkää yksinäisiä joulua ja kuolevansa yksin siivouskomeron lattialle?
Lapset on molemmilla ykkössijalla, se on itsestään selvää. Se ei tarkoita, etteikö parisuhteesta pidettäisi huolta, kyseessä ei ole joko/tai tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia tehtään silkasta itsekyydestä tyydyttämään niitä omia narsitisia tarpeita. Lapsia tehdään tyydyttämään ruumiillisen läheisyyden kaipuutaan, poistamaan yksinäisyyttään, lohduttamaan masennustaan, toteuttamaan omia toteutumattomia toiveitaan. Pienellä lapsella ei ole voimaa eikä oikeuksia puhua puolestaan!
Mulle on sanottu, että mä en voi ikinä saada niin pyyteetöntä rakkautta kuin omalta lapselle, että jään valintani takia tässä elämässä ihmisenä kokonaan vaille jotain. Itsekkyyttä on olemassa vain silloin, jos sillä on kohde tai uhri. Jokaisella näillä lapsi ensin on se lapsi, joka jää aina paitsi jostain.
Meillä ei ole tarvinnut mitään järjestystä laittaa. Yhdessä olemme mieheni kanssa huomioineet molemmat lapset samalla lailla.
Tietysti lapset tulevat ensin, koska tarvitsevat vanhempiaan. Ja lasten tarpeet menevät aikuisten tarpeiden edelle.
Mutta olen myös sitä mieltä, että suhde lasten isään on koko perheen perusta. Ja vaadin myös sen ylläpitoa, vaikka pieniä lapsia onkin. Jos sen laittaa hyllylle, sen kyllä huomaa todella nopeasti. Se vaatii tasapainottelua.
Tavallaan lapset ovat meillä lainassa, ja haluan, että suhde on hyvä myös, kun lapset muuttavat pois kotoa. Mutta ei sitä voi lasten kustannuksella tehdä.
Naurettava kysymys. Lapset tietenkin. Mitään vinkuvaa mieslasta en ala hyysätä alkuunkaan.
1980-luvulla lapsista tuli Suomessa kaiken keskipisteitä. Siksi nämä järkyttyivät aikuisina. Äitihän oli sanonut heidän olevan universumin kiintotähtiä. Ja lapsena tämä tyyppi pysyy vielä nelikymppisenäkin ja ovat kiinni vanhemmissaan.
Nämä ovat tunnevammaisia narkomaaneja. Heiltä ihmisyys on kadonnut jo aikoja sitten. Taantuneet henkisesti sikiöasteelle.