Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parisuhteet edes alkavat nykypäivänä? En ymmärrä

Vierailija
24.04.2024 |

Minä en ole koskaan käynyt treffeillä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Ei ole ollut edes missään tuttavapiirissä naisia. Ei ole siis ollut mahdollista edes kohdata missään tosielämän tilanteessa vastakkaisen sukupuolen edustajia. 

Työelämässä ei ole tullut vastaan. Minulla on ollut elämäni aikana noin 10 eri työpaikkaa. Yhdessäkään en ole kohdannut ikäisiäni naisia.

Insinööritoimistossa kukaan ei puhunut mitään ylimääräistä eikä ollut kahvitaukoja. Naiset eivät ole koskaan puhuneet minulle oikein mitään ja jos olen itse jotain puhunut, on yleensä vain tullut vaivautunut hiljaisuus.

Kavereita on, mutta tällä ikää heillä on omat perheensä ja omat menonsa. 

Miten helvetissä tässä elämässä muka ketään voi missään kohdata? Sellaista, jonka kanssa jaamme samat arvot.

Tinderissä mätsejä saa vain alusvaatemallit. Välillä masentaa, välillä tulee itsemurhakin mieleen.

Välillä unohdan asian ja keskityn harrastuksiini. Joskus masennus, kun näen jollain ikäiselläni miehellä nätin naisen käsipuolessa. Siksi on aika ahdistavaa käydä missään.

M38

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen löytänyt koulusta, kotibileistä, kaverin häistä, töistä, lomamatkalta, junasta, baarista, kaverin kautta, netistä, laivalta ja ties mistä.

Kummallista, kun toiset tullaan vaikka kotoa hakemaan ja toiset eivät löydä ketään mistään. Mahtavatko tosissaan yrittääkään?

Tässä ei ole yhtikäs mitään kummallista. Todella kaunis nainen tullaan hakemaan vaikka Etelänavalta.

Eikä tarvitse olla todella kaunis vaan nuori ja ihan nätti. Iän myötä vetovoima tietysti hiipuu muilta kuin niiltä misseiltä. 

Hiipuu se niiltä misseiltäkin. Ja joskus tavikset ovat ikääntyneinä viehättävämpiä kuin jotkut missit.

Vierailija
62/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ollu vääränlaisissa insinööritoimistoissa töissä. Tai sitten tää on trollin keksitty itkuvirsi.

N37, insinööri, töissä insinööritoimistossa

Ei ole trolli, vaan masentuneen vuodatus. Jonnekin pitää saada vuodattaa masennusta. 

M38

Toki pitää. Asutko jollain pienellä paikkakunnalla? Se voisi selittää tuon, miksei naisia ole samassa paikassa. 

Miten olisi jokin vapaaehtoistyö, monessa on mukana naisia ja naiset tykkäävät, kun mies tekee jotain yleishyödyllistä.

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina puhutaan supliikkimiehistä, mutta täällä yksi supliikkinainen! En tiedä näenkö itseni rumempana kuin muut, mutta olen ylipainoinen, vähän huonoryhtinen, kummallisen roikkuvan naaman omaava. Selfieissä olen kaunis ja upea, mutta siihen se jääkin. Olen itseironinen ja sarkastinen, vähän härskikin. Ja miehiä riittää. 

Sama pätee toisinpäin. Ei miehen tarvii olla komea. Tai rikas. Riittää, kun osaa käsitellä ihmisiä. Mies, joka huomioi naisen kuin naisen, sillä miehellä riittää vientiä. Tämän kun te miehet ymmärtäisitte.

Vierailija
64/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaiken jälkeen suuressa kuvassa supliikki, kipinä ja miehen energia vastata naisen käsitykseen "just sopivasta miehestä" on oleellista.

Tähän pohjautuu ns. "jännämies-teoria" jossa sellainen ei-anopille näytettävä tyyppi jolla ei ole muuta kuin vaatteet päällä ja tupakka-aski taskussa pokaa niitä kauniita naisia tuosta vaan.

Nythän niin naiset kuin miehet kulkee vastamelukuulokkeet päässä vapaa-ajallaan ja ainoa keino tavoittaa henkilö on sähköinen viestintä, mutta siinä on tottakai Berliinin muurina ulkonäkö-kerroin jotta pääsee välieriin.

IRL ne rosoisemmat miehet toimii juuri supliikkinsa ansiosta naisten tutuiksi ja siitä homma etenee. Se mitä featureita on molemmissa selviää ja yhdistää jos niikseen on.

On kornia sanoa että ala vaan puhua niin saa seuraa. Ei se toimi kuten puhelinmyynti että samoja linereitä nakkelemalla tuleee vakiotulos. Tosin, kovatkin playerit iskee niin naisiaan ja onnistuvat. Kaava on yksinkertainen niin se toimii. Kun sen on harjoitellut hyvin.

Taviskundin tulisi tarjoilla naiselle sopiva määrä minuuttaan tyrkyttämättä, jättäen tilaa. Sademiesmäinen jankkaaminen, liian suoraviivainen ehdottelu sekä tietenkin viestinnän tahdittomuus aiheuttaa suurimmat tökkäämiset.

Myös omien heikkouksien tunnustaminen on vahvuus. Useimmat naiset ovat tutustuneet koviin puhemiehiin ja jos se oma juttu ei lennä tutustumisen alussa kuin Sarasvuolla konsanaan voi tippua pelistä vaikka muuten olisi runsaasti hyviä featureita tarjolla miehenä.

Yksi hobby jolla varmasti saa kehitettyä naisiin tutustumistaitojaan on tanssi, ihan alkeiskurssista vaan liikkeelle. Somedeittien lihatiski-meininki ei sovi tosiaankaan kaikille, mutta suurin osa käyttäjistä haluaa siinä onnistua. RM.

Vierailija
65/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarisssa oli ennen naisia. Nykyään taitaa olla ainakin Helsingissä tilanne se, että ma munaiset ovat tiukan is lamistisen kasvatuksen mukaisesti kotona, kun taas ma mumiehet ovat vallanneet kaikki yökerhit ja kuppilat, ja niistä on poistuneet ne naiset jotka eivät pidä ma mumiehistä, ja niihin jääneet ne naiset jotka haluavat lakupötköä.

Eli eipä taida perinteisesti enää baaristakaan seuraa löytyä. 

Ehkä kesäterassilta iltapäiväaikaan?

Baareissa kaikki ovat omissa porukoissaan ja omissa pöydissään. Sama koskee kesäterasseja jne. Jos siellä joku ventovieras tunkisi sekaan, niin keskettäisiin poistumaan ja tulisi vain tarpeetonta mielipahaa. Viime kesän terassireissu oli niin kamala kokemus, etten tai

En ole koskaan tykännyt mistään yöelämästä. Olen myös muuttanut melko usein töiden perässä. Viimeksi muutin pari vuotta sitten toiselle puolelle Suomea, kun sain hyvän työpaikan valtiolta. Tästä varmaan jäädään eläkkeelle, ellei Riikka keksi jotain pään menoksi.

Ei siis ole muodostunut mitään tiivistä kaveriporukkaa. Joskus 10 vuotta sitten jo tuli Suomi24 treffit yms kokeiltua ja pettymys lähinnä tuli. Eipä noissa                    treffipalveluissa naiset koskaan mitään vastaa. Viimeiset 10 vuotta olen lähinnä antanut asian olla. 

Nuorena olin myös läski ja lihasta ei ollut juuri laisinkaan. Kuka parikymppinen nainen sellaisen miehen olisikaan halunnut? Olen vasta yli 30-vuotiaana                  alkanut treenaamaan aktiivisemmin. 

M38

Vierailija
66/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ollu vääränlaisissa insinööritoimistoissa töissä. Tai sitten tää on trollin keksitty itkuvirsi.

N37, insinööri, töissä insinööritoimistossa

Ei ole trolli, vaan masentuneen vuodatus. Jonnekin pitää saada vuodattaa masennusta. 

M38

Toki pitää. Asutko jollain pienellä paikkakunnalla? Se voisi selittää tuon, miksei naisia ole samassa paikassa. 

Miten olisi jokin vapaaehtoistyö, monessa on mukana naisia ja naiset tykkäävät, kun mies tekee jotain yleishyödyllistä.

N37

Mutta tämäkin on jännä juttu. Mulla on miespuolinen tuttu, joka asuu pikkupitäjässä jonkin matkaa vähän isommasta kaupungista ja avioeron jälkeen sillä on muutaman kuukauden välein ollut uusi nainen kierroksessa (viimeisin vähän kauemmin, ehkä tämä on Se Oikea nr.2). Ja hän on Ap:ta muutaman vuoden vanhempi. Monet miehet ei jotenkin kykene hyväksymään sitä että heillä olisi sosiaalisissa taidoissa parantamisen varaa ja se on suurin syy heidän yksinäisyydelleen (naiset taas useammin ymmärtävät sen, että ovat outoja ja "vääränlaisia"), vaan jäävät jumittamaan typeriin asioihin, kuten pituus, rasvaprosentti, leuan muoto ja tulot. Enkä siis väitä että nämä ovat täysin merkityksettömia asioita, mutta väitän että useimmille miehille suurin ongelma on korvien välissä. 

Vierailija
67/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina puhutaan supliikkimiehistä, mutta täällä yksi supliikkinainen! En tiedä näenkö itseni rumempana kuin muut, mutta olen ylipainoinen, vähän huonoryhtinen, kummallisen roikkuvan naaman omaava. Selfieissä olen kaunis ja upea, mutta siihen se jääkin. Olen itseironinen ja sarkastinen, vähän härskikin. Ja miehiä riittää. 

Sama pätee toisinpäin. Ei miehen tarvii olla komea. Tai rikas. Riittää, kun osaa käsitellä ihmisiä. Mies, joka huomioi naisen kuin naisen, sillä miehellä riittää vientiä. Tämän kun te miehet ymmärtäisitte.

Kaikilla nyt vaan ei ole lahjoja olla tuollainen karismaattinen supliikkityyppi. Eikä sellaiseksi oikein voi tulla jos ei luonnostaan puhelahjoja löydy. 

Vierailija
68/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaannun itsekin tänne ideoiden toiveessa. En halua Tinderiä, enkä oikein viihdy enää baareissa, teen lähes kokonaan etätöitä ja asunkin suht landella. Viimeksi minulle flirttailtiin autokorjaamolla, mutta oli vähän turhan vanha siihen, mitä haluaisin (ikä kävi ilmi n. vuoden tarkkuudella).

Vierailija
69/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin nykyisen kumppanini siten, että ensin tutustuin hänen veljeensä töissä ja sitten satuttiin käymään porukalla terassilla. Tuttavuuden syvenemiseen vaadittiin toki se, että kumpikin oli kiinnostunut samanlaisista asioista, meidän tapauksessamme kirjallisuudesta ja kuvataiteesta.

Vierailija
70/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se menee niin, että tapaat naisen ja sitten kikuli menee pipuliin. Se siitä...

Vierailija
71/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni parisuhde alkaa kavereiden, ystävien ja tuttujen kautta. Jos näitä ei ole niin siinä on yksi johtolanka miksei ole kumppaniakaan. Miksi ei ole ystäviä ja tuttuja? 

Vierailija
72/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäsiittoisissa ja sulkeutuneissa kuppikunnissa.

Täytyy tähän vielä todeta, että en tiedä mitään säälittävämpää ja sekopäisempää tapaa pariutua, kuin sen, että alkaa jonkun työkaverin kanssa panemaan.

Vierailija
73/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kaiken jälkeen suuressa kuvassa supliikki, kipinä ja miehen energia vastata naisen käsitykseen "just sopivasta miehestä" on oleellista.

Tähän pohjautuu ns. "jännämies-teoria" jossa sellainen ei-anopille näytettävä tyyppi jolla ei ole muuta kuin vaatteet päällä ja tupakka-aski taskussa pokaa niitä kauniita naisia tuosta vaan.

Nythän niin naiset kuin miehet kulkee vastamelukuulokkeet päässä vapaa-ajallaan ja ainoa keino tavoittaa henkilö on sähköinen viestintä, mutta siinä on tottakai Berliinin muurina ulkonäkö-kerroin jotta pääsee välieriin.

IRL ne rosoisemmat miehet toimii juuri supliikkinsa ansiosta naisten tutuiksi ja siitä homma etenee. Se mitä featureita on molemmissa selviää ja yhdistää jos niikseen on.

On kornia sanoa että ala vaan puhua niin saa seuraa. Ei se toimi kuten puhelinmyynti että samoja linereitä nakkelemalla tuleee vakiotulos. Tosin, kovatkin playerit iskee niin naisiaan ja onnistuvat

Varmaan tässä on ongelma kun sosiaalisesti kömpelölle ihmiselle yrität kertoa millaista on olla sosiaalisesti taitava. Usein he kuvittelevat että pitää olla joku supernokkela moottoriturpa, yhdistelmä stand-up -koomikkoa, Casanovaa ja James Deania, joka saapuu, ottaa tilan ja Viihdyttää naisia. Ei se sitä tarkoita. Olen siis se joka tapasi nykyisen miesystävän baarissa syksyllä ja hän ei todellakaan ole mitään noista. Meillä juttu luistaa yhdessä. Hän on hyvä keskustelija, me puhutaan laajasti ihan kaikenlaisesta ja hän antaa aina sekä tilaa että panoksen. Eikä hän yhtään yrittänyt iskeä mua. Se teki hänen seurastaan niin miellyttävän että halusin nähdä toistekin. Hän vaikutti siltä että aidosti nautti olla seurassani ilman mitään odotuksia, eikä vain pelannut tilannetta kohti "valloitusta".

Vierailija
74/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuo kavereiden kautta tutustuminen on se avainsana. Sieltä marketistakin voi löytyä elämän rakkaus. Jos se henkilö on liikkeellä jonkun yhteisen tuttavasi kanssa, voit mennä luontevasti juttelemaan ja jälkeenpäin kysyä, kuka tuo ihana ihminen hänen seurassaan oli. Yksin yksinäistä lähestyessä on ikävä kyllä riski vaikuttaa pervolta kyttääjältä.

Vierailija
75/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin omani baarissa mutta ei tuo nörtti tajunnut naisen päälle ennenkuin melko suoraan tein selväksi olevani kiinnostunut. Hyvä mies onkin ollut vaikka joskus saattaa pikkujutut kuten syntymäpäivän unohtaa.

Vierailija
76/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla nyt vaan ei ole lahjoja olla tuollainen karismaattinen supliikkityyppi. Eikä sellaiseksi oikein voi tulla jos ei luonnostaan puhelahjoja löydy. 

Sivusta, en pidä supliikkimiehiä viehättävänä, mutta aloitteita tekevät miehet yleensä valitettavasti ovat sellaisia. Ei haittaisi ollenkaan jos juttelemaan tulisi ujo mies, josta selvästi näkisi että jännittää tilannetta eikä olisi siinä niin sulava. Ennemmin lähtisin sellaisen miehen kanssa treffeille kuin supliikin. Mielestäni ujous on suloinen piirre miehessä.

Vierailija
77/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma onkin siinä, että etsit ikäistäsi naista. Käännä katseesi vähän vanhempiin. Joku viisikymppinen voisi vielä pitää sinua toyboyna.

Vierailija
78/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ongelma onkin siinä, että etsit ikäistäsi naista. Käännä katseesi vähän vanhempiin. Joku viisikymppinen voisi vielä pitää sinua toyboyna.

Ei hassumpi idea. Lisäksi Ap oppisi olemaan nasten seurassa luontevasti, eikä haisisi niin epätoivoiselle. Voisi asteittain siirtyä nuorempiin jos ei vanhemmisa löytyisi sitä lopullista kumppania.

Vierailija
79/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun olemaan rehellisesti aika ruma ja outo nainen, en suurimman osan miehiä mieleen. Tämän miehet ovat minulle itse kertoneet, olen saanut ala-asteelta asti vastakkaiselta sukupuolelta ajoittain hirveääkin käytöstä. Baarissa minulle puhuneita miehiä on olemassa tässä maailmassa pyöreä nolla. Periaatteessa minulla on miespuolisia kavereita, joo, mutta nämä pitävät minut hyvällä etäisyydellä, etten vain luulisi mitään. Ne kerrat kun olen yrittänyt lähestyä miehiä ovat olleet nöyryyttäviä katastrofeja.

Mutta! Olen parisuhteessa. En tiedä oikeastaan itsekään miten näin on päässyt käymään. Mieheni on eka ihminen, kenen kanssa matchasin tinderissä. Me vain tultiin hyvin juttuun heti. Mieheni on rehellisesti sellainen ihminen joka ei varmasti ole useimpien naisten makuun, mutta ei tarvitsekaan olla. Minulle hän on juuri sopiva.

Vierailija
80/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toivoton tapaus, selvisi hyvin aloituksessasi... INSINÖÖRI..kuvitteletko tosiaan että sitä on mainostettava?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi