Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parisuhteet edes alkavat nykypäivänä? En ymmärrä

Vierailija
24.04.2024 |

Minä en ole koskaan käynyt treffeillä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Ei ole ollut edes missään tuttavapiirissä naisia. Ei ole siis ollut mahdollista edes kohdata missään tosielämän tilanteessa vastakkaisen sukupuolen edustajia. 

Työelämässä ei ole tullut vastaan. Minulla on ollut elämäni aikana noin 10 eri työpaikkaa. Yhdessäkään en ole kohdannut ikäisiäni naisia.

Insinööritoimistossa kukaan ei puhunut mitään ylimääräistä eikä ollut kahvitaukoja. Naiset eivät ole koskaan puhuneet minulle oikein mitään ja jos olen itse jotain puhunut, on yleensä vain tullut vaivautunut hiljaisuus.

Kavereita on, mutta tällä ikää heillä on omat perheensä ja omat menonsa. 

Miten helvetissä tässä elämässä muka ketään voi missään kohdata? Sellaista, jonka kanssa jaamme samat arvot.

Tinderissä mätsejä saa vain alusvaatemallit. Välillä masentaa, välillä tulee itsemurhakin mieleen.

Välillä unohdan asian ja keskityn harrastuksiini. Joskus masennus, kun näen jollain ikäiselläni miehellä nätin naisen käsipuolessa. Siksi on aika ahdistavaa käydä missään.

M38

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niillä kavereiden puolisoilla sinkkukavereita, jos järkkäisivät sokkotreffit?

Vierailija
22/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen löytänyt koulusta, kotibileistä, kaverin häistä, töistä, lomamatkalta, junasta, baarista, kaverin kautta, netistä, laivalta ja ties mistä.

Kummallista, kun toiset tullaan vaikka kotoa hakemaan ja toiset eivät löydä ketään mistään. Mahtavatko tosissaan yrittääkään?

Sulla ollut paljon parisuhteita.

Kyllähän sitä nuorena tuli liikuttua ja seurusteltua aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen löytänyt koulusta, kotibileistä, kaverin häistä, töistä, lomamatkalta, junasta, baarista, kaverin kautta, netistä, laivalta ja ties mistä.

Kummallista, kun toiset tullaan vaikka kotoa hakemaan ja toiset eivät löydä ketään mistään. Mahtavatko tosissaan yrittääkään?

Tässä ei ole yhtikäs mitään kummallista. Todella kaunis nainen tullaan hakemaan vaikka Etelänavalta.

Vierailija
24/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla yleensä naiset ovat tehneet aloitteen, koska olen usein vähän liian laiska ja jopa "ylpeä" tavoittelemaan naisia. Siitä se sitten vain lähtee kun tutustuu. Viime vuosina kieltämättä Tinderin merkeissä näitä lähinnä, koska jälleen helpompi vain laiskuuttani käyttää sovellusta juuri deittailutarkoitukseen. Sitten vaan treffeille ja tutustumaan, eipä sen kummempaa. 

Ja olet edelleen sinkku vaikka naiset tekevät aloitteet? Lähdet suhteeseen joka ei oikeasti kiinnosta?

Vierailija
25/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen ihminen jossain menomestassa vaikuttaa oudolta hyypiöitä, kaveriporukan kanssa niihin tulee mennä jos seuraa haluaa. 

Vierailija
26/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan missä vain. Jutelkaa keskenänne työpaikoilla, kouluissa, harrastuksissa, kirjastoissa, busseissa...missä tahansa. Hymy ja moikkaus ei maksa mitään vaikka ei aina saisikaan vastakaikua. Ei sitä saanut entisinä aikoinakaan 👍

Vierailija
27/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku harrastus (joka oikeasti kiinnostaa) niin tapaat samanhenkisiä naisia.

Vierailija
28/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole yhtikäs mitään kummallista. Todella kaunis nainen tullaan hakemaan vaikka Etelänavalta.

Eikä tarvitse olla todella kaunis vaan nuori ja ihan nätti. Iän myötä vetovoima tietysti hiipuu muilta kuin niiltä misseiltä. 

Vierailija
29/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarisssa oli ennen naisia. Nykyään taitaa olla ainakin Helsingissä tilanne se, että ma munaiset ovat tiukan is lamistisen kasvatuksen mukaisesti kotona, kun taas ma mumiehet ovat vallanneet kaikki yökerhit ja kuppilat, ja niistä on poistuneet ne naiset jotka eivät pidä ma mumiehistä, ja niihin jääneet ne naiset jotka haluavat lakupötköä.

Eli eipä taida perinteisesti enää baaristakaan seuraa löytyä. 

Ehkä kesäterassilta iltapäiväaikaan?

Baareissa kaikki ovat omissa porukoissaan ja omissa pöydissään. Sama koskee kesäterasseja jne. Jos siellä joku ventovieras tunkisi sekaan, niin keskettäisiin poistumaan ja tulisi vain tarpeetonta mielipahaa. Viime kesän terassireissu oli niin kamala kokemus, etten taida enää koskaan mennä.

M38

Paras taktiikka taitaa olla oma lähiö

Ei ole kavereita, joiden kanssa kävisi. Eikä tällä ikää enää muutenkaan miehet niinkään käy baareissa. Yksi tiivis kaveriporukka on erään harrastuksen parista, mutta asumme eri puolilla Suomea. Kerran tai pari vuodessa kokoonnumme johonkin. Kaikilla on omat perheensä jne. 

M38

Vierailija
30/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka puolella internettiä miehet itkee kun naisia ei osata hurmata! Ei varmaan innostukkaan kun nykyajan "miehiltä" puuttuu kassit! Olette ihan munattomia!

Vierailija
31/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakin kaikki ihmiset vieroksuu vaikka nämä kävisivät kaikissa noissa mainitsemissasi paikoissa. Toiset taas ovat suosittuja. Niinhän se on jo alakoulussa. 

Joo, mutta usein se syy vieroksumiselle löytyy tyypi käytöksestä. Jos yrittää lyöttäytyä toisen seuraan/seurueeseen, niin silloin pitää olla kohtelias ja miellyttävä seuramies ja lähestyä tilannetta avoimena ja hyvällä pelisilmällä. Eikä ikinä saa painaa päälle liian lujaa. Jos mies änkeää pöytään kuin kiimainen uroshirvi ja alkaa kännissä lähentelemään etukäteen valitsemaansa naarasta (sitä parhaimmannäköistä, tietty) tajuamatta että on ikävää ja kiusaannuttavaa seuraa joka pilaa muun seurueen illan, niin sillä ei pääse minnekään. Valitettavasti tällaisia miehiä on paljon, joilla on pelisilmää ja käytöstapoja yhtä paljon kuin keskiverto halolla.   

Vierailija
32/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunneliin kesällä. Sieltä löytyy.

Vierailija
33/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen ihminen jossain menomestassa vaikuttaa oudolta hyypiöitä, kaveriporukan kanssa niihin tulee mennä jos seuraa haluaa. 

En mä nyt tiedä. Olen itse käynyt useinkin pubissa tuopilla tai kahdella esim. töiden jälkeen bussia odotellessa. Rauhoitun hetken ja luen lehdet, ei sen kummempaa. Tiedän että monetkin miehetkin tekee näin. Itse olen nainen. Jos jollakin on järkevää asiaa eikä tule suoraan pokailemaan, niin mielelläni vaihdan muutaman sanankin.

Vierailija
34/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vähemmän nättikö nainen jonkun käsipuolessa ei herätä haikeutta? Anteeksi mutta tuo oli lapsellinen kommentti sinulta. Ihmisiä me vähemmän nätitkin ollaan, jopa mukavia puolisoita :)

Järkkää isot bileet, mihin pyydät ystäviäsi ja heidän puolisoiden sinkkukavereita, tai pyydä jotain sosiaalista ystävääsi pitämään! Kavereiden kautta on moni kaunis uusi tarina saanut alkunsa <3

Mutta älä nyt puhu itsarista sentään, elämä voi olla hyvää ihan sinkkunakin!

Tsemppiä, älä anna periksi! Yksi 47v naispuolinen ystäväni etsii edelleen kumppania, enkä ihmettele ettei löydä, kun on niin passiivinen. Itse vastaavassa tilanteessa kirjoittelisit sata mukavaa viestiä päivässä ja todellakin olisin aktiivinen ja vastailisin ihan jokaiselle asialliselle miehelle. Toisaalta ei niitä varmaan hirveästi olis, tosiaan kun ei kovin nätti ole ;) Onneksi tää rakas aviosiippa "tyytyi" minuun, eli laske nyt sinäkin vain sitä vaatimustasoa.

N53

Vierailija
35/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakin kaikki ihmiset vieroksuu vaikka nämä kävisivät kaikissa noissa mainitsemissasi paikoissa. Toiset taas ovat suosittuja. Niinhän se on jo alakoulussa. 

Joo, mutta usein se syy vieroksumiselle löytyy tyypi käytöksestä. Jos yrittää lyöttäytyä toisen seuraan/seurueeseen, niin silloin pitää olla kohtelias ja miellyttävä seuramies ja lähestyä tilannetta avoimena ja hyvällä pelisilmällä. Eikä ikinä saa painaa päälle liian lujaa. Jos mies änkeää pöytään kuin kiimainen uroshirvi ja alkaa känni

Niin on. Syy on persoonassa ja/tai käytöksessä. Aloittajan pitää tarkastella itseään ja miettiä mistä tuo vieroksunta voisi johtua. 

Vierailija
36/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla ettei ole naisia missään lähistöllä?

No, minulla ei ole ollut miehiä missään lähistöllä (ei tosin haittaa), joten varmasti ap:n tilanne on ihan mahdollinen.

Ap:lle sanoisin, että koska sinulla on kavereita, joilla on parisuhde, kysele mieluummin heiltä. 

Vierailija
37/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarisssa oli ennen naisia. Nykyään taitaa olla ainakin Helsingissä tilanne se, että ma munaiset ovat tiukan is lamistisen kasvatuksen mukaisesti kotona, kun taas ma mumiehet ovat vallanneet kaikki yökerhit ja kuppilat, ja niistä on poistuneet ne naiset jotka eivät pidä ma mumiehistä, ja niihin jääneet ne naiset jotka haluavat lakupötköä.

Eli eipä taida perinteisesti enää baaristakaan seuraa löytyä. 

Ehkä kesäterassilta iltapäiväaikaan?

Baareissa kaikki ovat omissa porukoissaan ja omissa pöydissään. Sama koskee kesäterasseja jne. Jos siellä joku ventovieras tunkisi sekaan, niin keskettäisiin poistumaan ja tulisi vain tarpeetonta mielipahaa. Viime kesän terassireissu oli niin kamala kokemus, etten taida enää koskaan mennä.

M38

Pakko kysyä: miksi havahduit vasta nyt? Itse olin naimisissa jo 26-vuotiaana.

N53

Vierailija
38/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt tiedä. Olen itse käynyt useinkin pubissa tuopilla tai kahdella esim. töiden jälkeen bussia odotellessa. Rauhoitun hetken ja luen lehdet, ei sen kummempaa. Tiedän että monetkin miehetkin tekee näin. Itse olen nainen. Jos jollakin on järkevää asiaa eikä tule suoraan pokailemaan, niin mielelläni vaihdan muutaman sanankin.

Juu siksi puhuinkin menomestoista (kuin vanha mummo..). Siis semmoisista nuorison suosimista missä biletetään viikonloppuisin. Niissä on aina joku keski-ikäinen outolintu huojumassa. 

Vierailija
39/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt baarista ja netistä. Näissähän ihmiset ovat haku päällä. Älähän luovuta.

Vierailija
40/112 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioivat tasonsa ja se on suuri ongelma. Se ruma ja/tai lihava nainen luulee olevansa kaunis jonka takia se pyrkii saamaan tasokkaan miehen kumppaniksi eli sen koulutetun komistuksen. Minua oikeastaan huvittaa kun se ruma nainen yliarvioi tasonsa ja se luulee olevansa joku missi. 

Ja muuten meille ihan keskivertomiehille naisen ei tarvitse olla se missi vaan rumempikin nainen kelpaa kunhan se ei ole todella ruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä