Miten parisuhteet edes alkavat nykypäivänä? En ymmärrä
Minä en ole koskaan käynyt treffeillä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Ei ole ollut edes missään tuttavapiirissä naisia. Ei ole siis ollut mahdollista edes kohdata missään tosielämän tilanteessa vastakkaisen sukupuolen edustajia.
Työelämässä ei ole tullut vastaan. Minulla on ollut elämäni aikana noin 10 eri työpaikkaa. Yhdessäkään en ole kohdannut ikäisiäni naisia.
Insinööritoimistossa kukaan ei puhunut mitään ylimääräistä eikä ollut kahvitaukoja. Naiset eivät ole koskaan puhuneet minulle oikein mitään ja jos olen itse jotain puhunut, on yleensä vain tullut vaivautunut hiljaisuus.
Kavereita on, mutta tällä ikää heillä on omat perheensä ja omat menonsa.
Miten helvetissä tässä elämässä muka ketään voi missään kohdata? Sellaista, jonka kanssa jaamme samat arvot.
Tinderissä mätsejä saa vain alusvaatemallit. Välillä masentaa, välillä tulee itsemurhakin mieleen.
Välillä unohdan asian ja keskityn harrastuksiini. Joskus masennus, kun näen jollain ikäiselläni miehellä nätin naisen käsipuolessa. Siksi on aika ahdistavaa käydä missään.
M38
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen löytänyt koulusta, kotibileistä, kaverin häistä, töistä, lomamatkalta, junasta, baarista, kaverin kautta, netistä, laivalta ja ties mistä.
Kummallista, kun toiset tullaan vaikka kotoa hakemaan ja toiset eivät löydä ketään mistään. Mahtavatko tosissaan yrittääkään?
Tässä ei ole yhtikäs mitään kummallista. Todella kaunis nainen tullaan hakemaan vaikka Etelänavalta.
Minä kyllä olen aika tavallisen näköinen mies. Toisaalta olen aina ollut liikkuvainen ja puhelias ekstrovertti.
Oikeasti ihmetyttää nämä, jotka kaipaavat seuraa, mutta eivät muka edes tapaa ketään.
Facebook on pullollaan sinkkuryhmiä, harrastuksia voi pohtia myös tästä näkökulmasta ja Tinderkin toimi,i, jopa minulla, vaikken alusvastemalliksi kelpaisi edes other danish guylle.
Pitää kai olla tarpeeksi normaali ihminen jotta voi löytää parisuhteen. Itse olen liian outo ja ainut mahdollisuus pariutua olisi, jos kohtaisin joskus jonkun yhtä oudon miehen. Tuskin tulee tapahtumaan. Esimerkiksi Tinderistä on turha edes yrittää etsiä, kokeiltu on.
Mennään panemaan... Olitteko niitä j änniä vai kilttejä tyttöjä? 😳
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioivat tasonsa ja se on suuri ongelma. Se ruma ja/tai lihava nainen luulee olevansa kaunis jonka takia se pyrkii saamaan tasokkaan miehen kumppaniksi eli sen koulutetun komistuksen. Minua oikeastaan huvittaa kun se ruma nainen yliarvioi tasonsa ja se luulee olevansa joku missi.
Ja muuten meille ihan keskivertomiehille naisen ei tarvitse olla se missi vaan rumempikin nainen kelpaa kunhan se ei ole todella ruma.
AP etsii nättiä naista, rumempi ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen ihminen jossain menomestassa vaikuttaa oudolta hyypiöitä, kaveriporukan kanssa niihin tulee mennä jos seuraa haluaa.
En mä nyt tiedä. Olen itse käynyt useinkin pubissa tuopilla tai kahdella esim. töiden jälkeen bussia odotellessa. Rauhoitun hetken ja luen lehdet, ei sen kummempaa. Tiedän että monetkin miehetkin tekee näin. Itse olen nainen. Jos jollakin on järkevää asiaa eikä tule suoraan pokailemaan, niin mielelläni vaihdan muutaman sanankin.
Juu siksi puhuinkin menomestoista (kuin vanha mummo..). Siis semmoisista nuorison suosimista missä biletetään viikonloppuisin. Niissä on aina joku keski-ikäinen outolintu huojumassa.
No siis tietenkin. Mutta kun 40v mies hengaa mestassa, jossa keski-ikä on 25v ja yrittää pokailla siellä, niin se jo kertoo punaiset liput liehuen että missä vika. Mutta ei kenenkään miehen (tai naisen) ole pakko olla se tyyppi jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan arkisissa paikoissa tai Tinderissä, itse tapasin mieheni ruokakaupassa ja 4 vuotta jo yhdessä.
Jos et ikinä puhu vastakkaiselle sukupuolelle niin eihän sitä parisuhdetta ikinä muodostu.
Haluatko avata tarkemmin, miten tapaaminen ruokakaupassa kävi? Aina sanotaan että kumppanin voi löytää vaikka kassajonossa mutta eipä ihmiset yleensä puhu kaupassa toisilleen, monella on kiire eikä tiedä kuka on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioivat tasonsa ja se on suuri ongelma. Se ruma ja/tai lihava nainen luulee olevansa kaunis jonka takia se pyrkii saamaan tasokkaan miehen kumppaniksi eli sen koulutetun komistuksen. Minua oikeastaan huvittaa kun se ruma nainen yliarvioi tasonsa ja se luulee olevansa joku missi.
Ja muuten meille ihan keskivertomiehille naisen ei tarvitse olla se missi vaan rumempikin nainen kelpaa kunhan se ei ole todella ruma.
Harrastan aktiivisesti monenlaista liikuntaa. Kuntosali 4 kertaa viikossa, kesäisin lisäksi juoksemista tai pyöräilyä. Hartiat on leveät, kiitos salin. Tietenkin toiveena olisi, että jaamme samat arvot liikunnan suhteen. Koulutuksena amk-insinöörin tutkinto ja tulot hieman yli suomalaisten keskitason. Eli sen puoleen elämä on ihan mallillaan.
M38
Oot ollu vääränlaisissa insinööritoimistoissa töissä. Tai sitten tää on trollin keksitty itkuvirsi.
N37, insinööri, töissä insinööritoimistossa
Mulla on kaksi siskoa joiden kanssa vietän paljon aikaa. Niillä on paljon kavereita ja niillä kavereillakin kavereita. Sieltä olen löytänyt viime naiseni.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä vollotus liittyy tähän aloitukseen mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ihmetyttää nämä, jotka kaipaavat seuraa, mutta eivät muka edes tapaa ketään.
Facebook on pullollaan sinkkuryhmiä, harrastuksia voi pohtia myös tästä näkökulmasta ja Tinderkin toimi,i, jopa minulla, vaikken alusvastemalliksi kelpaisi edes other danish guylle.
Facebookin sinkkuryhmät ne vasta masentaakin. Siellä on satoja miesten ilmoituksia. Naisten ilmoituksia äärimmäisen vähän. Ei heidän tarvitse tehdä mitään ilmoituksia
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi miehet pitää "kauniina" nuorta Angelina Jolieta, tavallisena "naapurintyttönä" nuorta Kiira Korpea ja sitten rumana Sanna Marinia...loput naiset on sitten täysin näkymättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Oot ollu vääränlaisissa insinööritoimistoissa töissä. Tai sitten tää on trollin keksitty itkuvirsi.
N37, insinööri, töissä insinööritoimistossa
Ei ole trolli, vaan masentuneen vuodatus. Jonnekin pitää saada vuodattaa masennusta.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebookin sinkkuryhmät ne vasta masentaakin. Siellä on satoja miesten ilmoituksia. Naisten ilmoituksia äärimmäisen vähän. Ei heidän tarvitse tehdä mitään ilmoituksia
M38
Naisen ei kannata tehdä ilmoitusta, vaan vastata kiinnostavan miehen ilmoitukseen. Jos tekee oman ilmoituksen saa vaan yhteydenottoja pervoilta.
Mitä olet jutellut niille naisille joiden mainitsit vaivautuneen jutuistasi?
Sellainen juttu ainakin on että yksinäisyys huokuu ihmisestä, ja ihmiset välttää yksinäisiä ihmisiä tiedostamattaan. Jos sulla ei ole arjessasi ketään läheisiä ihmisiä niin saatat huokua tiettyä epätoivoa.
En ollut käynyt treffeillä 27 vuoteen, avioeron jälkeen. Minä aloitin ihan tavallisen nonstop keskustelun harrastuksen parissa ja keskusteltiin noin tunti. Vaihdettiin lopuksi puhelin numerot ja sitten sovittiin uusi tapaaminen samoissa merkeissä. Eihän se ole sen ihmeellisempää taidetta ja nyt ollaan oltu jo kolmatta vuotta yhdessä.
M 52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan aktiivisesti monenlaista liikuntaa. Kuntosali 4 kertaa viikossa, kesäisin lisäksi juoksemista tai pyöräilyä. Hartiat on leveät, kiitos salin. Tietenkin toiveena olisi, että jaamme samat arvot liikunnan suhteen. Koulutuksena amk-insinöörin tutkinto ja tulot hieman yli suomalaisten keskitason. Eli sen p
Eli ulkonäkö ok, tulot ok. Vian on siis pakko olla luonteessa. Osaatko sä jutella ihmisten kanssa? Ymmärrätkö sosiaalisen kanssakäymisen nyanssit ja hallitsetko käytöstavat?
Tämä ongelma oli kyllä olemassa jo ennen 1970-lukuakin... vaikka olin matikkalinjalla niin ei siellä mitään avioliittokandeja ollut luokkatovereina. Opiskeluista ei ketään. Baareissa en ole juossut. SIIS IHAN SATUNNAISTA JOS JONKUN LÖYTÄÄ JA OLIKIN TODELLA ONGELMALLISTA. Oli kuitenkin diskoja ja tanssipaikkoja. Kyllä niissä tarttee käydä - iskureissut baariin ällöttää ja jotkut deittailut...
Mene johonkin tanssiharrastukseen... Katso Tanssin talo Kaapelitehtaalla siellä on latinotansseja... kurssimuotoinen tanssitilaisuus 5 euroa kerta tai jotain semmosta... Kivaa ja tekee hyvää kropalle!
No siis vastaus sun kysymykseen on, että parisuhteet alkaa kun kaksi ihmistä tutustuu toisiinsa ja huomaavat että ovat silleen kiinnostuneita toisistaan ja muutenkin elämänkatsomukset natsaa. Jos sä et käy missään tai tapaa ketään uusia ihmisiä, niin eihän sille sitten mitään voi.