Oletteko saaneet lisättyä S-etukortin Applen lompakkoon?
Kauan kaivattu uudistus tuli, muuten hyvä mutta eipä toimi. Kaikki aplikaatiot ja järjestelmät on ajan tasalla ja toisen pankin kortit kyllä toimii puhelimessa. Mutta ei Ääs-pankin, tietenkään. Käsittämätön epäpankki.
Kommentit (12)
Kyllä ollaan. Et vaan osaa mutta sehän ei ole meidän vika.
Joo, iphoneen lisäsin tänään ja toimi kassalla. Oli tosi yksinkertainen lisätä.
Enpä usko että vika on minussa, koska toimin ihan ohjeiden mukaan. Olen yrittänyt myös toista reittiä lisätä korttia, mutta ei onnistu. Bonuskortin lisäys onnistuu mutta ei siis maksukortin lisääminen puhelimeen tai kelloon.
Toimii. Onko sinulla sellainen vanha luuri johon ei saa vaadittavaa päivitystä?
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko että vika on minussa, koska toimin ihan ohjeiden mukaan. Olen yrittänyt myös toista reittiä lisätä korttia, mutta ei onnistu. Bonuskortin lisäys onnistuu mutta ei siis maksukortin lisääminen puhelimeen tai kelloon.
Otsikossa puhut S-etukortista
Aion pitää erillään. Ei ole edes applelompakkoa nyt. En halua luovuttaa tietoja jollekin Suomessa, yhdistämällä asioita.
Joo siis unohtui välistä se S-Visa Debit/Credit. S-Mobiilissa kortti-osiossa on nappi josta lisätä, prosessi etenee mutta lopulta tulee viesti että ei onnistu, mene pankkiin. Eikä onnistu lisääminen Lompakon kauttakaan.
Puhelin on 12 Pro jossa käyttis ajan tasalla ja samoin S-Mobiilista on uusin versio.
t. Ap
Ja lisään tuonne aiempaan että miksi luovuttaisin S-ryhmälle Apple tietojani tai mitään muutakaan. Riittää jo että tilitiedot on siellä räävittävänä ja valtiolla.
Mulla iphone se ja onnistu hyvin.
Oon saanut eiku en oo