Mitä teet viiden vuoden päästä?
Onko asiat paremmin kuin nyt? Onko mahdollisuus parempaan elämään? Pystytkö ajattelemaan niin kauas?
Kommentit (63)
Itsellä näen joitain pieniä työmahdollisuuksia, mitä nyt tosin ei ole. Toivottavasti äiti ja isä on kuolleet ja saan perintöä. Ainakin eri kämppä tulee silloin olemaan. Tietenkin sitä on rumempi kun on vanhempi, mutta siinä neljänkympin alapäässä vielä silti. Toivon olevani terve.
Toivon olevani onnellisesti parisuhteessa ja minulla olisi silloin lapsi, vähintään olisin raskaana.
Pakko sitä on pyrkiä ajattelemaan, että valoa on tunnelin päässä, ei tätä muuten jaksa. Itsellä krooninen sairaus tällä hetkellä pahin ongelma ja isoin toive on helpotusta tuohon niin sitten alkaisi muutkin ongelmat ehkä ratkeamaan,
Vierailija kirjoitti:
Itsellä näen joitain pieniä työmahdollisuuksia, mitä nyt tosin ei ole. Toivottavasti äiti ja isä on kuolleet ja saan perintöä. Ainakin eri kämppä tulee silloin olemaan. Tietenkin sitä on rumempi kun on vanhempi, mutta siinä neljänkympin alapäässä vielä silti. Toivon olevani terve.
Oho. Mitä suuruusluokkaa tuleva perintösi on?
Olen toivottavasti kuollut. Minun tuurillani kuitenkin sairastan ja kidun edelleen. Voi vttu. Aivan järkyttävä elämä. Alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen toivottavasti kuollut. Minun tuurillani kuitenkin sairastan ja kidun edelleen. Voi vttu. Aivan järkyttävä elämä. Alusta loppuun.
Aivan sama juttu. Sama fiilis kuin jollain joka oli kirjoittanut keskitysleirin seinään että Jos Jumala on olemassa hän saa anella anteeksiantoani.
Minulla olisi toivottavasti lapsenlapsi. Olisin löytänyt miehen, joka haluaa sitoutua. Nykyisen miesystäväni kanssa suhde on ihan ilmassa, en jaksa enää. Toivottavasti olisin terve, että jaksaisin touhuta sen lapsenlapsen kanssa.916
Suuri mahdollisuus on siihen, että olen mullan alla. Täytän viiden vuoden päästä 70.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Mitä suuruusluokkaa tuleva perintösi on?
Varmasti aivan mitätön. Toivon vaan että kuolevat. En tule siitä onnellisemmaksi, mutta saanpahan heiltä jotain.
Olen melkein 60 ja istun elinkautista. Säästöt on sitä ennen käytetty elämiseen, eikä nykyisillä etuuksilla pysty Suomessa elämään rehellistä elämää. Parempi siis lusia.
Samaa p*skaa kuin aina ennenkin