Mitä teet viiden vuoden päästä?
Onko asiat paremmin kuin nyt? Onko mahdollisuus parempaan elämään? Pystytkö ajattelemaan niin kauas?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti paremmin. Olen silloin 35. Suunnitelmissa ostaa mökki 33-vuotiaana. Ehkä lapsikin mukana kuvioissa. Enemmän ammatillista itsevarmuutta. Opiskelen varmaan toista tutkintoa.
Noin minäkin kuvittelin kolmikymppisenä. Toteutunut todellisuus oli sitten melkolailla toinen.
No minkälainen?
Jos ei ihmeitä tapahdu niin palkka noussut nykyisestä 4000€/kk noin 6000€/kk, luultavasti menty naimisiin ja toivottavasti siunattu jo lapsella tai kahdella.
Olen valmistunut unelmieni ammattiin, saanut valmiiksi toisen väitöskirjan ja elän ihanaa elämää lapseni kanssa merenrannalla pienessä puutalossa.
Olen silloin tuhkkauurnassa. Kaksi infarktia takana ja sepelvaltimot ahtaumia täynnä. Kardiologi vain pyöritti epätoivoisena päätään, kun sydän kuvattiin.
Viiden vuoden kuluttua olen haudassa koska nyt olen jo niin vanha ettei ole muita vaihtoehtoja.minulle RIP
Ollaan joko muutettu tai muuttamassa. Etsinnässä on sellainen koti, missä viihdyttäisiin pitkään. Tähän asti kaikissa asunnoissa on ollut jotain oleellista vikaa. Nyt säästetään rahaa ja sitten hankitaan omakotitalo.
Tätä samaa, mukava työ ja ok palkka. Lapsi on siirtynyt lukiosta luultavasti opiskelemaan ja toivottavasti omaan asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ihmeitä tapahdu niin palkka noussut nykyisestä 4000€/kk noin 6000€/kk, luultavasti menty naimisiin ja toivottavasti siunattu jo lapsella tai kahdella.
Lapest ja 2 tonnin palkankorotus? Taidat olla mies :)
Vierailija kirjoitti:
Samaa p*skaa kuin aina ennenkin
Ainakin, jos roikkuu jatkuvasti vauva-palstalla eikä tee oman itsen eikä maailman hyväksi mitään.
Kysymys on ,vastaus on ei kukaan tiedä,elät tänää kuolet huomenna ja se ei katso välttämättä ikää.
Ei koske ei, ei kiinnosta. Orpo voi mennä Kataisen ja Häkämiehen kanssa etulinjaan. Ei ole minun velvollisuus puolustaa heitä.