Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet viiden vuoden päästä?

Vierailija
22.04.2024 |

Onko asiat paremmin kuin nyt? Onko mahdollisuus parempaan elämään? Pystytkö ajattelemaan niin kauas?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti paremmin. Olen silloin 35. Suunnitelmissa ostaa mökki 33-vuotiaana. Ehkä lapsikin mukana kuvioissa. Enemmän ammatillista itsevarmuutta. Opiskelen varmaan toista tutkintoa. 

Noin minäkin kuvittelin kolmikymppisenä. Toteutunut todellisuus oli sitten melkolailla toinen.

Saitko kovastikin tyydytystä kun yritit lytätä toisen ihmisen toiveet? 

Vierailija
62/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen +70, joten mihinkään sairauksiin on ihan turha hakea apua, joten toivottavasti olen tuhkattu ja kipattu meren syvyyksiin.

Toisaalta on mahdollista, että koko kirjoittava porukka on heittänyt lusikan nurkkaan, jos Putte heittää atomipommilla. Se olisi ihan oikein tälle riitelevälle ihmiskunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisi vuotta vanhempi, joten se ehkä tuo jotain terveyden huononnuksia. Muuten rennompaa, koska siihen mennessä työttömyys on vaihtunut eläkkeelläoloon.

Vanhemmat ehkä kuolleet tai siirtyneet johonkin hoitokotiin (nyt jo yli ysikymppisiä). Asun yksin ja saan elää omannäköistä elämää eli opiskeleva lapseni on muuttanut omilleen.

Varallisuus kasvanut perintöjen tai/ja sijoituksieni myötä. En varmaan osaa vieläkään tuhlata, vaan kerrytän omaisuuttani, vaikka eläkkeeni on sieltä pienimmästä päästä.