Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittauduin mukaan 8 viikkoa ravintovalmennukseen.

Vierailija
21.04.2024 |

Tuli vain olo, että nyt saa riittää tämä pieni ylipaino.

Onko kokemuksia ohjelmasta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2020 tiputin kymmenen kiloa 8 viikossa tuon ohjelman avulla. Viime viikolla aloitin taas "kuurin", kun painoa on tullut 7 kg takaisin. Ekalla viikolla tippui 2 kg.

Ei voi kuin suositella. Tsemppiä muutokseen!

Vierailija
22/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten kahdeksan viikon jälkeen? Tai kuudentoista?

Jatketaan opitulla metodilla syömistä... ei se nyt niin vaikeaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itsekin tuota kun mainos tuli vastaan. En kuitenkaan syö punaista lihaa tai broileria (kanaa) ollenkaan enkä aio ikinä enää syödäkään. Onko mitään järkeä siis aloittaa tuota kuuria, onko resepteissä siis oletus että niitä noudattava on sekasyöjä eli toisin sanoen menisikö mulla rahat hukkaan? 

Vierailija
24/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2020 tiputin kymmenen kiloa 8 viikossa tuon ohjelman avulla. Viime viikolla aloitin taas "kuurin", kun painoa on tullut 7 kg takaisin. Ekalla viikolla tippui 2 kg.

Miksi ihmeessä pidät "kuureja"? Eihän tuollaisessa ole järjen hiventäkään.

Vierailija
25/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin itsekin tuota kun mainos tuli vastaan. En kuitenkaan syö punaista lihaa tai broileria (kanaa) ollenkaan enkä aio ikinä enää syödäkään. Onko mitään järkeä siis aloittaa tuota kuuria, onko resepteissä siis oletus että niitä noudattava on sekasyöjä eli toisin sanoen menisikö mulla rahat hukkaan? 

Mun mielestäni tuossa ohjelmassa on vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia soveltaa. Tai ainakin oli 2020.

Vierailija
26/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pidät "kuureja"? Eihän tuollaisessa ole järjen hiventäkään.

On. Jos pysyn normaalipainon sisällä sillä että laihdutan neljän vuoden välein 10 kg pois, järki on siinä että lopun aikaa saan elää kuin ellun kanat.

Vierailija
27/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tappaisin itseni jos alkaa asiat liikaa ahdistamaan. Se on helppoa tänäpäivänä. Rahahuoletkin loppuun samantien ja jää muiden murheiksi.

Vierailija
28/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä linjan valmentajalta otit?  Keto, vhh, vegaani vaiko ihan yleisten ravintosuositusten mukaisen oikealta koulutuksen käyneeltä?

Vierailija
29/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin tuon 8 viikon ravivalmennuksen. Paino putosi. Nyt menee kauraa päivittäin. Bussilla ei tule enää kuljettua, kun osaavan valmentajan kourissa opin laukkaamaan. Nyt liikkuminen on niin kivaa että pistää ihan hirnumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän