Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittauduin mukaan 8 viikkoa ravintovalmennukseen.

Vierailija
21.04.2024 |

Tuli vain olo, että nyt saa riittää tämä pieni ylipaino.

Onko kokemuksia ohjelmasta?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Tsemppiä sinulle, teit hienon päätöksen. Jos varat sallii niin ota myös lähikuntosalille kortti ja pt, vaikka muutamaksi kuukaudeksi alkuun niin pääset alkuun.

Vierailija
2/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, hyviä kokemuksia. Olin nelisen vuotta sitten ja tulokset ovat jokseenkin pysyneet. Pitkään pysyin täysin ihannepainossani, mutta sittemmin tein tietoisen valinnan syödä hiukan rennommin pienen painonnousun hinnalla. Ruokavaliossani tapahtui kuitenkin merkittävä ja pysyvä muutos, vaikka alun tiukemmasta linjasta hiukan löysäsinkin. Käytännössä tuo tarkoittaa sitä, että sallin itselleni max yhden leivän päivässä, sekä silloin tällöin pizzan tai liian suuren kerta-annoksen herkkuja. Koska isossa kuvassa ruokavalio on kuitenkin paljon parempi kuin ennen, on paino pysynyt silti kivasti hallinassa.

Ohjelman ajan ja jonkun aikaa sen jälkeenkin kannattaa kuitenkin noudattaa ohjelman ohjeita eikä sooloilla. Se kuitenkin perustuu erittäin vähähiilariseen dieettiin ja ketoosiin tai lähes ketoosiin.

Vierailija
4/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Tsemppiä sinulle, teit hienon päätöksen. Jos varat sallii niin ota myös lähikuntosalille kortti ja pt, vaikka muutamaksi kuukaudeksi alkuun niin pääset alkuun.

Ei missään nimessä samaan aikaan tämän valmennuksen kanssa.

t. Sama kuin edellä

Vierailija
5/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mainos.

Ainoa oikeasti ja pitkällä aikavälillä toimiva laihdutuskeino on myös ilmainen: paasto.

Vierailija
6/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä vastailee itse itselleen.

Vierailija
7/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä ei kyllä nyt tässä minulle vastaillut.

Ymmärsin, että se ei ole aivan keto-ruokavalio?

ap

Vierailija
8/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä kokemuksia.  Viime vuonna laihduin tällä 6 kiloa.  Käytän edelleen niitä reseptejä.  

Vierailija
9/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta mielenkiinnolla seuraan. Minulla ei ole ylipainoa (painoindeksin ylälaitamilla olen kyllä), mutta ruokailutottumukset päin honkia...

Vierailija
10/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHH/Keto on nopein tapa pudottaa painoa ilman jatkuvaa nälkää. Riittävästi rasvaa, proteiinia, vähähiilihydraattista kasvista ja vähintään 2 litraa vettä/pvä. Hiilihydraatit about 20 gr/pvä, niin paino sulaa nopeasti. Eli EI leipää, pullaa, sokeria, perunaa, pastaa, riisiä...vaan ne korvataan esimerkiksi kukkakaali riisillä, pastat kesäkurpitsalla ja perunat vähähiilihydraattisilla kasviksilla (kaali, parsa, kurkku, salaatti, kukkakaali, kesäkurpitsa, hapankaali...).

Ei tarvitse kävelyä kovempaa liikuntaa eikä mitään valmennus kurssia. Netti kuvia (before/after) ja ohjeita pullollaan.

Vierailija
11/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin tuosta. Jäi käyttämättä, ei hyötyä. Ihan meni hukkaan rahat.

Vierailija
12/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten kahdeksan viikon jälkeen? Tai kuudentoista?

Vierailija
13/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin otin ja maksoin tuon talvella, en tosin toteuttanut sitä vielä. Ohjeet on tallella ja aion niitä alkaa noudattaa tai ainakin poimia parhaat päältä, kun aika on sopiva.

Vierailija
14/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tässä vaikutti olevan kivaa se, että ne ohjeet jää itselle. Tule mukaan niillä jo ostamillasi numero 13 kun 29.4 starttaa seuraava.

Vierailija
15/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten kahdeksan viikon jälkeen? Tai kuudentoista?

Sitten voit valita:

- palaat entisiin ruokailutottumuksiin ja lihot takaisin tai

- jatkat tuolla systeemillä tai ainakin jollain tavalla korjatulla ruokavaliolla ja säilytät tulokset

Vierailija
16/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kannattaisi osan mielestä edes yrittää tehdä ylipainolle jotain?

Vierailija
17/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tässä vaikutti olevan kivaa se, että ne ohjeet jää itselle. Tule mukaan niillä jo ostamillasi numero 13 kun 29.4 starttaa seuraava.

Mukaan minne?? 

Nro 13

Vierailija
18/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä maksoin tuosta. Jäi käyttämättä, ei hyötyä. Ihan meni hukkaan rahat.

No sehän onkin varmaan tuotteen vika jos ostaja jättää sen käyttämättä. Vähän valoja päälle nyt jumalauta!

Vierailija
19/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ohjelman yhteydessä ei itse asiassa suositella mitään raskasta liikuntaa, korkeintaan ihan vaan kävelyä tai pk-lenkkejä.

Vierailija
20/29 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä ei kyllä nyt tässä minulle vastaillut.

Ymmärsin, että se ei ole aivan keto-ruokavalio?

ap

On se aikalailla sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi