S pankki häiriö
Onko kellään samaa ongelmaa tai osaako kukaan auttaa?
Yritän päästä maksamaan maksua spankissa mutta eteen pamahtaa asiakastieto kysely. Kun kyselyn tekee loppuun ja on aika lähettää tiedot niin tulee eteen vaan ilmoitus teknisestä virheestä. Tästä ei pääse etenemään mitenkään ja meinaa hermo jo mennä totaalisesti.
Sama tilanne käyttikö smobiilia sovellusta vai yrittääkö selaimen kautta.
Asiakaspalvelukaan ei ole nyt viikonloppuna auki
Kommentit (10)
mulla on diagnosoitu s paniikki häiriö. sotin palvelunumeroon mutta botti ei antanut reseptiä käski vaan kirjautumaan sovelluksella.
Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!
Täällä on vissii astetta kummallisempia ongelmia meneillään muitten pääkopassa...
Siis eikö kellään tosiaan oo samaa ongelmaa??
En tiedä, mutta ei s pankki herätä luottamusta.
Mulle on tullut saldoviesti S-pankista tänään jo 4 kertaa. Mites muilla?
Kylläpä nyt passaa, S-mobiilisovellus ei käynnisty vaikka käynnistin puhelimenkin uudelleen!! Vittusaatana tätä perkeleen digipaskaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt passaa, S-mobiilisovellus ei käynnisty vaikka käynnistin puhelimenkin uudelleen!! Vittusaatana tätä perkeleen digipaskaa!!!
Aikansa jauhettuaan paskaa ruudulle tulee ylimalkainen virheilmoitus "virhe on tapahtunut", no onpa tästäkin ihan perkeleesti apua, ihanko virhe on tapahtunut, no shit Sherlock!!
S-pankissa ja Nordeassakin ollut häiriö tänään:
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/e208f40c-0730-4dd6-ac61-92b8117b…
Haavoittuvuudelle altis digiyhteiskuntautopia pitäisi perua ja palata toimintavarmaan analogiseen yhteiskuntaan.
Me emme tarvitse yhteiskunnan ja arkielämän kannalta mitään uusimpia ja kalliiksi käyviä digivekottimia vaan toimintavarmoja kohtuuhintaisia palveluita!
Up