Saadut Tindermatchit lähinnä masentavat...Mikä siinä on että kasin mies saa vain 4-5 naisia sieltä?
Olen 185cm, komea, erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa.
Saadut matchit ovat kaikkea muuta...Ei mitään mielenkiintoa tutustua heihin.
Monilla lapsiakin.
Kommentit (478)
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti meidät on aivopesty siihen, että parisuhteessa on normaalia että nainen on (huomattavasti) paremman näköinen kuin mies. Tätähän se on ihan TV-sarjoissakin. Sitten perusmiehet itkevät kun tämä ei toteudu tosielämässä. Eikö ole ihan ok, että mies on paremman näköinen kuin nainen? Miksei kasin miehellä voi olla kutosen nainen? Naisillekin vähän väliä toitotetaan ettei saa olla nirso ja sisin on tärkein. Miksei miehet voi noudattaa samoja neuvoja?
Ja tämä myös vääristää miesten käsitystä itsestään. He ovat ikänsä nähneet näitä pareja joissa mies on (heidän kielellään) joku 5-6 ja nainen 8-10. Nyt he sitten luulevat että tuollainen mies ja tuollainen nainen ovat samantasoisia eli molemmat ovat sen 8-10. 
He toteavat että itse ovat 8 joten naisenkin on oltava vähintään 8, mutta tosielämä ei menekään automaattisesti noin. Lisäksi heillä harvemmin on muutakaan tarjottavaa vaan heidän ulkonäöllisestä vajavaisuudestaan huolimatta edelleen kaikki pitää maksaa 50-50 ja naisen pitää olla pääasiallinen kodinhoitaja. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun tänne laitetaan faktaa OkCupidin järkyttävistä tilastoista, joissa naiset näkee enimmäkseen itsensä keskivertoa parempana, ja suurimman osan miehistä keskivertoa huonompana, niin kukaan nainen ei vastaa mitään, mutta viesti kerää heti kauheasti miinuksia.
Itse jätät huomiotta vastaukset. Monesti on eri ketjuissa sanottu että naiset myös tykkäsivät enemmän niistä keskivertoa vähemmän komeampina pitämistään miehistä enemmän kuin miehet keskivertoa rumempina pitämistään naisista.
Toisekseen tällainen testi ei kulttuurin muuttuessa ole enää luotettava ja tämä testi josta te jankutatte vuodesta toiseen on tehty jo 2000-luvulla. Ei kukaan uskottava ihminen käytä noin vanhaa sosiaalista tutkimusta referenssinä.
Kulttuurihan on muuttunut vain entistä pahemmaksi! Voisin lyödä isostakin summasta vetoa, että Tinder on vain pahentanut tuota! Jos aiemmin naiset näkivät 80% miehistä keskivertoa huonompana, niin nyt se on Tinderin myötä varmaan yli 90% miehistä, jotka naiset näkee keskivertoa huonompina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Miehenä ei ole järkeä olla tinderissä muuten kuin "shotgun" -menetelmällä.
Eli tykkää kaikista, ja sitten karsii vasta matcheista. Jos itse valikoi ja miettii, niin huomaa hyvin nopeasti että se tapa on valtavaa ajan -ja energianhaaskausta.
Poikkeus on jo kuuluu miesten top 0.1%
Siis mikä järki tuossa muka on? Huomaatko että tuhlaat kuitenkin aikaa valikoimiseen? Miksi sun pitää saada match henkilöstä jonka karsit kuiteskin? Tykkää vaan niistä jotka valitsisit sieltä matchien joukosta niin et haaskaa energiaa.
Miesten sekoilun takia naisena ei ole mitään järkeä olla Tinderissä. Tykkäykset ja matchit ei tarkoita mitään koska miehet tykkää kaikista vaikka eivät oikeasti tykkääkään.
Ei kaikki miehet. Itse en tosiaankaan ole tykännyt kaikista, kun olen ollut tinderissä. Ja olen silti saanut matcheja ja käynyt treffeillä. Luulen, että ne joilla ei käy minkäänlainen flaksi koskaan, turvautuvat tuohon, että alkavat tykkäämään ihan kaikista.
Taitaa ap tuo kuspäinen asenne vähän haitata. Arvotat itsesi keskivertoa paremmaksi kun olet mielestäsi hyvän pituinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä miksi pitää matchata sellaisten naisten kanssa jotka eivät itseä kiinnosta, ja myöhemmin poistaa nämä matchit? Tuntuu paljon vaivalloisemmalta kuin tykätä vain "omantasoisista" naisista ja samalla opettaa algoritmia näyttämään sopivampia tyyppejä.
Edelleenkin; se on paras ja tehokkain tapa tinderiin jos ei kuulu miesten 0.1% parhaimmistoon.
Naisten on tuota vaikea ymmärtää, koska he eivät ikinä ole olleet miehenä tinderissä. Mene katsomaan youtubesta miten nainen käyttää ystävämiehensä tinderiä, ja ei ole uskoa heikkoa menestystä todeksi.
Millä tavalla se on tehokasta, jos et kuitenkaan näitä naisia halua?
Tällainen Tindertykistys on yhtä tuottavaa ja fiksua kuin sopivan kenkäparin osto. Sen sijaan, että valikoidaan huolella sopivia kenkäpareja ja pyritään löytämään sieltä mieluisa, laukataan hullun into silmissä kenkäkauppaan. Kahmitaan sieltä lähes kaikki kengät, mitä irti lähtee ja ajetaan kotiin peräkärry täynnä kenkiä. Vasta kotona sen kängän (match) saatuaan aletaan sovitella, että ei sovi, tää on lasten kenkä, tää on korkkari, tässä on väärä koko, tää on kumisaapas, tää on ballerina, nämä on sisätöppöset, näissä on väärä väri, nämä puristaa, nämä lonskuu jalassa, nämä on korkeat saappaat, näissä on liikaa korkoa jne. Pakko vaan nyt kävellä näillä sopimattomilla eriparikengillä, kun olin kyllä hakemassa sinisiä juoksukenkiä koossa 43, mielellään merkiltä Y. Että on se juokseminenkin tehty niin vaikeksi!
Sitten surkutellaan, kun kenkien ostaminen on niin hirveän vaikeaa ja haastavaa, ja syy on tietysti niissä kengissä eikä omassa toiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun tänne laitetaan faktaa OkCupidin järkyttävistä tilastoista, joissa naiset näkee enimmäkseen itsensä keskivertoa parempana, ja suurimman osan miehistä keskivertoa huonompana, niin kukaan nainen ei vastaa mitään, mutta viesti kerää heti kauheasti miinuksia.
Itse jätät huomiotta vastaukset. Monesti on eri ketjuissa sanottu että naiset myös tykkäsivät enemmän niistä keskivertoa vähemmän komeampina pitämistään miehistä enemmän kuin miehet keskivertoa rumempina pitämistään naisista.
Toisekseen tällainen testi ei kulttuurin muuttuessa ole enää luotettava ja tämä testi josta te jankutatte vuodesta toiseen on tehty jo 2000-luvulla. Ei kukaan uskottava ihminen käytä noin vanhaa sosiaalista tutkimusta referenssinä.
Niin muistaakseni tämä oli 2007 vuodelta. Mutta luuletko tilanteen jotenkin oletettavasti parantuneen tästä. Jos pitäisi arvata niin tänä päivänä samassa testissä varmaan 95% rankattas alle keskiarvon naisten toimesta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap tuo kuspäinen asenne vähän haitata. Arvotat itsesi keskivertoa paremmaksi kun olet mielestäsi hyvän pituinen?
Suomea vaivaa naisten kusipäinen asenne. Miehiä ei arvosteta enää ollenkaan. Siksi suomalainen nainen voi maksimissaan olla vaan se nelonen.
Montako pojoa naiset antasisitte miehelle, joka ei arvosta teitä?
Noista numeroista: ulkonäöltään 8-10 on malli/leffastaratasoa. Jos et ole kumpaakaan,tai sinulle ei ole ikinä mallintöitä ehdotettu eivätkä naiset yritä ikinä iskeä sinua, et ole kasi vaan max 7. Sillä naiset kyllä lähestyy erittäin hyvännäköisiä miehiä. Sama pätee myös naisiin, kasi edellyttää mallitason ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin deittipalstoilla hetken, mutta poistuin nopeasti, koska viestejä ja tykkäyksiä tuli miehiltä niin paljon, että en jaksanut käyttää aikaani kaiken sen kuonan läpikäymiseen. Etsin kuitenkin hyvää kumppania. Miehet ampuvat itseään jalkaan ylenmääräisellä pommittamisellaan.
Sanot miesten deittailua kuonaksi. Mikä esti sinua poimimasta järkevät miehet sieltä kuonan seasta? Olisit jättänyt huomiotta ne pommittajat tai poistanut matcheista. Ei jokainen yksittäinen mies ole vastuussa muiden tuntemattomien häiriköiden pommittamisista.
Kulttuurihan on muuttunut vain entistä pahemmaksi! Voisin lyödä isostakin summasta vetoa, että Tinder on vain pahentanut tuota! Jos aiemmin naiset näkivät 80% miehistä keskivertoa huonompana, niin nyt se on Tinderin myötä varmaan yli 90% miehistä, jotka naiset näkee keskivertoa huonompina.
Eivät pelkästään naiset ole muuttuneet vaan myös miehet ja miesten vaatimukset. Lisäksi sekä okcupid että Tinder, jälkimmäinen varsinkin, vääristävät jo alkuasetelmaa koska ne ovat täynnä miehiä. Naisia on hyvin vähän joten naisten Tinder-käytös edustaa pienempää osaa naisista kuin miesten Tinder-käytös miehistä. Siltikin täytyisi myös tutkia millaiset ihmiset ovat ylipäätään Tinderissä ja millaiset taas eivät että voisi ruveta jotan laajempia johtopäätöksiä vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Tykkäänhän mä niistä muistakin.Miksei heistä tule matchia ikinä? Miksi tinderissä vallitsee niin korkea hypergamia naisten taholta?
En koskaan ollut yhtä huonotasoisen naisen kanssa kuin mitä tindermatchini ovat. Livenä aina ihan eri taso. Ongelma vain on että nen nykyään tapaa naisia missään kun en baareissa käy.
Ap
Voisiko täältä palstalta löytyä?
Niin muistaakseni tämä oli 2007 vuodelta. Mutta luuletko tilanteen jotenkin oletettavasti parantuneen tästä. Jos pitäisi arvata niin tänä päivänä samassa testissä varmaan 95% rankattas alle keskiarvon naisten toimesta. 😂
Ensin otetaan joku ikivanha testi esiin kuin todisteeksi jostain. Sitten mutuillaan että "niin no tämä on vanha testi mutta nykyään on varmasti VIELÄ pahempaa". Haloo, logiikka hoi?
Vierailija kirjoitti:
Noista numeroista: ulkonäöltään 8-10 on malli/leffastaratasoa. Jos et ole kumpaakaan,tai sinulle ei ole ikinä mallintöitä ehdotettu eivätkä naiset yritä ikinä iskeä sinua, et ole kasi vaan max 7. Sillä naiset kyllä lähestyy erittäin hyvännäköisiä miehiä. Sama pätee myös naisiin, kasi edellyttää mallitason ulkonäköä.
Minä en lähesty kuin nörttimiehiä 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomea vaivaa naisten kusipäinen asenne. Miehiä ei arvosteta enää ollenkaan. Siksi suomalainen nainen voi maksimissaan olla vaan se nelonen.
Montako pojoa naiset antasisitte miehelle, joka ei arvosta teitä?
Ap:han saa kuspäisyydestään huolimatta paljonkin viestejä, joten ilmeisesti naiset antavat hänelle liikaa pojoja. Ehkä säälistä?
Tuon testin tekoaikana ei ollut yhtä hyviä kameroita, yhtä paljon kuvanmuokkausta, ei juurikaan sosiaalista mediaa ja niin edelleen. Nyt kun on normi että sosiaalisessa mediassa näkee erittäin muokattuja naisia ja erityisesti varakkaita influensereita joille on tehty paljon kosmeettisia toimenpiteitä kuvan muokkauksen lisäksi, ihanko TOSISSASI luulet että miesten vaatimukset ja toiveet ovat pysyneet 2007-vuoden tasossa kun vain naisten toiveet ovat muuttuneet? Älä jaksa naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin deittipalstoilla hetken, mutta poistuin nopeasti, koska viestejä ja tykkäyksiä tuli miehiltä niin paljon, että en jaksanut käyttää aikaani kaiken sen kuonan läpikäymiseen. Etsin kuitenkin hyvää kumppania. Miehet ampuvat itseään jalkaan ylenmääräisellä pommittamisellaan.
Sanot miesten deittailua kuonaksi. Mikä esti sinua poimimasta järkevät miehet sieltä kuonan seasta? Olisit jättänyt huomiotta ne pommittajat tai poistanut matcheista. Ei jokainen yksittäinen mies ole vastuussa muiden tuntemattomien häiriköiden pommittamisista.
Ajan ja mielenkiinnon puute. Se että oli tuhannesti kivempaa ja parempaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan näistä palstan miehistä ei ole vieläkään selittänyt, miksi tuo shotgun-menetelmä on tehokkain menetelmä OMANTASOISTEN matchien saantiin? Sen perusteella mitä kuvailette, saatte olla koko ajan poistelemassa matcheja mielenkiinnon puutteen takia. Mikä järki?
Jos käyt vaikka joka profiilin läpi ja käytät siihen vaikka minuutin. Sata profiilia on sata minuuttia. Suurella todennäköisyydellä tämän on ajan hukkaa koska hyvin harva noista naisista macthaa sut.
Jos taas vaan painaa sata kertaa like aikaa menee ehkä yhteensä se minuutti. Jos löy tuuri tulee yks tai kaks Match. Kun lukee nämä profiilit menee se kaksi minuuttia.
Ja tässä taas tosiaan on se ongelma että tinderin algoritmi rankaisee tästä. Pattitilanne.
Jos 100 swaippauksesta tulee vain 1-2 matchia, niin
1-2 matchia 100 swaippauksesta on itse asiassa erittäin hyvä tulos miehelle. Toivoisin itsekin yltäväni samaan.
Naisilla ei ole hajuakaan miten erilaista miehenä on olla Tinderissä naisiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan ja mielenkiinnon puute. Se että oli tuhannesti kivempaa ja parempaa tekemistä.
Joo silloin ei todellakaan kannata tehdä deittiprofiilia, jos se ei tippaakaan itseään kiinnosta.
Oliskohan näissä sankareissa yhtään niin rohkeaa, että edes tekisi kokeen, jossa vähän aikaa tykkäilisi vain naisista, joista oikeasti tykkää ja katsoisi mitä tapahtuu. Tule sitten kertomaan miten kävi.:)