Hain Tokmannille mutten päässyt
Kommentit (39)
Älä välitä, niin minäkin, enkä päässyt.
Olen hakenut myös, aika monta kertaa =). Nyt kun niitä paikkoja pitää hakea neljä per kuukausi... huoh. Ehkä ne ottaa vain nuoria kesätyöntekijöitä?
Jos olet aikuinen, yli ~25 v., niin älä turhaan harmittele. Ei kukaan muukaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet aikuinen, yli ~25 v., niin älä turhaan harmittele. Ei kukaan muukaan pääse.
Ap. Tuplasti tuo ikä. Ikäsyrjintä on laitonta.
Leikkaamme tukiasi lisää, sitten saat töitä.
T: hallitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... Mut mee kuule vaan siitä niihin töihin! Ota nyt vaan niitä töitä vastaan!
Eihän sinne suomalaisia ja suomen kieltä puhuvia oteta.
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Kakkonen vasta kertoili kuinka vanhemmat työntekijät on monesti niitä parhaita. Nuoremmissa löytyy velttoa ja jo tennareiden asennosta kuulema näkee työskentely asenteen -laahustavat kaupassa paikasta toiseen.
Tampereella on Tokmannit. Koskarin ikkunattomassa kellarissa, Keskustorilla ikkunattomassa kellarissa ja Lielahdessa maan pinnalla.
Olitko se 18 vuotias hakija jolla ei ollut 15 vuotta työkokemusta kuten vaadimme?
T: tokmanni
Minä en hakenut eikä harmita yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Kakkonen vasta kertoili kuinka vanhemmat työntekijät on monesti niitä parhaita. Nuoremmissa löytyy velttoa ja jo tennareiden asennosta kuulema näkee työskentely asenteen -laahustavat kaupassa paikasta toiseen.
No meidän Tokmannilla on muutama aikuinen, kai jotain osastovaataavia. Olleet jo vuosia samat. Kaikki loput ja ne vaihtuvat työntekijät nuoria, siis ihan max 25 v., suurin osa varmaan reippaasti alle.
Älä suotta harmistu, et todennäköisesti menettänyt paljoakaan... Toivottavasti löydät, jonkin paremman paikan. Itse en menisi takaisin tokmannille, vaikka palkka tuplattais...
kanta suomalaisen valkoihoisen aivan turha hakea nykyään
Minä hain erääseen toiseen kauppaan. Olen samassa firmassa ollut harjoittelussakin. Nyt en päässyt edes haastatteluun. Mutta onneksi Petteri lupasi työpaikkoja.
Itse sain työpaikan tokmannilta reilu nelikymppisenä. Nyt syksyllä tulee 4 vuotta siellä täyteen.
Suomen työmarkkinoilla on ikäsyrjintää. Mikä on outoa, kun täältä oikein meinaa loppua työntekijät kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... Mut mee kuule vaan siitä niihin töihin! Ota nyt vaan niitä töitä vastaan!
Miten? Menen töihin mielelläni. Olen aiemminkin mennyt miksen nytkin. Kunhan vain saan työpaikan.
Minkäikäinen ja mies vai nainen?