Saadut Tindermatchit lähinnä masentavat...Mikä siinä on että kasin mies saa vain 4-5 naisia sieltä?
Olen 185cm, komea, erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa.
Saadut matchit ovat kaikkea muuta...Ei mitään mielenkiintoa tutustua heihin.
Monilla lapsiakin.
Kommentit (478)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yllätys? Kyllä naiset tietää miesten tavasta tykätä kaikista, siksi ne tykkäykset on nollan arvoisia.
Lyhyt ilkeästi muita pistettävä ja itsestään liikoja luuleva nörtti ei ikinä ole mikään kasi, haloo.
Olet näköjään lukutaidotonkin vielä, harvinaista naiselle.
Ap on 185cm ja kirjoitti pisteytyksistä ( suht realistisesti, käsittääkseni).
Minä taas olen 175cm, ja en ole kertonut itsestäni muuta kuin että olen "ihan ok" mies. Eli en ole mitään, millä nainen voi kehuskella kaverinsa vihreiksi, mutta olen hyvä mies, jos haluaa miehen jonka kanssa vakiintua, rakentaa kotia jne. Ja minä en ole pisteyttänyt ketään, kunhan kirjoitin inhorealistisesti siitä millaisia naisia Tinderissä saan mätseiksi.
t. 11
Ihan ok mies ei puhu noin ru
Oletko naiivi vai muuten typerä? Sinäkin puhut ihmisistä asioita silloin kun he eivät ole kuulemassa. Vieläpä tutuista ihmisistä, vieraista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Miehenä ei ole järkeä olla tinderissä muuten kuin "shotgun" -menetelmällä.
Eli tykkää kaikista, ja sitten karsii vasta matcheista. Jos itse valikoi ja miettii, niin huomaa hyvin nopeasti että se tapa on valtavaa ajan -ja energianhaaskausta.
Poikkeus on jo kuuluu miesten top 0.1%
Mitä sitten valita? Ei me muut voida vaikuttaa siihen miten sinä käytät tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kanssa vähän tylsää kun aina saa vain niiltä alempi tasoisilta mätsejä. Mä en ymmärrä että miks naiset ei ymmärrä omaa tasoaan oikein? Aina on se yli arvointi.
Kokeile kirjoittaa tuo tekstisi uudestaan ja ilman kirjoitusvirheitä, niin jutellaan sitten lisää niistä tasoista ;)
Ja alemman tason lisäksi vielä tosi tiukkapipoisia naisia. Ei jatkoon.
Sinähän olet siellä Tinderissä, livenä ja ihan missä tahansa ihan täysin vapaa valitsemaan ihan ketä tahansa ketä vaan saat. Eikö niin. Jos kerta ei kelpaa, niin sitten olet ilman. Täällä kiukuttelemalla asua ei miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yllätys? Kyllä naiset tietää miesten tavasta tykätä kaikista, siksi ne tykkäykset on nollan arvoisia.
Lyhyt ilkeästi muita pistettävä ja itsestään liikoja luuleva nörtti ei ikinä ole mikään kasi, haloo.
Olet näköjään lukutaidotonkin vielä, harvinaista naiselle.
Ap on 185cm ja kirjoitti pisteytyksistä ( suht realistisesti, käsittääkseni).
Minä taas olen 175cm, ja en ole kertonut itsestäni muuta kuin että olen "ihan ok" mies. Eli en ole mitään, millä nainen voi kehuskella kaverinsa vihreiksi, mutta olen hyvä mies, jos haluaa miehen jonka kanssa vakiintua, rakentaa kotia jne. Ja minä en ole pisteyttänyt ketään, kunhan kirjoitin inhorealistisesti siitä millaisia naisia Tinderissä saan mätseiksi.
t. 11
Vtustako sinä tiedät miten kaikki muut maailman ihmiset toimii. Et tiedä. Älä laita sanoja ja ajatuksia toisten päähän ja suuhun.
Uusi aloitus, hiukan erilaisella paskalla koristettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähteä sieltä tinderistä ja keskittyä muuhun kuin naisiin. Osta maksullisilta seksi ja unohda naiset muuten.
Sillä rahalla mikä menee vuodessa tinderiin saat kerran vuodessa hyvän panon timmiltä nuorelta naiselta ja säästyt kaikelta muulta parisuhdesäätämiseltä.
Tinder on ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Miehenä ei ole järkeä olla tinderissä muuten kuin "shotgun" -menetelmällä.
Eli tykkää kaikista, ja sitten karsii vasta matcheista. Jos itse valikoi ja miettii, niin huomaa hyvin nopeasti että se tapa on valtavaa ajan -ja energianhaaskausta.
Poikkeus on jo kuuluu miesten top 0.1%
Mitä sitten valita? Ei me muut voida vaikuttaa siihen miten sinä käytät tinderiä.
Juuri näin, ja sitten tullaan tänne vollottamaan, kun on itse tykännyt, ja omasta mielestä ruma suohirviö on kehdannut tykätä takaisin , mikä törkeä loukkaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa palstalla kiukkuista yh-roskaa. No se ronkeli käytös loppuu muiltakin av-mammoilta, kun tulee 40 mittariin.
Toiveajattelua :) Mitä vanhemmaksi muutun sitä nirsompi minusta on tullut. Nuorena sitä sieti kaikenlaista pa*kaa, mutta tässä iässä tietää jo selviävänsä yksin. Ei ole pakottavaa tarvetta parisuhteelle. Jos haluaa seksiä, sitä saa kyllä komeilta ja nuorilta.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Totahan tää palsta on kokonaisuudessaan.
Trollit tietää mitkä teemat triggeröi mammoja. Jos avaan ketjun mielenkiintoisesta uudesta aiheesta, niin ketään ei kiinnosta. Sen takia laitan noita miehillä on nykyisin niin vaikeata juttuja.
uliuliuliuli tinder uliuliuliuli
Äpsin voi myös poistaa, tiedätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollit tietää mitkä teemat triggeröi mammoja. Jos avaan ketjun mielenkiintoisesta uudesta aiheesta, niin ketään ei kiinnosta. Sen takia laitan noita miehillä on nykyisin niin vaikeata juttuja.
Hauskanpitoa tämä on , viihdettä, ajankulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että ketju heräsi henkiin lumikaaospäivän ratoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähteä sieltä tinderistä ja keskittyä muuhun kuin naisiin. Osta maksullisilta seksi ja unohda naiset muuten.
Sillä rahalla mikä menee vuodessa tinderiin saat kerran vuodessa hyvän panon timmiltä nuorelta naiselta ja säästyt kaikelta muulta parisuhdesäätämiseltä.
Tinder on ilmainen.
Jep, koomista, että nämä maksavat Tinderistä ja silti jäävät ilman. Luulisi, että pikku hiljaa osaisivat vetää johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on ilmainen.
Jep, koomista, että nämä maksavat Tinderistä ja silti jäävät ilman. Luulisi, että pikku hiljaa osaisivat vetää johtopäätökset.
Onhan se totta, että jos mies maksaa eikä vieläkään tapahdu mitään, kannattaa luovuttaa. Nöyryyttävää kyllä myönnän miehenä, että olen itsekin maksanut Tinderistä, mutta toisaalta olen saanut myös satoja matcheja ja monta kertaa tätä enemmän tykkäyksiä, joten kaiketi se on ollut sen arvoista... ehkä...
"Onhan se totta, että jos mies maksaa eikä vieläkään tapahdu mitään, kannattaa luovuttaa. Nöyryyttävää kyllä myönnän miehenä, että olen itsekin maksanut Tinderistä, mutta toisaalta olen saanut myös satoja matcheja ja monta kertaa tätä enemmän tykkäyksiä, joten kaiketi se on ollut sen arvoista... ehkä..."
Miksi olisi nöyryyttävää maksaa? Eihän se mikään iso summa ole. Ja jos ajattelee että maksamalla tuon summan parantaa mahdollisuuksiaan löytää itselleen rakas ja loppuelämän suhde, niin kyllä mäkin maksaisin vaikka nainen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi etten ole kiinnostunut?
Minkä ikäisestä miehestä nyt puhutaan?
Ja paljonko "herra kasi" painaa?
Onko tatuointeja? Millaiset hiukset, onko vaatteet ehjät?
Laskeeko tatuoinnit pisteitä? Meinaan vaan, kun yli 70%:lla naisista on Tinderissä tatuointeja ja mainitaan myös kiinnostuksen kohteissa. En ymmärrä miksi hyvännäköisetkin naiset pilaavat itsensä rumilla tatuoinneilla.
Miksi aina tämä samassa lauseessa, kun tatuoinneista puhutaan? Tatuointi ja ruma? Ok, tatuointeja on rumiakin (joka tietysti on subjektiivinen käsite), esim minusta jollain teeseitse vempeleellä hakattu vankilatatuointi ja vastaavat räpellykset on todella rumia. Mutta jonkun toisen mielestä ne voi olla hyvännäköisiä. Joillain naisilla on minusta rumia tatuointeja, joko siksi että iho on täynnä erilaisia erityylisiä yksittäisiä kuvia (en tykkää) tai sitten vaan kuvan on tehnyt joku joka ei osaa. Mutta monilla naisilla on oikein kauniita kuvia jotka sopivat hyvin heidän kroppaansa. Jos et ylipäätään pidä mistään tatuoinneista nii. sano niin.
Uskon, että kaikki palstan naiset ovat tässä mukana. Kukaan ei jaksa kuunnella tätä tasoulinaa.