Saadut Tindermatchit lähinnä masentavat...Mikä siinä on että kasin mies saa vain 4-5 naisia sieltä?
Olen 185cm, komea, erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa.
Saadut matchit ovat kaikkea muuta...Ei mitään mielenkiintoa tutustua heihin.
Monilla lapsiakin.
Kommentit (478)
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Kuka sanoi etten ole kiinnostunut?
Mikä siis on ongelma, jos saat matcheja, joista olet kiinnostunut?
Ethän sinä silloin ole kasin mies, jos saat vain nelosen tai vitosen naisia. Silloin olet itsekin nelonen tai vitonen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Tykkäänhän mä niistä muistakin.Miksei heistä tule matchia ikinä? Miksi tinderissä vallitsee niin korkea hypergamia naisten taholta?
En koskaan ollut yhtä huonotasoisen naisen kanssa kuin mitä tindermatchini ovat. Livenä aina ihan eri taso. Ongelma vain on että nen nykyään tapaa naisia missään kun en baareissa käy.
Ap
Miksi noin "hyvätasoinen" edes on Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei mitään mielenkiintoa tutustua heihin."
Jestas mikä idiootti. Sitä saa mitä tilaa.
Alat tästä lähin laittamaan tykkäyksen vain sellaisille, joihin sua kiinnostaa tutustua.
Moni etsii seuraa vain omalta alueeltaan koska eivät ole valmiita tekemään yhtään työtä toisen ihmisen ja suhteen eteen. Laajenna horisonttia.
Arvaapa millaista kuonaa mätsää "ihan ok" miestä? Olen keskipalkkainen, perus ok näköinen, 175cm, urheileva IT-alan jamppa. Elämä kondiksessa, vaikkei mitään luksusta löydykään. Siis voi helvetin helvetti millaista sosiaalitapaus lahtivalas spurgu yh-äitiä tulee mätseihin. Ei tossa appissa ole mitään järkeä. Naiset hakee sieltä ihan järjestään huomattavasti itseään parempia miehiä.
Et valehtele tarpeeksi. Laita liioitellun hyvät kuvat ja esitä vielä parempaa kuin olet. Sitten alkaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ei ole järkeä olla tinderissä muuten kuin "shotgun" -menetelmällä.
Eli tykkää kaikista, ja sitten karsii vasta matcheista. Jos itse valikoi ja miettii, niin huomaa hyvin nopeasti että se tapa on valtavaa ajan -ja energianhaaskausta.
Poikkeus on jo kuuluu miesten top 0.1%
No et ole kovin "hyvätasoinen" itsekään, jos luokittelet naiset numeroilla... Ulkonäkö ei korvaa sivistynyttä käytöstä.
No miksi tykkäät siellä sellaista jotka eivät kiinnosta 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäänhän mä niistä muistakin.Miksei heistä tule matchia ikinä? Miksi tinderissä vallitsee niin korkea hypergamia naisten taholta?
En koskaan ollut yhtä huonotasoisen naisen kanssa kuin mitä tindermatchini ovat. Livenä aina ihan eri taso. Ongelma vain on että nen nykyään tapaa naisia missään kun en baareissa käy.
Ap
Ei siis mitenkään ole mahdollista, että tasosi on tippunut? Ainahan se iän myötä muutenkin tippuu. Älä nyt hyvä mies luule itsestäsi liikoja.
Miksi tykkäät yh-äideistä ja sitten valitat että niillä on lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä?
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa millaista kuonaa mätsää "ihan ok" miestä? Olen keskipalkkainen, perus ok näköinen, 175cm, urheileva IT-alan jamppa. Elämä kondiksessa, vaikkei mitään luksusta löydykään. Siis voi helvetin helvetti millaista sosiaalitapaus lahtivalas spurgu yh-äitiä tulee mätseihin. Ei tossa appissa ole mitään järkeä. Naiset hakee sieltä ihan järjestään huomattavasti itseään parempia miehiä.
Miten hän voi saada matchin kanssasi jos et ole tykännyt hänestä?
Tasoteoriat ja kouluarvosanat ulkonäön mittaukseen.. ei juma, nakkaa nuo pois päästäsi ja tutustu ensin toisen persoonaan jos haluat jotain pysyvämpää suhdetta aikaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi tykkäät yh-äideistä ja sitten valitat että niillä on lapsia?
Ei miehenä voi käyttää Tinderiä muuta kuin tykkäämällä kaikista ja katsomalla mitä tulee.
t. 11