Saadut Tindermatchit lähinnä masentavat...Mikä siinä on että kasin mies saa vain 4-5 naisia sieltä?
Olen 185cm, komea, erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa.
Saadut matchit ovat kaikkea muuta...Ei mitään mielenkiintoa tutustua heihin.
Monilla lapsiakin.
Kommentit (478)
"Oh Lord give me the confidence of a mediocre white man!"
Mä en ymmärrä tätä tasoajattelua yhtään. Tasohan riippuu täysin siitä, missä niitä kumppaneita hakee, ja mitkä on näiden ihmisten henkilökohtaiset mieltymykset. Jos mä naisena olen etsinyt seuraa baareista tai tinderistä, en ole löytänyt ketään, koska en ole niiden tindermiesten tai keskimääräisten baarissakävijöiden tyylinen. Eli silloin mielessä tasoni on 0. Yliopistopiireissä olen kuitenkin löytänyt muutamankin akateemisen, ihanan, fiksun ja mukavan miehen, jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita parisuhdemielessä, ja aviomieheksi sainkin täydellisen miehen.
Jos ei löydä tinderistä seuraa, ei tarkoita että on jotenkin huono ja tasoton ihminen! Tinder on enimmäkseen pintaliitoihmisten paikka. Jos ei sovi siihen tindermaailmaan, niin miksi etsiä neulaa heinäsuovasta kun voi tutustua ihmisiin muuta kautta?
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa millaista kuonaa mätsää "ihan ok" miestä? Olen keskipalkkainen, perus ok näköinen, 175cm, urheileva IT-alan jamppa. Elämä kondiksessa, vaikkei mitään luksusta löydykään. Siis voi helvetin helvetti millaista sosiaalitapaus lahtivalas spurgu yh-äitiä tulee mätseihin. Ei tossa appissa ole mitään järkeä. Naiset hakee sieltä ihan järjestään huomattavasti itseään parempia miehiä.
Toi " jamppa" jo kertoo miten etova olet. Täysi turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, kokeilin juuri käyttää tinderiä kuin miehet. Kävin vetämässä kaikki oikealle. Nyt poistan matcheja ja yökkäilen niille samalla. Jostain syystä en tunne itseäni kovin fiksuksi nyt, mutta mitäpä siitä
Jatkan tätä omaa viestiäni... Olen nyt poistellut matcheja, mutta jotkut ovat jo ehtineet laittaa ensimmäisen viestin. Tässä tuntee itsensä aikamoiseksi k-pääksi. Ettekö te miehet tosiaan tunne mitään ongelmaa näin toimiessanne?
Ei siinä miehellä ole ongelmaa, kun ei niitä matcheja juurikaan tule edes tuolla suditaan kaikki oikealle menetelmällä. Ja eivät ne mätseiksi tulleet naiset mitään viestejä laita, sillä kyllä niillekin ihan epätoivoisia miesviestittelijöitä löytyy.
Mutta ei miesten kannata edes vaivautua tuohon swaippaamiseen nykyään. Ostaa vaan vaikka kuukaudeks
Tässä on taas tämä ero miesten ja naisten ajattelutavassa- miesten mielestä kokemus on raju, eli loukkaus, jos joku ei viehättävä ( eli oman " tasoinen= oman ikäinen, kokoinen näköinen, tai hui kauhistus, vanhempi, lihavampi tai rumempi) tykkää sinusta Tinderissä.
Me naiset ajattelemme, että kaikki tykkäykset, jos ne ovat asiallisia, ovat kohteliaisuuksia.
Miksi siis miehet yhä edelleen täällä ihmettelevät, sitä, että naiset antavat niin vähän niitä tykkäyksiä ja mätsejä siellä Tinderissä, kun kerta se voi olla miehelle peräti loukkaus, jos se ei tule kauniilta naiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa millaista kuonaa mätsää "ihan ok" miestä? Olen keskipalkkainen, perus ok näköinen, 175cm, urheileva IT-alan jamppa. Elämä kondiksessa, vaikkei mitään luksusta löydykään. Siis voi helvetin helvetti millaista sosiaalitapaus lahtivalas spurgu yh-äitiä tulee mätseihin. Ei tossa appissa ole mitään järkeä. Naiset hakee sieltä ihan järjestään huomattavasti itseään parempia miehiä.
Toi " jamppa" jo kertoo miten etova olet. Täysi turn off.
Minulle sen kertoi tuo lahtivalas.
Minä n46 olen joitakin aikoja ollut tinderissä. En tunnista näistä jutuista oikein itseäni.
Mulle näkyy kaikki sukupuolet, ja kumppanini voisi siis ollakin mies, nainen tai joku gender fluid. Mulle ihmisen pituus oikeasti on ihan yhdentekevä, samoin tittelit. Kiiltokuvamaisen komeista tai kauniista ja huolitelluista en tykkää, koska itse olen luomu ja vähän boheemi ulkonäöltäni. Arvelen, ettei kovin huolitellut tykkäisi musta kuitenkaan, samoin arvelen että meillä olisi aika eri arvot. Omaisuus myös, vähän sama. Jos kuvissa on laitetta ja konetta ja eksoottista matkakohdetta toisen perään, arvelen että tämä ihminen arvostaa niitä ja on kiinnostunut niistä, eikä se olisi asia joka yhdistäisi meitä. Samoin, jos on titteliltä johtaja ja harrastuksena sijoittaminen, arvelen että tässäkin on asia joka ennemmin erottaa meitä kuin yhdistää. Joten, tadaa, on löytynyt nainen joka ei tämän tasoteorian kympeistä tykkäile.
Älykäs huumori, älyn pilke silmässä ja minua miellyttävä persoonallinen ulkonäkö sekä edes vähän samansuuntaiset kiinnostuksenkohteet, niin niillä saa tykkäykseni. "Perusjampalle" se tykkäys ehkä ei tule, koska tykkään boheemimmasta tyylistä.
En usko että yksikään "perusjamppa" jäisi myöskään kaipailemaan tykkäystäni jos minut tuntisi. Eikä musta todellakaan tykkää joka mies eikä nainen. Harvakseltaan tulee miestenkään kanssa matcheja. Ehkä tässä kohderyhmässäni miehetkin tykkäävät vain sellaisista, jotka oikeasti herättävät kiinnostuksen.
Minusta on kanssa vähän tylsää kun aina saa vain niiltä alempi tasoisilta mätsejä. Mä en ymmärrä että miks naiset ei ymmärrä omaa tasoaan oikein? Aina on se yli arvointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, kokeilin juuri käyttää tinderiä kuin miehet. Kävin vetämässä kaikki oikealle. Nyt poistan matcheja ja yökkäilen niille samalla. Jostain syystä en tunne itseäni kovin fiksuksi nyt, mutta mitäpä siitä
Jatkan tätä omaa viestiäni... Olen nyt poistellut matcheja, mutta jotkut ovat jo ehtineet laittaa ensimmäisen viestin. Tässä tuntee itsensä aikamoiseksi k-pääksi. Ettekö te miehet tosiaan tunne mitään ongelmaa näin toimiessanne?
Ei siinä miehellä ole ongelmaa, kun ei niitä matcheja juurikaan tule edes tuolla suditaan kaikki oikealle menetelmällä. Ja eivät ne mätseiksi tulleet naiset mitään viestejä laita, sillä kyllä niillekin ihan epätoivoisia miesviestittelijöitä löytyy.
Mutta ei miesten kannata edes vaivautua tuohon sw
Loukkauksen keksit itse. Mutta kokemus on raju jos tykkäykset ovat järjestään tai lähes järjestään naisilta jotka eivät millään mittapuulla kiinnosta. Ei kiinnosta vääntää päivänselvistä asioista. Eikä myöskään Tinderin karkkikaupassa ole mikään pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kanssa vähän tylsää kun aina saa vain niiltä alempi tasoisilta mätsejä. Mä en ymmärrä että miks naiset ei ymmärrä omaa tasoaan oikein? Aina on se yli arvointi.
Arvostan murjaisemaasi vitsiä, nelostalon mies, joka kuvittelee olevansa vähintään kahdeksan. :D
Kenellähän jotkut 40v+ mammat kelpaavat? Toki yh-äideille voi valehdella seksin toivossa, mutta ei niistä kumppania saa.
Vierailija kirjoitti:
Kenellähän jotkut 40v+ mammat kelpaavat? Toki yh-äideille voi valehdella seksin toivossa, mutta ei niistä kumppania saa.
Heippa lapseton papparainen, täällä taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni kaikki miehet ovat mielestään kasin miehiä, mutta suurin osa palstamiehistä uskoo tasonsa olevan 9-10.
Pahoittelen, että nauran ääneen.
Muistellaan tässä myös kaikki yhdessä Sara Sieppiä meikittömänä täysi-ikäisyyden kynnyksellä.
Palstamiesten mukaan hän on tasoa kuusi (6).
Miehillä on niin vaikeaa 😫🥺
Katsoin nyt kuvan nuoresta meikittömästä Siepistä eikä tosiaan ole enempää kuin 7, jos sitäkään. Ei Sieppi ole mikään ihmeellisen näköinen koskaan ollut, mutta julkisuudenkipeänä tyrkkynä toki pääsee vaikka minne, jos tarpeeksi yrittää. En deittailisi Sieppiä vakavasti minkään ikäisenä, ja tarkoitan tätä sydämeni pohjasta, mutta toisaalta olenkin keskimääräistä huomattavasti paremman näk
Sori, mutta minusta on vähän häiriintynyttä että täällä nyt pohditaan jonkun TEININ kuvasta, että mitä tasoa hän on. Teinit näyttävät teineiltä, niin myös tuo Sara Sieppi nuoruuskuvassaan. Mutta hän on tuossa kuvassa pitkähiuksinen, hänellä on ihan nätit piirteet, iso on kunnossa, ja todennäköisesti on ollut hoikka, hyvävartaloinen jne. On täysin ok sanoa ja kokea, että hän on 7, mutta veikkaan että siinä tapauksessa ei tasoilla 8-10 ihan kauheasti ihmisiä löydy. Ei toki Sieppi kaikkien maun mukainen ole, mutta pointtini on se, että mitään ylimaailmallisen ihmeellisiä emme me ihmiset ole. No entäs se tekoälyn luoma instagram-hahmo, jonka nimeä en nyt muista? Onko hän (tai se) tasoa 10? Vai 9? 8?
On TÄYSIN OK tavoitella jotain täydellistä naista, joka voi olla vaikka miten epärealistinen. Mutta kannattaa muistaa, että me ihmiset näytämme ihmisiltä. Jos ihmiskumppanin haluaa, silloin ei ehkä ole olemassakaan mitään mittatilausnaista. Tietenkin on täysin ok, ettei sitten halua ketään. Mutta ihan turhaan te noita tasoja mietitte, jos kerran ylimpien tasojen ihmisiä ei oikeasti ole olemassakaan - ja turhaan oikeastaan naisia mietitte, jos niitä teidän maun mukaisia naisia ei ole olemassa.
Tinderissä moni hyvännäköinen nainen on vain hakemassa huomiota. Ei ne todellakaan vedä mitään chat-maratooneja siellä. Heistä on kiva katsoa vain että montako tykkäystä tulee. Saattavat tapailla livenä jo jotain miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Tykkäänhän mä niistä muistakin.Miksei heistä tule matchia ikinä? Miksi tinderissä vallitsee niin korkea hypergamia naisten taholta?
En koskaan ollut yhtä huonotasoisen naisen kanssa kuin mitä tindermatchini ovat. Livenä aina ihan eri taso. Ongelma vain on että nen nykyään tapaa naisia missään kun en baareissa käy.
Ap
Kaikkein tärkeintä olisi antaa niitä tykkäyksiä oikean ns. tasoiselle. Jos annat tykkäyksiä omaa ns tasoasi huonommille, sun ilmoitusta esitellään juuri sille joukolle.
Valitse tykkäyksiin vain sopivaa ns tasoa.
Hölmöhän sä olet jos et algoritmeista tän vertaa tajua.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kirjoittaa tuo tekstisi uudestaan ja ilman kirjoitusvirheitä, niin jutellaan sitten lisää niistä tasoista ;)
Jos ei-kiinnostavista matcheista tulee vain masentunut olo, niin kannattaisiko tykätä vain niistä kiinnostavista????
Ai niin joo, hyvä kun muistutit, vielä tuosta videosta tuli mieleen!
Sun taso määritellään sen mukaan, miten sua kohdeltiin koulussa, eli kun olit teini. Jos kaikki pojat/tytöt kuolasi sua, olet ylintä tasoa. Jos sulle vaan naureskeltiin, olet alinta tasoa. Jos joku joskus tykkäsi susta, olet keskitasoa.
- videolle yhä naurava eri, jonka koulussa kyllä keskityttiin muuhun kuin toisten ulkonäön/haluttavuuden jatkuvaan ruotimiseen
Noinko siinä videossa sanotaan? :D Ei toisaalta mikään ihme että tuollaisia videoita tehtailevat miehet ovat jämähtäneet teini-iän tasolle kehitykseltään.
Hassu ajatus että jos oli teininä vaikka vähän ulkopuolinen alakulttuurin edustaja, on sitten loppuikänsä jossain syrjittyjen kastissa vaikka sitten lukiossa ja yliopistossa olisikin suosittu. Mutta ymmärtäähän sen kun tasoteoriajankkaajat tuskin menevät edes lukioon, yliopistosta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi tosiaankin on se yli arviointi.
Mutta kuka yliarvioi ja ketä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä miksi pitää matchata sellaisten naisten kanssa jotka eivät itseä kiinnosta, ja myöhemmin poistaa nämä matchit? Tuntuu paljon vaivalloisemmalta kuin tykätä vain "omantasoisista" naisista ja samalla opettaa algoritmia näyttämään sopivampia tyyppejä.
Edelleenkin; se on paras ja tehokkain tapa tinderiin jos ei kuulu miesten 0.1% parhaimmistoon.
Naisten on tuota vaikea ymmärtää, koska he eivät ikinä ole olleet miehenä tinderissä. Mene katsomaan youtubesta miten nainen käyttää ystävämiehensä tinderiä, ja ei ole uskoa heikkoa menestystä todeksi.
Millä tavalla se on tehokasta, jos et kuitenkaan näitä naisia halua?
Tällainen Tindertykistys on yhtä tuottavaa ja fiksua kuin sopivan kenkäpa
Just näin!
Tässä esimerkki miestyypillisestä ylivertaisuuden kokemuksesta ja vilpitön mielipide Miss Suomeksi valitun naisen ulkonäöllisestä tasosta 😇
Ei voi kuin ihailla!