Saadut Tindermatchit lähinnä masentavat...Mikä siinä on että kasin mies saa vain 4-5 naisia sieltä?
Olen 185cm, komea, erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa.
Saadut matchit ovat kaikkea muuta...Ei mitään mielenkiintoa tutustua heihin.
Monilla lapsiakin.
Kommentit (478)
Vierailija kirjoitti:
Selvästikään et ole mies? Miehellä ei ole varaa swaipata oikealla kerran sadan kohdalla, kuten naisella. Ja olen sen verran viehättävä mies, etten olekaan niin epätoivoinen kuin moni muu mies, joka swaippaa oikealle miltei jokaisen naisen kohdalla. Mutta silti kelpuutan swaippauksella enemmän kuin välttämättä haluaisin tosielämässä oikeasti tavata. Olen käsittänyt, että Tinderin algoritmi saattaa jopa rankaista (miehiä) siitä, että ovat liian valikoivia eivätkä swaippaa tarpeeksi oikealle. Senkin takia annan noita kenties anteliaammin kuin muutenkin. Sitä paitsi se, että matchaa ei tarkoita, että matchi edes vastaisi viesteihin. Niille joille ylipäätään kirjoitan (en kirjoita kaikille), ehkä 1/4 jättää täysin vastaamatta, ja toiset 1/4 vastaa ehkä yhdellä viestillä ja siihen se sitten jää. Joten matchin saaminen ei itsessään välttämättä johda edes kunnon keskusteluun. Sen takia parempi ampua vähän yli.
Ymmärrän kyllä logiikkasi ja olet kaikkiaan oikeassa, mutta swaipatessa tulee sellainen psykologinen "lapsi karkkikaupassa"-olo ja voi olla vaikea täysin hillitä itseään ja olla swaippaamatta jonkun naisen kohdalla, vaikka ei vaikutakaan potentiaaliselta loppuelämän elämänkumppanilta. Jälleen naisilla on eri tilanne. Sitä paitsi en juuri nyt edes etsi välttämättä niin vakavaa suhdetta, joten omat halunikin ovat hieman ristiriidassa deittailun suhteen. Parempi varmaan vain jättää deittailu kokonaan pois ainakin muutamaksi kuukaudeksi, kunnes tiedän tarkemmin mitä haluan.
Joo, en ole mies. Mutta miksi miehellä "ei ole varaa" machata vain kerran sadan kohdalla? (Sitä paitsi itse taisin ehdottaa matchia noin kymmenen kohdalla sadasta, jos tarkkoja ollaan.) Mitä pahimmillaan tapahtuu, jos tekee niin? Minäpä kerron, mitä minun kohdallani pahimmillaan tapahtuu, jos koen, että vain harva on potentiaalisesti kiinnostava. Tapahtuu niin, että potentiaalista kumppania ei löydä kuukaudessa tai kahdessa, ja siihen voi mennä esimerkiksi vaikka kolme vuotta. Teoriassa voisi tietysti mennä vaikka kymmenenkin vuotta, mutta ajattelen, että joku muutama vuosi voisi olla ihan realistinen. Tämä ei ole minulle niin kamala asia, koska pärjään sinkkunakin. Eli olen ihan valmis siihen, että oikean ihmisen löytämiseen saattaa mennä aikaa. Ei nainenkaan sen todennäköisemmin löydä itselleen sopivaa ihmistä kuin mieskään - kun sehän ei riitä, että on vain useiden miesten keskuudessa suosittu. Kyllä sen naisen omallakin halulla ja kiinnostuksella on väliä. Jos kiinnostuneet miehet eivät ole sitä, mitä itse etsii, on lopputulos ihan sama kuin jos kukaan ei olisi kiinnostunut. Mutta toki hyvällä tuurilla niin naiselle kuin miehellekin voi oikea ihminen tulla vastaan nopeastikin - tässähän on osittain kyse tuurista myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni kaikki miehet ovat mielestään kasin miehiä, mutta suurin osa palstamiehistä uskoo tasonsa olevan 9-10.
Pahoittelen, että nauran ääneen.
Muistellaan tässä myös kaikki yhdessä Sara Sieppiä meikittömänä täysi-ikäisyyden kynnyksellä.
Palstamiesten mukaan hän on tasoa kuusi (6).
Miehillä on niin vaikeaa 😫🥺
Ap ei varmaan kelpuuttaisi Sara Sieppiä. Olisi varmaan Alhaisen Tason Naisen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni kaikki miehet ovat mielestään kasin miehiä, mutta suurin osa palstamiehistä uskoo tasonsa olevan 9-10.
Muistellaan tässä myös kaikki yhdessä Sara Sieppiä meikittömänä täysi-ikäisyyden kynnyksellä.
Ap ei varmaan kelpuuttaisi Sara Sieppiä. Olisi varmaan Alhaisen Tason Naisen hänelle.
Minä en kelpuuttaisi. Luonteeltaan ja arvoiltaan vastakohtani.
-eriM
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on 3-4 miestä jokaista naista kohti. Eli naiset voi olla helkkarin kranttuja. Ei siellä miehenä pärjää ellei ole komeimmista päästä ja sen lisäksi profiili+kuvat viimeisen päälle hiottu. Itse seurustellut ihan nättien ja koulutettujen naisten kanssa, ja ei toivoakaan että pääsisin vastaavien kanssa edes treffeille tinderin kautta.
Ei tästä kannata suivaantui. Joko panostaa täysillä tai hylkää koko roskan. Tinderissä perusmies on ihan roskatasoa.
Mitä tästä edelleen kannattaa ottaa opiksi: ÄLÄ HYVÄ MIES MENE SINNE TINDERIIN!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, kokeilin juuri käyttää tinderiä kuin miehet. Kävin vetämässä kaikki oikealle. Nyt poistan matcheja ja yökkäilen niille samalla. Jostain syystä en tunne itseäni kovin fiksuksi nyt, mutta mitäpä siitä
Jatkan tätä omaa viestiäni... Olen nyt poistellut matcheja, mutta jotkut ovat jo ehtineet laittaa ensimmäisen viestin. Tässä tuntee itsensä aikamoiseksi k-pääksi. Ettekö te miehet tosiaan tunne mitään ongelmaa näin toimiessanne?
Ei siinä miehellä ole ongelmaa, kun ei niitä matcheja juurikaan tule edes tuolla suditaan kaikki oikealle menetelmällä. Ja eivät ne mätseiksi tulleet naiset mitään viestejä laita, sillä kyllä niillekin ihan epätoivoisia miesviestittelijöitä löytyy.
Mutta ei miesten kannata edes vaivautua tuohon swaippaamiseen nykyään. Ostaa vaan vaikka kuukaudeksi sen plussan, niin näkee samantien ketkä sinusta on tykännyt. Katselee sitten ne läpi ja mätsää niiden kanssa jotka kiinnostaa. Se on vaan aika raju kokemus kun näkee, kenelle sitä tinderissä kelpaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on 3-4 miestä jokaista naista kohti. Eli naiset voi olla helkkarin kranttuja. Ei siellä miehenä pärjää ellei ole komeimmista päästä ja sen lisäksi profiili+kuvat viimeisen päälle hiottu. Itse seurustellut ihan nättien ja koulutettujen naisten kanssa, ja ei toivoakaan että pääsisin vastaavien kanssa edes treffeille tinderin kautta.
Ei tästä kannata suivaantui. Joko panostaa täysillä tai hylkää koko roskan. Tinderissä perusmies on ihan roskatasoa.
Vaan kun ei ne naisetkaan ole mitään huippulaatua. Jos karsit pois punkerot ja tatuoidut, jää alle 20% jäljelle. Niistä sitten alat etsimään mieleistäsi, niin ei niitä montaa jää. Match/kk olisi jo todella kova saavutus ja niistä jos yhdenkin pääset tapaamaan, niin a'vot.
No, sitten joko tyydyt niihin, tai keksit jotain muuta- etsit naisia muualta: työpaikka, muut deittipalvelut, matchmakerit, tanssiharrastus, lavatanssit, baarit, yökerhot, sinkkutapahtumat,koirapuistot,kirjastot,kaupat, ystävien kautta, ulkomailta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eriM
Mistäpä sinä tiedät Saran luonteen ja arvot? Et ole häntä koskaan tavannut, etkä hänen kanssaan koskaan keskustellut. Arviosi hänestä perustuu vain omaan mutu-tuntumaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, kokeilin juuri käyttää tinderiä kuin miehet. Kävin vetämässä kaikki oikealle. Nyt poistan matcheja ja yökkäilen niille samalla. Jostain syystä en tunne itseäni kovin fiksuksi nyt, mutta mitäpä siitä
Jatkan tätä omaa viestiäni... Olen nyt poistellut matcheja, mutta jotkut ovat jo ehtineet laittaa ensimmäisen viestin. Tässä tuntee itsensä aikamoiseksi k-pääksi. Ettekö te miehet tosiaan tunne mitään ongelmaa näin toimiessanne?
Ei siinä miehellä ole ongelmaa, kun ei niitä matcheja juurikaan tule edes tuolla suditaan kaikki oikealle menetelmällä. Ja eivät ne mätseiksi tulleet naiset mitään viestejä laita, sillä kyllä niillekin ihan epätoivoisia miesviestittelijöitä löytyy.
Mutta ei miesten kannata edes vaivautua tuohon swaippaamiseen nykyään. Ostaa vaan vaikka kuukaudeks
Se voi olla raju mutta myös aika tervetullut oppimiskokemus. Moni mies on tehnyt profiilinsa sellaisella egoistisella ajatuksella että näyttää itsestään jonkun huonon puolen (juominen, sovinismi, vastuuttomuus, yli-itsevarmuus nyt esimerkkeinä) ja sitten surkuttelee kun ei tule mätsejä.
Jos joku tekisi työhakemuksen samalla mentaliteetilla niin ei edes se hakemuksen laatija ihmettelisi että mikä on kun ei hyvä mies kelpaa. Jostain syystä naisten odotetaan oikein sankoin joukoin tykkäävän sellaisesta. En tiedä mikä vääristynyt äitisuhde siinä on taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei miesten kannata edes vaivautua tuohon swaippaamiseen nykyään. Ostaa vaan vaikka kuukaudeks
Mutta ei miesten kannata edes vaivautua tuohon swaippaamiseen nykyään. Ostaa vaan vaikka kuukaudeksi sen plussan, niin näkee samantien ketkä sinusta on tykännyt. Katselee sitten ne läpi ja mätsää niiden kanssa jotka kiinnostaa. Se on vaan aika raju kokemus kun näkee, kenelle sitä tinderissä kelpaa :D
Mikä siinä on niin rajua, että joku sinun mielestäsi ruma tai halveksuttava voi tykätä sinusta Tinderissä?
Minun nuoruuteni 12-vuotiaasta alkaen meni rattoisasti erilaisten puliukkojen ja mieleltään vajaiden runkkareiden lähentelyjä väistelllessä. Varmasti jokaisella naisella on kymmeniä kokemuksia siitä, että joku vastenmielinen mies lähestyy, joskus jopa väkivaltaisen fyysisesti. En ollit loukkaantunut, että kehtasivat lähestyä, vaan helpottunut, että selvisin elossa.
Ei oikein hetkauta se, että tinderissä mies voi kokea vastaavaa muutaman älypuhelimen pikselin muodossa.
N
On tainnut kasin mies olla kuitenkin vähän kiinnostunut 4-5 naisista tai heiltä saamasta huomiostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei miesten kannata edes vaivautua tuohon sw
Ja sitten vielä haukutaan kun rumat jokinorsut kehtaa tykätä takaisin yäk, jotain rajaa. Vaikka itse olisi sellainen. Vain nuoret kauniit naiset saavat tykätä.
Mies: Ei tykkää Tinderissä itseään kymmenen vuotta vanhemmista ja ylipainoisista naisista
Nainen: Ei tykkää Tinderissä itseään kymmenen vuotta vanhemmista ja ylipainoisista miehistä
Mies: Mikä siinä on kun ei tavallinen mies kelpaa ikinä yhtään kenellekään koskaan?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Miehenä ei ole järkeä olla tinderissä muuten kuin "shotgun" -menetelmällä.
Eli tykkää kaikista, ja sitten karsii vasta matcheista. Jos itse valikoi ja miettii, niin huomaa hyvin nopeasti että se tapa on valtavaa ajan -ja energianhaaskausta.
Poikkeus on jo kuuluu miesten top 0.1%
Mitä järkeä tykätä sellaista jotka eivät kiinnosta?
Se järki että tuo on paras ja tehokkain tapa miehille jotka eivät kuulu top 0.1% parhaimmistoon
Mitä ap sitten valittaa, jos tekniikka on niin tehokas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt kuvan nuoresta meikittömästä Siepistä eikä tosiaan ole enempää kuin 7, jos sitäkään. Ei Sieppi ole mikään ihmeellisen näköinen koskaan ollut, mutta julkisuudenkipeänä tyrkkynä toki pääsee vaikka minne, jos tarpeeksi yrittää. En deittailisi Sieppiä vakavasti minkään ikäisenä, ja tarkoitan tätä sydämeni pohjasta, mutta toisaalta olenkin keskimääräistä huomattavasti paremman näköinen mies, joten minulla on varaa valita. Suurimmalla osalla tämän ketjun miehistä tuskin samalla tavalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eriM
Mutta tasohan on vain ulkonäkö, kun kerran noissa videoissakin rankataan ihmiset pelkän ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt kuvan nuoresta meikittömästä Siepistä eikä tosiaan ole enempää kuin 7, jos sitäkään. Ei Sieppi ole mikään ihmeellisen näköinen koskaan ollut, mutta julkisuudenkipeänä tyrkkynä toki pääsee vaikka minne, jos tarpeeksi
yrittää. En deittailisi Sieppiä vakavasti minkään ikäisenä, ja tarkoitan tätä sydämeni pohjasta, mutta toisaalta olenkin keskimääräistä huomattavasti paremman näk
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
😂🤣😅😆😁😁😁😀😃😄😁😅😂😅😆😆😀😃😄😁😆😂🤣😆😆😀😃😁😆😂🤣😅😆😁😃😀😀😄😁😆🤣🤣😆😆😆😀😄😁😆😆😂😅😆😆😀😄😁😆😂🤣😅😅😀😃😁😁😅😂🤣😅😅😆😀😃😁😂🤣🤣😅😆😆😁😆😅😅🤣😂😂😂🤣😅😅😃😄😁😆😆😂🤣😅😅😆😆😃😄😆😂🤣😅😆😆😆😃😄😆😆😂🤣🤣😅😅😂😅😆😁😁😀😄😁😆😅😂🤣🤣🤣
No, en ihmettele yhtään, että saat mätsejä vain 4-5 tason naisilta Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt kuvan nuoresta meikittömästä Siepistä eikä tosiaan ole enempää kuin 7, jos sitäkään. Ei Sieppi ole mikään ihmeellisen näköinen koskaan ollut, mutta julkisuudenkipeänä tyrkkynä toki pääsee vaikka minne, jos tarpeeksi
yrittää. En deittailisi Sieppiä vakavasti minkään ikäisenä, ja tarkoitan tätä sydämeni p
Miksi oletat minua ap:ksi? Olen yllä oleva kaveri, jolla on satoja matcheja Tinderissä... Sieppi ei vain kiinnosta minua. Miksi loukkaannut tästä? Oletko Sieppi itse?
Sieppi on näköjään ollut paljon söpömpi itse asiassa kuin nykyään ylituunattuna ja täytettynä.
"Ymmärrän kyllä logiikkasi ja olet kaikkiaan oikeassa, mutta swaipatessa tulee sellainen psykologinen "lapsi karkkikaupassa"-olo ja voi olla vaikea täysin hillitä itseään ja olla swaippaamatta jonkun naisen kohdalla, vaikka ei vaikutakaan potentiaaliselta loppuelämän elämänkumppanilta. "
Naurattaa, kun ajattelen tätä ap:n kohdalla. Hän selaa profiileja ja ajattelee näin:
- tuossakin on yh-äiti, hyi hyi, mutta en voi olla swaippaamatta oikealle
- kauhea lahtivalas, mutta en voi hillitä itseäni, vaan on pakko swaipata oikealle
- spurgu! mutta karkkikaupassa tässä ollaan, joten oikealle vaan!