Saadut Tindermatchit lähinnä masentavat...Mikä siinä on että kasin mies saa vain 4-5 naisia sieltä?
Olen 185cm, komea, erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa.
Saadut matchit ovat kaikkea muuta...Ei mitään mielenkiintoa tutustua heihin.
Monilla lapsiakin.
Kommentit (478)
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on 3-4 miestä jokaista naista kohti. Eli naiset voi olla helkkarin kranttuja. Ei siellä miehenä pärjää ellei ole komeimmista päästä ja sen lisäksi profiili+kuvat viimeisen päälle hiottu. Itse seurustellut ihan nättien ja koulutettujen naisten kanssa, ja ei toivoakaan että pääsisin vastaavien kanssa edes treffeille tinderin kautta.
Ei tästä kannata suivaantui. Joko panostaa täysillä tai hylkää koko roskan. Tinderissä perusmies on ihan roskatasoa.
Vaan kun ei ne naisetkaan ole mitään huippulaatua. Jos karsit pois punkerot ja tatuoidut, jää alle 20% jäljelle. Niistä sitten alat etsimään mieleistäsi, niin ei niitä montaa jää. Match/kk olisi jo todella kova saavutus ja niistä jos yhdenkin pääset tapaamaan, niin a'vot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on 3-4 miestä jokaista naista kohti. Eli naiset voi olla helkkarin kranttuja. Ei siellä miehenä pärjää ellei ole komeimmista päästä ja sen lisäksi profiili+kuvat viimeisen päälle hiottu. Itse seurustellut ihan nättien ja koulutettujen naisten kanssa, ja ei toivoakaan että pääsisin vastaavien kanssa edes treffeille tinderin kautta.
Ei tästä kannata suivaantui. Joko panostaa täysillä tai hylkää koko roskan. Tinderissä perusmies on ihan roskatasoa.
Vaan kun ei ne naisetkaan ole mitään huippulaatua. Jos karsit pois punkerot ja tatuoidut, jää alle 20% jäljelle. Niistä sitten alat etsimään mieleistäsi, niin ei niitä montaa jää. Match/kk olisi jo todella kova saavutus ja niistä jos yhdenkin pääset tapaamaan, niin a'vot.
No ei olekkaan ja naurattaahan se itseäkin kun tuttuja naisia tuli siellä vastaan. Sanotaanko että hieman oli siloiteltua pintaa ja tarinaa. Mutta eipä tälle mitään voi. Onneksi vain pieni osa naisista on tinderissä ja kunnon miesten kannattaisi myös poistua sieltä.
Olen mies. Minulla on noin 200 matchia, joku 1000 tykkäystä muuten. Mutta olen tylsistynyt, runsaudenpula on iskenyt. Monia mukavia naisia, mutta en jaksa enää pyytää ketään treffeille. Mutta ehkä vain hyvä, että ryhdyn valikoivammaksi ja lähden vain sellaisen kelkkaan, joka todella syvästi sykähdyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videon testissä oli pari juttua mitkä pistivät silmään:
alimmalle tasolle joutuneilla oli monella sellainen tyyli tai sellainen ilme joka viestii siitä että on jotenkin onneton tai amis. Kyse ei siis ole geeneistä niinkuin incelit väittää.
Musta oli hassua, että naiset ei muka missään tilanteessa ikinä olisi missään tekemisissä alimman tason miesten kanssa vaan häätää ne pois katsoen halveksien tai etoen.. Ööö.. Onhan normaaleilla ihmisillä kavereita, perhettä, työkavereita, ties mitä tuttuja, ei niitä rankata ulkonäön mukaan.
Ja että keskitason naisilla on haaremi friendzonetettuja miehiä kiertelemässä ympärillä antamassa tukea ja palveluksia???
Olipa totuudesta vieraantunut video.
Arvasin, että videossa on jotain tuollaista, niin en edes katsonut. Ihmetyttää j
Videollla oli kolmea eri tasoa miehiä ja naisia, oli alimmat, keskitaso ja ne ylimmät. Yleistämistä tapahtui paljon ja videon tekijä tiesi sen.
Videolla väitettiin, että ylimmät miehet harrastaa seksiä keskitason naisten kanssa ja ehkä seurustelee ylemmän tason naisten kanssa.
Kaikki muut jäivät ilman suhdetta. Keskitason naiset odottivat muka ylemmän tason miehiä suhteeseen ja saivat ehkä joskus seksiä eikä heille kelvanneet muut. Keskitason miehet pyörivät siinä friendzoneringissä ja jäivät ilman, seksiä saivat ehkä alimman tason naisilta. Alimman tason naiset odottivat keskitason miehiä suhteeseen ja saivat ehkä seksiä. Kaikki naiset muka kammoksuivat alimman tason miehiä.
Oikeassa maailmassa kaikennäköiset ihmiset seurustelevat, ei vaan kauniit ja komeat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Tinderissä voi mieskin olla kranttu. Ja mitä pahaa siinä edes on, että on kranttu? Suhteessa pitää todella monen asian osua kohdalleen, jotta juttu oikeasti toimii, joten miksi pitäisi edes kelpuuttaa mitä tahansa? Toisaalta sitten jos kerran löydät helposti kiinnostavia naisia ilman Tinderiä, niin ehkäpä et sitä mihinkään tarvitsekaan. Itse olen nainen, enkä käytä deittisovelluksia, koska tapaan työni ja vapaa-ajan puitteissa koko ajan paljon uusia ihmisiä, miehiä myös, ja minusta kiinnostuneita löytyy sen verran paljon, että voin hyvin luottaa oikean ihmisen osuvan kohdalle ennemmin tai myöhemmin. mutta siinä, että Tinderissä kuvien ja profiilitekstin täytyy olla huolellisesti hiottuja, ei ole mitään pahaa - siinä on kyse juuri siitä, mikä toteutuu live-kohtaamisissakin, eli vastapuoli saa käsityksen siitä, millainen henkilö on.
"Nyt meni vikaan sulla. Olen nainen. Sä olet ollut "koko aikuisikäsi pitkissä parisuhteessa" kuten sanot, siksi et tiedä yhtään mitään mitä on vuosien ajan hakea miestä näistä tindereistä tai muista deittailu palstoista. Oon naisena nähny lähes kaiken. Allekirjoitan täysin tuon videon teorian. En itsekään ole kaikista samaa mieletä miten nuo henkilöt on luokiteltu, mut alussahan se sanookin että tämä on raaka yleistys. Jokatapauksessa, varmasti jokainen nainen muistaa teinivuosilta miten tytöt kohteli niitä luokan tai koulun ei-haluttuja poikia, jos he sano jotain tytölle yms. Ja, miten kaikki ihaili yhtä poikaa, kenties urheilu-sankaria.
Kuulostaa että olet tosi katkera jostain,kenties olet laittanut itsesi alimpaan "kastiin", mut se ei ole muiden vika."
Ai niin joo, hyvä kun muistutit, vielä tuosta videosta tuli mieleen!
Sun taso määritellään sen mukaan, miten sua kohdeltiin koulussa, eli kun olit teini. Jos kaikki pojat/tytöt kuolasi sua, olet ylintä tasoa. Jos sulle vaan naureskeltiin, olet alinta tasoa. Jos joku joskus tykkäsi susta, olet keskitasoa.
- videolle yhä naurava eri, jonka koulussa kyllä keskityttiin muuhun kuin toisten ulkonäön/haluttavuuden jatkuvaan ruotimiseen
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Minulla on noin 200 matchia, joku 1000 tykkäystä muuten. Mutta olen tylsistynyt, runsaudenpula on iskenyt. Monia mukavia naisia, mutta en jaksa enää pyytää ketään treffeille. Mutta ehkä vain hyvä, että ryhdyn valikoivammaksi ja lähden vain sellaisen kelkkaan, joka todella syvästi sykähdyttää.
Aika hövelisti oletkin matcheja jaellut. Ehkä toimivampi käytäntö olisi matchata vain oikeasti kiinnostavat? Ei se todennäköisyys löytää sykähdyttävä nainen yhtään isommaksi tule siitä, että tulee vajaa 200 matchia pohjimmiltaan epäkiinnostavien kanssa. Itse arvioisin, että oikeasti kiinnostavia ja potentiaalisen oloisia ihmisiä olisi ehkä max muutama prosentti, joten 200 matchin sijaan järkevä määrä oli vaikkapa 20-30 matchia, joista tarkempi viestittely karsisi vielä valtaosan, ja lopulti treffeille haluaisi mennä vaikkapa 5 henkilön kanssa. Niiden joukossa saattaa olla se todella syvästi sykähdyttävä tai sitten ei - mutta varmuudella se sykähdyttävä ei olisi ainakaan ollut niiden 195 joukossa, jotka eivät oikeasti edes herättäneet mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tykkäät yh-äideistä ja sitten valitat että niillä on lapsia?
Ei miehenä voi käyttää Tinderiä muuta kuin tykkäämällä kaikista ja katsomalla mitä tulee.
t. 11
Juuri tällaisten valehtelevien ja laiskojen ukkojen takia tinder toimii niin kuin se nyt toimii. Naiset saa satoja mätsejä ja tietää, ettei ne tarkoita mitään, joten naiset ei myöskään tee mitään, vaan odottaa, että ne joita kiinnostaa, aloittaa sen keskustelun.
Miten saat sen toimimaan paremmin: Sä laitat kuvasi ja tekstisi siihen kuntoon, että ne kiinnostaa naisia. Sitten tykkäät vain niistä, joihin oikeasti haluat tutustua.
Olen samaa mieltä, että tässä on osittain kyse miesten laiskuudesta. Laiskuuttaan he vetävät kaikki oikealle, ja odottavat, että nainen tekee työn ja suorittaa karsinnan lukemalla profiilitekstit ja miettimällä mätsääkö.
Ja sitten miehet ihmettelevät, kun naiset eivät tätä oikein arvosta...
Ymmärtääkseni kaikki miehet ovat mielestään kasin miehiä, mutta suurin osa palstamiehistä uskoo tasonsa olevan 9-10.
Pahoittelen, että nauran ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tykkäät yh-äideistä ja sitten valitat että niillä on lapsia?
Ei miehenä voi käyttää Tinderiä muuta kuin tykkäämällä kaikista ja katsomalla mitä tulee.
t. 11
Ja mitä iloa sinä sitten saat siitä että katsot kun saat matchin jonkun puliakan kanssa?
Ymmärrätkö sinä että se mies tykkää muistakin kuin puliakoista?
Mutta naisetpa eivät kirveelläkään matchaa tasoisensa miehen kanssa
Näyttää siltä, että sinä yrität konyrolloida naisia, eli heidän pitäisi ymmärtää käyttää tinderiä sinulle mieleisellä tavalla.
Jatka toki tuota yritystäsi.
Toisaalta voisit saada helpommin muutettua omaa toimintaasi kuin koko naiskunnan toimintaa. Mutta sitähän sinä et halua tehdä, koska silloin joutuisit näkeän enemmän vaivaa.
Joten pysytään siinä, että sinä varmasti saat naiset käyttämään tinderiä haluamallasi tavalla, jotta sinun itsesi ei tarvitse muuttaa omaa sohimistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hövelisti oletkin matcheja jaellut. Ehkä toimivampi käytäntö olisi matchata vain oikeasti kiinnostavat? Ei se todennäköisyys löytää sykähdyttävä nainen yhtään isommaksi tule siitä, että tulee vajaa 200 matchia pohjimmiltaan epäkiinnostavien kanssa. Itse arvioisin, että oikeasti kiinnostavia ja potentiaalisen oloisia ihmisiä olisi ehkä max muutama prosentti, joten 200 matchin sijaan järkevä määrä oli vaikkapa 20-30 matchia, joista tarkempi viestittely karsisi vielä valtaosan, ja lopulti treffeille haluaisi mennä vaikkapa 5 henkilön kanssa. Niiden joukossa saat
Selvästikään et ole mies? Miehellä ei ole varaa swaipata oikealla kerran sadan kohdalla, kuten naisella. Ja olen sen verran viehättävä mies, etten olekaan niin epätoivoinen kuin moni muu mies, joka swaippaa oikealle miltei jokaisen naisen kohdalla. Mutta silti kelpuutan swaippauksella enemmän kuin välttämättä haluaisin tosielämässä oikeasti tavata. Olen käsittänyt, että Tinderin algoritmi saattaa jopa rankaista (miehiä) siitä, että ovat liian valikoivia eivätkä swaippaa tarpeeksi oikealle. Senkin takia annan noita kenties anteliaammin kuin muutenkin. Sitä paitsi se, että matchaa ei tarkoita, että matchi edes vastaisi viesteihin. Niille joille ylipäätään kirjoitan (en kirjoita kaikille), ehkä 1/4 jättää täysin vastaamatta, ja toiset 1/4 vastaa ehkä yhdellä viestillä ja siihen se sitten jää. Joten matchin saaminen ei itsessään välttämättä johda edes kunnon keskusteluun. Sen takia parempi ampua vähän yli.
Ymmärrän kyllä logiikkasi ja olet kaikkiaan oikeassa, mutta swaipatessa tulee sellainen psykologinen "lapsi karkkikaupassa"-olo ja voi olla vaikea täysin hillitä itseään ja olla swaippaamatta jonkun naisen kohdalla, vaikka ei vaikutakaan potentiaaliselta loppuelämän elämänkumppanilta. Jälleen naisilla on eri tilanne. Sitä paitsi en juuri nyt edes etsi välttämättä niin vakavaa suhdetta, joten omat halunikin ovat hieman ristiriidassa deittailun suhteen. Parempi varmaan vain jättää deittailu kokonaan pois ainakin muutamaksi kuukaudeksi, kunnes tiedän tarkemmin mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa millaista kuonaa mätsää "ihan ok" miestä? Olen keskipalkkainen, perus ok näköinen, 175cm, urheileva IT-alan jamppa. Elämä kondiksessa, vaikkei mitään luksusta löydykään. Siis voi helvetin helvetti millaista sosiaalitapaus lahtivalas spurgu yh-äitiä tulee mätseihin. Ei tossa appissa ole mitään järkeä. Naiset hakee sieltä ihan järjestään huomattavasti itseään parempia miehiä.
Syytä itseäsi. Miksi SINÄ itse olet lähettänyt tykkäyksen tuollaisille ihmisille, joita halveksit. Eihän se mätsi itsekseen tule jos SINÄ et tykkää/vastaa tykkäykseen. Miksi tuhlaat kaikkien aikaa käyttäytymällä noin järjettömästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kasin mies, jos et saa kasin naisia.
Voi olla, Itseasiassa netissä kaikki kasin naiset tavoittelee niitä 10n miehiä, jotka eivät halua heitä, koska he saa mitä haluaa niistä 10n naisista. Kaikki naiset taistelee 10:n miehisä, joita on ärettömän vähän. SIksi kasin naiset laittaa kasin miehet "kaveri zonelle" odottamaan, ja haluaavat kokeilla onneaan niiden kympin miesten kanssa, jotka ei hyväksy heitä ,tai ehkä vain yhden yön friends with benefits-tyylisesti, ja dumppaavat sitten. Katso tuo yllä oleva video, joka selittä tämän ilmiön Tinderissä ja muuallakin. Siksi hyvät kasin miehet jäävät yksin.
Suomennos: katsoit videon, imet peukkua yksin kotona ja hoet itsellesi: olen hyvä kasin mies, olen hyvä kasin mies 🥺
Sanon karusti, koska palstan mukaan tasoni naisena on mi
Miinus kirjoittelee alentuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Heh, kokeilin juuri käyttää tinderiä kuin miehet. Kävin vetämässä kaikki oikealle. Nyt poistan matcheja ja yökkäilen niille samalla. Jostain syystä en tunne itseäni kovin fiksuksi nyt, mutta mitäpä siitä
Jatkan tätä omaa viestiäni... Olen nyt poistellut matcheja, mutta jotkut ovat jo ehtineet laittaa ensimmäisen viestin. Tässä tuntee itsensä aikamoiseksi k-pääksi. Ettekö te miehet tosiaan tunne mitään ongelmaa näin toimiessanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kasin mies, jos et saa kasin naisia.
Voi olla, Itseasiassa netissä kaikki kasin naiset tavoittelee niitä 10n miehiä, jotka eivät halua heitä, koska he saa mitä haluaa niistä 10n naisista. Kaikki naiset taistelee 10:n miehisä, joita on ärettömän vähän. SIksi kasin naiset laittaa kasin miehet "kaveri zonelle" odottamaan, ja haluaavat kokeilla onneaan niiden kympin miesten kanssa, jotka ei hyväksy heitä ,tai ehkä vain yhden yön friends with benefits-tyylisesti, ja dumppaavat sitten. Katso tuo yllä oleva video, joka selittä tämän ilmiön Tinderissä ja muuallakin. Siksi hyvät kasin miehet jäävät yksin.
Suomennos: katsoit videon, imet peukkua yksin kotona ja hoet itsellesi: olen hyvä kasin mies, olen hyvä kasin mies 🥺
Sano
Nyt meni vikaan sulla. Olen nainen. Sä olet ollut "koko aikuisikäsi pitkissä parisuhteessa" kuten sanot, siksi et tiedä yhtään mitään mitä on vuosien ajan hakea miestä näistä tindereistä tai muista deittailu palstoista. Oon naisena nähny lähes kaiken. Allekirjoitan täysin tuon videon teorian. En itsekään ole kaikista samaa mieletä miten nuo henkilöt on luokiteltu, mut alussahan se sanookin että tämä on raaka yleistys. Jokatapauksessa, varmasti jokainen nainen muistaa teinivuosilta miten tytöt kohteli niitä luokan tai koulun ei-haluttuja poikia, jos he sano jotain tytölle yms. Ja, miten kaikki ihaili yhtä poikaa, kenties urheilu-sankaria.
Kuulostaa että olet tosi katkera jostain,kenties olet laittanut itsesi alimpaan "kastiin", mut se ei ole muiden vika.
Heh. Olet mies. Tuo video on täyttä kukkua, minkä tietää katsomattakin.
Sanoin kukkua ja puppua ovat palstan tasoluokitukset. Niillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten onnellista elämää elää tai kenen kanssa pariutuu.
Ainoa toimiva tasoteoria on täysin tautologinen ja siten turha: olet saman tasoinen kuin se, jonka kanssa olet suhteessa. Ja kun inhimillinen kokemus on monimutkainen ja kirjava, mitään yleistävää tasojaottelua ei toteutuneiden suhteiden perusteella voi laatia.
Ja ei, en suosittele tinderiä naisillekaan, olen tosiaan ollut myös sinkkuna suhteiden välillä.
Se, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Kuka sanoi etten ole kiinnostunut?
Niinpä niin, pillu kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni kaikki miehet ovat mielestään kasin miehiä, mutta suurin osa palstamiehistä uskoo tasonsa olevan 9-10.
Pahoittelen, että nauran ääneen.
Hienoa, että jokin teitäkin kehopositiivisiä feministejä naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
"Nyt meni vikaan sulla. Olen nainen. Sä olet ollut "koko aikuisikäsi pitkissä parisuhteessa" kuten sanot, siksi et tiedä yhtään mitään mitä on vuosien ajan hakea miestä näistä tindereistä tai muista deittailu palstoista. Oon naisena nähny lähes kaiken. Allekirjoitan täysin tuon videon teorian. En itsekään ole kaikista samaa mieletä miten nuo henkilöt on luokiteltu, mut alussahan se sanookin että tämä on raaka yleistys. Jokatapauksessa, varmasti jokainen nainen muistaa teinivuosilta miten tytöt kohteli niitä luokan tai koulun ei-haluttuja poikia, jos he sano jotain tytölle yms. Ja, miten kaikki ihaili yhtä poikaa, kenties urheilu-sankaria.
Kuulostaa että olet tosi katkera jostain,kenties olet laittanut itsesi alimpaan "kastiin", mut se ei ole muiden vika."
Ai niin joo, hyvä kun muistutit, vielä tuosta videosta tuli mieleen!
Sun taso määritellään sen mukaan, miten sua kohdeltiin koulussa, eli 
Minua kyllä kiusattiin koulussa nimenomaan ulkonäöstä ja rankasti. Muuten samaa mieltä videosta kanssasi.
Olen ihan tavallisen, kivan näköinen nainen ja pariutunut, eronnut ja pariutunut jälleen aivan tavalliseen tapaan.
Ja juu, itse keskityin koulussa muuhun kuin toisten ulkonäön ruotimiseen ja se kyllä näkyy myöhemmissä saavutuksissa.
N