Saadut Tindermatchit lähinnä masentavat...Mikä siinä on että kasin mies saa vain 4-5 naisia sieltä?
Olen 185cm, komea, erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa.
Saadut matchit ovat kaikkea muuta...Ei mitään mielenkiintoa tutustua heihin.
Monilla lapsiakin.
Kommentit (478)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tykkäät yh-äideistä ja sitten valitat että niillä on lapsia?
Ei miehenä voi käyttää Tinderiä muuta kuin tykkäämällä kaikista ja katsomalla mitä tulee.
t. 11
Itse asiassa tällä lailla huononnatte omaa näkyvyyttänne, ja jos tykkäämällä kaikista saatta prosentuaalisesti enemmän matcheja 4-5 tason naisten kanssa, alkaa Tinder näyttää sinua vain niille tason 4-5 naisille. Tason 8 naiset eivät siis enää edes voisi tykätä, koska eivät näe tällaisen massatykkäilijän korttia.
Tinderissä kannattaa tykätä joistain, mutta ei kaikista. Luultavasti toimiva suhdeluku on joku 1-3/10. Ja tykkää melkein kaikista tai swaippaa kaikki vasemmalle, Tinder heikentää näkyvyttä. Myös jos selaa liian nopeasti eli katsoo vain kuvat. Kannattaisi siis lukea ne tekstit ja miettiä myös rauhassa, kuka kuuluu vasemmalle ja kuka oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Ompa palstalla kiukkuista yh-roskaa. No se ronkeli käytös loppuu muiltakin av-mammoilta, kun tulee 40 mittariin.
Miksei parin valinnassa saisi olla ronkeli? Jos ei löydy tarpeeksi hyvää kumppania niin kyllä yksinkin on parempi kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kasin mies, jos et saa kasin naisia.
Voi olla, Itseasiassa netissä kaikki kasin naiset tavoittelee niitä 10n miehiä, jotka eivät halua heitä, koska he saa mitä haluaa niistä 10n naisista. Kaikki naiset taistelee 10:n miehisä, joita on ärettömän vähän. SIksi kasin naiset laittaa kasin miehet "kaveri zonelle" odottamaan, ja haluaavat kokeilla onneaan niiden kympin miesten kanssa, jotka ei hyväksy heitä ,tai ehkä vain yhden yön friends with benefits-tyylisesti, ja dumppaavat sitten. Katso tuo yllä oleva video, joka selittä tämän ilmiön Tinderissä ja muuallakin. Siksi hyvät kasin miehet jäävät yksin.
Tiivistettynä
- iso joukko miehistä käyttää tinderiä väärin, aiheuttaen itselleen vain ongelmia
- naisille on aina ollut enemmän tarjontaa kuin miehille tuollaissa palveluissa
- naiset saavat helpommin seksiseuraa, jos eivät ole tarkkoja kenelle antavat
- pieni joukko miehiä saa helposti seksiseuraa tinderistä
- pitkäaikaisen parisuhteen muodostaminen on molemmille sukupuolille vaikeaa, naisille ehkä jopa vielä vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, Itseasiassa netissä kaikki kasin naiset tavoittelee niitä 10n miehiä, jotka eivät halua heitä, koska he saa mitä haluaa niistä 10n naisista. Kaikki naiset taistelee 10:n miehisä, joita on ärettömän vähän. SIksi kasin naiset laittaa kasin miehet "kaveri zonelle" odottamaan, ja haluaavat kokeilla onneaan niiden kympin miesten kanssa, jotka ei hyväksy heitä ,tai ehkä vain yhden yön friends with benefits-tyylisesti, ja dumppaavat sitten. Katso tuo yllä oleva video, joka selittä tämän ilmiön Tinderissä ja muuallakin. Siksi hyvät kasin miehet jäävät yksin.
Korjaan, siis katso sivulla 17 oleva video.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasin mies saa itse valita, jääkö kaveri zonelle odottamaan, ja hehän voivat kokeilla onneaan seiskan naisten kanssa. Muistan kun tänne joskus linkitettiin joku taulukko, missä oli kuvia eritasoisista ihmisistä, ja minusta itse asiassa ne seiskan tyypit olivat kaikkein parhaimman näköisiä - esim. seiskan naisilla oli vain luonnollisempi meikki eikä juhlakampausta hiuksissa, kuten esim. kympin naisilla. Joten onko se nyt niin paha, jos on hyvännäköinen nainen, jolla on hiukset auki ja vähän vähemmän meikkiä? Taisivat jopa kutosen naiset olla siinä taulukossa ihan kivannäköisiä.
Vaikka olisit ulkonäkös puolesta 8, mutta oot suoltanut jotain paskaa sinne bioos, niin sun "arvosana" naisten silmis tippuu kyllä hyvin äkkiä. Vaikka olisit ulkonäkös puolesta 10, mutta bios on 0, oot silloin mun silmissä se 0, se ulkonäkö ei merkkaa paskaakaan jos susta saa muuten huonon mielikuvan.
Kyllähän jo aloituksesta näkee mikä miehen taso on. Kuvaa ei ees tarvita. Jos ei osaa ilmaista itseään millään kielellä tai viestintä on vähintään sekavaa, niin se ei kyllä ole mikään korkean tason miehen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Tykkäänhän mä niistä muistakin.Miksei heistä tule matchia ikinä? Miksi tinderissä vallitsee niin korkea hypergamia naisten taholta?
En koskaan ollut yhtä huonotasoisen naisen kanssa kuin mitä tindermatchini ovat. Livenä aina ihan eri taso. Ongelma vain on että nen nykyään tapaa naisia missään kun en baareissa käy.
Ap
VASTAUS kysymykseesi on tässä, katso tämä hyvä video, juuri tästä kysymyksestä, se kertoo kaiken mitä ihmettelet. Naisena vahvistan että tämä on totuus
Tuossa videossa oli rankattu ihan nättejä naisia alimman tason naisiksi. Alimman tason miehet taas olivat oikeasti rumia. Onko naisilla siis lähtötasokin jo miehiä parempi? Siltä näyttäisi.
En ole ikinä joutunut turvautumaan Tinderiin, mutta onhan tuo nyt aivan älytön sovellus, jos se tekee jotain ihmisten tasoluokituksia? Miettikää nyt miten teidät on vielä tuon kautta aivopesty uskomaan Tinderin algoritmeja? Koko sukupolvi on jo pilalla, Ap:kaan ei millään tajua mikä systeemissä mättää vaan inttää vaan miksi tasonsa on niin huono. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat tykkäyksen naisille, joista et ole kiinnostunut? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Miehenä ei ole järkeä olla tinderissä muuten kuin "shotgun" -menetelmällä.
Eli tykkää kaikista, ja sitten karsii vasta matcheista. Jos itse valikoi ja miettii, niin huomaa hyvin nopeasti että se tapa on valtavaa ajan -ja energianhaaskausta.
Poikkeus on jo kuuluu miesten top 0.1%
Tässä on juurisyy, miksi käväisin deittisovelluksessa vain toteamassa, että olen mieluummin yksin ja tapaan sen oikean sattumalta jos sellaisen olen tavatakseni.
Tykkäyksiä tuli ihan hetkessä yli sata, ja supertykkäyksiäkin tipahteli tasaisesti. Mutta kun tuli mätsejä, niin joko poistui nopeasti, tai sitten muutaman viestin jälkeen ghostattiin. Kyllä, aloitin ensin keskusteluita jopa itse, mutta luovuin tä
Ei ne supertykkäykset mitään kai maksa. Itse olen vahingossa antanut sellaisen ja on hävettänyt jälkeenpäin kun on tullut sohaistua niin 😅 t. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäänhän mä niistä muistakin.Miksei heistä tule matchia ikinä? Miksi tinderissä vallitsee niin korkea hypergamia naisten taholta?
En koskaan ollut yhtä huonotasoisen naisen kanssa kuin mitä tindermatchini ovat. Livenä aina ihan eri taso. Ongelma vain on että nen nykyään tapaa naisia missään kun en baareissa käy.
Ap
VASTAUS kysymykseesi on tässä, katso tämä hyvä video, juuri tästä kysymyksestä, se kertoo kaiken mitä ihmettelet. Naisena vahvistan että tämä on totuus
Tuossa videossa oli rankattu ihan nättej
Eli hypergamia onkin oikeasti vain sitä että keskitason miehiä on liian vähän keskitason naisille. Kolmosen miehet luulevat silloin että saavat seiskan naisen koska seiskan naisille ei riitä seiskan miehiä. Kyse onkin siis koko ajan ollut miesten hypergamiasta, tai hypergamiafantasiasta.
Ilmiö on sama kuin älykkyysosamäärän kanssa. Miehiä on enemmän huippuälykkäiden mutta myös huipputyhmien joukossa. Naisilla jakauma on tasaisempi. Käytännössä ihan keskivertoälykkäiden naisten on siis pakko joko valita itseään tyhmempi kumppani tai sitten olla yksin.
Aina on parempi olla yksin kuin tyhmän kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä joutunut turvautumaan Tinderiin, mutta onhan tuo nyt aivan älytön sovellus, jos se tekee jotain ihmisten tasoluokituksia? Miettikää nyt miten teidät on vielä tuon kautta aivopesty uskomaan Tinderin algoritmeja? Koko sukupolvi on jo pilalla, Ap:kaan ei millään tajua mikä systeemissä mättää vaan inttää vaan miksi tasonsa on niin huono. Surullista.
Tasoteoriajankkaaminen voi olla merkki siitä että ÄO jää keskiverron alle. Harva nainen haluaa laittaa sellaisia geenejä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiö on sama kuin älykkyysosamäärän kanssa. Miehiä on enemmän huippuälykkäiden mutta myös huipputyhmien joukossa. Naisilla jakauma on tasaisempi. Käytännössä ihan keskivertoälykkäiden naisten on siis pakko joko valita itseään tyhmempi kumppani tai sitten olla yksin.
Aina on parempi olla yksin kuin tyhmän kumppanin kanssa.
Ei mennyt logiikka ihan putkeen. Onneksi sinulle riittää miehiä mistä valita.
Tinderin käyttäjistä 80% on miehiä. Vaikka kaikki Tinderiin tulevat naiset pariutuisivat niin suurin osa miehistä jäisi ilman. Tässä siis suuri syy asialle. Naiset hukkuvat tykkäyksiin Tinderissä ja miehen on vaikea siellä erottua massasta.
Ja muuten... Korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsittääkseni jos Tinderissä tykkää ihan kaikista niin se vaikuttaa algoritmiin niin, että painut pakan pohjalle. Läheskään kaikki naiset eivät siis välttämättä näe sinua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin käyttäjistä 80% on miehiä. Vaikka kaikki Tinderiin tulevat naiset pariutuisivat niin suurin osa miehistä jäisi ilman. Tässä siis suuri syy asialle. Naiset hukkuvat tykkäyksiin Tinderissä ja miehen on vaikea siellä erottua massasta.
Ja muuten... Korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsittääkseni jos Tinderissä tykkää ihan kaikista niin se vaikuttaa algoritmiin niin, että painut pakan pohjalle. Läheskään kaikki naiset eivät siis välttämättä näe sinua ollenkaan.
En tiedä toimiiko algoritmi noin, mutta itselleni kävi Tinderin kanssa seuraavasti:
Etsin parisuhdetta, muutamassa viikossa minulle tuli jo tieto että olen nähnyt kaikki profiilit. Yhden kanssa juttu luisti ja siirryimme wa puolelle. Unohdin Tinderin joksikin aikaa. Kuinka ollakaan, kun menin takaisin poistaakseni sovelluksen, se löysi jostain vielä kymmeniä miehiä joita ei ollut aikaisemmin näyttänyt. Ja vielä oman ikäisiä, parisuhdetta etsiviä ja 100km säteeltä. Miksi niitä ei näytetty aiemmin ja samalla vielä sovellus väitti että kaikki on nähty? Eivätkä nämä uudet löydöt olleet mitään Tinderin uusia käyttäjiä.
En kyllä jättäisi kumppanin etsimistä Tinderin varaan. Se tuntee käyttäjänsä liian hyvin ja osaa pitää sopivat ihmiset piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Musta jo ekassa "testissä" oli kaksi söpöintä miestä sillä alimmalla tasolla. Mallinaamat ei miellytä. Niin me ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Musta jo ekassa "testissä" oli kaksi söpöintä miestä sillä alimmalla tasolla. Mallinaamat ei miellytä. Niin me ollaan erilaisia.
Ja ne keskitason miehet olivat kaikki jotenkin naisellisia minun silmissäni. Alimman tason miehet olivat miehekkäämmän näköisiä. Laatikkoleukamallitkaan eivät viehätä.
Keskitason naiset taas olivat tuossa minun silmiin rumempia kuin ne alimman tason naiset.
Makunsa kullakin, joten täysin typerää tehdä tuollaisia videoita.
Tässä on juurisyy, miksi käväisin deittisovelluksessa vain toteamassa, että olen mieluummin yksin ja tapaan sen oikean sattumalta jos sellaisen olen tavatakseni.
Tykkäyksiä tuli ihan hetkessä yli sata, ja supertykkäyksiäkin tipahteli tasaisesti. Mutta kun tuli mätsejä, niin joko poistui nopeasti, tai sitten muutaman viestin jälkeen ghostattiin. Kyllä, aloitin ensin keskusteluita jopa itse, mutta luovuin tästä kun tarpeeksi monta kertaa olikin poistunut osumista.
Kävi jopa supertykkäyksien kohdalla ghostaamista. Nehän kai jotain jo maksaakin (?), niin luulin näiden nyt ainakin olevan ns. oikeita tykkäyksiä. Mutta ei.
Joten joo, uskon ennemmin sen oikean löytymiseen sattumalta kaupan kassajonosta, kuin sovelluksista.