Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saadut Tindermatchit lähinnä masentavat...Mikä siinä on että kasin mies saa vain 4-5 naisia sieltä?

Vierailija
20.04.2024 |

Olen 185cm, komea, erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa.

Saadut matchit ovat kaikkea muuta...Ei mitään mielenkiintoa tutustua heihin.

Monilla lapsiakin.

Kommentit (478)

Vierailija
221/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko luonnevikaa sitten, jos kerran ulkonäkö on kuosissa?

Vierailija
222/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinulle on sanonut että olet kasin mies?

Itse kun etsin naisia sieltä, en mieti mitään tasoja. En omaani enkä muiden. Olen siis nainen ja etsin naisia. Tykkään niistä joiden ulkonäkö ja profiili miellyttävät ja hyvin on sujunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan oma syy jos matchit ei miellytä. Mitäs tykkäät kaikista.

Vierailija
224/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi löysin lähihoitaja yh:n. Tiukka pimppi ja hyvät tissit. Panin sitä niin kauan, kunnes se alkoi puhua seukkaamisesta.

Sitten vaan kiertoon.

Mulla on siis elämä kunnossa ja tulot ylimmässä desiilissä.

Uuuh, ihana mies! Tykkään! Itse olen philkhusen alkoholisoitunut elämäm koluttama Ruusunen, 62 vuotta, 160 cm ja 97 kg. Tavataanhan pian, ja ei kai toi mun sohvalle sammunu äijäni haittaa? Käythän pitkäripasessa tulomatkalla! Ai niin, mun tasoni on siinä 8+

Vierailija
225/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä Suomessa miesten taso on täysin luokaton. Mutta itse tykkään vain niistä harvoista komeista ja yleensä tulee mätsi niiden kanssa. Joudun toki swaippaamaan vasemmalle jatkuvasti mutta onneksi noin sataa rumaa kohden löytyy yksi komea. 

Jatka vaan swaippailua ja vaihtarien keräämistä.

Vierailija
226/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten miehet valittavat kun naiset eivät aloita keskustelua tinderissä :D No miksi aloittaisivat jos miehet sarjatykkäilevät siellä kaikista ihan summamutikassa. 

No tämä. Siksi tykkään vain harvoista ja valituista enkä koskaan aloita keskustelua. Toisin kuin miehet, en ole epätoivoinen ja joko hyväksyn vain jotain laadukasta tai olen mielelläni ilman. Jos mies ei jaksa nähdä mitään vaivaa, hän on vain tuollainen epätoivoinen tai tylsistynyt sarjatulittaja jollaista en tarvitse.

Olen mies ja käytän samaa tapaa. Tykkään vain harvoista ja valituista enkä koskaan aloita keskustelua. En todellakaan ole tuollainen millaiseksi niputat kaikki miehet.

Olisipa hassua, jos olemme mätsänneet. Sinä et aloita keskustelua, koska oletat minut kuvailemasi kaltaiseksi ihmiseksi ja minä en aloita keskus

Niin, sitten ei tulisi matchia ja se on ihan ok.

En tietenkään sanonut että "kaikki miehet" ovat tuollaisia, muutenhan ei olisi järkeä mätsätä kenenkään kanssa. Joka tapauksessa, teen päätöksen kiinnostavuudesta pyyhkäisyvaiheessa, en vasta sen jälkeen miettiessä voiko jollekin puhua vai ei. Katson myös millaisia keskustelunavauksia miehiltä tulee, koska vaikka itse olisin lukenut heidän profiilinsa, he eivät välttämättä ole lukeneet minun profiiliani ja sen usein huomaa puheista.

Olen kokeillut sitäkin että aloitan keskustelun ja todennut joka kerta että jos mies ei ole aloittanut keskustelua, se johtuu siitä että on yksi noista massatykkääjistä eikä ole ollut kiinnostunut puhumaan. Siksi(kään) en enää sitä tee.

Vierailija
227/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homomiehillä tuollaista ongelmaa? Vai onko tämä joku heteromiesten ongelma.

Vierailija
228/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin ohitan ne liian hyvin menestyvät, salilla kävijät, ulkomailla matkailevat, jos on eläimiä... en jaksa keksiä enempää mutta onhan näitä, viis siitä miltä se mies näyttää.

Vierailija
229/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 8 on lähellä kaikkein seksikkäimpiä miehiä. Olet varmaan sitten köyhä? Ainakin viihdyt vauva-foorumilla niin pisteet laskee jo siitä

Vierailija
230/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko homomiehillä tuollaista ongelmaa? Vai onko tämä joku heteromiesten ongelma.

Hompsut ei välitä mistään tasoista, pääasia on, että saa seksiä.

Vierailija
231/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä Suomessa miesten taso on täysin luokaton. Mutta itse tykkään vain niistä harvoista komeista ja yleensä tulee mätsi niiden kanssa. Joudun toki swaippaamaan vasemmalle jatkuvasti mutta onneksi noin sataa rumaa kohden löytyy yksi komea. 

No se. Suomen kasi on monen muun maan kutonen. Lisäksi miesten käsitys omasta tasostaan on tutkitusti harhaisen korkea ja vastaavasti naisia arvioivat rankasti, joten eipä se mitään kerro jos mies väittää olevansa kasi.

Vierailija
232/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kerro edes minkä ikäinen hän on. Jos on ikää lähemmäs 35v., niin turha valittaa noista matcheista. Vai pitäiskö 35-vuotiaan, lyhyen, it-alalla työskentelevän keskipalkkaisen saada joku menestynyt ja kaunis nainen? Ei, sellaiset matchaa niitä menestyneitä ja pitkiä hyvännäköisiä miehiä. 

Vierailija
233/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena muo ärsyttää todella paljon ettei miehet lue profiilitekstiä vaan tykkää kaikista. Se että tulee lähemmäs 2000 tykkäystä, joista 99% täyttä kuraa, kun eivät ole lukeneet profiilia. Jos vaivautuisi lukemaan sen profiilin niin helpottaisi kaikkia. Esim. Jos profiilissa lukee että ei tupakoitsijoille niin miksi sellainen joka polttaa niin menee edes tykkäämään. Näitä esimerkkejä ois pilvin pimein.

Joo, kyllä vituttaa. MITEN MIEHET KEHTAAVAT HAASKATA MEIDÄN NAISTEN AIKAA!!!! KAIKEN MAAILMAN PALLINAAMAT, MÖHÖMAHAT JA SETÄMIEHET KEHTAAVAT TYKÄTÄ MINUSTA, SIIIS MINÄ OLEN VÄHINTÄÄN LEVEL 10000000000 NAINEN. SIIS 🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮JOTAIN RAJAAAA, PLIIS

Ei ole edes kyse ulkonäöstä vaan siitä että jos profiiliin laittaa ettei hae mitään hetkellistä seuraa niin sit saa tykkäyksiä niiltä jotka hakee hetken hupia. 

Vierailija
234/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se. Suomen kasi on monen muun maan kutonen. Lisäksi miesten käsitys omasta tasostaan on tutkitusti harhaisen korkea ja vastaavasti naisia arvioivat rankasti, joten eipä se mitään kerro jos mies väittää olevansa kasi.

Suomen naisten taso on max nelonen. Hyi saatana ihan aikuisten oikeasti!

Mene tonne Keski Eurooppaan katsomaan ihan omin silmin. Siellä ei ole naisilla pää ja kädet täynnä tatuointeja, normaalipaino ja hoikkuus on standardi, eikä kaikilla ole niitä saakelin punaisia hiuksia ja ovat pukeutuneetkin normaalisti. (=ei niihin saakelin häppärilegginseihin)

Aivan hirveätä katseltaava. Miksi teette itsellenne noin?

Vierailija
235/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kokeilin juuri käyttää tinderiä kuin miehet. Kävin vetämässä kaikki oikealle. Nyt poistan matcheja ja yökkäilen niille samalla. Jostain syystä en tunne itseäni kovin fiksuksi nyt, mutta mitäpä siitä 

Vierailija
236/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 on ihan huippuluokkaa. Missä vika jos ap ei naisia löydä? Vai oletko vain omasta mielestäsi se 8 mies?

Vierailija
237/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kokeilin juuri käyttää tinderiä kuin miehet. Kävin vetämässä kaikki oikealle. Nyt poistan matcheja ja yökkäilen niille samalla. Jostain syystä en tunne itseäni kovin fiksuksi nyt, mutta mitäpä siitä 

Se on sun taso jolle yökkäilet.

Vierailija
238/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan oma syy jos matchit ei miellytä. Mitäs tykkäät kaikista.

Mut kun on epätoivoinen, niin on epätoivoinen. Se muuten pudottaa ulkonäöllisesti kasin neloseksi, eli just ap:n tasoksi. 

Vierailija
239/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen naisten taso on max nelonen. Hyi saatana ihan aikuisten oikeasti!

Mene tonne Keski Eurooppaan katsomaan ihan omin silmin. Siellä ei ole naisilla pää ja kädet täynnä tatuointeja, normaalipaino ja hoikkuus on standardi, eikä kaikilla ole niitä saakelin punaisia hiuksia ja ovat pukeutuneetkin normaalisti. (=ei niihin saakelin häppär

Kumma juttu kun muualla maailmassa ja Euroopassa arvostetaan suomalaisia naisia, paitsi suomijuoppojen keskuudessa :D

Vierailija
240/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ap 🤗💋💋

Oletteko pari?

En pistäisi vastaan 😛💋💋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä