Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saadut Tindermatchit lähinnä masentavat...Mikä siinä on että kasin mies saa vain 4-5 naisia sieltä?

Vierailija
20.04.2024 |

Olen 185cm, komea, erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa.

Saadut matchit ovat kaikkea muuta...Ei mitään mielenkiintoa tutustua heihin.

Monilla lapsiakin.

Kommentit (478)

Vierailija
201/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitens olisi, naiset, jos laitetaan tästä lähtien vaikka kuukauden ajan mätsit kaikille kaksilahkeisille, ihan täysin sokkona vaan? Sitten ei tietenkään vietäisi asioita mihinkään, koska mätsit olisi läskejä ja kaljuja setämiehiä. Olisiko miesten ulina kuukauden päästä yhtään laantunut? Tuntuisiko se miehistä voittavalta strategialta?

Et silti löytäisi vakituista kumppania, mutta pääsisit ratsastamaan hoopeevee-karuselliin.

Mikäs se sellainen on? Olen liian boomer tuntemaan näitä nuorisotermejä.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00162

Eli saan jostain syystä seksitaudin siitä, että mätsään kaikki miekkoset tinderissä mutten käy yksilläkään t

AP saa itse, kun se räplää sormillaan ensin kakkostaan, ykköstään , sitten välillä Tinderiä ja sitten taas ykköstä ja kakkosta ja ilman kumia on käynyt Thaikuissa ja millon missäkin höyläämössä ykköstä ja kakkosta, ja sitten se luulee, että kun se on mätsännyt Tinderissä ja sen jälkeen tullut se kutina ykköseen ja kakkoseen, niin siksi....🙄

Vierailija
202/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja etsin naisia tinderistä. Ei ollut mitään ongelmaa, mätsejä tuli kivoilta ja seksikkäiltä naisilta. Miksi heteromiehillä sitten on muka noin vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena muo ärsyttää todella paljon ettei miehet lue profiilitekstiä vaan tykkää kaikista. Se että tulee lähemmäs 2000 tykkäystä, joista 99% täyttä kuraa, kun eivät ole lukeneet profiilia. Jos vaivautuisi lukemaan sen profiilin niin helpottaisi kaikkia. Esim. Jos profiilissa lukee että ei tupakoitsijoille niin miksi sellainen joka polttaa niin menee edes tykkäämään. Näitä esimerkkejä ois pilvin pimein.

Ei ne miehet välitä. Pillunkiilto silmissä suuremmalla osalla on. Määrä, ei laatu. Kunhan osumaa tulee. Sitten alkaa karsinta,  ja sitten alkaa ulina, kuten nyt: yyyyyyyyyyyyyyyyyyy suohirviöt - sotanorsuu- kouvolatukka- yh- tatuoidut- 20 - tason mummot on K-E-H-D-A-N-N-E-E-T mätsätä , minut!!!!!!!!!!!!!!!! 

Vierailija
204/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena muo ärsyttää todella paljon ettei miehet lue profiilitekstiä vaan tykkää kaikista. Se että tulee lähemmäs 2000 tykkäystä, joista 99% täyttä kuraa, kun eivät ole lukeneet profiilia. Jos vaivautuisi lukemaan sen profiilin niin helpottaisi kaikkia. Esim. Jos profiilissa lukee että ei tupakoitsijoille niin miksi sellainen joka polttaa niin menee edes tykkäämään. Näitä esimerkkejä ois pilvin pimein.

Joo, kyllä vituttaa. MITEN MIEHET KEHTAAVAT HAASKATA MEIDÄN NAISTEN AIKAA!!!! KAIKEN MAAILMAN PALLINAAMAT, MÖHÖMAHAT JA SETÄMIEHET KEHTAAVAT TYKÄTÄ MINUSTA, SIIIS MINÄ OLEN VÄHINTÄÄN LEVEL 10000000000 NAINEN. SIIS 🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮JOTAIN RAJAAAA, PLIIS

Vierailija
205/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten miehet valittavat kun naiset eivät aloita keskustelua tinderissä :D No miksi aloittaisivat jos miehet sarjatykkäilevät siellä kaikista ihan summamutikassa. 

No tämä. Siksi tykkään vain harvoista ja valituista enkä koskaan aloita keskustelua. Toisin kuin miehet, en ole epätoivoinen ja joko hyväksyn vain jotain laadukasta tai olen mielelläni ilman. Jos mies ei jaksa nähdä mitään vaivaa, hän on vain tuollainen epätoivoinen tai tylsistynyt sarjatulittaja jollaista en tarvitse.

Olen mies ja käytän samaa tapaa. Tykkään vain harvoista ja valituista enkä koskaan aloita keskustelua. En todellakaan ole tuollainen millaiseksi niputat kaikki miehet.

Olisipa hassua, jos olemme mätsänneet. Sinä et aloita keskustelua, koska oletat minut kuvailemasi kaltaiseksi ihmiseksi ja minä en aloita keskustelua, koska oletan, ettet vain pidä minua tarpeeksi kiinnostavana. Faktahan on, että nainen valitsee ja en ole sinun ykkösvaihtoehtosi, joten taidankin poistaa sinut matcheistani. Kumpikahan noista olet...

Vierailija
206/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tule yhtään tykkäyksiä, ei siis yhtään. En koskaan ajatellut olevani niin hirveän näköinen  ja vieläkään en näe peilikuvaani aivan niin kamalana, mutta onhan se uskottava. On kovaa touhua.

Vierailija
207/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti 8 mies ja hyvä profiili, niin kyllä naiset mätsää. Hyvä profiili on muutakin kuin salikuvia ja arskat päässä ulkona. Niitä on 15 tusinassa eikä ketään kiinnosta, jos miehellä ei ole mitään älyllistä annettavaa. Eli joko ap ei ole 8 tai profiili antaa ylimielisen kuvan, niinkuin aloituksesta tulee mieleen. Ehkä naiset haistaa ettei ole kiva tyyppi kun toisia nuin ikävästi arvostelee.

Vierailija
208/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantai, ja äijät itkee täällä :)

Kyllä. Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Taaas joudun itse räbläämään katkarapuani. Byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

Vierailija
209/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeasti 8 mies ja hyvä profiili, niin kyllä naiset mätsää. Hyvä profiili on muutakin kuin salikuvia ja arskat päässä ulkona. Niitä on 15 tusinassa eikä ketään kiinnosta, jos miehellä ei ole mitään älyllistä annettavaa. Eli joko ap ei ole 8 tai profiili antaa ylimielisen kuvan, niinkuin aloituksesta tulee mieleen. Ehkä naiset haistaa ettei ole kiva tyyppi kun toisia nuin ikävästi arvostelee.

Ei ap:ta oikeasti kukaan muu nainen mätsää kuin sen mutsi🙄

Vierailija
210/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä varsinainen riemuidiootti; miksi hoet tätä samaa viikosta toiseen?

Vierailija
211/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli. Nepsy.OCD. sillä ei ole elämää.

Vierailija
212/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tykkäät yh-äideistä ja sitten valitat että niillä on lapsia? 

Ei miehenä voi käyttää Tinderiä muuta kuin tykkäämällä kaikista ja katsomalla mitä tulee.

t. 11

Ja sitten tulette joka viikonloppu tänne vollottamasn, kun ne, joista olette tykänneet, tykkäävät takaisin?!?

Miehille on loukkaus, kun eivät saa mätsejä Tinderssä, ja Miehille on loukkaus, jos saavat mätsejä Tinderissä kaikilta muilta , paitsi alle 22- vuotiailta misseiltä, masseilta tai ig mega- pyllistelijöiltä😂🤣😅 Samat vonkumis- ulina- trolliketjut joka stanan viikonloppu täällä.

Haluan tykkäyksiä ig-megapyllistelijöiltä!!

Vierailija
213/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tule yhtään tykkäyksiä, ei siis yhtään. En koskaan ajatellut olevani niin hirveän näköinen  ja vieläkään en näe peilikuvaani aivan niin kamalana, mutta onhan se uskottava. On kovaa touhua.

Mitä sinulla lukee profiilissa?

Vierailija
214/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaapa millaista kuonaa mätsää "ihan ok" miestä? Olen keskipalkkainen, perus ok näköinen, 175cm, urheileva IT-alan jamppa. Elämä kondiksessa, vaikkei mitään luksusta löydykään. Siis voi helvetin helvetti millaista sosiaalitapaus lahtivalas spurgu yh-äitiä tulee mätseihin. Ei tossa appissa ole mitään järkeä. Naiset hakee sieltä ihan järjestään huomattavasti itseään parempia miehiä.

Sama se on kaikilla. Maksamalla näkee kuka on tykännyt. Lihavat +10 vuotta vanhemmat tykkää musta.

Vierailija
215/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä siinä on että kasin mies saa vain 4-5 naisia sieltä?"

Mistä nettiosoitteesta voi nähdä oman luokituksensa? Pitääkö valtio sellaista listaa?  

Vierailija
216/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on todella suuri merkitys.

-Jos tekstissä on yksikin asia mikä häiritsee liikaa, niin vasemmalle menee, oli kuinka kivan näköinen tahansa

-Jos on vain emojeita, niin vasemmalle suoraan. En yleensä edes näe niistä suurennuslasillakaan mitä esittävät ja piilomerkityksiä en ymmärrä

-Jos on pelkkiä kuvia, niin vasemmalle vaan ellei ole todella mukavan ja maanläheisen näköinen (sittenkin on vielä pitkä matka, että parisuhteeseen kelpaisi, joten olisi mukava, jos olisi tekstiä edes sen verran, että voisi tehdä esikarsinnan jo ennen tykkäystä, jos esim. etsii aivan muuta kuin minä tai on liian erilainen

Vierailija
217/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasasen tasoteorialla on vain yksi, mutta sitäkin suurempi synti. Sitä ei voi falsifioida, vaikka huomattava osa naisväestä niin väittääkin ja olisi onnesta soikeana, jos joku siinä onnistuisi. Mistä lähtien todellisuudella on ollut velvollisuus miellyttää havainnoijaansa?

Vierailija
218/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on todella suuri merkitys.

-Jos tekstissä on yksikin asia mikä häiritsee liikaa, niin vasemmalle menee, oli kuinka kivan näköinen tahansa

-Jos on vain emojeita, niin vasemmalle suoraan. En yleensä edes näe niistä suurennuslasillakaan mitä esittävät ja piilomerkityksiä en ymmärrä

-Jos on pelkkiä kuvia, niin vasemmalle vaan ellei ole todella mukavan ja maanläheisen näköinen (sittenkin on vielä pitkä matka, että parisuhteeseen kelpaisi, joten olisi mukava, jos olisi tekstiä edes sen verran, että voisi tehdä esikarsinnan jo ennen

Tämä siis miehinen näkökulma. Naisten profiileissa on valtavasti kokonaan tekstittömiä tai sitten on pelkkiä emojeita. En tiedä muiden miesten profiileista, mutta itsellä kuvaus millainen olen ja mitä etsin. Kriteereitä en ole listannut.

Vierailija
219/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli. Nepsy.OCD. sillä ei ole elämää.

Hahaha, sä et edes tiedä mitä tai mikä on OCD. Mulla on se eikä se ulospäin näy. 

Vierailija
220/478 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä Suomessa miesten taso on täysin luokaton. Mutta itse tykkään vain niistä harvoista komeista ja yleensä tulee mätsi niiden kanssa. Joudun toki swaippaamaan vasemmalle jatkuvasti mutta onneksi noin sataa rumaa kohden löytyy yksi komea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän