Ärsyttää liian kiltti mies
Pakko purkaa.
Puoliso on yksinkertaisesti vain liian kiltti. Luulin että olisi täydellinen minulle kaiken sen jälkeen mitä olen entisissä suhteissani kokenut. Mutta mutta...
Nyt muutamien vuosien jälkeen alan olla kyllästynyt tähän kun hän on kuin yksi lapsista.
Ei mitään omia mielipiteitä, ei oma alotteisuutta, ei mitään intohimoa ikinä, eikä pysty ottamaan ohjia käsiinsä missään asiassa. Listaa voisi jatkaa melkeinpä loputtomiin.
Onko kokemuksia tälläsistä suhteista?
Kommentit (92)
Ei tuo ole kiltteyttä, vaan vastuuttomuutta.
Naiset nyt vaan luonnostaan pitää vahvoista jännämiehistä.
Pidä kiinni kiltti-miehestä. Nehän ovat parhaita. Vätys tai saamaton on taas eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee hyvää jos yrität muuttaa toista väkisin, jotain sanomalla. Ei muutu todellakaan. Muut pitää hyväksyä tai erota. Ja miksi oot yrittänyt ymmärtää väkisin ja taas ymmärtää, etkä vain päästä irti ja etsi muun miehen joka täsmää paremmin tai sinkkuna. Luonteet ovat erilaiset. Hän etsii toisen naisen joka on yhtä hiljainen tai rauhallinen, vai laimea tms? Sitten ei ole loputtomia ristiriitoja ja odotuksia, odotuksia jotka eivät toteudu. Ehkä moni mies ei myös kommunikoi tai jaksa panostaa työn lisäksi.
Lähtisin kyllä jos ei olisi lapsia, mutta täytyy sitä vähän heitäkin ajatella.
Montako vuotta elämästäsi ajattelit elää sellaisen kumppanin kanssa joka sinua ärsyttää koko ajan? Eroa mieluummin nyt kuin myöhemmin niin et katkeroidu.
On kokemusta. Mies on täysi lapanen, eikä herätä enää mitään tunteita. Teen lyhyttä työpäivää ja voisin esimerkiksi tehdä ruuan valmiiksi, jne, mutta en viitsi. Mies kun hoitaa homman mukisematta, koska haluaa olla mieliksi. On alkanut väsyttää moinen alistuminen ja se on muun muassa vienyt täysin kiinnostuksen intiimeihin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Pidä kiinni kiltti-miehestä. Nehän ovat parhaita. Vätys tai saamaton on taas eri asia.
Niinpä niin.
Hitaanlainen sytytys on sinulla ollut, kun asian huomaamiseen on useita vuosia mennyt ja lapsiakin olet hänelle tehnyt. Syytä vain itseäsi!
Mies on selvästi tyytyväinen nykytilanteeseen, ei hänen tarvitse muuttaa mitään. Naiset vaan kyllästyy ajan myötä.
No eihän tuossa miehessä ole kyllä mitään maskuliinienergiaa. Seksi tulee kuolemaan, ellei ole jo kuollut.
Tämä voisi olla minun kirjoittama aloitus. Ihan samojen tunteiden kanssa painiskelen, paitsi, että en ole enää nuori ja nätti. Kaikki jollain tasolla kuitenkin ok, mutta mitään kipinää ja läheisyyttä ei ole ollut vuosiin. Harmittaa todella paljon, että olen päätynyt tähän tilanteeseen. Valitsin itsekin tarkoituksella turvallisen ja tylsän kilttimiehen kun ajattelin, että se olisi minulle hyväksi rankkojen elämänkokemusten jälkeen. Tässä sitä nyt ollaan jumissa, lähden kun lapset muuttavat kotoa, mutta silloin olen jo ihan mummeli.
Vierailija kirjoitti:
Juu, vähintään kerran viikossa muijaa turpaan ja kaksi kertaa viikossa vieraissa käyntiä. Kyllä se jännää on. Miksi naiset sitten eroavat näistä jänniksistä?
Naisen fantasia: kilttimies laittaa ruokaa perheelle ja tekee kaikkensa, että nainen ja perhe on tyytyväinen. Jännämies taas kiinnostaa, kun se lepertelee ja iskee silmää. Mutta kilttimies on arjessa parasta, luotettava ja turvallinen. Jännämies saattaa lähteä, kun haluaa, tulee ja menee milloin haluaa. Nainen, valitse kilttimies.
Vierailija kirjoitti:
Hitaanlainen sytytys on sinulla ollut, kun asian huomaamiseen on useita vuosia mennyt ja lapsiakin olet hänelle tehnyt. Syytä vain itseäsi!
Niimpä, mietipä sitä. Itse varmaan olet tehnyt aina kaikessa täydelliset valinnat elämässäsi mitään katumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, vähintään kerran viikossa muijaa turpaan ja kaksi kertaa viikossa vieraissa käyntiä. Kyllä se jännää on. Miksi naiset sitten eroavat näistä jänniksistä?
No kun ne haluavat vieläkin jännempää miestä.
Ainahan puoliso ärsyttää. AIvan sama minkälaisen laitat, johonkin ärsyynnyt kuitenkin.
Käske sen kuristaa ja hakata. Jospa oppisi.
Pistä luiskaa se nahjus! Ota sellainen mies joka räiskyy ja paukkuu! Lauantaina saunan jälkeen kun pirttikalusteet menee ikkunan läpi niin tietää, että nyt on tulista!
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla minun kirjoittama aloitus. Ihan samojen tunteiden kanssa painiskelen, paitsi, että en ole enää nuori ja nätti. Kaikki jollain tasolla kuitenkin ok, mutta mitään kipinää ja läheisyyttä ei ole ollut vuosiin. Harmittaa todella paljon, että olen päätynyt tähän tilanteeseen. Valitsin itsekin tarkoituksella turvallisen ja tylsän kilttimiehen kun ajattelin, että se olisi minulle hyväksi rankkojen elämänkokemusten jälkeen. Tässä sitä nyt ollaan jumissa, lähden kun lapset muuttavat kotoa, mutta silloin olen jo ihan mummeli.
Kiva että linjoilta löytyy myös teitä jotka oikeasti ymmärtävät tilanteeni, eikä vain laita typeriä kommentteja. Ja sinulle haluan sanoa, että vaikka oletkin sitten vanhempi jo eron tullessa niin voi se elämä vielä yllättää ja tulla jos minkämoista seikkailua, oli ikä mikä tahansa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ne haluavat vieläkin jännempää miestä.
Lapsillakin on jännää kun äidilla on aina uusi entistä jännempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä, mietipä sitä. Itse varmaan olet tehnyt aina kaikessa täydelliset valinnat elämässäsi mitään katumatta.
Kun on pysynyt vanhanapoikana, niin ei ole tarvinnut harmitella huonoa vaimoa tai tyhmiä lapsia!
En ole laisinkaan ylipainoinen, ihan perus kaunis ja melko nuorikin vielä. Ja ei ole mies insinööri, jos sillä nyt mitään väliä onkaan😅