Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita ihmettelen köyhien ruokakorissa

Vierailija
20.04.2024 |

Seuraavaia asioita hasstattelemani henkilöt ostavat vähintään kerran viikossa ja saan heidän luvallaan julkaista nämä täällä:

Purkkihernekeitto

Säilykekala (esim tonnikala ja sardiini)

Valmisperunamuussi

Vaalealeipä/vehnäleipä

Kotimainen kurkku

Avokadot

Ulkomaiset tuonti hedelmät

Sipsipussi

Karkkipussi

Limpparit

Vessapapperi

Shampoo ja hoitoaine

Juusto/vegejuusto

Kauramaito

Härkis-/kauramuru

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä tähän että aluksi odotin monen korista löytyvän myös kahvia, mutta kun haastattelin ihmisiä, monet kertoivat lopettameen kahvin juomisen säästääkseen rahaa.

Vierailija
2/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä tähän että aluksi odotin monen korista löytyvän myös kahvia, mutta kun haastattelin ihmisiä, monet kertoivat lopettameen kahvin juomisen säästääkseen rahaa.

Sinä ketään ole haastatellut. Omasta päästä keksit tämänkin aloituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sinä nyt noista ihmettelet? Mitä olisi pitänyt olla?

Vierailija
4/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!

Vierailija
5/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis rikkonut yksityisyydensuojaa kyselemällä random ihmisiltä yksityisasioita. Se mihin joku käyttää rahansa ja mitä ostaa kaupasta ei kuulu kenellekään eikö sitä sovi kysyä. Kaltaisesi kuuluisi vankilaan.

Vierailija
6/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ihmetyttää?

Vierailija
7/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis rikkonut yksityisyydensuojaa kyselemällä random ihmisiltä yksityisasioita. Se mihin joku käyttää rahansa ja mitä ostaa kaupasta ei kuulu kenellekään eikö sitä sovi kysyä. Kaltaisesi kuuluisi vankilaan.

Ei tässä mitään ole rikottu jos vastaukset on saatu vapaaehtoisesti ja kerrottu mitä tiodoilla tehdään.

Ei ap.

Vierailija
8/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen köyhä. Syön alelihoja, alekalaa, juustoa, joskus tofua tai esim linssejä, kananmunia, gluteenittomia viljoja, voita, kookosöljyä, oliiviöljyä, kaurahiutaleita, hapanmaitotuotteita, paljon vihanneksia, juureksia, hedelmiä, maitotuotteita, mahdollisimman lisäaineettomia tuotteita, pähkinöitä, avokadoja, marjoja, joskus törsään esim tummaan suklaaseen tai gluteenittomiin kalliimpiin leipiin tai vähälisäaineisiin protskupatukoihin. Juon teetä tai joskus harvoin kahvia. 

Lääkityksiä nolla. Olen kerran vuodessa kipeenä.

Haluatko vielä  ihmetellä? 

Vierailija
9/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelisin. Missä on ne asiat joihin täälläkin on väitetty työttömien tuhlaavan rahojaan sillä nuo on vain ihan tavallisia perusasioita?

Vierailija
10/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelet, että ihmiset tarvii shampoota köyhinäkin? 

Vierailija
11/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaisen opettelemaan ne yhdyssanat. Tuontihedelmät ei tuonti hedelmät. 

Vierailija
12/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen köyhä. Syön alelihoja, alekalaa, juustoa, joskus tofua tai esim linssejä, kananmunia, gluteenittomia viljoja, voita, kookosöljyä, oliiviöljyä, kaurahiutaleita, hapanmaitotuotteita, paljon vihanneksia, juureksia, hedelmiä, maitotuotteita, mahdollisimman lisäaineettomia tuotteita, pähkinöitä, avokadoja, marjoja, joskus törsään esim tummaan suklaaseen tai gluteenittomiin kalliimpiin leipiin tai vähälisäaineisiin protskupatukoihin. Juon teetä tai joskus harvoin kahvia. 

Mä ihmettelen miksi joku ei satsaisi ruokavalioonsa?! Ja haluaisi nauttia monipuolisesta innostavasta ruokavaliosta?

Vierailija
13/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korissa olisi

Leipää, suklaata, kurkkua, tomaatteja, banaania, viinirypäleitä, makaronia, ketsuppia, oltermannia, kananmunia, talouspaperia, wc-paperia, saippuaa esim.

Vierailija
14/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin en törsää? Alkoholi, tupakka, sokeriherkut ja einekset lukuunottamatta satunnaista laiskuutta laittaa ruokaa jolloin ostan vaikka valmissalaatin!

Vierailija
15/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tupakkaa ja kaljaa köyhien valittajien ruokakoreissa.

Vierailija
16/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä suomen kieli. Hämmästyä ei taivu hämmästellä vaan kieliopillnen ilmaisu on ihmetellä. Mutta ajattelin että jos jotakuta kiinnostaa AP:n sanavalinta.

Vierailija
17/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sinä nyt noista ihmettelet? Mitä olisi pitänyt olla?

Olisi pitänyt olla: Makaroonia, perunoita, porkkanoita, papuja ja linssejä, Xtran maapähkinöitä, valio hyvä arki suomalainen 1.25kg juustopaketti..

Vierailija
18/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä ja ostan listaamistasi asioista vain leipää, kurkkua, vessapaperia, shampoota, juustoa.

Hernarin teen itse herneistä, muusin perunoista, kalalle olen allerginen, avokadot ihan turhakkeita, ulkomaisia hedelmiä en osta ikinä, sipsit/karkit/limut on kuolintarvikkeita, hoitoainetta en käytä, vege-erityiset tuotteet on kallita ja epäterveellisiä.

Vierailija
19/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö noita siis kalliina ostoksina vai mistä on kysymys? Miten köyhä on tässä määritelty? Ei ole kalliita lihoja, kaloja susheja ja juustoja. Tosiaan kahveja ja leivoksia jne. 

Vierailija
20/145 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä ja ostan listaamistasi asioista vain leipää, kurkkua, vessapaperia, shampoota, juustoa.

Hernarin teen itse herneistä, muusin perunoista, kalalle olen allerginen, avokadot ihan turhakkeita, ulkomaisia hedelmiä en osta ikinä, sipsit/karkit/limut on kuolintarvikkeita, hoitoainetta en käytä, vege-erityiset tuotteet on kallita ja epäterveellisiä.

Muuten olet oikeassa, mutta avokaadot ei todellakaan ole turhakkeita.