Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmia aiheuttanut lapseton 48-vuotias nainen juo lähiön pubissa itsensä niin humalaan, että alkaa huudella

Vierailija
09.08.2023 |

ja haukkua muita ihmisiä. Nyt sitten minä jouduin jo toistamiseen kohteeksi. Arvostelee pukeutumistani jne. Tekisi mieli soittaa poliisille hakemaan tuo kännikala helvettiin. Toisaalta olen onneksi pian muuttamassa pois, joten noin kolme viikkoa täytyy kestää. Mitä te tekisitte?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajasalossa on yksi tollanen. Oletko laajasalossa.

Vierailija
2/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi sinne pubiin hänen seuraansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä tässä kiinnostaa on se, että millä tavalla hänen tarkka ikänsä ja lapsilukunsa ovat oleellisia tässä keississä?

Vierailija
4/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt auta muu kuin että naamioidut, tekopartaa ja isoa hattua ja sen semmoista.

Vierailija
5/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin naimisiin kanssani. Ihana lähiön pubiruusu! Oletko syrjimässä kansan perinteitä kunnioittavaa naisen alkua, hänellä on vielä aikaa perustaa rakastava perhe naapuriisi. Naapurina voit sitten nauttia kehon hedelmistä vanhoille päivillesi asti u:W:u

Vierailija
6/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja ajattele kiitollisena ettet itse ole tuollainen.

Vierailija
7/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta pubeissa juokseminen. problem solved

Vierailija
8/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy pubeissa vaan lähiön ruokakauppa on kuppilan vieressä. t.ap

Vierailija
9/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Etkä tiedä tätä sanontaa??

Vierailija
10/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mennyt hänen luo,kun näki mut kauempaa ja alkoi huutamaan. On haukkunut miesystävänsä pedofiiliksi. Että semmoinen tapaus.Hänellä on monia mielenterveysongelmia. Ei käy suihkussa, ei oo pessyt hiuksiaan vuoteen jne. Nimensä on Mervi, mutta sanoo itseään Susaksi.

Et taida ihan selvin päin olla itsekään?

Vierailija
11/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä joudut kolme viikko samassa pubissa istumaan?

Vierailija
12/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se lapsettomuus liittyy yhtään mihinkään?

Kerro.

Vierailija
13/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vielä kolme viikkoa samassa lähiössä ja sit pois täältä ikuisesti! t.ap

Vierailija
14/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut ja kuullut, että lapsettomilla naisilla on mielenterveysongelmia. t.ap

Vierailija
15/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun vielä kolme viikkoa samassa lähiössä ja sit pois täältä ikuisesti! t.ap

Ja siellä on yksi ainut pubi, johon on pakko mennä joka päivä? Eikä edes naapurilähiöön pääse?

Vierailija
16/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta siltä ry(y)pyt.

Vierailija
17/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa asuu naapurissa nelikymppinen alkoholisti miehensä kanssa ja juovat rähinäviinaa. On kyllä tullut paikkakunnan poliisit ja pelastajat tutuksi. Nykyisin jo ihan sujuvasti jatkan uniani, kun kuulen rappukäytävässä ensin kovaa oveen nakkuttamista ja lopulta: "ovi auki, täällä poliisi!" käskyn. Ensimmäisillä kerroilla pomppasin sängystä ylös ja katsoin ovisilmästä, että minunko pitää avata ovi. Ei enää. Käännän ain kylkeä ja jatkan unia. Olen miettinyt mitä sitten käy, jos jotain sellaista tapahtuu, että koko rappu pitää evakuoida. Tajuanko herätä sitten, kun palokunta huutaa rappukäytävässä, että kaikki ulos. Oletanko, että tarkoittavat tuon pariskunnan asunnossa olevia.

Vierailija
18/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä jotain alitajuista vaikuttamisyritystä palstaiijoihin kun pitää mainostaa lapsilukua tai sen olemattomuutta?

Itse ajattelisin, että onpa varsin viisas nainen kun ei ole hankkinut lapsia, koska on viinaanmenevä. Nuo kaksi kun eivät sovi yhteen.

Vierailija
19/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut ja kuullut, että lapsettomilla naisilla on mielenterveysongelmia. t.ap

Et siis osaa ajatella itse.

Jep jep...

Se kertoo kaiken🤣

Vierailija
20/43 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän Susan kotona on ollut tän vuoden aikana jo kolme kertaa poliisit ja hän on soittanut itselleen yösijan psykiatriselta osastolta. On eläkkeellä. Hänelle on ihmiset ihan suoraan sanoneet, että säälivät kun ei vaihda vaatteitaan ja käyttää villasukkia kesällä. Ihan pimeä. t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi