Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Optikkoliike "pakkomyy" monitehot, kokemuksia?

Vierailija
20.04.2024 |

Kävin uusimassa silmälasit ja sain monitehot, vaikka näen täydellisesti lähelle? Tähän asti ollut yksitehot, olen voimakkaasti likinäköinen mutta koskaan ei ole ollut ongelmia nähdä lähelle ilman laseja. Olen siis tähän asti ottanut lasit pois päästä esim. lukiessa, koska lasit päässä en näe niin tarkasti lähelle kuin paljain silmin.

No, nyt mulla on monitehot joilla en näe kunnilla lähelle enkö kauas, kaikki on kallellaan ja olo kuin olis ihan liikaa vahvuuksia. Menikö tämä nyt ihan oikein, itse en ymmärrä miksi tarviin monitehot kun ongelma lähelle näkemisessä on vain lasit päässä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon vuoksi en suostunut edes harkitsemaan monitehoja; moni todella likinäköinen sanoo samaa. Otan lasit pois lukiessa, minua se ei häiritse. Otin tarjouksesta kahdet yksitehot kivoilla sangoilla.

Itselläni on monitehot ilman ketään ongelmia. Ei kannata ostaa mistään halpisketjusta. 

...ilman mitään ongelmia.

Vierailija
62/63 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä mikään pakko ole ottaa. Mulle niitä ehdoteltiin vuosia sitten. En ottanut ja ei ole mitään ongelmia. Jos näin pärjään niin en ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kaikenlaisia helposti rikkoutuvia pintoja laseihini on lisätty vaikka olen tilannut ainoastaan kovapinnoitteen. Heijastamaton pinnoite on myös hankala pitää puhtaana.

Eikä kestä kuumia höyryjä. Jo uunin luukun aukaisu kakkua paistaessa tuhoaa nämä fiinit pinnoitteet, saati sitten, jos takkaa, uunia tai saunan kiuasta lämmittää.

No ei kyllä ainakaan minulla ole pinnoitteet ikinä tuhoutuneet tai kärsineet millään lailla noissa em. hommissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan