Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet aina sanovat ettei ulkonäkö naisella ole tärkeää

Vierailija
20.04.2024 |

Silti aina katsovat laittaituneiden, treenattujen ja hyväkroppaisten naisten perään. Miksi valehdella että ulkonäkö ei ole tärkeää, tottakai on. Siksi naiset kautta aikojen ovat päätyneet epätoivoisiin ratkaisuihin kohentamaan ulkonäköään esimerkiksi plastiikkakirurgian turvin. Eihän nykyään varmaan edes tiedä että onko joku käynyt platiikkakirurgilla kun pääasia on että näyttää hyvältä. Sitä te miehet oikeasti haluattekin. Olen kyllä vähän katkeroitunut siitä että naisten tulee olla tietyn näköisiä ja oloisia että kelpaavat miehille. 

Kommentit (234)

Vierailija
81/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma menee kovaa vauhtia kohti tuhoaan pinnallisuuden ja turhamaisuuden takia. 

Vierailija
82/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet kylillä näyttäytyvät mielellään kauniin naisen kanssa enemmin kun jonkun ryhävalaan.

Tämä on niin totta.

Eli nainen on miehelle joku näyttelyesine, jolla yritetään tehdä vaikutus muihin miehiin..

Haaksirikkoituisin autiolle saarelle mieluummin kauniin naisen kanssa kuin ruman naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat visuaalisia, eli välittävät naisen ulkonäöstä kyllä, mutta voivat panna rumiakin. Naiselle taas on tärkeämpää miehen status. Tämä on ihan aina ollut tiedossa ja aina ollutkin näin. Luolamiesaikoihin eniten naisia sai mies joka oli voimakas ja sai tuotua ruuan pöytään. 

Statuksella on merkitystä yhteiskunnissa, joissa ei ole samanlaista turvaverkkoa kuin Suomessa. Mitä tasa-arvoisempi ja huolehtivampi yhteiskunta, sitä enemmän naiset preferoivat miehessä naamaa ja pituutta ja valitsevat muita kuin STEM-aloja. 

Vierailija
84/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies etsii kaunista sielua kauniista paketista ja tekee tämän avoimin kortein. Kauniit sielut rumassa paketissa eivät kiinnosta. Naiset kertovat etsivänsä kaunista sielua paketista välittämättä. Omasta mielestään he eivät valehtele, koska ne rumat paketit ovat heille ilmaa, näkymättömissä.

Mies: "En saa niitä naisia, joita haluaisin"

Nainen: "En löydä ketään sopivaa"

Jos tätä ei tajua aikuisella iällä, on aika vajavaiset kyvyt ymmärtää todellisuutta.

Näinhän se on. Oma elämänkokemukseni on osoittanut sen, että loppujen lopuksi miehet ja naiset ovat aivan yhtä ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
85/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilleko se ei ole tärkeää? Jos minä olisin sinkku ja etsisin miestä, ei varmasti kelpaisi kuka tahansa lyhyt, lösähtänyt harvahammas hapsutukka. Olisin ilman mieluummin, jollen saisi sellaista, joka miellyttää silmää. 

Ja kyllä mä ihailen komeita miesnäyttelijöitä ym. vaikka parisuhteessa olen. Kumppanille en sitä sano ääneen tietenkään, eikä se, että pidän jotain julkkista hiton kuumana mitenkään vähennä rakkauttani omaan mieheen. En minä sitä komeaa julkimoa kohtaan tunne yhtään mitään, onpahan vain ilo silmälle samalla tavalla kuin upea maalaus tai kauniisti kukkiva ruusupuska. Varmasti mieheni katselee kauniita naisia samalla tavalla, enkä minä kärsi siitä mitenkään.

Mutta... Sen pitää jäädä katseluun. Jollekin OF-bimbolle videoista maksaminen tai toisen naisen kanssa viestittely vähänkään eroottissävytteisesti on minusta jo pettämistä ja jos mies jäisi sellaisesta kiinni, lusikat menisi jakoon saman tien. Ja samoin pitäisi tapahtua, jos osat olisi toisin päin. 

Ja miksei ihmisellä saisi olla kriteerejä kumppanin ulkonäölle siinä, missä sisäisille ominaisuuksillekin? Jos on niin pinnalliben, että sivuuttaa ihanan tyypin vain, koska hän ei ole tarpeeksi hyvännäköinen, itsehän siinä menettää. Oli mullakin ties mitä vaatimuksia, miltä miehen pitää näyttää, kunnes tapasin puolisoni ja suurin osa niistä ulkonäkökriteereistä lensi ikkunasta ulos. Niin se varmasti menee useimmilla ja ne, joille ulkonäkö on tärkeintä, jäävät yksin, jollei käy ihan hitollinen mäihä ja tule vastaan joku, joka on sekä oikean näköinen että muuten mukava.

Vierailija
86/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet kylillä näyttäytyvät mielellään kauniin naisen kanssa enemmin kun jonkun ryhävalaan.

Tämä on niin totta.

Eli nainen on miehelle joku näyttelyesine, jolla yritetään tehdä vaikutus muihin miehiin..

Haaksirikkoituisin autiolle saarelle mieluummin kauniin naisen kanssa kuin ruman naisen kanssa.

Mitä jos tämä kaunis nainen on luonteeltaan kuollettavan tylsä eikä ole lainkaan keskustelutaitoinen tai empatiakykyinen. Ei mitään yleistietoa ym. Ulkonäkö pelastaa kaiken?

Vierailija
87/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen: mun peppu toimii ihan hyvin, sieltä tulee kakka, suoli toimii ja kannikat saa roikkua kuin luppakorvat selluliitteineen... mikä tässä on ongelma?

No ei ne miestenkään perseet kovin hyvältä näytä, ja ikää kun tulee niin jestas mitä roikkupyllyjä. Silti pitäisi naisen olla joka suhteessa täydellinen.

Vierailija
88/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta.

Minä kivan ja tervepäisen miehen kanssa, joka ei todennäköisesti tappaisi ja raisqaisi minua. Näin meidän kriteerimme muun muassa eroavat.

Vierailija
89/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon "ruma" , mutta kyllä miehiä kiinnostaa. Älykkäitä miehiä. Ne tahtovat juttuseuraa. Varmaan jotkut enemmänkin.

Ei mikään ole noin yksinkertaista, kun meitä ihmisiä on kaikenlaisia. Entinen kihlattuni sanoi aina, että "Kaikki naiset ovat kauniita".

Kaikki ihmiset ovat kauniita, vaikka erilaisia. En keksi oikeasti rumannäköistä ihmistä millään. 

Näkisitpä aknen pilaaman ihoni. Siihen ei ole mitään parantavia hoitoja.

Kokeile epillereitä

Tarkoitin pysyviä ihomuutoksia. Akneen taitaa olla nykyään monia tehokkaitakin hoitoja.

Aa okei, eli arvet.. Luulis plastiikkakirurgian auttavan edes jonkin verran tuossa tilanteessa.

Vierailija
90/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa vajaa prosentti miehistä tinderissä. Mutta kai ne miehet ovat niitä pinnallisia.

Niin ovat. Kävin jonkin aikaa sitten treffeillä tuollaisen tindermiehen kanssa ja heti kun kohdattiin, miehen ilme oli paljonpuhuva ja tiesin jo siinä hetkessä, ettei jatkoa ole luvassa. Mies näytti siltä että haluaisi minun lähtevän samantien menemään. Juttu oli kulkenut tosi kivasti sovelluksessa ja sitten heti kohdatessa millään sillä ei ollut enää mitään väliä, kun en ollutkaan niin hyvännäköinen mitä mies oli kuvitellut. Päätin noiden treffien jälkeen etten enää ikinä etsi seuraa ruudun välityksellä, ettei tule enää tuollaisia tilanteita.

Laitoitko todellisen kuvan itsestäsi?

Tietenkin laitoin, useampia kuvia.

Jos laitoit totuudenmukaisia kuvia, niin miten on mahdollista että mies pettyi noin pahasti nähdessään sinut ensimmäistä kertaa livenä. Jokin tässä tarinassa ei nyt täsmää. 

Vierailija
91/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta.

Minä kivan ja tervepäisen miehen kanssa, joka ei todennäköisesti tappaisi ja raisqaisi minua. Näin meidän kriteerimme muun muassa eroavat.

Juurikin näin, mies haluaa kauneutta ja nuoruutta ja nainen turvaa. Näin tämä on aina ollut ja tulee olemaan.

Vierailija
92/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikkein rumimmatkin naiset porsivat sossun elätettäväksi, joten kyllä ne jollekin miehelle ovat kelvanneet

Niin olivat, suhteen alussa panostivatkin ulkonäköön. Ainakin osa. Sitten lapset saatuaan hallinneet otettaan ja kuljetaan p*skasissa verkkareissa hiukset kuivina ja sekaisin törröttäen, meikittä pandansilmillä katsellen. 

Vierailija
93/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole koskaan kuullut yhdenkään miehen noin sanovan. Provoaloitus tämäkin.

Vierailija
94/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa vajaa prosentti miehistä tinderissä. Mutta kai ne miehet ovat niitä pinnallisia.

Niin ovat. Kävin jonkin aikaa sitten treffeillä tuollaisen tindermiehen kanssa ja heti kun kohdattiin, miehen ilme oli paljonpuhuva ja tiesin jo siinä hetkessä, ettei jatkoa ole luvassa. Mies näytti siltä että haluaisi minun lähtevän samantien menemään. Juttu oli kulkenut tosi kivasti sovelluksessa ja sitten heti kohdatessa millään sillä ei ollut enää mitään väliä, kun en ollutkaan niin hyvännäköinen mitä mies oli kuvitellut. Päätin noiden treffien jälkeen etten enää ikinä etsi seuraa ruudun välityksellä, ettei tule enää tuollaisia tilanteita.

Laitoitko todellisen kuvan itsestäsi?

Ihminen livenä on usein aika eri juttu kuin ihminen kuvassa, vaikka kuva periaatteessa olisikin ihan totuudenmukainen. Ihminen liikkuu, katsoo, ilmeilee, tuoksuu, mitä ei voi nǎhdä kuvasta. Sitä on kemia.

Vierailija
95/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Tykkää minusta

2) Terve

3) Pitää huolen itsestään

4) Osaa kertoa tarinan hyvin

Nuo ovat ehdottomat minulle. Tuolla ykköskohdalla karsii pois jo turhat ehdokkaat, heh heh

---Manster

Vierailija
96/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos laitoit totuudenmukaisia kuvia, niin miten on mahdollista että mies pettyi noin pahasti nähdessään sinut ensimmäistä kertaa livenä. Jokin tässä tarinassa ei nyt täsmää."

Jaa-a, sen kun tietäisi. En ole koskaan ennen saanut noin tylyä vastaanottoa.

Vierailija
97/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta.

Mitä jos tämä kaunis nainen on luonteeltaan kuollettavan tylsä eikä ole lainkaan keskustelutaitoinen tai empatiakykyinen. Ei mitään yleistietoa ym. Ulkonäkö pelastaa kaiken?

Suurimmalle osalle miehistä sillä ei ole mitään väliä,jos nainen on vaan kaunis, antavat kyllä anteeksi. Mutta jos nainen on tavallisen näköinen, niin silloin haittaa.

Vierailija
98/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies etsii kaunista sielua kauniista paketista ja tekee tämän avoimin kortein. Kauniit sielut rumassa paketissa eivät kiinnosta. Naiset kertovat etsivänsä kaunista sielua paketista välittämättä. Omasta mielestään he eivät valehtele, koska ne rumat paketit ovat heille ilmaa, näkymättömissä.

Jos tätä ei tajua aikuisella iällä, on aika vajavaiset kyvyt ymmärtää todellisuutta.

Se, että ei-kiinnostavat paketit ovat naisille ilmaa/näkymättömiä on tiedostamatonta. Tämän vuoksi naiset eivät usko tasoihin. He ovat tehneet tiedotamattaan alkukarsinnan, jonka jälkeen he mielestään valitsevat kumppanin mistään tasoista välittämättä ja omasta mielestään ovat ensisijaisesti kiinnostuneet kumppanin "sisimmästä" ja "kemioista".

Vierailija
99/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tiivistetty! Juuri noin on asia. Tuo oli tärkeä pointti, että "Omasta mielestään hei eivät valehtele, koska...."

Vierailija
100/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilleko se ei ole tärkeää? Jos minä olisin sinkku ja etsisin miestä, ei varmasti kelpaisi kuka tahansa lyhyt, lösähtänyt harvahammas hapsutukka. Olisin ilman mieluummin, jollen saisi sellaista, joka miellyttää silmää. 

Ja kyllä mä ihailen komeita miesnäyttelijöitä ym. vaikka parisuhteessa olen. Kumppanille en sitä sano ääneen tietenkään, eikä se, että pidän jotain julkkista hiton kuumana mitenkään vähennä rakkauttani omaan mieheen. En minä sitä komeaa julkimoa kohtaan tunne yhtään mitään, onpahan vain ilo silmälle samalla tavalla kuin upea maalaus tai kauniisti kukkiva ruusupuska. Varmasti mieheni katselee kauniita naisia samalla tavalla, enkä minä kärsi siitä mitenkään.

Mutta... Sen pitää jäädä katseluun. Jollekin OF-bimbolle videoista maksaminen tai toisen naisen kanssa viestittely vähänkään eroottissävytteisesti on minusta jo pettämistä ja jos mies jäisi sellaisesta kiinni, lusikat menisi jakoon sa

"Jos on niin pinnalliben, että sivuuttaa ihanan tyypin vain, koska hän ei ole tarpeeksi hyvännäköinen, itsehän siinä menettää"

Olen tehnyt juuri noin, useita kertoja. Minuun on ihastunut naisia, joiden kanssa meillä oli tosi hyvä henkinen yhteys, samankaltainen huumorintaju, ja joiden vaan viihdyttiin tosi hyvin yhdessä. Mutta ne naiset eivät olleet riittävän hyvännäköisiä, joten torjuin kohteliaasti mutta päättäväisesti heidän "romanttiset lähestymiset". 

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän