Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet aina sanovat ettei ulkonäkö naisella ole tärkeää

Vierailija
20.04.2024 |

Silti aina katsovat laittaituneiden, treenattujen ja hyväkroppaisten naisten perään. Miksi valehdella että ulkonäkö ei ole tärkeää, tottakai on. Siksi naiset kautta aikojen ovat päätyneet epätoivoisiin ratkaisuihin kohentamaan ulkonäköään esimerkiksi plastiikkakirurgian turvin. Eihän nykyään varmaan edes tiedä että onko joku käynyt platiikkakirurgilla kun pääasia on että näyttää hyvältä. Sitä te miehet oikeasti haluattekin. Olen kyllä vähän katkeroitunut siitä että naisten tulee olla tietyn näköisiä ja oloisia että kelpaavat miehille. 

Kommentit (234)

Vierailija
61/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väite siitä että ulkonäöllä ei ole merkitystä on epärehellinen, näin väittävä laskettelee luikuria joko tahallaan tai sitä itse tiedostamatta. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin.

Miksi tätä väitettä kuulee esitettävän? Siksi että suurin osa ihmisistä, sukupuoleen katsomatta, haluaa uskotella itselleen olevansa tällaisen mielestään pinnallisen ajattelutavan yläpuolella.

Eli siis, uskotellaan ulospäin että minä en ole pinnallinen, ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa kehen ihastun/rakastun. Näkyykö tämä ajattelutapa käytännössä? Ei tietenkään. Ei peruskauniilla, 170 pitkällä naisella ole 160 senttistä, ylipainoista finninaamaa miehenä tai poikaystävänä. Ei vaikka miehen luonne tai huumorintaju olisi millaista kultaa hyvänsä. Eikä ylipainoisella, iho- ongelmista kärsivällä naisella ole atleettista, 185 senttistä komeakasvoista miestä. Ei vaikka nainen olisi luonteensa puolesta kuinka puhdasta kultaa. Ainut poikkeus tähän on se tilanne jossa nainen on muuttunut ylipainoiseksi ja iho- ongelmaiseksi suhteessa ollessaan. Kuitenkin kun suhde alkoi, hän oli normaalipainoinen, kauniskasvoinen. Jos näin ei olisi ollut, mitään suhdetta ei olisi koskaan syntynyt.

Näin tamä maailma makaa, haluattepa tämän itsellenne tunnustaa tai ette.

Vierailija
62/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon "ruma" , mutta kyllä miehiä kiinnostaa. Älykkäitä miehiä. Ne tahtovat juttuseuraa. Varmaan jotkut enemmänkin.

Ei mikään ole noin yksinkertaista, kun meitä ihmisiä on kaikenlaisia. Entinen kihlattuni sanoi aina, että "Kaikki naiset ovat kauniita".

Kaikki ihmiset ovat kauniita, vaikka erilaisia. En keksi oikeasti rumannäköistä ihmistä millään. 

Haastattelen itse ihmisiä työkseni, moni heistä elämän kurjemmalta puolelta. Kun istuu yhdessä alas, katsoo silmiin ja kuuntelee ihmisen tarinaa, alkaa karuimmankin näköinen ihminen kaunistua silmissä. Niin se vain on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väite siitä että ulkonäöllä ei ole merkitystä on epärehellinen, näin väittävä laskettelee luikuria joko tahallaan tai sitä itse tiedostamatta. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin.

Miksi tätä väitettä kuulee esitettävän? Siksi että suurin osa ihmisistä, sukupuoleen katsomatta, haluaa uskotella itselleen olevansa tällaisen mielestään pinnallisen ajattelutavan yläpuolella.

Eli siis, uskotellaan ulospäin että minä en ole pinnallinen, ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa kehen ihastun/rakastun. Näkyykö tämä ajattelutapa käytännössä? Ei tietenkään. Ei peruskauniilla, 170 pitkällä naisella ole 160 senttistä, ylipainoista finninaamaa miehenä tai poikaystävänä. Ei vaikka miehen luonne tai huumorintaju olisi millaista kultaa hyvänsä. Eikä ylipainoisella, iho- ongelmista kärsivällä naisella ole atleettista, 185 senttistä komeakasvoista miestä. Ei vaikka nainen olisi luonteensa puolesta kuinka puhdasta kulta

Yli 90 prosenttia ihmisistä on onneksi ihan taviksia. Ei erityisen kauniita tai komeita vaan ihan tavallisia. Siitä joukosta useimmilla on mahdollisuus löytää rakkautta, jos sitä haluaa saada ja erityisesti antaa.

Vierailija
64/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat visuaalisia, eli välittävät naisen ulkonäöstä kyllä, mutta voivat panna rumiakin. Naiselle taas on tärkeämpää miehen status. Tämä on ihan aina ollut tiedossa ja aina ollutkin näin. Luolamiesaikoihin eniten naisia sai mies joka oli voimakas ja sai tuotua ruuan pöytään. 

Vierailija
65/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa vajaa prosentti miehistä tinderissä. Mutta kai ne miehet ovat niitä pinnallisia.

Tinderissä. LOL :D

Vierailija
66/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua mutta en ole varmaan koskaan kuullut että kukaan mies olisi sanonut noin. Mistä tuollainen olettamus siis? 

Tämä, en muista koskaan kuulleeni. Sen sijaan sitä on kuultu moneen kertaan kuinka luonnollinen nainen viehättää, ja sitten kuitenkin otetaan joku kilon meikkikerroksella peitetty ankkahuulimimmi jolla on tekotukka, tekotissit ja tatuointeja.

Juha Bachelor Larm

Vierailija
67/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon "ruma" , mutta kyllä miehiä kiinnostaa. Älykkäitä miehiä. Ne tahtovat juttuseuraa. Varmaan jotkut enemmänkin.

Ei mikään ole noin yksinkertaista, kun meitä ihmisiä on kaikenlaisia. Entinen kihlattuni sanoi aina, että "Kaikki naiset ovat kauniita".

Kaikki ihmiset ovat kauniita, vaikka erilaisia. En keksi oikeasti rumannäköistä ihmistä millään. 

Näkisitpä aknen pilaaman ihoni. Siihen ei ole mitään parantavia hoitoja.

Vierailija
68/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa vajaa prosentti miehistä tinderissä. Mutta kai ne miehet ovat niitä pinnallisia.

Tinderissä. LOL :D

Ilmeisesti tinderissä naisten pitäisi jotenkin pystyä näkemään sinne miehen ihaniin sielun sopukoihin.

Niiden näyttäminen onnistunee paremmin tutustumalla ihan tuolla ulkomaailmassa.

Vierailija
69/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkkeliukkelit puivat nyrkkiä kohti taivasta mutta siis ihan oikeiden tutkimusten mukaan miesten naismaku on paljon kapeampi kuin naisten miesmaku. Miesten naismaku rakentuu sosiaalisesti (koska lähtökohtaisesti pariutumispelissä on kyse miesten keskinäisestä hierarkiasta, jota saalistettu nainen vain näyttää todeksi), eli miehet pitävät viehättävinä vain sellaisia naisia, joita muutkin miehet (erityisesti hierarkian kärkipää) pitävät viehättävinä. Naisilla puolestaan parinvalintaa säätelee monta muutakin tekijää kuin miehen ulkonäkö ja/tai statusarvo.

Mutta jatkakaa toki naisten pinnallisuuden itkemistä.

Miksi sitten baarissa naisten lähestymiset osuvat aina samalle miehelle? 

Vierailija
70/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpö. Tavallisille naisille kelpaa kyllä tavalliset miehet. Itse olen saanut pakit työttömiltä, kaljuilta, lyhyiltä ja köyhiltäkin. Joku on sanonut ihan suoraankin, että ei kelpaa kun ulkonäkö ei ole missitasoa..

T. Nainen

Miehenä voin sanoa, että "missitasoa" ei varmasti tarvitse olla. Uskon puhuvani suurimman osan miesten puolesta. Mutta Tinderiin useat naiset valitsevat kyllä niiiin vääränlaisia valokuvia kuin ikinä vain voi. Meikittöminä, hassuja ilmeitä, naama punaisena saunan jälkeen tai pahimmat näyttää siltä kun olis herätty juuri vuosisadan krapulassa; kuiva ja kuollut ilme kasvoilla. No toisaalta miesten kuvia EN ole nähnyt. Vo

Turhaa ja lapsellista lässytystä. Naisia kiinnostaa ulkonäkö myös. Jos toisen ulkonäkö ei vetoa, ei sellaista haluta nussia. Ja miksi olla parisuhteessa sellaisen kanssa? Kodinhoitajaksi ja siivoojaksiko sä miehelle haluat? 

Vierailija
71/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat visuaalisia, eli välittävät naisen ulkonäöstä kyllä, mutta voivat panna rumiakin. Naiselle taas on tärkeämpää miehen status. Tämä on ihan aina ollut tiedossa ja aina ollutkin näin. Luolamiesaikoihin eniten naisia sai mies joka oli voimakas ja sai tuotua ruuan pöytään. 

Jep!

Vierailija
72/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile epillereitä

Vierailija
73/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii kaunista sielua kauniista paketista ja tekee tämän avoimin kortein. Kauniit sielut rumassa paketissa eivät kiinnosta. Naiset kertovat etsivänsä kaunista sielua paketista välittämättä. Omasta mielestään he eivät valehtele, koska ne rumat paketit ovat heille ilmaa, näkymättömissä.

Mies: "En saa niitä naisia, joita haluaisin"

Nainen: "En löydä ketään sopivaa"

Jos tätä ei tajua aikuisella iällä, on aika vajavaiset kyvyt ymmärtää todellisuutta.

Vierailija
74/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ovat. Kävin jonkin aikaa sitten treffeillä tuollaisen tindermiehen kanssa ja heti kun kohdattiin, miehen ilme oli paljonpuhuva ja tiesin jo siinä hetkessä, ettei jatkoa ole luvassa. Mies näytti siltä että haluaisi minun lähtevän samantien menemään. Juttu oli kulkenut tosi kivasti sovelluksessa ja sitten heti kohdatessa millään sillä ei ollut enää mitään väliä, kun en ollutkaan niin hyvännäköinen mitä mies oli kuvitellut. Päätin noiden treffien jälkeen etten enää ikinä etsi seuraa ruudun välityksellä, ettei tule enää tuollaisia tilanteita.

Vierailija
75/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tiedepläjäys tämän keskustelun tueksi:

Kun asiaa tutkittiin tieteellisesti, huomattiin että ihmisten mielestä kaikkein kaunein kasvonpiirteiltään on aina se, joka on eniten heidän itsensä näköinen.

Koe tehtiin heteroilla ja se tehtiin näin: Koehenkilö sai eteensä läjän valokuvia vastakkaisen sukupuolen edustajista. Kuviin oli fotoshopattu erilaisia prosentteja koehenkilön omia kasvonpiirteitä. Ja joka ikinen kerta kaunein oli koehenkilön mielestä se, johon oli fotoshopattu suurin prosentti hänen omia kasvonpiirteitään.

Kasvonpiirteiden osalta kauneuskäsityksemme ovat siis melko narsistisia, mutta eihän siinä mitään vikaa ole. 

Vartalon osalta voi todeta, että siitä näkyy yleinen terveydentila ja fyysinen kunto. Hyvä terveys ja hyyvä kunto näyttävät kaikkien eläinten silmiin kauniilta ja haluttavilta, mitä tulee parittelukumppaniin, eikä ihminen ole tässä poikkeus (Tiettyjä fetisistejä lukuunottamatta, mutta fetissin toinen nimi onkin parafilia, eli seksuaalinen kohdehäiriö.)

Jo keskiajalla tiedettiin esimerkiksi, että ylipaino vähentää hedelmällisyyttä ja raskautta haluaville ylipainoisille suositeltiin painonpudotusta. Ylipainosta voi päätellä myös, että endokriininen tasapaino on huono ja kehossa jyllää inflammaatio. 

Vierailija
76/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehet ikinä sano ettei ulkonäkö ole tärkeää. Vai missä sanovat? Ehkä päin naamaa voivat sanoa, mutta lue vaikka tätä palstaa missä useimmat miehet vakuuttavat että ulkonäkö on tärkeintä naisessa. Tämän takia en itse halua seurustella ollenkaan, koska ulkonäkö rapistuu joka tapauksessa joskus ja jos se on tärkeintä niin suhde miehen kanssa on jo lähtökohtaisesti tuhoon tuomittu.

Vierailija
77/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet aina sanovat ettei ulkonäkö naisella ole tärkeää"

En ole kirjaimellisesti ikinä kuullut kenenkään miehen sanovan näin.

Mitä ihmettä sinä AP oikein selität? Tunnetko sinä yhtään miestä? Ymmärrätkö sinä yhtään miten miehet ajattelevat?

Vierailija
78/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile epillereitä

Tarkoitin pysyviä ihomuutoksia. Akneen taitaa olla nykyään monia tehokkaitakin hoitoja.

Vierailija
79/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ovat. Kävin jonkin aikaa sitten treffeillä tuollaisen tindermiehen kanssa ja heti kun kohdattiin, miehen ilme oli paljonpuhuva ja tiesin jo siinä hetkessä, ettei jatkoa ole luvassa. Mies näytti siltä että haluaisi minun lähtevän samantien menemään. Juttu oli kulkenut tosi kivasti sovelluksessa ja sitten heti kohdatessa millään sillä ei ollut enää mitään väliä, kun en ollutkaan niin hyvännäköinen mitä mies oli kuvitellut. Päätin noiden treffien jälkeen etten enää ikinä etsi seuraa ruudun välityksellä, ettei tule enää tuollaisia tilanteita.

Laitoitko todellisen kuvan itsestäsi?

Vierailija
80/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoitko todellisen kuvan itsestäsi?

Tietenkin laitoin, useampia kuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan