Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet aina sanovat ettei ulkonäkö naisella ole tärkeää

Vierailija
20.04.2024 |

Silti aina katsovat laittaituneiden, treenattujen ja hyväkroppaisten naisten perään. Miksi valehdella että ulkonäkö ei ole tärkeää, tottakai on. Siksi naiset kautta aikojen ovat päätyneet epätoivoisiin ratkaisuihin kohentamaan ulkonäköään esimerkiksi plastiikkakirurgian turvin. Eihän nykyään varmaan edes tiedä että onko joku käynyt platiikkakirurgilla kun pääasia on että näyttää hyvältä. Sitä te miehet oikeasti haluattekin. Olen kyllä vähän katkeroitunut siitä että naisten tulee olla tietyn näköisiä ja oloisia että kelpaavat miehille. 

Kommentit (234)

Vierailija
41/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua mutta en ole varmaan koskaan kuullut että kukaan mies olisi sanonut noin. Mistä tuollainen olettamus siis? 

Vierailija
42/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa mutta eilen vaihdettiin kuvat ja sain (melkein ) pakit mieheltä, joka haki Jodelissa 'normaalipainoista naista', koska 'hän tykkää hoikemmista ja pitkistä hiuksista'. Olen siis S-M kokoinen enkä oikein keksi että miten ihmeessä kuvistani välittyi jotain enemmän kuin normaalipainoinen. 

Ja miksi sain 'melkein' pakit niin sain sen miehen uskomaan että olen hoikka ja pitkätukkainen, niin ku oikeasti olenkin, ja hän halusi jatkaa keskustelua. Toki itsehän aion varmaan sanoa sille miehelle että ei mua kyllä oikeastaan kiinnosta, koska koen että hän arvio mua ulkoisesti liikaa ja se ristiriita että hakee normaalipainoista mutta sitten se onkin hoikkaa yllättäen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset samaan hengenvetoon korostavat, etteivät laittaudu miehiä, vaan ITSEÄÄN varten. Että se siitä laittautumisesta.

Ulkoinen olemus on tärkeä, mutta varmaan kaikille hiukan eri tavalla. Mikään missityyppinen kauneus ei varmaan kiinnosta ketään. Ulkoinen olemus kertoo ihmisen sisäisestä itsearvostuksesta. Mikä itselle on merkityksellistä.

Vierailija
44/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat on tyhjää ilmaa,miehille ja naisille,suurelle osalle.

Ja niin kuuluu ollakin.

Vierailija
45/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset samaan hengenvetoon korostavat, etteivät laittaudu miehiä, vaan ITSEÄÄN varten. Että se siitä laittautumisesta.

Ulkoinen olemus on tärkeä, mutta varmaan kaikille hiukan eri tavalla. Mikään missityyppinen kauneus ei varmaan kiinnosta ketään. Ulkoinen olemus kertoo ihmisen sisäisestä itsearvostuksesta. Mikä itselle on merkityksellistä.

No en kyllä allekirjoittaisi. Moni nainen meikkaa ja käy plastiikkakirurgilla vain sen takia että saavat huomiota. On huumetta heille että miehiltä saa hyvää palautetta tai että vain katsovat suu auki tätä upeaa ilmestystä. 

Vierailija
46/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin vastata että tämä pitää paikkansa. Mutta sen tilalla kannattaa olla muita ominaisuuksia, joilla tehdä hyvä ensivaikutelma. Iloisuus, energia ja huumorintaju vie 100-0 hyvän ulkonäön.

Sitten kannattaa muistaa että kateus ja mustasukkaisuus toimii päinvastoin, eli vaikka on muita hyviä ominaisuuksia, niin kateus peittää ne alleen.

Lajivalintaahan se on, alitajuista tai tietoista että valitaan mahdollisimman terveen/hyvännäköinen kumppani. Näin eläimetkin toimii.

Vierailija
47/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen: mun peppu toimii ihan hyvin, sieltä tulee kakka, suoli toimii ja kannikat saa roikkua kuin luppakorvat selluliitteineen... mikä tässä on ongelma?

Vierailija
48/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikein tyytyväinen siihen, että olen "ilmaa" <3

Vierailija
49/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena riittää kun et syö liikaa ja ehkä joskus treenaat vähän persettä

Treenaat persettä? Miksi käyttäisin aikaani perseen treenaamiseen? Se toimii oikein hyvin jo nyt.

🙌 Miksi persettä pitäisi treenata. Hyvin se siellä voi.

Vierailija
50/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen oikein tyytyväinen siihen, että olen "ilmaa" <3

Once you taste the freedom

Vierailija
51/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos näette rannalla kaksi naista, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumalatar ja toinen pyöreämpi täti selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

Sellutiitti koska siinä on enemmän katsottavaa ja aiheuttaa vahvemman biologisen reaktion

Rusketus on myös degenerate vähän niinkuin tatskat

Vierailija
52/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua mutta en ole varmaan koskaan kuullut että kukaan mies olisi sanonut noin. Mistä tuollainen olettamus siis? 

Tämä, en muista koskaan kuulleeni. Sen sijaan sitä on kuultu moneen kertaan kuinka luonnollinen nainen viehättää, ja sitten kuitenkin otetaan joku kilon meikkikerroksella peitetty ankkahuulimimmi jolla on tekotukka, tekotissit ja tatuointeja.

Vierailija
53/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonut mitä.

Vierailija
54/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruokajonossa ei koskaan tule Mega Foxin näköistä kissaa vastaan ja vaimokseni?

Vierailija

20.04.2024 | 10:24

vaikka minulla on 125 neliön oma rivari ja oma kesämökki ja harlikka?

aina noita venäläisiä vanhoja haukkoja vain ja läskiksi puksahtaneita nuoria naisia tatuointi päässä ja rinnassa ja kaikilla on joku viisakarainen satanisti tähti lippalakissa tai pipossa

Vierailija
55/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen: mun peppu toimii ihan hyvin, sieltä tulee kakka, suoli toimii ja kannikat saa roikkua kuin luppakorvat selluliitteineen... mikä tässä on ongelma?

No en ole nähnyt kenenkään kannikoiden roikkuvan. Rumasti roikkuvia palleja kyllä moniakin.

Vierailija
56/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuus on myös tärkeä tekijä miehille.

Vierailija
57/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mitä muuta virkaa sinun perseelläsi on, ihan niin kuin oikeasti?

Vierailija
58/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa vajaa prosentti miehistä tinderissä. Mutta kai ne miehet ovat niitä pinnallisia.

Höpönlöpö. Tavallisille naisille kelpaa kyllä tavalliset miehet. Itse olen saanut pakit työttömiltä, kaljuilta, lyhyiltä ja köyhiltäkin. Joku on sanonut ihan suoraankin, että ei kelpaa kun ulkonäkö ei ole missitasoa..

T. Nainen

Miehenä voin sanoa, että "missitasoa" ei varmasti tarvitse olla. Uskon puhuvani suurimman osan miesten puolesta. Mutta Tinderiin useat naiset valitsevat kyllä niiiin vääränlaisia valokuvia kuin ikinä vain voi. Meikittöminä, hassuja ilmeitä, naama punaisena saunan jälkeen tai pahimmat näyttää siltä kun olis herätty juuri vuosisadan krapulassa; kuiva ja kuollut ilme kasvoilla. No toisaalta miesten kuvia EN ole nähnyt. Voi olla että ongelma on sama sielläkin. Mutta kun se tinderi nyt vittuvaan ON ns. mainoskatalogi. Ei autokauppiaskaan laita autostaan kuvia auto likaisena ja jokainen naarmu tai kolhu kuvista erottuvana. Kaikki olemme epätäydellisiä, mutta ihmettelen miksi sitä jotenkin oikein korostetaan joissain profiileissa. Voin uskoa että tuollaisiin profiileihin tykkäyksen laittaa vain todella epätoivoiset.

Vierailija
59/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon "ruma" , mutta kyllä miehiä kiinnostaa. Älykkäitä miehiä. Ne tahtovat juttuseuraa. Varmaan jotkut enemmänkin.

Ei mikään ole noin yksinkertaista, kun meitä ihmisiä on kaikenlaisia. Entinen kihlattuni sanoi aina, että "Kaikki naiset ovat kauniita".

Kaikki ihmiset ovat kauniita, vaikka erilaisia. En keksi oikeasti rumannäköistä ihmistä millään. 

Vierailija
60/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa vajaa prosentti miehistä tinderissä. Mutta kai ne miehet ovat niitä pinnallisia.

Höpönlöpö. Tavallisille naisille kelpaa kyllä tavalliset miehet. Itse olen saanut pakit työttömiltä, kaljuilta, lyhyiltä ja köyhiltäkin. Joku on sanonut ihan suoraankin, että ei kelpaa kun ulkonäkö ei ole missitasoa..

T. Nainen

Miehenä voin sanoa, että "missitasoa" ei varmasti tarvitse olla. Uskon puhuvani suurimman osan miesten puolesta. Mutta Tinderiin useat naiset valitsevat kyllä niiiin vääränlaisia valokuvia kuin ikinä vain voi. Meikittöminä, hassuja ilmeitä, naama punaisena saunan jälkeen tai pahimmat näyttää siltä kun olis herätty juuri vuosisadan krapulassa; kuiva ja kuollut ilme kasvoilla. No toisaalta miesten kuvia EN ole nähnyt. Voi olla että ongelma on sama sielläkin. Mutta kun s

Miehet todella vertaavat naisia eli ihmisiä autoihin ja niiden hankintaan. Aikamoista. Ei ihme ettei naisia kiinnosta lähteä teille menopeleiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän