Leikkivät aikuiset, mitä leikitte?
Olen keski-ikäinen, yksin asuva ja terveiden kirjoissa oleva aikuinen. En koskaan lopettanut leikkimistä. Esim. viime aikoina olen leikkinyt että asun paikassa, jossa on tietyin kellonajoin ruokatarjoilu ja yhteisruokailu. Oikeasti teen ja tarjoilen ruokani itse itselleni normaalissa kerrostaloasunnossani. Valmistan ja laitan ruoan lisukkeineen siististi tarjolle tietyin kellonajoin ja kun menen ruokapöytään istumaan, leikin aina että menen ruokasaliin.
En ole kehdannut kertoa kavereilleni ja omaisilleni että leikin.
Kommentit (489)
Leikin lasten kanssa kun olivat pieniä. Tykkäsivät kovasti ja niin tykkäsin itsekin.
Pelaan myös Pokemonia puhelimella jo seitsemättä vuotta, mutta en todellakaan kerro siitä muille elleivät itse pelaa 😁
M50
Leikin vaateleikkiä: mulla on semmoisia vetimiä ja kenkiä etten niissä lähde ulos mutta joista kovasti tykkään.
Ja ihan heteronainen olen.
En jaksaisi meikata ja laittaa hiuksiani ilman, että leikin tekeväni meikkitutoriaslia.
Aloin reippaaasti sanomalla: "Hei, tänään näytän teille yksinkertaisen ja hillityn arkimeikin, jonka päätavoitteena on häivyttää väsymyksen merkkejä ja ihon pieniä epäpuhtauksia..."
Sama siivotessa. Teen youtube-videota. Silittäessäni teen silitystutoriaalia.
Toimii mulla hyvin. Saan tehtyä tylsät hommat :D
Esileikkiä on elämä vaan,lauloi kerran eräs Irwin.
Mun työelämä on leikkiä. Leikin asiakaspalvelijaa ja että olisin oikeesti kiinnostunut asiakkaista ja heidän asioista. En koskaan suutu, mun hahmollani on lehmän hermot.
Minä taidan leikkiä että tämä elämäni ei ole oikeastaan totta vaan olen petetty vaimo ja toinen nainen vienyt mun miehen ja mikä pahinta ELÄÄ MUN ELÄMÄÄ MUN MIEHEN KANSSA. Minusta on tullut kuitenkin mieheni pääasukki - asukki päässä - ja aina kun niillä on jotain seksipuuhia niin minä olen niiden välissä siinä sängyssä tai missä vain ja muutenkin olen kaikissa niiden touhuissa mukana... Mies ajattelee mua niin saatanallisesti että kun panee sitä kakkosvaimoaan niin kuvitteleekin panevansa mua vaikka meillä on ihan erilaiset 'paikat'. TÄMÄ ON HIRVITTÄVÄ LEIKKI... Todellisuus ja leikki täysin sekaisin? Koska ja millä tämän leikin saa loppumaan? Onko tämä sairas leikki vai mistä tämä on peräisin? Telepatiaa ihmisten välillä?
Leikin nukeilla ja olen nikkaroinut nukkekodin, jossa on piha uima-altaineen kaikkineen. Viime kesänä tilasin nukkekotiin paristoilla toimivan pesukoneen, jolla voi pestä Barbien kokoiselle nukelle tarkoitettuja vaatteita. Harrastan/leikin aina, kun jää aikaa kotiaskareilta ja perheen huolehtimisesta. Olen 50-vuotias neljän alle 18-vuotiaan lapsen äiti.
Mäen lasku talvella kiinnostaa vielä 40:senä. Lasten kanssa tykkään askarrella ja piirtää/maalata.Roolipelaaminen, esim.pukeutua linnan neidoksi. Legojen rakentelu ei kiinnosta.
Legojen rakentelu (nykyään on myös aikuisten malleja), sitten tykkään esittää olevani muka joku esiintyvä artisti, tai vs. :D Leikkimielisyys on vain hauskaa. :)
Kirjoittamisessa ja kuvaamisessa tarvitaan myös joskus mielikuvitusta.
Mulla on lapsia, niiden kanssa tulee luontevasti leikittyä vähän kaikenlaista. Sellaisia leikkejä, jotka nousee omasta motivaatiosta tai kiinnostuksesta, on mm. painileikit ja lumilinnojen rakentelu. Tykkään myös kiipeillä. Metsässä kävellessä kuvittelen olevani joku fantasiamaailman hahmo siirtymässä paikasta toiseen.
Kun olen töissä leikin tekeväni töitä.
Leikin miehen kanssa kotista. Miehelle sanon aina, että se menis nyt töihin ja tää jää kotiin. Mies on ihan innoissaan:).
Vierailija kirjoitti:
Mäen lasku talvella kiinnostaa vielä 40:senä. Lasten kanssa tykkään askarrella ja piirtää/maalata.Roolipelaaminen, esim.pukeutua linnan neidoksi. Legojen rakentelu ei kiinnosta.
Asumme puiston vieressä, puistossa on talvella mäki. Laskemme mäkeä lastenlasten kanssa aina talvisin monet kerrat. Mummo 64v, pappa 63v.
Minulla ei ole ystäviä, mutta töissä mukamas pitää aina höpistä omista asioistaan. Joskus otan jutteluun osaa ihan vaan muiden mieleksi ja keksin tarinoita, että mitä muka olen tehnyt ystävien kanssa. Vähän kuin tietoisia mielikuvituskavereita.
Mulla on bmw ja leikin että se on formula. Puikkelehdin kaistalta toiselle, teen muita ärsyttäviä ohituksia enkä tietenkään käytä vilkkuja, koska eihän vormuloissa ole sellaisia. Yleensä teen myös sellaisia vönn-vönn-ääniä, kun ajan. Joskus kyllä vaimo vähän antaa palautetta siitä.
Olen harkinnut, että liimaisin autoon tarroja, jotka sitten olisi niin kuin sponsoreiden tarroja. Sitten muutkin tietäisi että kyseessä on vormula.
Kiihdytän myös aina liikennevaloista mahdollisimman lujaa, koska haaveilen, että samoissa valoissa on joku formula-tallin kykyjenetsijä, joka sitten huomaa minut ja palkkaa ajamaan oikeaa formulaa.
meillä pihalla keinu ja hiekkalaatikko, leikin lapsen kanssa niissä joo pikkuautoilla yms., mutta usein jopa innokkaammin kuin lapsi itse :D teen lumiukkoja ihan omaksi iloksi talvisin, välillä ihan kunnon armeijallinen!
Kesällä otetaan aina uimaleluja mukaan rannalle lasten kanssa. Ja leikitään niillä. On myös omat sukelluslasit, kun tykkään sukeltaa. HopLopissa menen myös aina sinne kiipeilemään mukaan. Legot on kivoja myös. Kissoille tehdään välillä majoja pahvilaatikoista. Töissä on aina tietyt reitit ajettavana ja leikin formulakuskia välillä. En kaahaa, mutta ajattelen että enää 2 kierrosta maaliin jne.
Nyt tää niinku kirjottelis tällaselle palstalle.