Alan parisuhteeseen vain sellaisen miehen kanssa, joka tekee aloitteen
Mitä luulette kauanko joudun vielä odottamaan? Kohta pyörähtää 7. vuosi käyntiin.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tein aloitteen ja sain hyvä miehen. Hän oli hieman ujo eikä olisi itse uskaltanut tehdä aloitetta. Ujpus kyllä hävisi sitten samantien.
Jep sellaiset söpöt ujot miehet eivät kyllä helpolla lähesty. Jos mietin miehiä jotka ovat mina lähestyneet, suurimmasta osasta on välittynyt joko yli-itsevarmuus tai passiivis-aggressiivisuus. Ei ollenkaan viehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo
Kerron silti kokemukseni:
Olen tehnyt aloitteen kaikissa parisuhteissani. Kukaan kumppaneista ei olisi lähestynyt, eivät kuulemma olisi uskoneet että voivat minua saada.
Ja toki tuli myös joitain rukkasia matkan varrella. Parisuhteessa tässä silti ollaan, miehen kanssa joka tekee kyllä aloitteita suhteessa.
Näin se menee. Siksi sinulla onkin kumppani, ja AP:lla ei. Elämä palkitsee aktiivisen ihmisen.
No miksi sitten niiden miesten ei tarvitse olla aktiivisia?
Voi mieskin olla aktiivinen, mitä nyt kukin aktiivisuudeksi tulkitsee... Mutta näin miehenä, jos nainen ei anna mitään vinkkiä siitä että minun kannattaisi lähestyä häntä (katseet, hymy, elekieli tms) niin en lähesty. Tullut muutamat
Tässähän tuli juuri se todellisuus. Ei juuri mikään suhde ala niin että vain toinen on aktiivinen ja toinen ei tee mitään asioiden eteen.
Vaikka minunkin mieheni teki aikanaan aloitteen niin kyllä minä tein myös oman osani vastaamalla hänen katseeseensä ja näyttämällä että olin huomannut hänet. Hän oli vielä niin ujo että kesti vähän liian kauan ennen kuin uskalsi tulla minun luokseni mutta yritin rohkaista häntä katsomalla häntä aina uudestaan vaikka se olikin jo jossain vaiheessa vähän vaivaannuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano nyt vielä odottavasi tätä ihmettä kotona sohvalla lukitun oven takana.
Hetken voit joutua odottamaan...
En tietenkään. Ihan normaalisti elän ja liikun.
Ap
Käyt opiskelemassa naisvaltaista alaa ja töissä naisvaltaisella työpailalla. Iltaisin piipahdas woman-only kuntosalilla.
Jaa-a, en ymmärrä... täysi mysteeri
Mun työpaikalla on kymmeniä miehiä ja joka päivä juttelen useammankin kanssa. Myös uusien tulokkaiden. Kuntosalilla en käy enkä tällä hetkellä myöskään enää opiskele.
Ap
Työpaikoilla yksi iso ongelma on, että siellä on aina ne samat ihmiset. Kun pitäsi tutustua mielellään ihan uusiin ihmisiin mahdollisimman usein.
Minä ainakin töissä tapaan 99 % aina niitä samoja naamoja. Riippuu tietysti alasta, toisilla on paljon vaihtuvampaa.
Ja sitten on sekin, että kuinka soveliasta on lähestyä työkaveria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo
Olen tehnyt aloitteen kaikissa parisuhteissani. Kukaan kumppaneista ei olisi lähestynyt, eivät kuulemma olisi uskoneet että voivat minua saada.
Ja toki tuli myös joitain rukkasia matkan varrella. Parisuhteessa tässä silti ollaan, miehen kanssa joka tekee kyllä aloitteita suhteessa.
Näin se menee. Siksi sinulla onkin kumppani, ja AP:lla ei. Elämä palkitsee aktiivisen ihmisen.
Miehet ovat olleet jo ihan tarpeeksi aktiivisia ja saaneet pakkeja toisensa perään. Ei vaan jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo
Voi mieskin olla aktiivinen, mitä nyt kukin aktiivisuudeksi tulkitsee... Mutta näin miehenä, jos nainen ei anna mitään vinkkiä siitä että minun kannattaisi lähestyä häntä (katseet, hymy, elekieli tms) niin en lähesty. Tullut muutamat
Sama itselläni. En ikinä enää lähesty naista, ellei se nainen tee etukäteen hyvin selväksi, että haluaa minun lähestyvän. Olen nöyryyttänyt itseni pari kertaa niin pahasti, että sitä virhettä en tule enää koskaan tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Käyt opiskelemassa naisvaltaista alaa ja töissä naisvaltaisella työpailalla. Iltaisin piipahdas woman-only kuntosalilla.
Mun työpaikalla on kymmeniä miehiä ja joka päivä juttelen useammankin kanssa. Myös uusien tulokkaiden. Kuntosalilla en käy enkä tällä hetkellä myöskään enää opiskele.
Ap
Ihan oma vika.
En joutunut odottamaan. Mistäköhän se kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo
Voi mieskin olla aktiivinen, mitä nyt kukin aktiivisuudeksi tulkitsee... Mutta näin miehenä, jos nainen ei anna mitään vinkkiä siitä että minun kannattaisi lähestyä häntä (katseet, h
Onpa harmi. Mieheni ei onneksi ajatellut noin, sillä olin keskittynyt ihan muihin asioihin enkä huomannut häntä ennen kuin hän tuli puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
En joutunut odottamaan. Mistäköhän se kertoo?
Todennäköisesti se kertoo siitä, että sinä olet hyvännäköinen, mutta AP ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ei se mahdotonta ole löytää kumppani työpaikalta, mutta töissä ollaan tekemässä töitä, ja useimmat mieltävät työkaverit vain työkavereiksi.
Täältä löytyy ketju otsikolla "Mistä tietää että nainen on kiinnostunut?"
Monet naiset kommentoivat siellä, kuinka he alkavat välttelemään miestä josta on kiinnostunut, välttelee katsekontaktia, ei uskalla lähestyä, muuttuvat jopa tylyksi miehelle "ettei se vaan huomaa"... Onneksi siis kaikki naiset ei toimi noin, mutta osa toimii.
Siis vat tö vak (wtf)? Jos viestittää miehelle "älä lähesty minua" niin ei pidä olla yllättynyt jos ei todellakaan lähestytä. Ei mieskään mikään ajatustenlukija ole!
Jos nainen kääntää päänsä pois heti kun katse kohtaa, ja selkeästi välttelee katsekontaktia, kääntää vartaloaan vaistomaisesti poispäin, ei hakeudu lähistölle, niin homma on selvääkin selvempi: Siltä naiselta ei ole mitään muuta kuin niskannakkelua ja tylyä tekstiä luvassa, sinne ei pidä mennä.
Jos ei nainen soidinmenoissa hoida omaa osuuttaan (joka ei edes kummoista vaadi), niin turha on itkeä sitä että kukaan ei lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy ketju otsikolla "Mistä tietää että nainen on kiinnostunut?"
Monet naiset kommentoivat siellä, kuinka he alkavat välttelemään miestä josta on kiinnostunut, välttelee katsekontaktia, ei uskalla lähestyä, muuttuvat jopa tylyksi miehelle "ettei se vaan huomaa"... Onneksi siis kaikki naiset ei toimi noin, mutta osa toimii.
Siis vat tö vak (wtf)? Jos viestittää miehelle "älä lähesty minua" niin ei pidä olla yllättynyt jos ei todellakaan lähestytä. Ei mieskään mikään ajatustenlukija ole!
Jos nainen kääntää päänsä pois heti kun katse kohtaa, ja selkeästi välttelee katsekontaktia, kääntää vartaloaan vaistomaisesti poispäin, ei hakeudu lähistölle, niin homma on selvääkin selvempi: Siltä naiselta ei ole mitään muuta kuin niskannakkelua ja tylyä tekstiä luvassa, sinne ei pidä mennä.
Jos ei nainen soidinmenoissa hoida omaa osuuttaan (joka ei edes kummoista vaadi), niin turha on itkeä sit
🤣
En tajunnutkaan miten moni nainen on ollut minusta kiinnostunut.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Työpaikoilla yksi iso ongelma on, että siellä on aina ne samat ihmiset. Kun pitäsi tutustua mielellään ihan uusiin ihmisiin ma
Tämä oli lähinnä vastaus siihen, että mun epäiltiin viettävän aikaa vaan naisten seurassa. Ja mun työpaikalla kyllä pariudutaankin ja henkilökunnassakin on vaihtuvuutta.
Ap
Miten ihmeessä saat tuolla tavalla omaksesi unelmiesi miehen? Mun vastaus on, ettet mitenkään. Kun näet jonkun söpön komistuksen, sun täytyy tehdä selväksi, että haluat juuri hänet. Näin minäkin onnistuneesti toimin:)
Mituun jälkeen voit odottaa että vain hirviniemet ja tommolat tulevat tekemään aloitetta.
Onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Iän myötä me ihmiset muutumme ulkoisesti vähemmän viehättäväksi. Eli joka päivä todennäköisyys sille että joku lähestyy sinua, on hieman pienempi kuin mitä se oli eilen. Mahdollisuutesi ovat nyt paljon huonommat, kuin mitä ne olivat 7 vuotta sitten.
Ihan oikeasti, kyllä sun kannattaisi alkaa itse olemaan aktiivinen, jos ikinä kumppanin itsellesi haluat
Tämähän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Jos on ollut vaikka seitsemän vuotta sitten ylipainoinen ja tyylitajuton ja päättänyt sitten laittaa itsensä kuntoon, voi olla nyt paljon suurempi todennäköisyys siihen että joku kiinnostuu ja lähestyy. Seitsemässä vuodessa pystyy muuttamaan itseään aika hitosti parempaan. Ei se ole pelkkä ikä joka vaikuttaa viehättävyyteen.
Ap, tässä tulee aloite. Alkaisimmeko romanttiseen suhteeseen? t: Reijo 61 v
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä saat tuolla tavalla omaksesi unelmiesi miehen? Mun vastaus on, ettet mitenkään. Kun näet jonkun söpön komistuksen, sun täytyy tehdä selväksi, että haluat juuri hänet. Näin minäkin onnistuneesti toimin:)
Jospa se unelmien mies haluaisi minut omakseen niin kovasti, että tekisi aloitteen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se unelmien mies haluaisi minut omakseen niin kovasti, että tekisi aloitteen?
Ap
Voi hyvinkin olla. Missä sinua voi lähestyä?
Jos ei itse pane tikkua ristiin, ei saa mieluista. Eikä välttämättä mitään muutakaan.
Näin toimii maailma ja ääliöt.
Aloitteellisuus ei ole keltään pois, mutta sen puute on itseltä pois. Sukupuoleen katsomatta