Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alan parisuhteeseen vain sellaisen miehen kanssa, joka tekee aloitteen

Vierailija
18.04.2024 |

Mitä luulette kauanko joudun vielä odottamaan? Kohta pyörähtää 7. vuosi käyntiin.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä me ihmiset muutumme ulkoisesti vähemmän viehättäväksi. Eli joka päivä todennäköisyys sille että joku lähestyy sinua, on hieman pienempi kuin mitä se oli eilen. Mahdollisuutesi ovat nyt paljon huonommat, kuin mitä ne olivat 7 vuotta sitten.

Ihan oikeasti, kyllä sun kannattaisi alkaa itse olemaan aktiivinen, jos ikinä kumppanin itsellesi haluat 

Vierailija
22/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo

Kerron silti kokemukseni:

Olen tehnyt aloitteen kaikissa parisuhteissani. Kukaan kumppaneista ei olisi lähestynyt, eivät kuulemma olisi uskoneet että voivat minua saada.

Ja toki tuli myös joitain rukkasia matkan varrella. Parisuhteessa tässä silti ollaan, miehen kanssa joka tekee kyllä aloitteita suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on provo

Olen tehnyt aloitteen kaikissa parisuhteissani. Kukaan kumppaneista ei olisi lähestynyt, eivät kuulemma olisi uskoneet että voivat minua saada.

Ja toki tuli myös joitain rukkasia matkan varrella. Parisuhteessa tässä silti ollaan, miehen kanssa joka tekee kyllä aloitteita suhteessa.

Näin se menee. Siksi sinulla onkin kumppani, ja AP:lla ei. Elämä palkitsee aktiivisen ihmisen.

Vierailija
24/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, tosin miehen pitää olla myös ihana. Kuka tahansa aloitteen tekevä ei kelpaa.

Hmm. Kannattaa antaa niille ei niin ihanille

myös mahdollisuus. Tutustuu heihin myös, niin on sitten valmiimpi ja ei niin kriittinen, kun se ihana tulee kohdalle.

Olen mä näiden kanssa yleensä jotain jäänyt höpöttelemään mutta en kyllä lähde sen syvemmin tutustumaan, jos miehestä ei tule sellaista tunnetta kuin haluaisin.

Vierailija
25/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko siihen olemassa joku muu syy jos miehet ei lähesty tai ei tee ikinä mitään alotteita? Joskus sellainen koppava olemus tms toimii oikein hyvänä mies karkottimena.

Vierailija
26/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aloitteen ja sain hyvä miehen. Hän oli hieman ujo eikä olisi itse uskaltanut tehdä aloitetta. Ujpus kyllä hävisi sitten samantien.

Vierailija
27/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on provo

Näin se menee. Siksi sinulla onkin kumppani, ja AP:lla ei. Elämä palkitsee aktiivisen ihmisen.

No miksi sitten niiden miesten ei tarvitse olla aktiivisia?

Vierailija
28/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tehdä koskaan aloitetta. Saat tyytyä johonkin ahdistelevaan narsistipeikkoon. T:komee ukko

Vierailija
29/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on provo

Kummankin tarvitsee. Se vain menee elämässä niin että toinen huomaa sen tilaisuuden yhdellä kertaa ja toinen toisella kertaa. Siksi hyvä että kumpikin voi olla aktiivinen.

Vierailija
30/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano nyt vielä odottavasi tätä ihmettä kotona sohvalla lukitun oven takana.

Hetken voit joutua odottamaan...

En tietenkään. Ihan normaalisti elän ja liikun.

Ap

Käyt opiskelemassa naisvaltaista alaa ja töissä naisvaltaisella työpailalla. Iltaisin piipahdas woman-only kuntosalilla.

Jaa-a, en ymmärrä... täysi mysteeri

Vierailija
31/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan parisuhteeseen vain sellaisten naisten kanssa jotka nielee ja antaa anaalia.

Vierailija
32/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ja muutkin sinkku naiset, yöelämässä kannattaa liikkua naispuolisen ystävän kanssa, ja jos mies lähestyy, niin sanotte vain, "Meillä on juttu kesken."

Takuu varma ikisinkkuus. 😎👍

Vierailija
33/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko siihen olemassa joku muu syy jos miehet ei lähesty tai ei tee ikinä mitään alotteita? Joskus sellainen koppava olemus tms toimii oikein hyvänä mies karkottimena.

Ei Suomalaiseen kulttuuriin sovi sellainen, että jossain kävelytiellä tai kaupan vihannesostolla mentäisiin tuntemattomile juttelemaan.

Missä miehen pitäsi luontevasti arjessa lähestyä? Valtaosa ajasta ei ole sellaista.

Vierailija
34/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein aloitteen ja sain hyvä miehen. Hän oli hieman ujo eikä olisi itse uskaltanut tehdä aloitetta. Ujpus kyllä hävisi sitten samantien.

Ujous tosiaan vaikuttaa lähinnä vain ensikontaktiin.

Vierailija
35/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole realistinen ajatus ellet ole deittisovelluksissa.

Parituminen vaatii vaivannäköä ja oma-aloitteisuutta.

Vierailija
36/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun miesvaltaisen harrastuksen aloittaminen voisi olla hyvä juttu, itse en varsinaisesti miestä etsinyt (kun suht tuore ero ja jotenkin ei ollut ollenkaan sellainen olo että tästä uuteen suhteeseen) mutta niin vaan harrastuksessa tutustui ja ystävystyikin moneen uuteen mieheen ja ajan kuluessa sieltä sitten käynnistyi aivan ihana suhde. Voisin sanoa jopa että unelmien mies löytyi tällä tavalla.

Vierailija
37/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on provo

Voi mieskin olla aktiivinen, mitä nyt kukin aktiivisuudeksi tulkitsee... Mutta näin miehenä, jos nainen ei anna mitään vinkkiä siitä että minun kannattaisi lähestyä häntä (katseet, hymy, elekieli tms) niin en lähesty. Tullut muutamat niin tylyt pakit otettua että ei kiitos enää sitä lajia.

Vierailija
38/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun lähestyin vierasta naista, hän kysyikin minulta muutaman minuutin keskustelun jälkeen, että, "Koitko minut vaikeastilähestyttäväksi."

Itse asiassa koin, mutta olin jo ihan liian kiinnostunut tutustumaan antaakseni sen häiritä, ja jo keskustelun avauksessa havaitsin hänen olevan mukava ja lämmin persoona.

Vierailija
39/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano nyt vielä odottavasi tätä ihmettä kotona sohvalla lukitun oven takana.

Hetken voit joutua odottamaan...

En tietenkään. Ihan normaalisti elän ja liikun.

Ap

Käyt opiskelemassa naisvaltaista alaa ja töissä naisvaltaisella työpailalla. Iltaisin piipahdas woman-only kuntosalilla.

Jaa-a, en ymmärrä... täysi mysteeri

Mun työpaikalla on kymmeniä miehiä ja joka päivä juttelen useammankin kanssa. Myös uusien tulokkaiden. Kuntosalilla en käy enkä tällä hetkellä myöskään enää opiskele.

Ap

Vierailija
40/67 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on provo

Voi mieskin olla aktiivinen, mitä nyt kukin aktiivisuudeksi tulkitsee... Mutta näin miehenä, jos nainen ei anna mitään vinkkiä siitä että minun kannattaisi lähestyä häntä (katseet, hymy, elekieli tms) niin en lähesty. Tullut muutamat

Ei miesten aktiivisuus mitään auta jos nainen nyhjää yksin kotona. Tuskin kukaan ovelta ovelle alkaa ovikelloa pimputtamaan.