Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN sterilisaatio voidaan sulkea pois palveluvalikoimasta?

Vierailija
16.04.2024 |

Kai se nyt pitäisi voida edes ostaa? He joille ei mikään ehkäisy sovi, ja rahat ei yksinkertaisesti riitä, pitäisi olla mahdollisuus saada tarvittaessa vaikka maksusitoumus. 

Miettikää nyt. Montako lasta tänne tarvitaan, joita vanhemmat ei kykene hoitamaan?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksikäsi lisää sikiönlähdetyksiä 

Vierailija
2/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän toivoo lisää lapsia, vauvatalkoot jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sen voi edelleen ostaa.  Yksityisistä sairaaloista.

Myös kaikki ns. kosmeettiset leikkaukset poistuu julkiselta puolelta, ne vähäisetkin, mitkä ovat vielä jäljellä.

Julkinen puolen kirurgit leikkaavat vain sairauksia koskevia juttuja.  Ja niihin on valtavat jonot, ympäri Suomen.

Vierailija
4/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinkö ap, että pitäis jättää joku syöpäleikkaus, tai muu vakava elinvaurio leikkaamatta, että joku hömelö sais itselleen sterilisaation?

Todellako?

Suunnatonta, uskomatonta itsekkyyttä !

Vierailija
5/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän toivoo lisää lapsia, vauvatalkoot jne. 

Diktaattorien lempihommia, lisätä kurjuutta ja syntyvyyttä. 

Vierailija
6/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös kaikki ns. kosmeettiset leikkaukset poistuu julkiselta puolelta, ne vähäisetkin, mitkä ovat vielä jäljellä.

Julkinen puolen kirurgit leikkaavat vain sairauksia koskevia juttuja.  Ja niihin on valtavat jonot, ympäri Suomen.

Jääköhän tissit korjaamatta rintasyövän jäljiltä 

Vierailija
7/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lor*ttoku*limiehet tuottaa moninkertaisesti menoja yhteiskunnalle aborttien muodossa, kun sterilisaatiosta tehdään kallis.

Vierailija
8/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääköhän tissit korjaamatta rintasyövän jäljiltä 

Henkikulta kuitenkin säilyi. Ota laina ja korjausta tissit yksityisellä. Saa myös osamaksulla, jos tissit on elämän ykkösprioriteetti.

Vierailija
9/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se on naisille vakava paikka, jos ehkäisy ei pelaa. Siinä on terveys lujilla kun lapsia tekee. Jos ei muuta tapaa ole estää raskautta, niin pitäisi ehdottomasti päästä sterkattavaksi 

Mulla on ystävä joka on aina vauvakuumeessa vaikka ei oikeasti pärjää entisten kanssa. Ilman sterkkaa olisi raskaat avut yhteiskunnalta vielä enemmän tarpeen. On itse kiitollinen toimenpiteestä 

Vierailija
10/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina se on naisille vakava paikka, jos ehkäisy ei pelaa. Siinä on terveys lujilla kun lapsia tekee. Jos ei muuta tapaa ole estää raskautta, niin pitäisi ehdottomasti päästä sterkattavaksi 

Aina on vaihtoehto pidättäytyä yhdynnästä. Ei ole pakko ottaa raskauden riskiä. Seksi ei ole mikään ihmisoikeus.

Vierailija
11/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lor*ttoku*limiehet tuottaa moninkertaisesti menoja yhteiskunnalle aborttien muodossa, kun sterilisaatiosta tehdään kallis.

Et ole ehkäisystä tai kondomeista kuullut?

Jos tarkoitat pillereitä niin olen kuullut. Kondomeille olen itse henkilökohtaisesti allerginen.

Mulle sopii onneksi kierukka, joten en puhu omasta puolestani vaan yleisesti, että miten tähän puututaan.

Naiselle tehtynä on työläämpi prosessi, joten kyllä ne hinnat tulee varmaan olemaan useita satoja euroja. 

Vierailija
12/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö ap, että pitäis jättää joku syöpäleikkaus, tai muu vakava elinvaurio leikkaamatta, että joku hömelö sais itselleen sterilisaation?

Todellako?

No ihan samalla tavalla ne hedelmöityshoidot pitää sitten lopettaa! Eivät nekään ole sairaudenhoitoa!

Vierailija
13/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nämä jotka vonkaa kakkosta koska tavispano on ihan mummoa ja tylsää? FYI, siitä ei tule raskaaksi mutta kortsua kantsii silti kyllä vaatia jos tuollaisen pellen kanssa välttämättä haluaa paneskella.

Vierailija
14/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on vaihtoehto pidättäytyä yhdynnästä. Ei ole pakko ottaa raskauden riskiä. Seksi ei ole mikään ihmisoikeus.

Paitsi miehille?

Vierailija
15/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellako?

En ole ap, mutta ei, mielestäni nämä eivät ole vaihtoehtoisia vaan näillä veroeuroilla, rikkaassa ja maailman onnellisimmissa maassa molemmat pitäisi saada.

Vierailija
16/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, entäs jos olen juoppo joka tehtailee FAS lapsia, kun ehkäisy unohtuu. Kierukka ei sovi syystä tai toisesta.

Siinä on sitten yhteiskunnan tuettava kovasti, ettei tule lisää lapsiuhreja

Tai sitten känässä jää se pilsu ottamatta ja kuka nyt kumeja muistaa. Välillä riittää pelkkä lääkkeellinen keskeytys ja välillä täytyy olla imuroitavana pöydällä.

Sitten jossain vaiheessa se raskaus voi edetä niin pitkälle, että lapsi on synnytettävä. Mikähän kierre siitä tulee.

Tai sitten on otettava sterkka salaa, esimerkiksi uskonto kieltää ehkäisyn 

Kyllä niitä syitä on, turha väännellä ja käännellä sanomisia

Vierailija
17/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttimenot kyllä tulee kasvamaan ihan järkyttävästi mutta niitä tilastoja kai sit käytetään kun ajetaan Aborttikielto. 

Ikinä en aio äänestää persilja tai seurustella persujen kanssa. Suomalaisuus on persuissa kaukana ja enemmän ovat venäläisiä 

Vierailija
18/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vasektomian laita? Kai sekin rajataan pois. 

Vierailija
19/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää housut jalassa. Se on paras ehkäisykeino.

Vierailija
20/57 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ehkäisystä tai kondomeista kuullut?

Jos tarkoitat pillereitä niin olen kuullut. Kondomeille olen itse henkilökohtaisesti allerginen.

Mulle sopii onneksi kierukka, joten en puhu omasta puolestani vaan yleisesti, että miten tähän puututaan.

Naiselle tehtynä on työläämpi prosessi, joten kyllä ne hinnat tulee varmaan olemaan useita satoja euroja. 

Kondomi suojaa sp taudeilta, kierukka ei. Oletko kokeillut lateksittomia kondomeja.