Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi estää sen ettei muutu liian "äitimäiseksi" miehn kanssa suhteessa?

Vierailija
19.02.2025 |

Olen luonteeltani huolehtivainen ja pelkään että muutun liian mammamaiseks miestän kohtaan

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rupeat vain hillitsemään itsesi. Et neuvo, opasta tai auta miestä ollenkaan, ellei se itse pyydä apua. Älä siivoa tai järjestele miehen kotia, älä osta miehelle lahjoja tai ruokaa, älä kokkaa miehelle. Mies ei ole lapsi, mies on kykenevä aikuinen ihminen, joka osaa itse hoitaa asiansa. Tai ainakin pitäisi olla. Eivätkä miehet oikeasti edes arvosta naisen hoivaa, vaan alkavat vain pitää sitä itsestäänselvyytenä. Et siis voi ostaa miehen rakkautta hyysäämällä.

Hanki lemmikki tai hakeudu vapaaehtoistoimintaan, vaikka joksikin aikuiskaveriksi lapselle tai kissatalolle. Voit kanavoida hoivaviettisi sellaiseen.

Vierailija
2/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu erillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Onko sinulla jo se mies? Jos ei, valitse oikein: itsenäinen tyyppi, joka ei kaipaa äitiolentoa eikä kodinhoitajaa, vaan joka on sinulle tärkeissä asioissa sopiva kumppani. Tässä voi olla sinulle(kin) haastetta. Aika moni pari on jossain määrin äiti-lapsi -elementtejä sisältävässä suhteessa. Se on jopa joltain osin normaalia, mutta tarkkana saa kyllä olla, ja tietenkin myös tästä on hyvä kumppanin kanssa puhua.

Vierailija
4/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aikuinen mies. Jos olet itse mallia kanaemo, lapsellinen mies saa sinusta nopeasti sen kanan esiin. Lapsellisella tarkoitan tällaista, joka elää venähtänyttä murrosikää. Pelaa pleikkaa ja syö muroja sohvalla. Ei osaa siivota jälkiään, vaihtaa vaatteita eikä käydä nukkumaan.

Jos mies on oikeasti aikuinen ja itsenäinen, niin ei se ala sulle pikkupojaksi. 

Vierailija
5/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jännämies. Se kuristaa ja laittaa sinut kuriin ja käy huo*Issa, jos rupeat liikaa olemaan "äitimäinen". Sinunkin täytyy olla välillä jännä. Opettele jännänaisena olemista 

Vierailija
6/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et vaan tee mitään. Olet sellainen flegu teini. Flirttailet vähän ja vingutat miehen pankkikorttia

Vierailija
7/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rupeat vain hillitsemään itsesi. Et neuvo, opasta tai auta miestä ollenkaan, ellei se itse pyydä apua. Älä siivoa tai järjestele miehen kotia, älä osta miehelle lahjoja tai ruokaa, älä kokkaa miehelle. Mies ei ole lapsi, mies on kykenevä aikuinen ihminen, joka osaa itse hoitaa asiansa. Tai ainakin pitäisi olla. Eivätkä miehet oikeasti edes arvosta naisen hoivaa, vaan alkavat vain pitää sitä itsestäänselvyytenä. Et siis voi ostaa miehen rakkautta hyysäämällä.

Hanki lemmikki tai hakeudu vapaaehtoistoimintaan, vaikka joksikin aikuiskaveriksi lapselle tai kissatalolle. Voit kanavoida hoivaviettisi sellaiseen.

Miehet eivät arvosta naisen *mitään. Seksiä haluavat ja alkavat pahoinpidellä seksikumppaneitaankin. Parempi vaan pysytellä erossa

Vierailija
8/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ihan tietoisesti kohtelemaan miestä ikävästi, siis niin ettet tee koko ajan pieniä palveluksia. 

T. 17 vuotiaasta eteenpäin ollut miehen kanssa saman katon alla yhdessä, nuorena tehtiin monta lasta ja tuli kotona hoidettua kaikki kotityöt. Nyt on vaikea enää yli 30v mieslasta alkaa kouluttamaan uudelleen.

Vierailija
9/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet itse mallia kanaemo, lapsellinen mies saa sinusta nopeasti sen kanan esiin. Lapsellisella tarkoitan tällaista, joka elää venähtänyttä murrosikää. Pelaa pleikkaa ja syö muroja sohvalla. Ei osaa siivota jälkiään, vaihtaa vaatteita eikä käydä nukkumaan.

:D

Vierailija
10/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän tyttikselle sontaroisjeet pönttöön ja haluan että tekee mulle aamiaisen

Vierailija
11/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin sinuna mistä se hoivavietti suhteessa kumpuaa. Ihanteellisessa tilanteessa molemmat osapuolet hoivaavat tarpeen tullen, mutta kuuluuko aikuisten kumppanuuteen yksipuolinen hoivaaminen? Oletko ehkä oppinut mallin ja pitänyt sitä ihanteellisena naiselle? Miksi haluat yhä pitää siitä kiinni, jos se omastakin mielestäsi voi tehdä suhteen epätyydyttäväksi? Liittyykö hoivaajan asemaan valtaa, jota sinulla ei muuten ole?

Vierailija
12/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota avutonta mieslasta ja HÄIVY heti, jos alkaa osoittaa passattavan ja passiivisen miehen merkkejä. Ei tule siitä paranemaan ja muuttumaan, vaikka mitä tekisit.

T. Kokemusta on 

Vierailija
13/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän tyttikselle sontaroisjeet pönttöön ja haluan että tekee mulle aamiaisen

Alfa respect💪

Vierailija
14/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on hirviö joka houkutteli miehensäkin Käärmeen valheita kuuntelemaan. Sen takia naisen kirous on kammottava verenvuoto joka kuukausi alapäästä, sen himo mieheen ja spermaan, raskauden ja synnytyksen kauheat vaivat. Ja nainen voi pelastua tuon rikoksensa takia vain todellisen parannuksen tekemällä, peittämällä päänsä ja rukoilemalla hiljaisuudessa, ja lasten synnyttämisen kautta.

Vierailija
15/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin sinuna mistä se hoivavietti suhteessa kumpuaa. Ihanteellisessa tilanteessa molemmat osapuolet hoivaavat tarpeen tullen, mutta kuuluuko aikuisten kumppanuuteen yksipuolinen hoivaaminen? Oletko ehkä oppinut mallin ja pitänyt sitä ihanteellisena naiselle? Miksi haluat yhä pitää siitä kiinni, jos se omastakin mielestäsi voi tehdä suhteen epätyydyttäväksi? Liittyykö hoivaajan asemaan valtaa, jota sinulla ei muuten ole?

en tiedä. Välitän vain ihmisistä ja hänestä ja näin osoitan rakkautta :( 

Vierailija
16/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet äitimäinen, niin sitten olet.

Vierailija
17/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Kiinnostaisipa itseäni yhtä paljon.

Vierailija
18/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on hirviö joka houkutteli miehensäkin Käärmeen valheita kuuntelemaan. Sen takia naisen kirous on kammottava verenvuoto joka kuukausi alapäästä, sen himo mieheen ja spermaan, raskauden ja synnytyksen kauheat vaivat. Ja nainen voi pelastua tuon rikoksensa takia vain todellisen parannuksen tekemällä, peittämällä päänsä ja rukoilemalla hiljaisuudessa, ja lasten synnyttämisen kautta.

Kirous? Minä rakastan omia kuukautisiani~ Itse asiassa odotan niitä innolla joka kuukausi! Masentaa ajatus, että sitten vanhempana ne loppuvat...

Vierailija
19/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies ei hilloan havahda nams slurps🤤

Vierailija
20/21 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirous? Minä rakastan omia kuukautisiani~ Itse asiassa odotan niitä innolla joka kuukausi! Masentaa ajatus, että sitten vanhempana ne loppuvat...

Itse taas odotan että loppuisi jo, toivottavasti ei mene enää pitkään.