Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.

Vierailija
16.04.2024 |

Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen. 

Kommentit (988)

Vierailija
621/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta katsos maailma ei pyöri oman napani ympärillä ja välitän myös muiden ihmisten hyvinvoinnista ja yhteiskunnan vakaudesta. "

No siitä voi välittää vaikkapa antamalla näille muille miehille keinoja löytää elämään muutakin sisältöä kuin vain naisen löytämisen, ei vaatimalla että miehille pitää saada naiset tai yhteiskunta romahtaa.

Mikähän noiden "yhteiskunnan vakaudesta välittäjien" ratkaisu tosiaan olisi tuohon itse keksimäänsä ongelmaan. 

Sehän siitä tekeekin niin hankalan haasteen, että siihen ei oikein ole mitään ratkaisua. Ei ainakaan nykyisen kaltaisessa hyvinvointivaltiossa. Ainoa mikä tulee mieleen on sota. Sota ikään kuin jakaa ne yhteiskunnalliset pelimerkit uudestaan. Totta kai kukaan (toivottavasti ainakaan) ei toivo sotaa, mutta ehkäpä kertoo ongelman hankalu

"Parisuhteettomuus on miehille niin hankala ongelma, että tarvitaan sota yhteiskuntajärjestyksen muuttamiseksi" Ei luoja että olette  sekaisin. 

Vierailija
622/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuran saaminen on helppoa harvinaisen komealle miehelle. Melkein voisia sanoa että kotoa tullaan väkisin hakemaan. Naurettavan helppoa. Se on myytti että pitää aina tehdä töitä naisen saadakseen. Naiset ovat valmiita tekemään melkein mitä tahansa saadakseen unelmiensa miehen.

Naisilla on usein taustalla itsetuntoa pönkittäviä miehiä, joiden funktio on luoda naisille tunne että he ovat kiinnostavia. Nämä miehet eivät kiinnosta naista. Nainen antaa ymmärtää että voi olla mahdollisuus, mutta miehen pitää liehitellä ihan helvetisti että nainen kiinnostuu. Moni mies uskoo.

Kyllä hyvä ulkonäkö antaa paremmat mahdollisuudet, mutta vain mahdollisuudet. Itsekin pitää tehdä asioita, jos ei muuta, niin itsevarmuuden eteen. 

Tosin iso osa tuntemistani ns. pelimiehistä ei edes ole ollut komeita - vaan sosiaalisesti lahjakkaita, osa ehkä sellaisellakin tasolla

Se on loogista, että parhaat pelimiehet eivät ole komeimpia. Koska komeimpien ei tarvitse kehittää pelimiestaitoja ja sosiaalisia taitoja. Komeiden ei narvitse naisten suhteen kehittää itsetuntoakaan, kun tulee paljon naisia flirttailemaan, nauramaan jutuille ja kehumaan ja pyytämään treffeille tai tarjoaa seksiä kysymättäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Eihän komealla ole mitään stressiä mokaamisesta, kun kiinnostuneita riittää hukattavaksi. Eikä naisia haittaa se että kiinnostava mies sanoo jotain tyhmää. Tinderissä oli kokeilu jossa mallin näköinen mies sanoi että on tuomio lasten hyväksikäytöstä ja kauniit naiset mätsää sanoen että kukaan ei oo täydellinen.

Olen sellainen komea mies, mutta kyllä mä nuorempana koin stressiä deittitilanteissa naisten kanssa. Tähän auttoi sitten se, että sain niitä onnistumisia ja positiivista palautetta. Nykyään treffeille meno saa aikaan perhosia vatsanpohjalle ja toki hieman jännittääkin, mutta se on sellaista hyvää jännitystä ja kuuluu asiaan. En koe enää mitään lamauttavaa stressiä ja pelkoa epäonnistumisesta, joten siinä mielessä kyllä asiat ovat aika paljon helpottuneet nuoruuden hetkistä.

Vierailija
624/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisten vika jos sinä olet ruma ja misogynistinen. Ei ole myöskään väärin millään tapaa, että kukaan ei halua pariutua ruman ja misogynistisen miehen kanssa. Yritä takoa tämä päähäsi.

Vierailija
625/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta katsos maailma ei pyöri oman napani ympärillä ja välitän myös muiden ihmisten hyvinvoinnista ja yhteiskunnan vakaudesta. "

No siitä voi välittää vaikkapa antamalla näille muille miehille keinoja löytää elämään muutakin sisältöä kuin vain naisen löytämisen, ei vaatimalla että miehille pitää saada naiset tai yhteiskunta romahtaa.

Mikähän noiden "yhteiskunnan vakaudesta välittäjien" ratkaisu tosiaan olisi tuohon itse keksimäänsä ongelmaan. 

Sehän siitä tekeekin niin hankalan haasteen, että siihen ei oikein ole mitään ratkaisua. Ei ainakaan nykyisen kaltaisessa hyvinvointivaltiossa. Ainoa mikä tulee mieleen on sota. Sota ikään kuin jakaa ne yhteiskunnalliset pelimerkit uudestaan. Totta kai kukaan (toivottavasti ainakaan) ei

Mikään määrä sotimista ei saa naisia haluamaan jotain mt-sairasta örkkiä puolisokseen. 

Vierailija
626/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle miehen pokaaminen on naurettavan helppoa. Toisin päin ei niinkään. Eikä kyse ole mistään jörnimisestä. Niistä pokailuista ne suhteet alkavat. Mikälaisia aloitteita ap olet tehnyt? IRL siis, mitään Tindereitä ja muita säälittävyyksiä ei lasketa.

Vierailija
627/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
628/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta ap:la. Olen itse 38-vuotias amk-inssi ja kohta valmis dippainssi. Olen kuitenkin elänyt koko elämäni yksin. 

'Asuin pk-seudulla noin 10 vuotta ja muutin pois. Ei sleltä mitään naista löytynyt. Jos on taviksen näköinen mies, niin ei hyvätuloisuus auta mitään. 

Sain Puolustusvoimilta insinööriviran ja muutin väljempiin olosuhteisiin. Enää en edes haikaile naisten perään.

Vielä joskus 24-vuotiaana ajattelin, että tapaisin joskus vielä miellyttävän naisen samasta sosiologisesta luokasta. 

En tavannut.

M38

Älä luovuta. Voit vielä tavata kivan naisen. Tsemppiä!

Vierailija
629/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vielä,  että chadeillä on eri säännöt, josta johtuen naisten kaksinaismoralismi aiheuttaa naisvihaa. Mitä kaksinaismoralismia siinä on, että naiset tykkäävät tietynlaisista miehistä?

Ja miksi vihata jotain ryhmää ihmisiä, joiden kanssa ei pääse tai joudu lainkaan tekemisiin? 

Jos jokin asia tuntuu epäoikeudenmukaiselta, niin se melko varmasti aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia. Ihmiset eivät ole koneita, vaan tuntevia olentoja. Joskus se viha vain tulee eikä siihen rationaaliset syyt merkitse mitään. 

Miksi se tuntuu epäoikeudenmukaiselta ja jopa kaksinaismoralistiselta, että komeat miehet kiinnostavat naisia? Itse en ole mikään kovin hyvännäköinen nainen, enkä saa seuraa samalla tavalla kuin kauniit ja seksikkäät na

Koska se ei ole ansaittua. Siis kyllä kaikki sen ymmärtää. Katkeruutta lisää se että naiset väittävät toista. Harva alkaa puhumaan, että joo ei sillä ole väliä että olet laittanut elämän kuntoon ja kohtelet hyvin naisia ja olet mukava, koska ulkonäkö on se juttu mitä me naiset halutaan. Sen sijaan uskotellaan että kyllä sulle se oikea vielä löytyy, kehitä vain henkisiä ominaisuuksiasi ja kokeile tuoda kukkia ja kehua joka päivä.

Tuohon auttaa kun ymmärtää, että kaikki naiset eivät halua samoja asioita. En tiedä miksi tämä on varsinkin palstalla niin yleinen ihmettelyn aihe, kun joku nainen sanoi toista ja toinen toista. Ajattele niitä kertoja, kun joku mies on täällä sanonut vaikkapa että hänelle ei ole naisessa ulkonäkö tärkeää vaan luonne. Eivät naiset ryntää katkerina syyttämään että nyt olit epälooginen, sillä juuri vähän aiemmin joku mies sanoi että hänelle ulkonäkö on tärkeintä. Jotkut ovat pinnallisia ja jotkut eivät, turha siitä on kaikille katkeroitua.

Muuten, siinä vaiheessa kun kehotetaan tuomaan kukkia ja kehumaan toista joka päivä, on yleensä jo suhde syntynyt. Muuten tuo olisi creepyä :)

Vierailija
630/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tuntuu epäoikeudenmukaiselta ja jopa kaksinaismoralistiselta, että komeat miehet kiinnostavat naisia? Itse en ole mikään kovin hyvännäköinen nainen, enkä saa seuraa samalla tavalla kuin kauniit ja seksikkäät naiset. Toki se saattaa joskus harmittaa, mutta minun on vaikea löytää sitä ajatuskulkua miten saisin tuon tuntumaan epäoikeudenmukaiselta tai miten voisin syyttää miehiä kaksinaismoralisteiksi jos he eivät jaa huomiota minulle vaan mieluummin sille paikan upealle ja kauniille naiselle.

Mieti asiaa vaikka tällaisen analogian merkeissä: tummaihoinen henkilö hakee työpaikkaa, mutta hänelle kerrotaan ettei juuri nyt ole yhtään paikkaa avoinna. Jonkun ajan päästä hän kuitenkin kuulee, että hänen valkoihoinen tuttunsa on saanut työpaikan juuri sieltä. Miksi tämä tummaihoinen henkilö EI kokisi epäoikeudenmukaisuuden tuntemuksia?

Sama asia kuin naiset kertoo heitä baarissa iskemään tulleille tavismiehille ettei yhdenyön jutut anna naisille mitään, mutta kun se chad tulee vikittelemään, niin nämä teesit unohtuu sen siliän tien. Kaksinaismoralismia.

Vierailija
631/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet todellakin ovat vähemmän manipuloivia ja enemmän suoria ja rehellisiä. Tietysti miehissäkin on pelaajia, jotka sanoo mitä tahansa.

Mutta naisilla on melkein sääntö eikä poikkeus, että kaikki muotoillaan sen sijaan että oltaisiin suoria. Jos vaikka mies lihoo eikä enää kiinnosta niin nainen alkaa puhumaan että he ovat kasvaneet erilleen parisuhteessa. Täsmentämättä että hän tarkoitti sitä kirjaimellisesti.

Kiero, kierompi, nainen.

Vierailija
632/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se tuntuu epäoikeudenmukaiselta ja jopa kaksinaismoralistiselta, että komeat miehet kiinnostavat naisia? Itse en ole mikään kovin hyvännäköinen nainen, enkä saa seuraa samalla tavalla kuin kauniit ja seksikkäät naiset. Toki se saattaa joskus harmittaa, mutta minun on vaikea löytää sitä ajatuskulkua miten saisin tuon tuntumaan epäoikeudenmukaiselta tai miten voisin syyttää miehiä kaksinaismoralisteiksi jos he eivät jaa huomiota minulle vaan mieluummin sille paikan upealle ja kauniille naiselle.

Mieti asiaa vaikka tällaisen analogian merkeissä: tummaihoinen henkilö hakee työpaikkaa, mutta hänelle kerrotaan ettei juuri nyt ole yhtään paikkaa avoinna. Jonkun ajan päästä hän kuitenkin kuulee, että hänen valkoihoinen tuttunsa on saanut työpaikan juuri sieltä. Miksi tämä tummaihoinen henkilö EI kokisi epäoikeudenmukaisuuden tuntemuksia?

Sama asia kuin naiset kertoo heitä baarissa iskemään tulleille tavismiehille ettei yhdenyön jutut anna naisille mitään, mutta kun se chad tulee vikittelemään, niin nämä teesit unohtuu sen siliän tien. Kaksinaismoralismia.

Ei ole sama asia. Työpaikkoja säätelee lait joiden mukaan ei saa syrjiä. Ihmissuhteita ei voi säädellä samalla tavalla miltään taholta. Todellakin tiedän, miltä tuntuu kun olen yrittänyt iskeä miestä ja hän ei ole ollut kiinnostunut, sanonut vaikkapa ettei etsi mitään. Sitten yhtäkkiä kaksinaismoralistisesti unohtaa tämän täysin kun kaunis ja seksikäs nainen istuukin hänen pöytäänsä. Mutta mitä voin tehdä? Nostaa oikeusjutun siitä että mies syrji minua ulkonäköni takia? En edes haluaisi tehdä niin, koska ymmärrän täysin että mies oli viehättyneempi tuosta toisesta. Ajattele vaikka niin, että on täysin inhimillistä tarttua houkuttelevaan tarjoukseen vaikka aiempi, huonompi tarjous ei kiinnostanutkaan. Ihmiset toimivat noin päivittäin vaikkapa ostopäätöksissään, työtarjouksissa, ihmissuhteissa, kaikessa. 

Vierailija
633/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parisuhteettomuus on miehille niin hankala ongelma, että tarvitaan sota yhteiskuntajärjestyksen muuttamiseksi" Ei luoja että olette  sekaisin. 

Miksi valehtelet? Ei tuossa noin sanottu. Valehtelu on rumaa, käypä pesemässä kätesi saippualla ja tule vasta sitten takaisin näppäimistön ääreen. 

Vierailija
634/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama asia kuin naiset kertoo heitä ba

Tummaihoinen henkilö on saattanut joutua  r a sis tisen syrjinnän kohteeksi työpaikan taholta, joka on laitonta. Parisuhteeseen tai yhdenyönjuttuun jonkun mieluisamman valitseminen ei ole laitonta, kyse on yksityiselämästä. Epäoikeudenmukaisuuden tunteeseen liittyy yhdenvertaisuus, tasajako, kaikilla samat mahdollisuudet. Työtä hakiessa voidaan toteuttaa ajatusta, että kaikki saman koulutuksen ja kokemuksen omaavat ovat samalla viivalla mahdollisuuksissa. Parisuhde ei ole tällainen, siinä ei ole samaa viivaa kenellekään, koska kyse on yksilöiden mieltymyksistä. Eri 

Vierailija
635/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sama asia. Työpaikkoja säätelee lait joiden mukaan ei saa syrjiä. Ihmissuhteita ei voi säädellä samalla tavalla miltään taholta. Todellakin tiedän, miltä tuntuu kun olen yrittänyt iskeä miestä ja hän ei ole ollut kiinnostunut, sanonut vaikkapa ettei etsi mitään. Sitten yhtäkkiä kaksinaismoralistisesti unohtaa tämän täysin kun kaunis ja seksikäs nainen istuukin hänen pöytäänsä. Mutta mitä voin tehdä? Nostaa oikeusjutun siitä että mies syrji minua ulkonäköni takia? En edes haluaisi tehdä niin, koska ymmärrän täysin että mies oli viehättyneempi tuosta toisesta. Ajattele vaikka niin, että on täysin inhimillistä tarttua houkuttelevaan tarjoukseen vaikka aiempi, huonompi tarjous ei kiinnostanutkaan. Ihmiset toimivat noin päivittäin vaikkapa ostopäätöksissään, työtarjouksissa, ihmissuhteissa, kaikessa. 

Joo, ei ole täysin ja absoluuttisesti 100% sama asia. Mutta noissa esimerkeissä on samaa henkeä ja se aiheuttaa katkeruuden tuntemuksia monille miehille. 

En itse kärsi moisesta ja olen onnellisesti ollut jo lähemmäs 20v parisuhteessa, mutta ilmiö kiinnostaa minua yhteiskunnalliselta kantilta ja yritän ymmärtää sen taustoja ihan jo työnikin puolesta.

Vierailija
636/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet? Ei tuossa noin sanottu. Valehtelu on rumaa, käypä pesemässä kätesi saippualla ja tule vasta sitten takaisin näppäimistön ääreen. 

Ole sitten hyvä ja selitä, miten ja minkä ongelman sota tuon aiemman tekstin mukaan ratkaisee? 

Vierailija
637/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaihoinen henkilö on saattanut joutua  r a sis tisen syrjinnän kohteeksi työpaikan taholta, joka on laitonta. Parisuhteeseen tai yhdenyönjuttuun jonkun mieluisamman valitseminen ei ole laitonta, kyse on yksityiselämästä. Epäoikeudenmukaisuuden tunteeseen liittyy yhdenvertaisuus, tasajako, kaikilla samat mahdollisuudet. Työtä hakiessa voidaan toteuttaa ajatusta, että kaikki saman koulutuksen ja kokemuksen omaavat ovat samalla viivalla mahdollisuuksissa. Parisuhde ei ole tällainen, siinä ei ole samaa viivaa kenellekään, koska kyse on yksilöiden mieltymyksistä. Eri 

Tiedätkö mitä, myöskään tunteita ei säädellä lain kautta. Jokainen mies saa tuntea juuri niin paljon katkeruutta, epäoikeudenmukaisuutta ja kaksinaismoralismin aiheuttamaa mielipahaa kuin haluavat.

Ethän sä sano tummaihoiselle, joka kertoo rasismin aiheuttamasta mielipahasta, että ei meillä täällä syrjintää ole, koska se on laitonta joten ei voi pitää paikkaansa.

Vierailija
638/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruutta miehissä vähentäisi se että sanottaisiin totuus: Deittailu on enimmäkseen pinnallista, eikä kannata odottaa että jokin moraalinen oikeus toteutuu, jos tekee töitä sen eteen että olisi hyvä ihminen ja hyvä mies käytökseltään ja luonteeltaan.

Tietysti moni tavallinen mies saa suhteen. Mutta deittailu ei ole reilua, eikä ole koskaan ollut. Ei siellä kumppaneita valita moraalisin perustein, vaan tunteen perusteella. Tietysti jos on kusipää niin voi saada pakit ulkonäöstä huolimatta. Mutta nekin kohtaamiset on sellaisia että sitä toista vituttaa, kun oli kiinnostunut ja sitten sai sellaista kohtelua eikä siitä tullut mitään. Sen vuoksi naiset näistä jauhaa täälläkin, kun se kiinnostava mies kohteli niin. Eivät he edes muista että joku tavis pallopää oli kiva samana päivänä.

Vierailija
639/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ole täysin ja absoluuttisesti 100% sama asia. Mutta noissa esimerkeissä on samaa henkeä ja se aiheuttaa katkeruuden tuntemuksia monille miehille. 

En itse kärsi moisesta ja olen onnellisesti ollut jo lähemmäs 20v parisuhteessa, mutta ilmiö kiinnostaa minua yhteiskunnalliselta kantilta ja yritän ymmärtää sen taustoja ihan jo työnikin puolesta.

Kiinnostaa minuakin, ja kiinnostaa myös se yhteiskuntaankin liittyvä ilmiö, että tästä katkeruudesta puhutaan yleensä vain miesten osalta. Kyllä, tiedän hyvin että tuollainen kokemus saa tuntemaan katkeruutta ja itsevihaakin. Naiset kohtaavat tätä myös aika paljon, mutta se otetaan jotenkin ihan eri tavalla itsestäänselvyytenä. Kukaan ei koskaan puhu siitä että olisi kaksinaismoralistista miehiltä haluta kauniita naisia enemmän kuin rumia. Tuosta valittaminen tuntuisi ihan jo järjenvastaiseltakin. Silti naisia kuitenkin voidaan ihan hyvin syyttää kaksinaismoralismista ja jopa yhteiskunnan järkyttämisestä, jos he kiinnostuvat komeista miehistä enemmän kuin vähemmän komeista.

Vierailija
640/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole sitten hyvä ja selitä, miten ja minkä ongelman sota tuon aiemman tekstin mukaan ratkaisee? 

Jos sodan kautta yhteiskunnan taloudellinen hyvinvointi romahtaa, niin silloin ihmiset voivat kokea tarvetta hakeutua kumppanuuteen helpommin kuin nykyisen hyvinvointiyhteiskunnan aikakaudella. Samoin jos miehiä kuolee sodassa paljon, niin sukupuolijakauma vääristyy ja miesten asema parisuhdemarkkinoilla paranee kun kysyntä lisääntyy. 

Nämä nyt tulivat ensimmäisenä mieleen, mutta totta kai sota on aina arvaamaton asia sen seurauksia on vaikea hahmottaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme