Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.

Vierailija
16.04.2024 |

Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen. 

Kommentit (988)

Vierailija
601/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta ap:la. Olen itse 38-vuotias amk-inssi ja kohta valmis dippainssi. Olen kuitenkin elänyt koko elämäni yksin. 

'Asuin pk-seudulla noin 10 vuotta ja muutin pois. Ei sleltä mitään naista löytynyt. Jos on taviksen näköinen mies, niin ei hyvätuloisuus auta mitään. 

Sain Puolustusvoimilta insinööriviran ja muutin väljempiin olosuhteisiin. Enää en edes haikaile naisten perään.

Vielä joskus 24-vuotiaana ajattelin, että tapaisin joskus vielä miellyttävän naisen samasta sosiologisesta luokasta. 

En tavannut.

M38

Jep. Älä ota itseesi. Se on vain ulkonäköjuttu. Ei ne komeat ole oikeasti taitavia. Peli on vain heille niin helppo ettei voi epäonnistua ellei pilaa ulkonäköään. 

Vierailija
602/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta katsos maailma ei pyöri oman napani ympärillä ja välitän myös muiden ihmisten hyvinvoinnista ja yhteiskunnan vakaudesta. "

No siitä voi välittää vaikkapa antamalla näille muille miehille keinoja löytää elämään muutakin sisältöä kuin vain naisen löytämisen, ei vaatimalla että miehille pitää saada naiset tai yhteiskunta romahtaa.

Mikähän noiden "yhteiskunnan vakaudesta välittäjien" ratkaisu tosiaan olisi tuohon itse keksimäänsä ongelmaan. 

Sehän siitä tekeekin niin hankalan haasteen, että siihen ei oikein ole mitään ratkaisua. Ei ainakaan nykyisen kaltaisessa hyvinvointivaltiossa. Ainoa mikä tulee mieleen on sota. Sota ikään kuin jakaa ne yhteiskunnalliset pelimerkit uudestaan. Totta kai kukaan (toivottavasti ainakaan) ei toivo sotaa, mutta ehkäpä kertoo ongelman hankalu

Miten se sota nyt ihmisten pariutumiseen vaikuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju, oikein silmiä avaava.

En olisi ukonut suomalaisia naisia tällaisiksi.

Suomalaiset miehet on valitettavasti jo tiedetty tällaisiksi. 

Älä yleistä. Suomalaiset miehet on ihan ok. Palstan ulit ne vaan on näitä noloja.

Vierailija
604/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset teeskentelevät että heidän rakkauden tunteet syntyvät ylevistä moraalisista jutuista, kun puolet siitä on oikeasti pinnallista.

Ja näin. Naiset noin keskimäärin ovat pirullisen laskelmoivia parisuhteiden synnyssä, kestossa ja loppumisessa. Väitän että miehet noin keskimäärin ovat paljon paljon rehellisempiä omista tunteistaan, motiiveistaan ja siitä mitä he suhteelta haluavat kuin naiset.

Vierailija
605/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vielä,  että chadeillä on eri säännöt, josta johtuen naisten kaksinaismoralismi aiheuttaa naisvihaa. Mitä kaksinaismoralismia siinä on, että naiset tykkäävät tietynlaisista miehistä?

Ja miksi vihata jotain ryhmää ihmisiä, joiden kanssa ei pääse tai joudu lainkaan tekemisiin? 

Jos jokin asia tuntuu epäoikeudenmukaiselta, niin se melko varmasti aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia. Ihmiset eivät ole koneita, vaan tuntevia olentoja. Joskus se viha vain tulee eikä siihen rationaaliset syyt merkitse mitään. 

Miksi se tuntuu epäoikeudenmukaiselta ja jopa kaksinaismoralistiselta, että komeat miehet kiinnostavat naisia? Itse en ole mikään kovin hyvännäköinen nainen, enkä saa seuraa samalla tavalla kuin kauniit ja seksikkäät naiset. Toki se saattaa joskus harmittaa, mutta minun on vaikea löytää sitä ajatuskulkua miten saisin tuon tuntumaan epäoikeudenmukaiselta tai miten voisin syyttää miehiä kaksinaismoralisteiksi jos he eivät jaa huomiota minulle vaan mieluummin sille paikan upealle ja kauniille naiselle.

Vierailija
606/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja ylipäänsä seurassa on oleellista, että se kenen kanssa olen, on myös kiinnostunut minusta ja että olemme ns. samalla aaltopituudella. Seura, oli se sitten juttelu- tms seuraa, ei ole minkään arvoista, jos siitä ei synny yhteyden, ymmärretyksi tulemisen jne kokemusta. Naiset pyrkivät yleensä luomaan tällaisen kokemuksen seurassaan oleville, miehet eivät samalla tavalla osaa tai välitä niin tehdä. Siksi miehet noin keskimäärin ovat yleensä naiselle huonoa seuraa silloinkin kun olisivat kiinnostuneita, kun se kiinnostus ei kohdistu naiseen vaan seksiin jonka nainen mahdollistaa. 

Oletko varma, että miehet arvostavat samalla lailla tätä sinun mainostamaasi "kokemuksen luomista"? Vai voisiko olla, että naiset teeskentelevät suurimmaksi osaksi keskenään ollessaan kuinka heillä on "yhteyden, ymmärretyksi tulemisen jne. kokemuksia"? 

Minä puolestaan miehenä väitän, että miesten kesken sellainen suorapuheisuus ja teeskentelemätön mutkattomuus luo aivan erilaisen "kokemuksen" kuin naisten vastaavat viritelmät.

Todista että olen väärässä. Aivan, et pysty.

Vierailija
607/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeana miehenä, jolla on vientiä voin sanoa, että olen kuullut niin paljon sellaisia asioita naisten suusta, että ap on täynnä p*skaa. Esimerkiksi yksi nainen kertoi treffeillä minulle, että pitää Tinderissä vain yhtä miestä kahdesta sadasta hyvännäköisenä, mikä toki hieroi minun egoani, mutta muita miehiä ja yhteiskuntaa ajatellen vähän hirvitti kuulla. On paljon muitakin tapauksia, joissa naiset ovat kertoneet, etteivät pidä melkein ketään miestä tarpeeksi viehättävänä, vaikka treffitarjouksia satelee kaikkialta jatkuvasti. Ja sanottakoon, että mainitsemani naiset ovat itse olleet hyvännäköisiä nuoria naisia, joten totta kai edustavat jossain määrin ääripäätä. Mutta silti pätee lievemmissä määrin muihinkin naisiin. 

Mä pidän vain prosenttia ulkoisesti miellyttänänä, mutta mulla onkin mun preferenssit. Tykkään hevareista. Tinderissä niitä on tosi vähän. En todellakaan ala tykätä jostain toisenlaisesta, vaikka kuinka olisi miesmallin näköinen.

Vierailija
608/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos miehillä olisi olemassa jokin sellainen seksuaalinen puutostila, joka vääjäämättä ajaisi väkivallantekoihin, olisi prostituution rooli täysin toinen. Nythän jokaisella miehellä, joka kokee jääneensä "osattomaksi" seksuaalisista kokemuksista, on aina mahdollisuus päästä eroon näistä kokemuksista prostituoitujen kanssa."

Sinulta on nyt jäänyt kokonaan tajuamatta seksin henkinen puoli miehelle. Kyse ei ole vain siitä että saako sitä seksiä (tarpeen vaatiessa vaikka rahalla) vaan siitä että tuntee olevansa haluttu ja hyväksytty. Vapaaehtoinen seksi kertoo aina siitä että se toinen pitää sinusta ja hyväksyy sinut miehenä. Ja se on se mitä miehet kaipaavat, naista näyttämään että sinä olet miehenä ok. Maksullinen seksi ei sisällä ollenkaan tätä tärkeää ulottuvuutta.

Olen itsekin mies, ja tajuan tämän asian kyllä.

Mutta tajuan myös sen, että itsensä halutuksi, hyväksytyksi ja arvostetuksi tuntemiseen löytyy ja pitää löytyä muitakin lähteitä kuin naisen jalkojen väliin pääseminen.

Ja tämä asia pitäisi jokaisen miehen tajuta. Prostituoitujen palveluita käyttävät taitavat sen tajutakin. He nimittäin ostavat näiltä naisilta kevyttä huvitusta, joka tuntuu hyvältä - eivät halutuksi ja hyväksytyksi tulemisen kokemusta. Näitä kokemuksia voi saada ihan maksuttakin, ja muillakin tavoilla, kuin seksin kautta. Usein kai todetaan, että jokin asia (esim. uskonto, politiikka, rockmusiikki) on parempaa kuin seksi, ja sillä viitataan varmaan siihen, että näiden toiminnan ja itseilmaisun muotojen kautta saa halutuksi, hyväksytyksi ja arvostetuksi tulemisen kokemuksia ilman seksiä - ja sen takia nämä ilmiöt vetoavat jatkuvasti ihmisiin. Etenkin miehiin. Ei kai mikään voita sellaista onnistumisen ja arvostetuksi tulemisen kokemusta kuin vaaleissa voittaminen. Tai sellaista halutuksi ja arvostetuksi tulemisen kokemusta kuin esiintyjänä loistavasti mennyt keikka yleisön hurratessa ja riehuessa liki ekstaasissa.

Vierailija
609/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet todellakin ovat vähemmän manipuloivia ja enemmän suoria ja rehellisiä. Tietysti miehissäkin on pelaajia, jotka sanoo mitä tahansa.

Mutta naisilla on melkein sääntö eikä poikkeus, että kaikki muotoillaan sen sijaan että oltaisiin suoria. Jos vaikka mies lihoo eikä enää kiinnosta niin nainen alkaa puhumaan että he ovat kasvaneet erilleen parisuhteessa. Täsmentämättä että hän tarkoitti sitä kirjaimellisesti.

Vierailija
610/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyyppi on mun uusi lempipalstahullu. Nämä tarinat siitä millainen naistenmies hän on, on ihan parasta viihdettä. Naisia riittää ja vaikka mitä muutakin, mutta silti tyyppi päivystää viikonpäivästä ja kellonajasta huolimatta mammapalstalla :D

Olen muutamaan keskusteluketjuun kirjoittanut tällä palstalla tämän kevään aikana. Oisko ollut kolme ketjua. Ei tähän nyt niin hirveästi ole aikaa mennyt ja on ihan mukavaa vaihtelua etätyöpäivän lomassa. Oletko nyt aivan varma, että kyseessä on yksi ja sama mies vai voisiko meitä olla useampikin?

No, enivei, mukavaa jos viihdyt. Sitähän tämä minullekin on.

Vierailija
611/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan itsestäänselvää että ulkonäkö vaikuttaa siihen saako seksiä tai seuraa. Mä olen itse ainakin ollut aika hyvännäköinen nainen, ja saanut aina seuraa helposti. Mutta esim. ylipainoiselle ja kasvoiltaan aika karun näköiselle kaverilleni se on ollut vaikeampaa. Harmittaa hänen puolesta ihan hänen itsensä ja hänen hyvinvointinsa kannalta. Tosin yhteiskunnan vakaudesta ei ole tullut mieleen olla tämän tiimoilta huolissaan. Koen, että asialle on aika vähän tehtävissä. Vai voisiko miehiä jotenkin ohjata kiinnostumaan ystävästäni? Mitä mieltä olet?

Miksi haluaisit hyvän ystäväsi joutuvan miehen runkkualustaksi joka kuulemma vastaa raiskausta? Millainen ystävä toivoo tällaista kohtaloa toiselle?

Tai siis näin mikäli uskomme palstamammoja (ja miksi emme uskoisi!), joiden mukaan lähes kukaan nainen ei voi nauttia random seksistä miesten kanssa. 

Vierailija
612/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vielä,  että chadeillä on eri säännöt, josta johtuen naisten kaksinaismoralismi aiheuttaa naisvihaa. Mitä kaksinaismoralismia siinä on, että naiset tykkäävät tietynlaisista miehistä?

Ja miksi vihata jotain ryhmää ihmisiä, joiden kanssa ei pääse tai joudu lainkaan tekemisiin? 

Jos jokin asia tuntuu epäoikeudenmukaiselta, niin se melko varmasti aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia. Ihmiset eivät ole koneita, vaan tuntevia olentoja. Joskus se viha vain tulee eikä siihen rationaaliset syyt merkitse mitään. 

Miksi se tuntuu epäoikeudenmukaiselta ja jopa kaksinaismoralistiselta, että komeat miehet kiinnostavat naisia? Itse en ole mikään kovin hyvännäköinen nainen, enkä saa seuraa samalla tavalla kuin kauniit ja seksikkäät naiset. Toki se saattaa joskus harmittaa, mutta minun

Ehkä jotkut ovat ihan suoralta kädeltä saaneet pakit jopa samassa paikassa ja samaan aikaan, kun joku toinen (komeampi, hauskempi, mukavampi) on saanut naisen syttymään. Ehkä moni ei ole ollut tuollaisessa tilanteessa, mutta moni luo mielessään sellaisen kuvitelman, jos ihan konkreettisesti on saanut pakit tai ei ole ainakaan onnistunut herättämään juuri sillä hetkellä naisen kiinnostusta.

Vierailija
613/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se tuntuu epäoikeudenmukaiselta ja jopa kaksinaismoralistiselta, että komeat miehet kiinnostavat naisia? Itse en ole mikään kovin hyvännäköinen nainen, enkä saa seuraa samalla tavalla kuin kauniit ja seksikkäät naiset. Toki se saattaa joskus harmittaa, mutta minun

Koska se ei ole ansaittua. Siis kyllä kaikki sen ymmärtää. Katkeruutta lisää se että naiset väittävät toista. Harva alkaa puhumaan, että joo ei sillä ole väliä että olet laittanut elämän kuntoon ja kohtelet hyvin naisia ja olet mukava, koska ulkonäkö on se juttu mitä me naiset halutaan. Sen sijaan uskotellaan että kyllä sulle se oikea vielä löytyy, kehitä vain henkisiä ominaisuuksiasi ja kokeile tuoda kukkia ja kehua joka päivä.

Vierailija
614/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet todellakin ovat vähemmän manipuloivia ja enemmän suoria ja rehellisiä. Tietysti miehissäkin on pelaajia, jotka sanoo mitä tahansa.

Mutta naisilla on melkein sääntö eikä poikkeus, että kaikki muotoillaan sen sijaan että oltaisiin suoria. Jos vaikka mies lihoo eikä enää kiinnosta niin nainen alkaa puhumaan että he ovat kasvaneet erilleen parisuhteessa. Täsmentämättä että hän tarkoitti sitä kirjaimellisesti.

On myös paljon miehiä, jotka eivät tieten tahtoen halua loukata vaan muotoilevat sanomansa kauniimmin. Itse olen saanut monelta mieheltä pakit, mutta kukaan heistä ei ole sanonut syyksi sitä ilmeisintä - eli etten ole tarpeeksi kaunis. En tiedä olisinko jotenkin hyötynyt tuollaisesta suoruudesta. Luulen että en, sillä olen kuitenkin kuullut paljon myös miesten rehellisiä kommentteja esim. lihavuudestani ilman että olen ottanut heihin mitään kontaktia. Ei siitä ole ollut minulle mitään iloa eikä se ei ole sellaista suoruutta mitä varsinaisesti kaipaa.

Vierailija
615/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tämä tyyppi on mun uusi lempipalstahullu. Nämä tarinat siitä millainen naistenmies hän on, on ihan parasta viihdettä. Naisia riittää ja vaikka mitä muutakin, mutta silti tyyppi päivystää viikonpäivästä ja kellonajasta huolimatta mammapalstalla :D

Joo, niin säälittävä tyyppi :D Ja taitaa olla niin sekaisin, että uskoo omiin juttuihinsa. 

Vierailija
616/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen joskus itsekin kokenut nuorena.

Joskus ongelmien välttämiseksi tein oharit vasta siinä vaiheessa, kun olimme lähdössä.

Vielä vanhemmallakin iällä olen joutunut pubiruusujen lääppimäksi, vaikka en ole heidän suuntaansa antanut minkäänlaista positiivista signaalia. On siis tosiaan olemassa naisia, jotka varmasti saavat miehiltä pakkeja baarissakin. Ei kai se tunnu mukavalta, mutta se todistaa varmaankin sen pointin, että naiset / myös naiset yrittävät omaa tasoaan ylemmäs.

Kyllä baarissa naiset kopeloi ainakin minua enemmän tai vähemmän epäsäännöllisesti. Joskus ihan suoraan tarttuvat takaapäin peppuun ja kun kääntyy katsomaan, niin näiden naisten kasvoilla on sellainen voitonriemuinen ilme. Jotenkin aina ihmetyttää just se himmee ilme näillä. Ikään kuin eivät edes kokisi tehneensä mitään väärää, vaan päinvastoin oikein nauttivat siitä miehen hämmentyneestä olosta. Sitten ovat ne lähes tuntemattomat naiset, joiden kanssa jää hetkeksi kohteliaisuuden vuoksi juttelemaan, mutta eikös hetken päästä jo heidänkin kädet vaella pitkin meikän vartaloa ja täysin ilman lupaa. Miehiä ei näemmä metoo koske. 

Vierailija
617/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuran saaminen on helppoa harvinaisen komealle miehelle. Melkein voisia sanoa että kotoa tullaan väkisin hakemaan. Naurettavan helppoa. Se on myytti että pitää aina tehdä töitä naisen saadakseen. Naiset ovat valmiita tekemään melkein mitä tahansa saadakseen unelmiensa miehen.

Naisilla on usein taustalla itsetuntoa pönkittäviä miehiä, joiden funktio on luoda naisille tunne että he ovat kiinnostavia. Nämä miehet eivät kiinnosta naista. Nainen antaa ymmärtää että voi olla mahdollisuus, mutta miehen pitää liehitellä ihan helvetisti että nainen kiinnostuu. Moni mies uskoo.

Kyllä hyvä ulkonäkö antaa paremmat mahdollisuudet, mutta vain mahdollisuudet. Itsekin pitää tehdä asioita, jos ei muuta, niin itsevarmuuden eteen. 

Tosin iso osa tuntemistani ns. pelimiehistä ei edes ole ollut komeita - vaan sosiaalisesti lahjakkaita, osa ehkä sellaisellakin tasolla, jota eivät ole itse tunnistaneet. Toinen seikka joka näitä "onnistuneita" miehiä yhdistää on se, että he eivät ole myöskään olleet kovin nirsoja seuraansa valitessaan. Käytännössä siis kaikki naiset on käyty läpi. 

Itseäni ei tuollainen touhu ole edes kiinnostanut. Luulisin, että olen itse jaellut pakkeja naisille nuorempana jopa useammin, kuin olen itse saanut pakkeja. Eivät kaikki naisetkaan saa juuri sitä miestä - edes yhdenillan seksiin - josta ovat kiinnostuneita.

Vierailija
618/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tämä tyyppi on mun uusi lempipalstahullu. Nämä tarinat siitä millainen naistenmies hän on, on ihan parasta viihdettä. Naisia riittää ja vaikka mitä muutakin, mutta silti tyyppi päivystää viikonpäivästä ja kellonajasta huolimatta mammapalstalla :D

Joo, niin säälittävä tyyppi :D Ja taitaa olla niin sekaisin, että uskoo omiin juttuihinsa. 

No onhan sellaisia miehiä paljon jotka näyttää hyvältä ja saa paljon naisia. Ei prosentuaalisesti paljon, mutta komein yksi prosenttikin suomalaisista miehistä on lukumääräisesti kymmeniä tuhansia.

Vierailija
619/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta ap:la. Olen itse 38-vuotias amk-inssi ja kohta valmis dippainssi. Olen kuitenkin elänyt koko elämäni yksin. 

'Asuin pk-seudulla noin 10 vuotta ja muutin pois. Ei sleltä mitään naista löytynyt. Jos on taviksen näköinen mies, niin ei hyvätuloisuus auta mitään. 

Sain Puolustusvoimilta insinööriviran ja muutin väljempiin olosuhteisiin. Enää en edes haikaile naisten perään.

Vielä joskus 24-vuotiaana ajattelin, että tapaisin joskus vielä miellyttävän naisen samasta sosiologisesta luokasta. 

En tavannut.

M38

Aivan totta.

Sosiaalisia taitoja ei korvaa mikään. Sen vuoksi peli on esimerkiksi kirjolla oleville usein aika kylmää.

Vierailija
620/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se tuntuu epäoikeudenmukaiselta ja jopa kaksinaismoralistiselta, että komeat miehet kiinnostavat naisia? Itse en ole mikään kovin hyvännäköinen nainen, enkä saa seuraa samalla tavalla kuin kauniit ja seksikkäät na

Ehkä jotkut ovat ihan suoralta kädeltä saaneet pakit jopa samassa paikassa ja samaan aikaan, kun joku toinen (komeampi, hauskempi, mukavampi) on saanut naisen syttymään. Ehkä moni ei ole ollut tuollaisessa tilanteessa, mutta moni luo mielessään sellaisen kuvitelman, jos ihan konkreettisesti on saanut pakit tai ei ole ainakaan onnistunut herättämään juuri sillä hetkellä naisen kiinnostusta.

Olen lukuisia, siis lukuisia kertoja etenkin nuorena saanut baarissa pakit mieheltä. Myöhemmin illalla olen nähnyt kun sama mies lähtee jonkun kauniimman kanssa yhdessä. En voi sanoa, etteikö se tuntuisi ikävältä, mutta en vain kykene ajattelemaan että miehen olisi pitänyt oikeudenmukaisuuden nimissä lähteä jonkun epäkiinnostavan, kuten esim minun kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme