Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina väsynyt ja laiska. Miksi Toiset ihmiset ovat niin reippaita ja toiset niin passiivisia syntyjään?

Vierailija
08.11.2024 |

Tämän flegmaattisuuteni myötä olen saanut elämässä tosi vähän aikaan vaikka periaatteessa älyä kyllä olisi. En ikinä saa aamulla itseäni aikaisin sängystä enkä edes halua saada. Mutta olen huomannut, että monilla on aivan toisinpäin. Olin kerran vanhainkodissa töissä ja sielläkin oli nämä tyypit jotka heräävät seitsemältä ja poukkoilevat edestakaisin sinne sun tänne ja käyvät ulkona ja puuhaavat ja touhuavat energisesti vaikka ovat lähes ysikymppisiä. Epäreilua. En usko että he pakottavat itseään vaan päinvastoin heidän pitäisi pakottaa itsensä pysymään sängyssä, jos joku jostain syystä sitä vaatisi. 

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt väärin. 

Vierailija
2/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aine se on aivoissa joka muuttaa ihmisen reippaaksi ja energiseksi, haluan sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut aina passiivinen. Päiväkoti-ikäisenä lempi puuhiini kuului paikallaan makaaminen ja haaveilu. Siis minkälainen lapsi nauttii paikallaan olosta? :D

Haluan myös tuollaiset energiset aivot! 

Vierailija
4/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvo tarpeeksi. 

Vierailija
5/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravinto, liikunta ja ajoissa nukkumaan. T: Se reipas ja poukkoileva.

Vierailija
6/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä aine se on aivoissa joka muuttaa ihmisen reippaaksi ja energiseksi, haluan sitä. 

Am fe tamiini.

Vierailija
7/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus ollut aloittajan kaltainen ihminen? Jos et, niin et tiedä auttaako tuo. 

Vierailija
8/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Am fe tamiini.

Onko reippailla ihmisillä aivoissa luonnollinen amfetamiinin tuotanto? 

Vierailija
9/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä. Jos lapsesta asti on ollut loikoiluun taipuvainen, sillä ei ole mitään tekemistä ravinnon, liikunnan ja nukkumisen kanssa, koska ne ovat yleensä lapsilla kunnossa. Vanhemmat huolehtivat siitä.

Vierailija
10/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol sama

Vierailija
11/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hyvä olo tulee siitä kun saa olla vaan. Istua tai maata, olla tekemättä mitään. Katsoa kun ruoho kasvaa tai maali kuivuu. Hiljaisuudessa. Tosin sitten iskee stressi, kun pitäis tehdä sitä tätä tuota, mutta kun ei yhtään kiinnosta nousta ylös.

Liikunta tekee minut kiukkuiseksi. En saa yhtään nautintoa mistään liikunnasta, ikinä. Vain pahaa oloa, päänsärkyä, koko loppu päivä pilalla.

Pirteät ja aktiiviset ihmiset ärsyttää. Miksei ne edes joskus voi olla paikoillaan ja hiljaa?!

Vierailija
12/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös Voiko y'mpäristö vaik'uttaa tähä'n. Ov' atko ener'giset ih'miset saan'eet syntymäs'tään as'ti hyvät kor'tit, nii'n ett'ä maai'lma o'n ollu't heil'le av'oin ja kuts'uva ja houku'tteleva ja inn'ostava? Että on mot'ivo'ivaa he'rätä päiv'ään. K'un taa's n'e jot'ka sa'avat ha'kata vain päätään sei'nään joka paik'assa, eivät pysty olemaan yhtä mo'tivoituneita ja sänky ja sohva ovat tu'rvap'aikkoja. 

Vierailija
13/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi välimerkit, mutta en kertakaikkiaan ymmärtänyt Mikä sana nyt tuossa äskeisessä viestissä esti sen julkaisun. 

Vierailija
14/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh en tiedä muista, mutta minä olin ennen tuollainen, ja halusin muuttua. En ole enää tuollainen. Ei se muutos yhtäkkiä tapahtunut vaan pikkuhiljaa. Ennen esim. saatoin heräämisen jälkeen makoilla vaikka kuinka pitkään sängyssä, enää en pysty siihen.

Vierailija
15/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle hyvä olo tulee siitä kun saa olla vaan. Istua tai maata, olla tekemättä mitään. Katsoa kun ruoho kasvaa tai maali kuivuu. Hiljaisuudessa. Tosin sitten iskee stressi, kun pitäis tehdä sitä tätä tuota, mutta kun ei yhtään kiinnosta nousta ylös.

Liikunta tekee minut kiukkuiseksi. En saa yhtään nautintoa mistään liikunnasta, ikinä. Vain pahaa oloa, päänsärkyä, koko loppu päivä pilalla.

Pirteät ja aktiiviset ihmiset ärsyttää. Miksei ne edes joskus voi olla paikoillaan ja hiljaa?!

Minuakin pirteät ihmiset joskus ärsyttävät, mutta heillä on kyllä usein asiat paremmin elämässä kuin minulla 🤔

Vierailija
16/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä nää, kuinka laiskoja ihmiset on kotonaan. Mullekin yks työkaveri sanoi, miten oon aina niin reipas ja aktiivinen. Urheilen kyllä jonkin verran, mutta muuten makoilen sohvalla, ja kotityötkin teen aika minimillä

Vierailija
17/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä. Jos lapsesta asti on ollut loikoiluun taipuvainen, sillä ei ole mitään tekemistä ravinnon, liikunnan ja nukkumisen kanssa, koska ne ovat yleensä lapsilla kunnossa. Vanhemmat huolehtivat siitä.

Jaa no omalla kohdallani vanhemmat eivät kyllä huolehtineet monipuolisesta ravinnosta ja liikunnasta.

Vierailija
18/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun laiskoja, aikaansaamattomia ihmisiä tuomitaan ne moralisoidaan niin paljon, eikä ymmärretä että ihmisillä on aivan erilaiset kiusaukset. Toiset eivät saa itseään pysymään paikallaan, toiset eivät saa itseään liikkeelle. Kai tämä sitten vain tulee geeneissä Eli asia johon ei itse voi vaikuttaa. 

Vierailija
19/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tuomitaan JA moralisoidaan

Vierailija
20/62 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja varjelkoon minua muuttumasta puuhastelijaksi! En tiedä mitään ärsyttävämpää kuin ylipirteät joka paikkaan poukkoilijat. Aivotoimintaa ei sellaisen ihmisen päähän paljon mahdu. Samat tyypit eivät koskaan osaa kuunnella, keskeyttävät aina ja joka juttu tulee niille uutena ja yllätyksenä. Päälle tietysti vielä itsekorostus ja "laiskojen" moralisointi. Huh. Jännä juttu, että taiteilijat ja tieteilijät eivät KOSKAAN ole tällaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan