Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina väitetään, että naisten on helpompi löytää seuraa? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin.

Vierailija
16.04.2024 |

Jotain täysin epämääräistä jörnimisseuraa joo kyllä varmaan löytyy, mutta jos etsii kumppania niin koulutetun, perusnätin ja asioistaan huolehtivan kolmikymppisen kaupunkilaisnaisen on kyllä pikemminkin paljon vaikeampaa löytää vakiintunutta suhdetta kuin vastaavan tasoisen miehen. 

Kommentit (988)

Vierailija
561/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tää syyttäminen 'ettei mikään kelpaa'.

Kuvittele, että tykkäät pullasta. Tarjolla on vain kuivuneita, homeisia, lattialle tippuneita, myrkytettyjä jne pullia. Otatko silti jonkun, vai olet ilman? Kun mikään pakko ei ole ottaa mitään, odotat ja tavoittelet sitä tuoretta, vaikka tiedät, että kaikki muutkin haluavat samaa.

Tämä!!! Otan tämän talteen ja kopsaan jokaiseen ketjuun jossa mussutetaan jotain naisten seuran saannista. 

Tämä!!! Miehenä lähden innolla itärajalle kuolemaan naisten puolesta, jos ja kun sellainen tilanne tulisi!!!

Not. En todellakaan. Voin suoraan myöntää, että mitä enemmän lueskelen vauvapalstaa, niin sitä enemmän vihaan naisia.

Et sä sinne rajalle menisi av-naisten puolesta vaan Suomen.

Siinä on vissi ero.

Vierailija
562/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin tässä taas ilmenee naisten nirsous. "

Ei ole nirsoutta ottaa vain sitä mistä oikeasti tykkää. Se on vain ihan normaalia valintaa.

Se on nirsoutta, mutta en sano, että nirsous on itsessään huono asia. Minäkin olen miehenä nirso, ja toisin kuin useimmalla miehellä, minulla on myös varaa siihen. Mutta ymmärrät varmasti, että tällainen epäsuhta pariutumisessa aiheuttaa etenkin pitkällä aikavälillä yhteiskunnallisia ongelmia ja levottomuuksia. Tämän takia pariutumista on perinteisesti säädelty niin miesten kuin naisten osalta, jotta jonkinlainen tasapaino säilyy eivätkä ihmiset pariudu ihan miten sattuu. Naisilla on varaa olla nirsoja, miehillä ei, pienehköä vähemmistöä lukuunottamatta. Taustasyyt ovat puhtaasti biologiset. 

Yhtei

Ei mihinkään tarvitse sopeutua, jos jokin asia aiheuttaa ongelmia. Onpas erikoinen ja alistuva asenne. :D Ja minä sanon tämän viehättävänä miehenä, joka "hyötyy" nykymeiningistä. Mutta katsos maailma ei pyöri oman napani ympärillä ja välitän myös muiden ihmisten hyvinvoinnista ja yhteiskunnan vakaudesta. 

Ihmiset ovat yksilöitä ja päättävät itse pariutuvatko ja millä kriteereillä pariutuvat ja kenen kanssa. Ei siihen voi mitenkään vaikuttaa vaikka kuinka kiukuttelisi ja polkisi jalkaa, ei siitä ole mitään hyötyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai myös naisille kumppanin ulkonäkö on tärkeä, mutta kaikilla on oma makunsa. Toki tietyt komeusstandardit on universaaleja, mutta eri miestyyppi viehättää esim äijämäinen, pretty boy, sporttijäbä, hipsteri jne. 

Itse ainakin olen hyvin perillä mikä on naispuolisten kavereideni tyyppi, kun seuraan heidän deittielämääja ulkonäkö vain yksi osa kunkin miestyyppiä, joillekin esim koulutus tärkeä jne

Vierailija
564/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisilla on varaa olla nirsoja, miehillä ei,"

Niin koska nainen ei hypi seinille ja ole tekemässä vallankumousta jos ei saa miestä. Miehelle taas se naisen saaminen tuntuu olevan elämää suurempi asia joka ratkaisee sen kannattaako yleensä elää vai ei.

Tietenkin tällainen epäsuhta asenteessa vaikuttaa tosi moneen asiaan, myös yhteiskunnallisella tasolla. Mutta ei se ole naisten vika että miehille se pariutuminen on niin äärimmäisen herkkä asia. Ikäväähän se on, myös miesten kannalta, mutta ei siis naisten vika.

Vierailija
565/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siltikin mun ja heidän välillään on ihan jäätävän ISO ero onnistumisissa mitä tulee naisten saamiseen baareissa ja yökerhoissa."

Siinähän se ero juuri tulee, eli baareissa ja yökerhoissa. Ei niissä pelata samoilla säännöillä kun muussa elämässä ja ne eivät ole se paikka jossa tavismies on vahvoilla. Sielle se pieni piiri parhaan näköisia naisia ja miehiä pelaa omia pelejään. Todella moni mies pärjäisi paremmin kun unohtaisi baarit kokonaan ja keskittyisi siihen muuhun elämään jossa heidän vahvuutensa tulevat paljon paremmin esiin. 

Kyllä siellä baarissa/yökerhossa tulee kaiken tasoisia naisia yrittämään minua. Toki olen kohtelias ja sanon ystävällisesti "mukavaa kun lähestyit, mutta tällä kertaa ei kiitos" niille vähemmän viehättäville naisille. Tiedän että tästä tulee pashkaa niskaan, mutta omat kokemukseni tukevat melko vahvasti sitä teoriaa, että naiset halutessaan irtoseksiä tähtäävät omaa tasoaan ylempänä (ulkonäöllisesti) olevia miehiä. Eikä siinä mitään, onhan se imartelevaa, että kelpaa monenlaisille naisille. Mutta olen sen verran pinnallinen tapaus, että lähempään tuttavuuteen kelpuutan vain ne kauniit eli oman tasoiseni mimmit.

Vierailija
566/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan? Kokemuksesi mukaan sinun olisi pitänyt elää myös tavallisena miehenä ennen kuin voit arvioida subjektiivisesti.

Vierailija
567/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta katsos maailma ei pyöri oman napani ympärillä ja välitän myös muiden ihmisten hyvinvoinnista ja yhteiskunnan vakaudesta. "

No siitä voi välittää vaikkapa antamalla näille muille miehille keinoja löytää elämään muutakin sisältöä kuin vain naisen löytämisen, ei vaatimalla että miehille pitää saada naiset tai yhteiskunta romahtaa.

Vierailija
568/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Myös minun kokemukseni on se, että hoikka, kaunis hottisbeibe saa helpommin baarista miehen kuin lihava ja rupsahtanut nainen. Hottisbeibeille on omat säännöt seksin suhteen, rupsahtaneet eivät saa lähes koskaan baarista miestä vaikka kuinka yrittävät. Tuleeko tämä yllätyksenä sinulle?

Kyllä se ruma nainen saa baaristakin helpommin seuraa kuin vastaavan tason ruma mies. Tuliko tämä puolestaan yllätyksenä sinulle?

Vierailija
569/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jostain syystä haluaa pitää yllä myyttiä siitä että miehen sisin ratkaisee.

Tai oikeastaan se ei ole valetta. Se on ratkaisevan tärkeää. Mutta sitä ennen miehen pitää näyttää hyvältä. Jos ei näytä niin ei ketään edes kiinnosta tietää sun sisintä, paitsi jos on ok että olette pelkkiä kavereita.

Vierailija
570/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta katsos maailma ei pyöri oman napani ympärillä ja välitän myös muiden ihmisten hyvinvoinnista ja yhteiskunnan vakaudesta. "

No siitä voi välittää vaikkapa antamalla näille muille miehille keinoja löytää elämään muutakin sisältöä kuin vain naisen löytämisen, ei vaatimalla että miehille pitää saada naiset tai yhteiskunta romahtaa.

Mikähän noiden "yhteiskunnan vakaudesta välittäjien" ratkaisu tosiaan olisi tuohon itse keksimäänsä ongelmaan. 

Vierailija
571/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on nirsoutta"

Nirsoutta on se jos vaatimalla vaadin saada jotain mitä ei ole minulle tarjolla mutta johon katson minulla olevan oikeus. Nirsoutta ei ole se jos jatkan tyytyväisenä elämääni jos eteen ei tule sellaista joka minua mielyttäisi.

Nirsoutta voi olla se, että kahvipöydässä ei ota mitään tarjolla olevista herkuista, jos ei halua niitä syystä tai toisesta, vaan on vaikkapa ihan tyytyväinen pelkkään kahvikupilliseen tai istuskeluun. Nirsoilulla viitataan tilanteisiin, joissa oletetaan, että kohteliaisuuden vuoksi osoittaisi kiinnostusta tarjolla oleviin asioihin, mutta syystä tai toisesta ei osoitakaan kiinnostusta. 

Nirsoutta ei oikein voi olla parisuhdetta etsiessä, koska siinä tehdään kuitenkin isoja ja tärkeitä ratkaisuja omaa itseä koskien. 

Nirsoilusta syytetään usein naisia, mutta aika ajoin myös miehiä. Minua on joskus syytetty nirsoudesta, kun en olekaan ollut halukas tai osoittanut kiinnostusta naisen ehdottamaa seksiä kohtaan tai sellaisissa tilanteissa, jossa nainen on vihjaillut seksin mahdollisuudesta - vaikka minun on ainakin tulkittu etsineen seksikumppania. Tässä en ole kuitenkaan ollut nirsoilija, koska seksissä kai odotetaan myös miehen osoittavan innokasta suostumusta. Olen toki välillä harrastanut parisuhteissa seksiä, vaikka halua siihen ei ole ollut, mutta siinä onkin kyse parisuhteesta, eikä mistään satunnaisesta tuttavuudesta.

Vierailija
572/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet, jotka eivät ole syystä tai toisesta kovinkaan haluttuja, "tyytyvät" niihin naisiin, jotka heistä innostuvat. "

Varmaan näitäkin on. Sanoisin kuitenkin että isompi ongelma on se että niin moni mies ei oikein edes tajua että parisuhteessa on kyse nimenomaan niistä tunteista, ei seksistä. Se seksi tulee kyllä siinä mukana kun niitä oikeita aitoja tunteita on.

Liian moni mies siis sotkee seksin ja tunteet ja kuvittelee niitä samaksi asiaksi. Tässä näkyvät heikot tunnetaidot ja kehittymätön tunne-elämä joka ei ole valmistanut miestä siihen oikeaan hyvää parisuhteeseen ja siihen mitä se vaatii.

Hyvä esimerkki on se että mies ajattelee että jos hän olisi saanut sen kauneimman ja seksikkäimmän naisen jota kuolasi niin sitten olisi onnellinen. Siis ihan tajuamatta että senkin kaunottaren kanssa parisuhteen onnellisuuden ratkaisisivat ne tunteet, ei se naisen kauneus.

Vierailija
573/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset teeskentelevät että heidän rakkauden tunteet syntyvät ylevistä moraalisista jutuista, kun puolet siitä on oikeasti pinnallista.

Vierailija
574/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä siellä baarissa/yökerhossa tulee kaiken tasoisia naisia yrittämään minua. Toki olen kohtelias ja sanon ystävällisesti "mukavaa kun lähestyit, mutta tällä kertaa ei kiitos" niille vähemmän viehättäville naisille."

Ainahan sitä saa yrittää. Mutta tuo sama tavisnainen voisi sanoa kyllä myös sille tavismiehelle jos se tavismies lähestyisi vähän jossain muussa yhteydessä.

Vierailija
575/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein suosituimmat miehet ovat sosiaalisesti taitavia, avoimia, hauskoja ja rentoja, olematta vähääkään aggressiivisia, hyökkääviä ja uhkaavia. He osaavat paitsi viettelyn, myös kohtaamisen taidon. Sen vuoksi he aina ikään kuin ajautuvat sellaisiin tilanteisiin, joissa naiset mielellään lähtevät heidän mukaansa. Sosiaalisesti taitavilla miehillä tämä huokuu koko habituksesta, joka on myös itsevarmuuden vahvistama. Jäykkien, vaivaantuneiden oloisten, yliäänekkäiden, yliyrittävien miesten mukaan ei juuri naisia lähde.

Tässähän tämä. Olen itse juuri tuollainen naistenmies, joka on saanut nauttia vastakkaisen sukupuolen seurasta melkoisen runsain määrin. Naisilla usein tuppaa olemaan (joo yleistän, anteeksi naiset) hieman väärä käsitys sen osalta kuka tai millainen on se kuuluisa "pelimies". Usein naiset viittaavat pelimiehellä sellaiseen aggressiiviseen, hyökkäävään ja uhkaavaan mieheen, joka lähestyy naisia baareissa solkenaan. Mutta tässä naiset ovat väärässä. Ne taitavimmat pelimiehet ovat juuri sellaisia, jotka saavat naisseuraa sitä juurikaan avoimesti yrittämättä; se kohtaaminen ikään kuin vain tapahtuu, sillain orgaanisesti ja liikoja pakottamatta. Tähän oppii ajan kanssa ja siinä tärkeintä on juurikin sellainen avoimuus ja luotettavan oloisen seuramiehen taidot. Ei, siinä ei tarvitse olla se porukan äänekkäin mies, vaan pikemminkin se porukan mukavin. Toki tällaisen pelimiehen taskusta löytyy joitain yksittäisiä "kikkoja", millä voi vaikkapa yökerhoympäristössä saada asioita tapahtumaan, mutta ne eivät kuitenkaan ole se "pihvi" ja tärkein juttu. Omaan tyyliini parhaiten resonoi sellainen, missä oikeastaan nainen tekee sen aloitteen, mutta minä olen ollut siinä vahvasti myötävaikuttamassa tämän tapahtumisessa. Tämä on eräänlainen peli, joten siinä mielessä en edes pahastu pelimies-termiä.

Vierailija
576/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten naisetkin tykkäävät seksistä, ja haluavat seksiä, mutta eivät sitä että joku tuntematon haluaa käyttää sinua runkkualustanaan antamatta sulle mitään. 

Voihan se olla noinkin naisten mielestä. Ei se silti muuta miesten haluja harrastaa seksiä vaikka heti ensimmäisessä tapaamisessa. Edelleen ollaan siinä samassa pisteessä, jos puhutaan tutustumisesta/deittimarkkinoista eri sukupuolten välillä: miehet haluaa seksiä ja naiset jotain muuta.

Niin, tai voidaan puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Miehet haluavat tyydyttää itsensä ja naiset haluavat seksiä. Jos miehellä olisi kokemuksia siitä kuinka tulee käytetyksi saamatta itse mitään, harva mieskään hakeutuisi sellaisiin tilanteisiin omaehtoisesti.

Ja mainitaan tässä n

"Minulle naisena iso syy olla parisuhteessa on nimenomaan se, että saa seksiä jossa on kiinnostusta myös minun tarpeitani ja halujani kohtaan. Ensimmäisillä treffeillä tuntemattoman ihmisen kanssa sellaista ei oikein voi saada. Miehestä en sitten tiedä miksi on kanssani parisuhteessa, ja ihan itse sitä halunnut eikä vain suostunut minun toiveestani."

Sama. Ja ylipäänsä seurassa on oleellista, että se kenen kanssa olen, on myös kiinnostunut minusta ja että olemme ns. samalla aaltopituudella. Seura, oli se sitten juttelu- tms seuraa, ei ole minkään arvoista, jos siitä ei synny yhteyden, ymmärretyksi tulemisen jne kokemusta. Naiset pyrkivät yleensä luomaan tällaisen kokemuksen seurassaan oleville, miehet eivät samalla tavalla osaa tai välitä niin tehdä. Siksi miehet noin keskimäärin ovat yleensä naiselle huonoa seuraa silloinkin kun olisivat kiinnostuneita, kun se kiinnostus ei kohdistu naiseen vaan seksiin jonka nainen mahdollistaa. 

Vierailija
577/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin seurustella mieheni kanssa alle 20-vuotiaana. Olen siitä saakka kuullut muilta naisilta, että parhaimmat naiset jäävät sinkuiksi koska heidän on niin vaikeaa löytää seuraa. Ehkä se on selitys sinunkin tilanteellesi. 

Jos naiset kuulisivat muilta miehiltä, että vain parhaat naiset jäävät sinkuiksi, koska heidän on niin vaikeaa löytää tasoistaan seuraa, niin se olisi paljon uskottavampaa. Nyt tällaisenaan tämä on vain ikisinkun kissamummon cope.

Vierailija
578/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Nirsoilulla viitataan tilanteisiin, joissa oletetaan, että kohteliaisuuden vuoksi osoittaisi kiinnostusta tarjolla oleviin asioihin, mutta syystä tai toisesta ei osoitakaan kiinnostusta. "

Ei viitata vaan tilanteisiin jossa ihminen selkeästi osoittaa närkästyksensä siihen mitä on tarjolla. Jos kieltäytyy kohteliaasti ja on tyytyväisenä ilman niin se ei ole nirsoilua.

Vierailija
579/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein suosituimmat miehet ovat sosiaalisesti taitavia, avoimia, hauskoja ja rentoja, olematta vähääkään aggressiivisia, hyökkääviä ja uhkaavia. He osaavat paitsi viettelyn, myös kohtaamisen taidon. Sen vuoksi he aina ikään kuin ajautuvat sellaisiin tilanteisiin, joissa naiset mielellään lähtevät heidän mukaansa. Sosiaalisesti taitavilla miehillä tämä huokuu koko habituksesta, joka on myös itsevarmuuden vahvistama. Jäykkien, vaivaantuneiden oloisten, yliäänekkäiden, yliyrittävien miesten mukaan ei juuri naisia lähde.

Tässähän tämä. Olen itse juuri tuollainen naistenmies, joka on saanut nauttia vastakkaisen sukupuolen seurasta melkoisen runsain määrin. Naisilla usein tuppaa olemaan (joo yleistän, anteeksi naiset) hieman väärä käsitys sen osalta kuka tai millainen on se kuuluisa "pelimies". Usein naiset viittaavat pelimiehellä sellaiseen aggressiiviseen, hyökkäävään ja uhkaavaan mieheen, joka lähestyy naisia b

Tämä tyyppi on mun uusi lempipalstahullu. Nämä tarinat siitä millainen naistenmies hän on, on ihan parasta viihdettä. Naisia riittää ja vaikka mitä muutakin, mutta silti tyyppi päivystää viikonpäivästä ja kellonajasta huolimatta mammapalstalla :D

Vierailija
580/988 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa parasta ennen päiväys oleen liian vanha. Monella jo toka kierros.