Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa kivaa. Mun tiimissä on WhatsApp-ryhmä johon mua ei ole pyydetty

Vierailija
14.04.2024 |

Ryhmässä kerrotaan työasioita ja tiedotetaan muutoksista ja ongelmista. Kuulin vaan sivukorvalla, että tällainen on olemassa, kun työkaverit keskustelivat aiheesta tyyliin "Minna oli laittanut kuvan tästä WhatsApp-ryhmään". Jännä ettei kukaan ole kahdessa vuodessa huomannut, että sieltä puuttuu yksi henkilö. Tiimiin kuuluu alle 10 ihmistä.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansanperinnettä; "Joka ryhmässä on vähintään yksi mu.. öö siis ei niin mukava tyyppi.

Jos tuntuu, ettei ryhmässä ole semmoista, niin kas silloin olet se itse."

Vattumaisin ihminen jonka tunnen, on sitä mieltä, että häntä kiusataan.

Jos päässä on vikaa, sen vian ei tarvitse olla suuri.

Voi hyvä luoja näitä kommentteja, joilla yritetään syyttää kiusaamisesta kiusattua! Kaikki ne kiusatut, jotka minä tiedän, on hiljaisia ja kilttejä. Muita nuo raukkamaiset kiusaajat ei sitten uskallakaan kiusata..

Jos kertoisin, mitä tämä henkilö on sanonut ja tehnyt kun muut eivät ole kuulemassa, niin ymmärtäisit mitä tarkoitan. Eikä kyseessä ole mikään hiljainen tyyppi, päin vastoin.

Mutta ymmärrän, että tekstistäni voi saada sen vaikutelman, että keksin omiani. En välttämättä uskoisi itsekään. Eka kerta elämässäni, kun olen törmännyt oikeasti kaksinaamaiseen ihmiseen. Ei se ole yleistä.

Vierailija
102/104 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kouvolalainen työpaikka?

Eräs Suomen tunnetuimmista tukkaopistoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä naisvaltaisista töistä vihjailevat eivät ilmeisesti ikinä ole tehneet töitä miesten kanssa. Nimittäin miehet ne vasta juoruilevat ja syrjivätkin!  Olen työskennellyt it-alalla kohta 20v, ja pahimmat kiusaajat ja ryhmistä jättävät ovat aina olleet miespuolisia.

Näin juuri. Minua aina suuresti huvittaa nuo väitteet, että miehet ovat niin "rehtejä ja reiluja" etteivät koskaan kieroile vaan vetävät vain suoraan turpaan kun jonkun naama ärsyttää. (Ikäänkuin koulupoikien fyysinen kiduttaminen olisi jotenkin hienompaa kuin tyttöjen psykologinen sodankäynti.) Minun kokemukseni kuitenkin jo ihan yläasteeltakin oli, että kiusaajapojat olivat niitä, jotka levittivät juoruja ja sulkivat porukasta ja naureskelivat selän takana ja ylipäätään olivat kaikkea ihan muuta kuin rehtejä ja reiluja.

Ei tarvitse kuin lukea historiaa, niin selviää, että miehet ovat vuosituhansien ajan osanneet aivan mainiosti puukottaa toisiaan selkään. Usein ihan kirjaimellisestikin.

Vierailija
104/104 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa suusi

Avaa suusi

Avaa suusi