Toisen naisen tunteet kun salasuhdekumppani menehtyy
Päästäisittekö toisen naisen miehen hautajaisiin?
Kommentit (787)
Elämää ja erotiikkaa siinähän se. Olihan meidän em. pressalla ihan tunnettu rakastajatar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan kuin salarakkaat käyttäytyisivät paremmin kuin tämän ketjun aviopuolisot. Aviopuolisot tuntuvat kovasti solvaavan salarakkaita ja haukkuvan heitä. Onko käytös ollut samanlaista sitä pettämään lähtenyttä aviopuolisoa kohtaan?
Niinhän vanhoissa elokuvissakin esitetään ilotalon naiset sydämellisinä ja empaattisina, luotettavina naisina.
Miten ilotalon naiset liittyy tähän asiaan? Oletko oikeasti noin tyh mä? En mä ainakaan mikää huo ra ole koska en harrasta seksiä rahasta. Mulla on yksi ainoa mies jonka kanssa mulla on seksiä ja se on varattu mies.
Ohiksena; vanhoissa länkkäreissä ne talon naiset olivat hyviä ystäviä miesten kanssa ja juurikin sellaisia kuin tuo joku sanoi. Kaukana siitä toiminnasta mitä se on nykypäivänä ja mitä Iltasanomatkin näitä yksityisyrittäjiä jatkuvasti esittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan kuin salarakkaat käyttäytyisivät paremmin kuin tämän ketjun aviopuolisot. Aviopuolisot tuntuvat kovasti solvaavan salarakkaita ja haukkuvan heitä. Onko käytös ollut samanlaista sitä pettämään lähtenyttä aviopuolisoa kohtaan?
Niinhän vanhoissa elokuvissakin esitetään ilotalon naiset sydämellisinä ja empaattisina, luotettavina naisina.
Miten ilotalon naiset liittyy tähän asiaan? Oletko oikeasti noin tyh mä? En mä ainakaan mikää huo ra ole koska en harrasta seksiä rahasta. Mulla on yksi ainoa mies jonka kanssa mulla on seksiä ja se on varattu mies.
Miksi olet noin hyökkäävä? En todellakaan tarkoittanut nimitellä ketään h-ksi. Tarkoitin että kun täällä haukutaan muita naisia h-sanalla niin ei se nyt niin k
Aika omituiseen asiayhteyteen tulit tuota selittämään etkä mitenkään kyllä tuonut ilmi, että et muka pidä salarakkaita huo rina. Huo raksi sanominen on AINA loukkaus ihmistä kohtaan vaikka sä mitä selittäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on usein läheisriippuvuudesta jos jää suhteeseen miehen uskottomuuden jälkeen. Läheisriippuvaisen on hankalaa jopa mahdotonta kuvitella elämäänsä yksin, ilman läheisiä/läheistä suhdetta, ja ovat valmiita sietämään vaikka minkälaista kaltoinkohtelua, jotta eivät vain tulisi hylätyiksi. Ulospääsy läheisriippuvuudesta tarkoittaa oman itsetunnon vahvistamista.
Siksi pitää olla ehdoton näissä asioissa. Kerrasta poikki.
Todellakin noin. Eikä kuunnella jonkun sarjapettäjän horinoita siitä kuinka pettäminen pitää hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on usein läheisriippuvuudesta jos jää suhteeseen miehen uskottomuuden jälkeen. Läheisriippuvaisen on hankalaa jopa mahdotonta kuvitella elämäänsä yksin, ilman läheisiä/läheistä suhdetta, ja ovat valmiita sietämään vaikka minkälaista kaltoinkohtelua, jotta eivät vain tulisi hylätyiksi. Ulospääsy läheisriippuvuudesta tarkoittaa oman itsetunnon vahvistamista.
Siksi pitää olla ehdoton näissä asioissa. Kerrasta poikki.
Todellakin noin. Eikä kuunnella jonkun sarjapettäjän horinoita siitä kuinka pettäminen pitää hyväksyä.
Ketään Ei Voi Omistaa 🤪
Vierailija kirjoitti:
Joo. Meillä se läheisriippuvainen on huorraava ukko. Hyppii vieraissa eikä usko kun näytetään ovea. Joutuisi näkemään vaivaa. Joutuisi viemään tuulen huuhtoman peffansa mukanaan. Onhan se kova homma. Uhkailee vahingoittaa itseään jos pistetään pihalle. Jne jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Meillä se läheisriippuvainen on huorraava ukko. Hyppii vieraissa eikä usko kun näytetään ovea. Joutuisi näkemään vaivaa. Joutuisi viemään tuulen huuhtoman peffansa mukanaan. Onhan se kova homma. Uhkailee vahingoittaa itseään jos pistetään pihalle. Jne jne
Lisään vielä että jos tuo kuolee pöljyyteen joku päivä niin hautajaisiin on tervetullut kaikki panopuut ketä on kuksinu. Saavat viedä tuhkat mukanaan.
552 ei sanonut h#ora vaan ilotalon naiset. Minä ymmärsin että yritti sanoa kuinka ne naiset esitettiin lämpiminä jne kun tässä ketjussa taas nämä jotkut vaimot antavat itsestään karmean kuvan, en nyt itsekään osaa sanoiksi pukea mitä tarkoitan mutta luulen ymmärtäneeni eikä se ollut loukkaus eikä salarakkaitten h#orittelua.
Vierailija kirjoitti:
552 ei sanonut h#ora vaan ilotalon naiset. Minä ymmärsin että yritti sanoa kuinka ne naiset esitettiin lämpiminä jne kun tässä ketjussa taas nämä jotkut vaimot antavat itsestään karmean kuvan, en nyt itsekään osaa sanoiksi pukea mitä tarkoitan mutta luulen ymmärtäneeni eikä se ollut loukkaus eikä salarakkaitten h#orittelua.
Salarakkaiden vertaaminen ilotalon naisiin eli huo riin ei ole mitään muuta kuin loukkaus. Ihan turha selitellä yhtään mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Kovin on sivistymätöntä nimittelyä.
Vaimot eivät ole tehneet salarakkaille mitään pahaa, salarakkaat sen sijaan rikkovat perheitä. Ei siis ihme, jos vaimoilla vähän kiehahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salarakkaiden vertaaminen ilotalon naisiin eli huo riin ei ole mitään muuta kuin loukkaus. Ihan turha selitellä yhtään mitään muuta.
Mutta eikö noiden ihmisarvo ole pakkasen puolella muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä käsitin sen toisin, samapa tuo. Ihan näin itsekin salasuhteessa olleena. Usko tai älä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jonkun h*oran tunteilla on? Itkekööt munanpuutetta vaikka maailman tappiin asti, vitut se muille kuuluu.
Miksi aikuiset ihmiset eivät vieläkään tiedä mikä on huo ra? Huo ra on maksullinen nainen ja jonkun salarakkaana oleminen ei tee yhdestäkään naisesta huo raa. Kestä se. Salarakkaana oleminen ei tee automaattisesti myöskään naisesta lut kaa, lump pua tms.
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa enkä ole huo ra, lut ka tms. En pyydä seksistä maksua vaan harrastan sitä miehen kanssa ihan siitä seksin ilosta. En jakaa itseäni ympäri kyliä eli en ole lut ka tms. Mulla on vain yksi mies jonka kanssa mulla on seksiä ja se on tämä varattu mies. Ei mies multa ole uskollisuutta pyytänyt eikä hänellä olisi oikeutta sellaista pyytääkään, mutta mä en vain jaksa muita miehiä nyt tässä elämänvaiheessa. Mulle riittää yksi mies kerrallaan.
Miksi et ole kelvannut vaimoksi, onko luonteessasi tai ulkonäössäsi jotain vialla? Eikö yhtään tunnu pahalta, että muut naiset saavat itselleen miehen ja perheen, mutta sinä saat tyytyä olemaan hetken hupia jonkun toisen miehelle?
Täällä on ollut kauheaa nimittelyä sun muuta ja kun joku kehuu en uskalla edes sanoa naisia niin tulee hirveä kilahdus.
Enpä ylpeilisi sillä jos minulla olisi mies ja perhe mutta en kuitenkaan kelpaisi tai riittäisi rakastetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten nämä salaiset bonuspillut muka eroavat ilotalon naisista? Samaa palveluahan ne molemmat tyrkyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ylpeilisi sillä jos minulla olisi mies ja perhe mutta en kuitenkaan kelpaisi tai riittäisi rakastetuksi.
Joku sentään on saanut miehen ja perheen, toiset naiset saavat vain rippeet varatusta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten nämä salaiset bonuspillut muka eroavat ilotalon naisista? Samaa palveluahan ne molemmat tyrkyttävät.
Noinhan asia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Kovin on sivistymätöntä nimittelyä.
Vaimot eivät ole tehneet salarakkaille mitään pahaa, salarakkaat sen sijaan rikkovat perheitä. Ei siis ihme, jos vaimoilla vähän kiehahtaa.
Kun ihminen hankkii itselleen salarakkaan, niin silloin jotain on jo mennyt rikki. Se rikkimeneminen siis on tapahtunut ennen salarakkaan ilmestymistä. Miettikää sitä.
Miksi olet noin hyökkäävä? En todellakaan tarkoittanut nimitellä ketään h-ksi. Tarkoitin että kun täällä haukutaan muita naisia h-sanalla niin ei se nyt niin kauhea syyte ole jos he ovat vaimoihin verrattuna uskottuja, lämpimiä ja kuten sanoin hyväsydämisiä. Salarakkaita en kuitenkaan h-ksi kuvittele.