Toisen naisen tunteet kun salasuhdekumppani menehtyy
Päästäisittekö toisen naisen miehen hautajaisiin?
Kommentit (787)
Vierailija kirjoitti:
No se hauskuus loppuikin jo. Ei rasvaisuus ja räävittömyys tee hyvää huumoria, sarkastisen älykäs on parasta - se jota kaikki ei edes huumoriksi tunnista.
Sarkasmi on taitolaji. Moni ei sitä tässä aihepiirissä kirjoittaessaan osaa kun vihaa suolletaan päivästä toiseen.
ihan kuin salarakkaat käyttäytyisivät paremmin kuin tämän ketjun aviopuolisot. Aviopuolisot tuntuvat kovasti solvaavan salarakkaita ja haukkuvan heitä. Onko käytös ollut samanlaista sitä pettämään lähtenyttä aviopuolisoa kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi naisia, joiden ainoa miessuhde on olla toinen nainen. He ovat lopulta niin yksin koko elämänsä. Yksinäinen vanhuus.
Ainoa miessuhde? Mulla on ollut ennen tätä seksisuhdetta kaksi vakavaa parisuhdetta joissa toisessa sain lapsen. Mulla on sukulaisia, ystäviä, opiskelukavereita jne. En ole yksinäinen. Seksisuhde kestää niin kauan kuin kestää ja nautin hyvästä seksistä. Jos vastaan tulee joku sopiva sinkkumies, niin kyllä tämä seksisuhdemies jää siinä kohtaa. Enkä muutenkaan ala vuosikausia pitämään yllä suhdetta varatun miehen kanssa. Suhde kestänyt nyt melkein 9kk. Siitä on vielä pitkä matka koko elämään, varsinkin kun olen jo yli 40v.
Sulla on hyvin kummallinen ajattelutapa.
Porvoosta tämäkin.
Siis miten niin? Miksi hel vetissä täällä väitetään provoksi aivan kaikkea?!? En kirjoittanut mitään ihmeellistä edes. Olet kyllä typerä ihminen. Palsta täynnä vajaita ihmisiä jotka eivät näköjään ymmärrä mitään oikeasta elämästä ja pitävät trolleina ja provoina kaikkea mikä on vähänkin erilaista kuin heidän oma tylsä, tyhjä ja puuduttava elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan sitä muistotilaisuuksissakin. Meillä täällä Outokummussa on ollut perinteenä sellaiset vähän villimmät muistotilaisuudet.
Ilmankos siellä päin on kaikenlaisia mielisairauksia ja muuta perinnöllistä vaivaa melkein jokaisella.
Mun mummo kävi papan salarakkaan hautajaisissa. Papalla ei kiinnostanut pennin vertaa.
Vierailija kirjoitti:
ihan kuin salarakkaat käyttäytyisivät paremmin kuin tämän ketjun aviopuolisot. Aviopuolisot tuntuvat kovasti solvaavan salarakkaita ja haukkuvan heitä. Onko käytös ollut samanlaista sitä pettämään lähtenyttä aviopuolisoa kohtaan?
Jep ja kommenttien hauskuus sitten loppui, kun tuli pari saman tason kommenttia vaimopuolelle.
528lle. Teksteistäsi huokuu läpi välttelevä kiintymyssuhdetyyli. Syvällä sisimmässäsi kaipaat että tulisit nähdyksi ja kuulluksi. Mutta elämä opettaa. Kukaan ei ole ajatustenlukija eikä salasuhteilla lopulta saavuta mitään hyvää pidemmän päälle. Kärsimystä myös itsellesi hetkittäisistä hekumoista huolimatta.
En helvetissä huolisi varattua miestä. Hyisss....
528, kylläpä kiihdyit :O itsehän sinä se kuvittelit tietäväsi millainen on se ihminen jolle vastasit ja jopa ettei hänen elämänsä voi olla totta. Osoita nyt sanasi ihan itsellesi vain.
Ja seuraavaksi lauletaan virsi Ennen maan repee, kuin h häpee.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän vanhoissa elokuvissakin esitetään ilotalon naiset sydämellisinä ja empaattisina, luotettavina naisina.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Kovin on sivistymätöntä nimittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jonkun h*oran tunteilla on? Itkekööt munanpuutetta vaikka maailman tappiin asti, vitut se muille kuuluu.
Miksi aikuiset ihmiset eivät vieläkään tiedä mikä on huo ra? Huo ra on maksullinen nainen ja jonkun salarakkaana oleminen ei tee yhdestäkään naisesta huo raa. Kestä se. Salarakkaana oleminen ei tee automaattisesti myöskään naisesta lut kaa, lump pua tms.
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa enkä ole huo ra, lut ka tms. En pyydä seksistä maksua vaan harrastan sitä miehen kanssa ihan siitä seksin ilosta. En jakaa itseäni ympäri kyliä eli en ole lut ka tms. Mulla on vain yksi mies jonka kanssa mulla on seksiä ja se on tämä varattu mies. Ei mies multa ole uskollisuutta pyytänyt eikä hänellä olisi oikeutta sellaista pyytääkään, mutta mä en vain jaksa muita miehiä nyt tässä elämänvaiheessa. Mulle riittää yksi mies kerrallaan.
Kyse on usein läheisriippuvuudesta jos jää suhteeseen miehen uskottomuuden jälkeen. Läheisriippuvaisen on hankalaa jopa mahdotonta kuvitella elämäänsä yksin, ilman läheisiä/läheistä suhdetta, ja ovat valmiita sietämään vaikka minkälaista kaltoinkohtelua, jotta eivät vain tulisi hylätyiksi. Ulospääsy läheisriippuvuudesta tarkoittaa oman itsetunnon vahvistamista.
528 ei tainnut ymmärtää, kommentti pirttihirmu oli tarkoitettu sille jonka ajatusmaailmaa hän itse ihmetteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän vanhoissa elokuvissakin esitetään ilotalon naiset sydämellisinä ja empaattisina, luotettavina naisina.
Miten ilotalon naiset liittyy tähän asiaan? Oletko oikeasti noin tyh mä? En mä ainakaan mikää huo ra ole koska en harrasta seksiä rahasta. Mulla on yksi ainoa mies jonka kanssa mulla on seksiä ja se on varattu mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Kovin on sivistymätöntä nimittelyä.
En yhtään ihmettele että miehensä ovat salarakkaita vaalineet.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on usein läheisriippuvuudesta jos jää suhteeseen miehen uskottomuuden jälkeen. Läheisriippuvaisen on hankalaa jopa mahdotonta kuvitella elämäänsä yksin, ilman läheisiä/läheistä suhdetta, ja ovat valmiita sietämään vaikka minkälaista kaltoinkohtelua, jotta eivät vain tulisi hylätyiksi. Ulospääsy läheisriippuvuudesta tarkoittaa oman itsetunnon vahvistamista.
Siksi pitää olla ehdoton näissä asioissa. Kerrasta poikki.
Mitä ihmettä sä oikein sekoilet? Mikä ihme saa sut kuvittelemaan, että sä tiedät minkälainen olen? Melko harhaista kuvitella tuollaista.
En ole mikään pirttihirmu, en edes tajua mistä ihmeestä tuon keksit. Olen ihan tavallinen 40+ ikäinen äiti-ihminen etkä sä todellakaan tietäisi mulla olevan suhde varatun miehen kanssa jos mut tapaisit. Ei se musta mitenkään päälle päin näy. En ole epätoivoinen eikä mulle ole mitään suurta hinkua parisuhteeseen. Joku tulee vastaan jos tulee.
Ei mun lapsi, muut sukulaiset, ystävät jne. mitään toiveajattelua ole vaan ihan todellista elämää. Sulla sen sijaan vaikuttaa menevän aika huonosti kun pitää tuolla tavalla tulla mulle irvistelemään ja esittämään omia harhoja.