Toisen naisen tunteet kun salasuhdekumppani menehtyy
Päästäisittekö toisen naisen miehen hautajaisiin?
Kommentit (787)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi Aku Hirviniemenkin esim kannattanut vain olla rehellinen. Enemmän tuli sontaa tuulettimeen, kun salaili. Salailu ei kannata. Parempi sen Sonjankin oli nyt tietää mikä Aku on tai oli miehiään kuin vasta hautajaisjärjestelyjä tehdessä.
Tuon kohdalla nyt ei ollut mistään salarakkaista ja rakkausuhteista kyse.
Pahemmasta. Alaikäisten jahtaaminen on toosi huono asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex kuoli yhden hu,.ran sänkyyn. Kiellettiin eukkoa tulemasta hautajaisiin, mutta yritti silti kirkkoon. Poliisit haki pois.
Sanotko tosissasi että siunaustilaisuudesta soitettiin paikalle poliisit jotka poistivat hänet? Mikäli hän ei siellä häiriköinyt oli hänellä oikeus olla kirkossa, ihan kuten vaikka jonkun ventovieraan kadunmiehenkin. Muistotilaisuus on asia erikseen.
Kyllä poistivat ja tyylikkäästi tekivätkin. Ihan sama mulle mitä ovat kirjanneet tehtäväksi.
En vain usko.
Tilaisin hautakiven, johon olisi valmiiksi kaiverrettu molempien pettäjien nimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan relevantti kysymys. Tunteet ne on sillä toisella naisellakin.
Tunteet, joita pidettiin päivånvalolta piilossa miehen eläessä. Ja kuoleman jälkeen yhtäkkiä pitää tuoda itsensä ja tunteensa julki? Eipä olisi mieskään halunnut että salasuhde menee esittäytymään hautajaisiin.
Me olemme sopineet, että kun toinen kuolee niin haudalle tuo kukkia se kumpi tänne jää. Pitkä rakkaus-/salasuhde.
Ne kukat lähtee äkkiä.
Miten vain. Lupauksen täytän ja vaimo kyllä tietään suhteemme, ei välitä, kunhan säilyttää elintasonsa. Minulle tämä suhde riittää hyvin.
Mis
Ei mies sitä ole kertonut minulle, olemme vaimon kanssa keskustelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex kuoli yhden hu,.ran sänkyyn. Kiellettiin eukkoa tulemasta hautajaisiin, mutta yritti silti kirkkoon. Poliisit haki pois.
Sanotko tosissasi että siunaustilaisuudesta soitettiin paikalle poliisit jotka poistivat hänet? Mikäli hän ei siellä häiriköinyt oli hänellä oikeus olla kirkossa, ihan kuten vaikka jonkun ventovieraan kadunmiehenkin. Muistotilaisuus on asia erikseen.
Kyllä poistivat ja tyylikkäästi tekivätkin. Ihan sama mulle mitä ovat kirjanneet tehtäväksi.
Siunaustilaisuuden häirintä?
On selvää, että hautajaisiin meno olisi salarakkaalle vain ja ainoastaan kosto ja keskisormen osoitus leskelle.
Sellainen, jonka mies olisi eläessään estänyt keinolla millä hyvänsä ja päättänyt salasuhteen tietäessään suunnitelmasta, mutta kun mies on vainaa, tåmä ikuinen kakkonen uskaltaisi tempun toteuttaa. Viimeinen vitt uilu vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Tilaisin hautakiven, johon olisi valmiiksi kaiverrettu molempien pettäjien nimet.
😂
Vierailija kirjoitti:
On selvää, että hautajaisiin meno olisi salarakkaalle vain ja ainoastaan kosto ja keskisormen osoitus leskelle.
Sellainen, jonka mies olisi eläessään estänyt keinolla millä hyvänsä ja päättänyt salasuhteen tietäessään suunnitelmasta, mutta kun mies on vainaa, tåmä ikuinen kakkonen uskaltaisi tempun toteuttaa. Viimeinen vitt uilu vaimolle.
Tai sitten vaimo ei edes kiinnitä huomiota siihen, että kirkon penkissä istuu joku tuntematon nainen. Siinä tilanteessa on varmaan muutakin ajateltavaa.
Mietin kun joku sanoi että lapset eivät ole syy sille ettei eroa (= ei oikeasti halua erota), että ne asiat saa aina järjestymään. Ei taida olla ihan niin. Suomessakin on ollut perhesurmia tai jätetty on kostoksi tappanut omat lapsensa. Luulisin että tuo on niin iso pelkotekijä että vaikka kuinka rakastaisi sitä salaistansa ei halua tuollaista riskiä ottaa. Jos tietää että oma puoliso sellaiseen tekoon kykenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siunaustilaisuuden häirintä?
Mitä häiritsemistä se on että vain tulee kirkkoon eikä tee mistään numeroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on salassa rakastanut, saa salassa surrakin.
Tämä. Peiteltynä hautaan saakka koko epäihmisyys. Lopulta mullalla. Synnillä on synnin palkka.
Ei pidä unohtaa kompostointia. Sekin on mahdollisuus.
Niin tehdään vain ns paremmissa piireissä.
Minun puolestani saisi tulla, jos miehelläni olisi ollut toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mietin kun joku sanoi että lapset eivät ole syy sille ettei eroa (= ei oikeasti halua erota), että ne asiat saa aina järjestymään. Ei taida olla ihan niin. Suomessakin on ollut perhesurmia tai jätetty on kostoksi tappanut omat lapsensa. Luulisin että tuo on niin iso pelkotekijä että vaikka kuinka rakastaisi sitä salaistansa ei halua tuollaista riskiä ottaa. Jos tietää että oma puoliso sellaiseen tekoon kykenee.
Tuo on hyvä näkökulma ja ihan aiheellinen.
Eipä tarvitse tällaista omalla kohdalla enää pohtia, kun jätin sen häntäheikin. Joku muu saa sitten ne hautajaiset järjestää. Voin osallistua sinne lastensa äidin roolissa. Ei ole enää katkeruutta, koska valitsin itseni ja hyvinvointini. Kehotan muitakin vastaavassa tilanteessa vähintään syvään itsetutkiskeluun. Se katkeruus syö sekä sisältä että myrkyttää myös lähipiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi Aku Hirviniemenkin esim kannattanut vain olla rehellinen. Enemmän tuli sontaa tuulettimeen, kun salaili. Salailu ei kannata. Parempi sen Sonjankin oli nyt tietää mikä Aku on tai oli miehiään kuin vasta hautajaisjärjestelyjä tehdessä.
Minä en tajua miten tuo Sonja kestää. Kuolisin silkkaan myötähäpeään, jos mieheni olisi tuollainen sairas elukka.
Inhimillinen tunne mutta ei se kuitenkaan Sonjan häpeä ole vaan Akun. Joka ei ehkä osaa hävetä.
Tässä ketjussa ei kai ollut tarkoitus puida A,.Hirviniemen asioita, hän ei ole kuollut, eikä kyse ollut muutenkaan salarakkaasta.
Eikö täällä vastikään ollut keskustelu, jossa salarakas pohti, mennäkö äijän hautajaisiin vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Halusit kostaa, vaikka mies oli jo kuollut. Miksi? Vainajalle tärkeitä ihmisiä hautajaisiin kutsutaan, ei järjestäjien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tajua miten tuo Sonja kestää. Kuolisin silkkaan myötähäpeään, jos mieheni olisi tuollainen sairas elukka.
Inhimillinen tunne mutta ei se kuitenkaan Sonjan häpeä ole vaan Akun. Joka ei ehkä osaa hävetä.
Tässä ketjussa ei kai ollut tarkoitus puida A,.Hirviniemen asioita, hän ei ole kuollut, eikä kyse ollut muutenkaan salarakkaasta.
Tässä oli jo pari Hirviniemi-kommenttia, miksi et huomauta ensimmäiseen? Tosin sen ensimmäisen mielestä AH:n kohdalla ilmeisesti oli kyse salasuhteista.