Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ihmeessä teidän miehet "pääsee" pettämään??

Vierailija
06.09.2008 |

käyttekö erikseen bareissa?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan jaksaa tai viitsii edes ajatella tällaisia? Onneksi meillä on asiat kunnossa eikä tällaista tarvitse epäillä ollenkaan...

Vierailija
62/84 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan keksi yhtään sellasta tilannetta missä mun mies ois voinu pettää mua. Olemme yrittäjiä, joten samassa paikassa töissä. Harrastamme samoja harrastuksia, joten yhdessä olemme harrastuksissakin ja pari kertaa vuodessa käymme baarissa/juhlimassa ja silloinkin yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan jaksaa tai viitsii edes ajatella tällaisia? Onneksi meillä on asiat kunnossa eikä tällaista tarvitse epäillä ollenkaan...

kyllä siinä ongelmia on suhteessa, jos toista täytyy epäillä, tai toinen ylipäätään pettää. Miksei vaan suosiolla eroata?

Vierailija
64/84 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse petän lähes 100% työajalla, eli ajatelkaa nyt ihmeessä naiset ja miehet!!

Vierailija
65/84 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että missä mieheni _voisi_ minua pettää.

Ei niin että pettäisi, yhdessä on sovittu pelisäännöt jo suhteen alussa. Molemminpuolinen kunnioitus sekä kunnoitus perhettä kohtaan, jos tekee toista mieli niin sitten laitetaan avioliitto jäihin..

*Mies on yksityisyrittäjä, tekee keskellä korpea töitä appiukkonsa kanssa.

*Mies käy miesten viikonloppuja viettämässä pari kertaa vuodessa, ovat kalassa keskellä ei mitään, teltassa yötä. Mukana veli ja muutama paras kaveri.

*Mies käy baarissa ehkä kolme kertaa vuodessa yksin/kavereiden kanssa. -Meillä on kaksi baaria tässä kylässä, kaikki tuntee kaikki.

*Mies käy ruokakaupassa yleensä lasten kanssa. Edelleen kaikki tuntee kaikki, sekä kaikki tuntee kaikkien autot ;)

*Mies jos ottaa "iltavapaan" perheestä, hän on mökillä kalassa, joka on taas keskellä ei mitään, 50km lähimpään baariin. Mökillä on yleensä mukana isä, veli tai appiukko, tai omat lapsemme.

Jännää kun rupesin oikein miettimään miten sitä mies voisi pettää. Toki varmaan keinot keksisi jos oikein tahtoa löytyisi.

Vierailija
66/84 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vuorotyötä ja olen lähes aina viikonloput töissä. Mies tekee töitä vain arkisin klo. 7-15 ja voi käyttää saldovapaita mielensä mukaan.

Lisäksi lapsen saa hoitoon isovanhemmille vaikka joka päivä ja usein viikonloppuisin minun ollessa töissä, lapsi onkin mummolassa osan päivästä, kun mies käy harrastamassa.

Mies käy pelaamassa jääkiekkoa, rassaamassa autoa/pyörää, kavereiden kanssa iltaisin kahvilla, kun minä menen lapsen kanssa aikaisin nukkumaan.

Baarissakin mies käy silloin tällöin ilman minua.

Mahdollisuuksia on varmaan enemmän, kuin edes jaksaisi pettää :D

Vierailija
67/84 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis vehtaa minun miehen kanssa ;)

Vierailija
68/84 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekaupan pukukopissa ja vaikka missä.

Hitsi kun on mukavaa pokata ja nusaista nuoria nättejä naisia vaikka missä.

Vierailija
69/84 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan mulla työpaikka on suljettu, käyn paljon työmatkoilla jne. En kyllä silti petä, ei tule mieleenkään.

[/quote]

Vierailija
70/84 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi luonani, silloin kun sillä oli jäkistreenit :)

Vierailija
71/84 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös työaikana voi pettää tai "kuntosalikäynnillä".

Vierailija
72/84 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo menevänsä töihin mutta pitääkin pekkasen ja menee sitten kakkosnaisensa luokse tai sanoo menevänsä harkkoihin (harrastaa jalkapalloa) usein on myös toisilla paikkakunnilla pelejä ja jää sinne yöksi..

Vierailija
73/84 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on sitä hormonitoimintaa huomattavasti enemmän kuin muilla- ja jos kotona on passiivinen puoliso niin elämähän siinä valuu hukkaan. Mun mielestä on hirevää se että oletetaan viriilin puolison taantuvan ja nuupahtavan sen passiivisen ehtoihin. Ja jos silti rakastaa toista niin ei siitä halua lähteä.

Elämä ei ole mustavalkoista. Ei kaikkien (oerheellistenkään) elämän suurin täytyymys ole saada siivota vaimon määrämässä järjestyksessä tai viettää miehen toiveesta elämänsä sohvalla katsoen poliisisarjoja.

Kunhan sille "tylsällekin" osapuolelle kerrotaan missä mennään ja hänkin voi valita, tahtooko jakaa puolisonsa toisen kanssa vai tahtooko mieluummin jatkaa yksin..

Vierailija
74/84 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus; tavattiin työn merkeissä, ja siitä pikku hiljaa kehittyi suhde. Tavataan pari kertaa viikossa työpäivän jälkeen.

Ihan kiltti perheenisä on kyseessä, joka on lähes aina töissä, ei käy baareissa eikä muutenkaan omissa harrastuksissaan. Tuskin on kotona minkäänlaista aavistustakaan toisesta naisesta.

Oma kokemus oli tuollainen luotettava perheenisä josta ei koskaan olisi uskonutkaan kun ei juuri missään käynyt ja sitten tuli ilmi että "työaikana" tapaili toista. olisin toivonut jonkun kertovan minullekkin sillä minä elin uskossa että kaikki hyvin, vietimme aikaa yhdessä, nauroimme, harrastimme seksiä (melko usein ja vaihtelevasti) ja kuitenkin koko ajan oli ollut kuvioissa myös toinen. Luotto meni kaikkeen ja kaikkiin!

Vierailija
75/84 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet solmitaan netin kautta.

Vierailija
76/84 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivän aikana. Yrittäjänä toimii ja ajelee paljon päivän aikana pitkin pääkaupunkiseutua.

Tosin mun olis ihan yhtä helppo pettää miestä. Ainakaan se ei jäisi sen takia tekemättä että ei olisi mahdollisuutta siihen.

Vierailija
77/84 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö suurin osa suhteista ole just noita panosuhteita? Pikasia tapaamisia salaa jossain. ei todellakaan suurin osa salarakkaista halua näyttäytyä yhdessä, nukkua vierekkäin tai käydä leffassa yhdessä. Ei. Se tarve tyydytetään kotona ja villi,vapaa seksi kodin ulkopuolella.

Kokemusta on.

Vierailija
78/84 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItäpä moralisoimista tuossa 54;ssä on? Kyllähän se mieskin on usein "pelkkä pano" sitä oikeaa ootellessa- tai muussa ei niin erinomaisessa elämäntilanteessa. Ja voi olla yhteisestä sopimuksestakin pelkkää panoa. Molemminpuolinen sopimus "virkistyksestä", kumpikaan ei muuta yhteista halua?

Vierailija
79/84 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvat puhelimessa, tekstailevat, ovat mesessä. Puhuvat koko ajan, että rakastavat toisiaan ja menevät vielä yhteen, vaikka ovat tavanneet livenä vain kerran yhden tunnin ajan. Sen ajan he olivat miehen autossa, kun mies oli töistä matkalla kotiin ja senkin tunnin aikana miehen vaimo oli soittanut monta kertaa, että koska tulet jo kotiin. Mies oli sanonut olevansa vielä töissä. Mies laittaa tekstiviestejä kotoaankin jatkuvasti; kun on vessassa, saunassa tai katsoo yksin televisiota. Mun kaveri ja tää mies tuntevat olevansa sielunkumppaneita ja ajattelevat tuntevansa toisensa paremmin kuin kukaan muu. Miehen vaimo ei epäile (ehkä) mitään.

Vierailija
80/84 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät mm. yhdessä "koulutuksessa" tai "toisella toimistolla". Eivät tule koskaan jäämään kiinni, sillä pomo voi itse päättää tulemisensa ja menemisensä. Vielä suurempi pomo ei ole meidän konttorilla juuri koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi