Mä uskon ettei mun elämäni ikinä muutu paremmaksi
Kommentit (37)
Sillon se ei tuu koskaan muuttumaankaan yhtää miksikää. Voittaja on se kuka voi istua helvetin liekeissä ja silti olla rauhallinen ja eikä edes uskoa vaan TIETÄÄ että tämäkin vaihe on väliaikainen. !!!
Ei kai se miksikään muutu jos ei itse muuta elämäänsä.
Siinä sä ap olet ihan oikeassa. Sun elämä ei " muutu" passiivisesti odottelemalla ihmettä. Sen sijaan, jos päätät muuttaa sen itse, niin sehän muuttuu ihan miten vaan haluat sen muuttuvan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet edes elossa? Sun kannattaa tappaa itsesi, koska tuollainen elämä on turhaa.
Siksi kun en uskalla tehdä itsemurhaa.
Ei mullakaan. Mun elämä on jo niin hyvää ettei voi muuttua.
Sama fiilis itselläni. Mutta silti täällä ollaan. Ja se siinä ehkä onkin, ei sun tarvitse siihen uskoa että asiat voi muuttua. Helpompaa se on jaksaa olla jos uskoo, että asiat vielä muuttuu ja paranee ja että vaikeat ajat ei ole pysyviä. Mutta ehkei siihen tarvitse uskoa, pakottaa itseään uskomaan. Varmaan riittää vaan että pitää sen mahdollisuuden auki että jokin voisi muuttua ja yrittää pysyä täällä elossa siihen asti.
Kyssit vaan tulille niin loppuu tuo vikinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet edes elossa? Sun kannattaa tappaa itsesi, koska tuollainen elämä on turhaa.
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?
Ajattelen että jos se epäonnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Nukkua ja säästää. Toki nukkumalla paljon säästää hyvin.
Jokainen on oman elämänsä herra. Ainakin suurinpiirtein, huonommaksi sen toki saa, jos niin haluaa. 😟
Älä koskaan sano noin kenellekään. Inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama fiilis itselläni. Mutta silti täällä ollaan. Ja se siinä ehkä onkin, ei sun tarvitse siihen uskoa että asiat voi muuttua. Helpompaa se on jaksaa olla jos uskoo, että asiat vielä muuttuu ja paranee ja että vaikeat ajat ei ole pysyviä. Mutta ehkei siihen tarvitse uskoa, pakottaa itseään uskomaan. Varmaan riittää vaan että pitää sen mahdollisuuden auki että jokin voisi muuttua ja yrittää pysyä täällä elossa siihen asti.
Ei itseään voi pakottaa uskomaan mihinkään. Se ei ole uskomista jos joutuu pakottamaan. Uskominen on automaattista.
Vierailija kirjoitti:
Siinä sä ap olet ihan oikeassa. Sun elämä ei " muutu" passiivisesti odottelemalla ihmettä. Sen sijaan, jos päätät muuttaa sen itse, niin sehän muuttuu ihan miten vaan haluat sen muuttuvan.
Jos verrataan sun ja ap:n elämää niin....
kumpikin viettää aikaansa vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkin vietät aikaasi täällä, vaikka elämäsi on niiiiin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei itseään voi pakottaa uskomaan mihinkään. Se ei ole uskomista jos joutuu pakottamaan. Uskominen on automaattista.
Ei pakottamaan, mutta sä voit alkaa tekemään pieniä asioita omassa elämässä mitkä laittaa sut ajattelemaan myönteisemmin asioita. Elämäntavat ensiksi kuntoon ja pientä pumppia päälle raudasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?
Ajattelen että jos se epäonnistuu.
Suunnittele huolellisesti ja ota oppia niiltä jotka ovat onnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Älä koskaan sano noin kenellekään. Inhottavaa.
Miksi? Ap on luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkin vietät aikaasi täällä, vaikka elämäsi on niiiiin hyvää.
No mut hei, ehkä tämä on hänestä parasta mitä olla voi. Me muut sitten kaivataan vähän enemmän.
Sama. Nukkua ja säästää. Toki nukkumalla paljon säästää hyvin.