Miesystävälle on noussut tunteita exäänsä kohtaan. Miten asiaan suhtautuisitte?
Kun alettiin tapailemaan, kaikki oli ok, erosta aikaa muutamia vuosia, mutta ex ja mies yhteyksissä lasten takia. Muutama kuukausi sitten miehelle tuli terveyshuolia ja oli niistä alamaissa ja ex oli ollut tässä tukena. Mies kertoi mulle että oli siinä alkanut miettä että rakastaako sittenkin vielä exää. Ajattelin silloin että kyse on jostain vaiheesta joita miehellä on muutenkin. Nämä puheet kuitenkin ovat jatkuneet ja nyt kertoi että mun kanssa oleminen tuntuu valheelliselta, koska on ne tunteet exää kohtaan. Muuten meillä menee hyvin. Ei riitoja yms.
Kuinka pitkään tällaista katselisitte?
Kommentit (45)
No en katselisi, koska ei todellakaan ole sitoutunut teidän suhteeseen. Jos exä ottaisi takaisin niin tuollainen mies lähtee välittömästi. Haluatko oikeasti olla kakkosvaihtoehto? Ja tämähän tulee sitten jatkumaan koko loppusuhteenne ajan, koska tuosta exästä ette pääse ikinä eroon koska lapset.
Kyll maar se o ny sitte moro ja näkemiin?
Pitkässä suhteessa on normaalia että ihastuu, ja hyvä vaan jos saa siitä puhuttua. Mutta jos noin jatkuu ja sun kanssa olo on hänestä väärää niin en katselisi enää.
Taisivat nussia "terveyshuolien" aikana.
Näin kai se on. En itse usko, että niillä on yhteistä tulevaisuutta kuitenkaan, kun tiedän eron taustat. Harmittaa, kun oli kiva mies ja hyvä suhde. Voihan viddu.
Onks se nyt hyvä olla suhteessa mieheen joka näkee haikailemaansa ihmistä (ja ilmeisesti viestittelee tai soittelee sen kanssa) viikottain/päivittäin?
JSSAP
Vielä on terassikelejä jäljellä!
Kyllä minulla suhde loppuisi siihen paikkaan. Eksien kanssa kaveraamista vastaan minulla ei ole mitään, mutta tunteiden pitää olla myös aidosti platoniset. En oikeastaan edes katsoisi kovin hyvällä sitä, että mieheni kääntyisi terveyshuolissaan eksänsä suuntaan, koska olenhan minä siinä tukena. Jos epäilee, että rakastaakohan sittenkin jotakuta toistakin, ei ole muutenkaan kanssani samalla linjalla itsetuntemuksensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen itsekin epäillyt. Aviolliitto loppui seksittömyyteen ja ehkä sitä seksiä on nyt sitten ollut tarjolla ja miehen mielestä kaikki taas ok.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, ei mies muuten olisi edes asiaa alkanut ap:lle avaamaan ellei olisi jo jotain tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Näin kai se on. En itse usko, että niillä on yhteistä tulevaisuutta kuitenkaan, kun tiedän eron taustat. Harmittaa, kun oli kiva mies ja hyvä suhde. Voihan viddu.
Ei kuulosta kivalta mieheltä, ellette molemmat ole kiinnostuneet monisuhteisuudesta ja eksä myös.
Miksi katselisit yhtään hetkeä?
Itse olen vähän vastaavassa tilanteessa, tosin mies ei ole suoraan sanonut asiaa, mutta jos hänellä on huolia tai uutisia, soittaa aina ensimmäisenä eksälleen ja muutenkin kertoo hänelle kaikki asiansa. On minulle perustellut asiaa lastensa edulla. (Esim. jos eksä on sairas, käy hoitamassa tätä, koska lasten etu on, että äiti voi hyvin) ja esimerkiksi taloudellisia asioitaan miettivät aina yhdessä. Tarkoituksenaan ehkä taata lapsille parhaat mahdolliset perinnöt.
Olen jo vuosia katsellut ja ymmärtänyt, mutta nyt minusta tuntuu, että olen mieluummin yksin kuin tällaisessa parisuhteessa, jossa eksä ikään kuin on kolmantena osapuolena koko ajan.
Vastuuton, äärimmäisen typerä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen itsekin epäillyt. Aviolliitto loppui seksittömyyteen ja ehkä sitä seksiä on nyt sitten ollut tarjolla ja miehen mielestä kaikki taas ok.
Tämähän on useimmiten ihan täyttä potaskaa ja miehen keino perustella eroa itselleen ja muille (varsinkin jos/kun ero on tullut naisen aloitteesta).
En yhtään katselisi.