Missä ihmeessä teidän miehet "pääsee" pettämään??
Kommentit (84)
Mies kävi tuttuni luona aamulla ennen töihin menoa (kun oli vienyt lapset päiväkotiin) tai heti töistä päästyään ennen kuin haki lapset. Sen jälkeen meni kotiin laittamaan vaimolleen ruokaa:) Suhde siis onnistui miehen työaikaliukuman rajoissa.. Olivat tavanneet netissä.
En olisi itsekkään uskonut, että tällaista on ellen olisi omin silmin nähnyt.
kaverini kanssa kun vaimo oli synnyttämässä :(.
Molemmat käydään baarissa noin 1 krt kuussa, mutta vain 2 krt vuodessa yhdessä... Ei kaikilla ole niin helppoa saada lastenvahti.
Muuten olemme aina melkein yhdessä, joten aika vaikeaa pettäminen olisi, mutta kerrankos noita yhden illan juttuja olis helppo tehdä.
Joten aina löytyy paikka ja mahdollisuus, jos on haluja pettää.
mun ukko kultani pettäis, sen täytyis tapahtua työpaikalla..ja silloin olisin huolissani sillä hänen työpaikallaan ei ole muita kuin miehiä töissä.. tosin kerran päivässä ruoka kuljetetaan sinne...
mun ukko kultani pettäis, sen täytyis tapahtua työpaikalla..ja silloin olisin huolissani sillä hänen työpaikallaan ei ole muita kuin miehiä töissä.. tosin kerran päivässä ruoka kuljetetaan sinne...
Ja naimisissa oltiin oltu jo 15 vuotta..
niin olisi helppoa jättää peli tai treenit väliin ja mennä toisen naisen luo. Ehtisi töissäkin tai niinä harvoina poikien iltoina joita viettää. Ei taida pettää. En ala vahtaamaankaan, ei ole mitään syytä epäillä.
Heräsin ja jäi kiinni. Kun on käynyt kaupungilla kahvilla kaverinsa kanssa, lenkillä voi kuule kyllä petturi paikat ja keinot keksii.
mä menen sinne ainakin tapaamaan ystäviäni ja tuulettumaan. Mieheni kanssa voin olla kotona. Ihan ihmeellistä, en mäkään tunge miehen mukaan, kun menee tapaamaan kavereitaan.
Mies on tän viikonlopun ollu kavereidensa kanssa mökkireissulla, ja ei olisi tullut mieleenkään lähteä mukaan. Osa kavereiden vaimoista oli yrittänyt tunkea mukaan, se on musta säälittävää
Johan sen naamaa näkee muutenkin. Kavereita sinne baariin mennään tapaamaan ja uusia ihmisiä. Jotenkin oma mies ja hauskanpito ei mulla liity mitenkään toisiinsa.
mut hänen kanssaan on hauskinta ja ihaninta olla kotona. Tosin kyllä me esimerkiksi lomalla käydään yhdessä baarissa mut ei tulis kyl lähdettyä kotoa keskustaan baariin, kun sen kaljan tai viinin voi juoda kotonakin.
epäsäännölliset, joinakin päivinä saattaa olla kahdessakin eri kaupungissa ja palaa vasta iltamyöhällä, käy paljon työmatkoilla jne. Mutta enpä ole asiaa murehtinut. Mies on vastuussa omista tekemisistään, en minä. Ja samalla tavallahan se mahdollisuus mullakin olisi! Parisuhteessa pitää vaan luottaa kumppaniin. jos kumppani pettää sen luottamuksen, paska homma. Mutta se on sitten hänen mokansa.
mä menen sinne ainakin tapaamaan ystäviäni ja tuulettumaan. Mieheni kanssa voin olla kotona. Ihan ihmeellistä, en mäkään tunge miehen mukaan, kun menee tapaamaan kavereitaan.
Mies on tän viikonlopun ollu kavereidensa kanssa mökkireissulla, ja ei olisi tullut mieleenkään lähteä mukaan. Osa kavereiden vaimoista oli yrittänyt tunkea mukaan, se on musta säälittävää
Tottakai tehdään erikseenkin baarireissuja yms., mutta tosi kiva on käydä yhdessä syömässä hyvin, juomassa pari lasia viiniä ja tanssimassa. Kyllä oman miehen kanssa voi olla yhdessä muuallakin kuin kotona. Siinä tulee samalla hoidettua sitä parisudetta, niin ei tarvi sitä varten lähteä etelänlomalle:-)
Mä taas rakastan matkustamista ja mies on ihaninta matkaseuraa. Musta kanssa on kivaa käydä yhdessä ulkona syömässä mut siis tarkoitin baarissa käymisellä ihan sellaista kännivetoreissua.
Mä taas rakastan matkustamista ja mies on ihaninta matkaseuraa. Musta kanssa on kivaa käydä yhdessä ulkona syömässä mut siis tarkoitin baarissa käymisellä ihan sellaista kännivetoreissua.
Ei mulla tosiaan käyny mielessä, että baarireissu=kännivetoreissu
sekin on hankalaa, koska työpaikan toisen työntekijän pitää silloin olla töissä ja hänkin on tosiaan mies.
Ihan sama ollaanko elokuvissa, syömässä tai kännivetoreissulla. Aina yhtä ihanaa ja yhteistä aikaa:)
...aina muskarin aikana jonkun miehen autolla käymään jossain. Mies ei ollut lapsen isä. En tiedä, missä tämä pariskunta tunnin vietti joka maanantai-ilta, mutta joka kerran äiti tuli omalla autollaan muskariin lapsen kanssa ja heti, kun muskari alkoi, hyppäsi tämän miehen autoon, joka pian kaahasi pois muskarin pihalta. E tunnissa tietysti ihmeitä ehdi, mutta ilmeisesti tarpeeksi, sen verran iloinen ja punaposkinen rouva palasi hakemaan lastaan muskarista.
Että kyllä sitä ehtii pettää missä vaan, jos vain on riittävän motivoitunut...
niin ihan missä vaan. Saatto soittaa viittä vaille neljä (työt loppu neljältä) että tänään menee pitkään. Joskus meni niin pitkään ettei tullu ees yöks kotiin. Sillon ku tuli "oikeeseen" aikaan kotiin töistä, lähti ehkä 4 kertaa viidestä golfaamaan (min. 4h/kerta), salille, pelaamaan sulista, kaverin luo, yhelle, kokoukseen, baariin. Moneti kävi myös niin kun minä tulin iltavuorosta, exä lähti samalla oven avauksella työpalaveriin. Ihan millä tahansa noista kerroista pääs pettämään.
Kännykkä oli kuntosalin metallisessa kaapissa eli ei yhteyttä, puhelin oli siis oikeasti kiinni. Salilla meni 1,5h +suihkut, matkat, n.2,5h hyvin siinä ehti. Ja siis suihkussakin oli oikeasti käynyt ja kamat oli mukana että meni pitkään ennen kuin epäilin....