Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ihmeessä teidän miehet "pääsee" pettämään??

Vierailija
06.09.2008 |

käyttekö erikseen bareissa?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pettäjä keinot keksii. Samalla kyydillä töihin aamuin/illoin, töiden jälkeen "ei varatun" kotona. Työkseen paljon matkusteleva valehtelee kirkkain silmin olevansa toisella puolella Suomea vaikka onkin naapurikaupungissa.

Vierailija
42/84 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka olisi kiltti perheen isä, joka on aina vain töissä, ei harrasta mitään, ei käy baareissa, on käytännössä aina kotona. Niin vaan on pitänyt kanssani suhdetta yllä kahden vuoden ajan. Kotona ei taatusti ole aavistustakaan asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä uskoin.

Ylitöitä, niinhän sitä johtajan pitää tehdä. Tottakai.

Otti sitten lopulta eron ja meni naimisiin assarinsa kanssa.

Onneksi, näin jälkikäteen katsoen :)

Vierailija
44/84 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastui työkaveriinsa ja jätti perheensä.

Vierailija
45/84 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ME asutaan pikku kaupungissa. KAupassa käyntiin mene 45 minuuttia kun tekee viikon ostokset. Siis kotoa lähdöstä kotiin tuloon. Enempää koko reissulla ei saa aikaa kulumaan. Mies ei käy yksin iltaisin missään. Ei siis uimassa, kirjastossa, salilla yms. Se on vaan tässä kotona meidän kanssa. Omaa aikaa ottaa niin, että on tuolla meidän kellarissa "salilla". Näkisin jos sinne joku menisi.

Meillä on niin kamalan tiivis elämänrytmi, että tässä ei EHDI pettämään, jos vaikka jommallakummallla mielitekoja oliskin. Lähinnä käy kateeksi, että teillä muilla on sellasella mallilla elämä, että teillä olisi mahdollisuuksia pettää. Meillä ei semmoiseen aikaa ainakaan tässä elämänvaiheessa.

Vierailija
46/84 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakastajani, siis jonkun muun mies:))

treffailee minua useamman kerran viikossa: meillä,hotellissa,vaikka kaupan pukukopissa, huoltsikalla, yleiset parkkipaikat;naidaan autossa.. baarissa...

ja avovaimolleen sanoo menevänsä töihin,salille, kavereille,hakemaan kitaraan osia, käy kaupassa, ihan mitä vaan.

vain taivas on rajana.

ja nuo pikapanot on maailman mahtavimpia,jossain anttilan parkkipaikalla... juuuuu... se on se huuruinen maasturi.... nam:)

Vierailija
47/84 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin 54 kirjoitti. Että aina pitää olla jossakin menossa itsekseen, ei viihdytä oman vaimon tai perheen kanssa kotona. Varmaan samat tyypit käy kaikenlaisilla miestenreissuillakin monta kertaa vuodessa, kun pitää päästä vapaalle ja saada lomaa perheestään.

Vierailija
48/84 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän se juttu just onkin- kaikkien suhteiden tarkoitus ei ole perheen perustus ja loppuikää himassa sohvalla vierekkäin viettää. Se jännitys ja erikoisuus, spontaanius mitä ei oman puolison kanssa tulis tehtyä- no onnellisia he joilla on sellainen puoliso- useimmilla ei. Ja parisuhteessa kaikkeen tarvitaan kaksi- ja aina se toinen ei halua "Elää".Uskon muuten siihen, että suuri osa huonoissa, väljähtyneissä suhteissa elävistä ihmisistä kaipais juuri tuota pikapano-"romantiikaa" jos vain uskaltaisivat. Mutta suuri osa valitsee pikkuhiljaisen nuupahtamisen- niin että ei enää edes tiedä miltä elämä tuntuu- ja sitten on aina valmis moralisoimaan ja paheksumaan muita. Vaikka omasta elämänilosta luopuminen on vähintäänkin surullista. Ei siinä mitään, jos avioliitto on toimiva ja elinvoimainen- sehän on varmaan kaikkien unelma, mutta niinkuin unelmat, sekään ei läheskään aina toteudu- ja silloin on sitten niitä muita vaihtoehtoja- kaikista kamalin vaihtoehto on mielestäni lamaantua kotiin, omien pelkojensa ja ennakkoluulojensa vangiksi ja täyttää elämänsä kateudella, katkeruudella, muiden kyttäämisellä- ainoana ilona vahingonilo.

Vierailija
49/84 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kävi töissäni, ruokkiksilla kanssani... iltaisin oli 'ystävien luona' ja kun vaimo oli työmatkalla tai vanhemmillaan, olimme jopa heillä.

muistaakseni asia selvisi vasta kun mies kertoi vaimolle ja mietti eroa.

Vierailija
50/84 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

baari-illan jälkeen, laivalla, tai työmatkoilla.

Suomessahan pettää yhtä usein mies tai nainen.

Joka toinen pettää.

Jos on yhteinen työpaikka, kaikki vapaa-ajat yhdessä, ja kauppareissut yhdessä, niin siinä ei kyllä pysty pettämään.

Vierailija
51/84 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varattu sellainen.

Mahdollisuuksia on loputtomasti...koirakin kävi pitkillä lenkeillä silloin;-)

Vierailija
52/84 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaseni! Kirjoituksestasi päätellen olet pelkkä pano! Mies ei sinusta paskaakaan välitä kun nai autossa tai jossain pukukopissa! Olet pelkkä pillu ja tissit lapsettoman naisen varressa!

Hanki itsellesi oikea ja hyvä mies, joka oikeasti välittää sinusta.

Vierailija
53/84 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus; tavattiin työn merkeissä, ja siitä pikku hiljaa kehittyi suhde. Tavataan pari kertaa viikossa työpäivän jälkeen.

Ihan kiltti perheenisä on kyseessä, joka on lähes aina töissä, ei käy baareissa eikä muutenkaan omissa harrastuksissaan. Tuskin on kotona minkäänlaista aavistustakaan toisesta naisesta.

Vierailija
54/84 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla oli suhde varattuun mieheen, hän valehteli vaimolleen olevansa milloin missäkin harrastuksessa, lätkätreeneissä tms. Meni kyllä niihinkin mutta lähti kotoa aikaisemmin kuin olisi pitänyt.

Vierailija
55/84 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tosiaan puhua vaan pettäjämiehistä ja surkutella naisia, kun ihan yhtä moni perheellinen nainen kuin mieskin pettää...

Lehdestä luin, että jossain vaiheessa liittoa pettää 63% puolisoista, reilusti yli puolet.

Ei varattu kaverinikaan ikinä ajatellut rupeavansa moiseen, hän on oikein siveyden sipuli! Ja niin sitä vaan hän kertoi puoliksi kauhistuneena suudelleensa työkaverinsa kanssa autossa, lounastauollapa tietenkin... Ja molemmat varattuja ja on lapsia. Ensin järkytyin, mutta en tuomitse, jokaisella on syynsä... Ja kerran täällä vaan eletään.

Vierailija
56/84 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa työpaikassa töissä. Sitten alkoi kovasti urheilemaan, ei se missään salilla käynyt. Se jumppa oli ihan muuta. Ja sitten oli työkavereiden kanssa perjantaina oluella iltaa ja ne vähän venähti. Paskat, no ainakin yhden työkaverin kanssa oli. Pettäjä on moraaliton SIKA ja käyttäytyy juuri niin!

Vierailija
57/84 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei oma ukko/vaimo enää kiinnosta, niín miksei sitten vain eroa? Vai onko jotenkin jänskempää pettää?

Mun miehellä ja myös mulla on harrastuksia, mutta en voi alkaa miettimään että "onkohan se nyt OIKEASTI salilla, vai jossain ihan muualla" Ainakin kroppa on niin hyvässä kunnossa että varmaan oli salilla =)

Tottakai kuka vaan voi pettää, mutta itse en aio, eikä miehenikään kuulemma. (joojoo, eihän se sitä mulle kertoisi)

Meillä on hyvä seksielämä, ja vaihtelua keksitään kaksistaankin, ei ole mitään tarvetta käydä vieraissa. Vapaa-aika vietetään yhdessä. Ja siellä salillakin käydään yhdessä, jos työajat sallii, mutta ainahan se ei onnistu. Ei muutenkaan kiinnosta "vahtia" miestä

Vierailija
58/84 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei oma ukko/vaimo enää kiinnosta, niín miksei sitten vain eroa? Vai onko jotenkin jänskempää pettää?

ne ovat niin mukavuudenhaluisia, että halutaan siitä puolisosta se äiti/isä/kodinkone/remonttimies- osio ja haetaan seksiä muualta. Tai ainakin toisenlaista seksiä kuin siltä omalta saa. Mut ei haluta jättää kun on lapset/asuntolaina/ muuten elo on ihan leppoisaa, ei vaan tarpeeksi jännää.

Vierailija
59/84 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on sitä hormonitoimintaa huomattavasti enemmän kuin muilla- ja jos kotona on passiivinen puoliso niin elämähän siinä valuu hukkaan. Mun mielestä on hirevää se että oletetaan viriilin puolison taantuvan ja nuupahtavan sen passiivisen ehtoihin. Ja jos silti rakastaa toista niin ei siitä halua lähteä.

Elämä ei ole mustavalkoista. Ei kaikkien (oerheellistenkään) elämän suurin täytyymys ole saada siivota vaimon määrämässä järjestyksessä tai viettää miehen toiveesta elämänsä sohvalla katsoen poliisisarjoja.

Vierailija
60/84 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku aina olen hänen menoistaa tietoinen, treeneihin menee yleensä kaverin kanssa, autoja vaihdellen, jopa niin että mesessä sopivat kuka ajaa vuorollansa, ei käy salilla jne. eikä käy yksin yleensä kavereilla vaan me kuljemme perheenä kyläilemässä kavereilla jne.. tai sit kahdestaa ja lapsille hommataan hoitaja, sama ne harvat baari kerrat kun mies menee ilman mua, mutta aina jonkun kaverin kanssa.. sit mä aina sopimuksesta "siivoilen" hänen tekstareita ja sähköpostia kun on itse niin laiska sitä tekemään ettei poista heti esim. mun lähettämää ok-viestiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi